abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98807274
Wickie gedaan!
En ik heb ziggyziggyziggy en sverbern eruit gehaald.
Als dit niet de bedoeling was, graag even doorgeven, dan zet ik ze weer terug!
pi_98807369
Dan sta ik ineens op plaats 14 :o !
Tralalalaaa
  woensdag 29 juni 2011 @ 08:57:25 #28
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98807422
Ik vind het fenomeen harde buiken toch wat ongrijpbaar. Vorige week had ik voor het eerst een CTG. Daarop was duidelijk te zien dat ik om de zoveel minuten een harde buik kreeg. De vpk was verbaasd: voel je dat dan niet? Nou ja, nu ze het zo zei voelde ik ze wel. Terugkijkend had en heb ik ze best vaak, ook al veel eerder in mijn zwangerschap. Ik heb er verder niet voor hoeven te minderen of stoppen met werken zoals ik vaak lees, maar ik heb het ook nooit aangegeven bij mijn controles eigenlijk. Denk omdat ik ze niet als pijnlijk ervaar. Door wat ik nu hier op fok lees realiseer ik me dat harde buiken je wel iets kunnen vertellen. Het is nu wat laat, maar mocht ik ooit nog een keer zwanger zijn is het wel iets waar ik beter op ga letten.
pi_98807426
MJ, sterkte en succes vandaag! :*
pi_98807594
MJ: Wat een afschuwelijk nieuws! Ik duim ook heel hard mee dat alles goed komt met je meiden. Heel veel sterkte vandaag!

PM: Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon *O*
  woensdag 29 juni 2011 @ 09:11:08 #31
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98807674
MJ; ik wil jullie ook heel veel succes wensen vandaag... ik hoop zo dat het laseren effect zal hebben.. En kan me helemaal voorstellen dat je een rotnacht hebt gehad, wat zal je hoofd volzitten, wat een onzekerheid zo ineens.. :*

Jose; 40 weken vandaag joh!!! mooie dag om te bevallen ;) maak je nog even een nieuwe buikfoto in de keuken? :+

Aventura; harde buiken... ik heb ze af en toe, en herken ze wel echt hoor...

Wickie; ook een dagje met je dreumes@home... ik ook, ik hoop dat Evie zich een beetje vermaakt, want ik heb eigenlijk helemaaaaaal geen zin om de deur uit te gaan...
heb zo ontzettend slecht geslapen, warm/zweterig, drukke beeb en harde buiken van8... rotnacht!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_98807822
Aventura mijn vorige zwangerschap heb ik ze ook gehad al eerder zonder er last van te hebben, kwam pas VIA de gym erachter dat het harde buiken waren. Nooit aangegeven ook, ik voelde me ook gewoon goed.
Deze keer merk ik het meer omdat ik denk ik ook met een dreumes rondzeul en alles wat zwaarder is, ook zijn ze gevoeliger deze keer. Daarom maar wel aangegeven.

BJ, ook hier slecht geslapen. Nog heftig onweer gehad vannacht.. dreumes is jammergenoeg wat crancky, dus die gaat straks weer lekker haar bedje in voor een vroeg slaapje denk ik. En gewoon maar iets meer tv vandaag denk ik.
Jij ook veel succes met je pretlettertje vandaag.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_98808071
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 08:05 schreef Deepfreeze het volgende:
Tnx danic..
Al blijf ik gewoon voor 1-2-3 januari gaan ;)

Jose, alweer 40 weken. Nog max 2 weekjes wachten...
3 januari is een mooie dag O+ (elin)

en Jose O+ mijlpaal,
alles over de 40 weken is ook prachtig hoor ;)

Miss Jones, heeeeeeeeeeeeeeeel veel succes vandaag, we denken allemaal aan je!
  woensdag 29 juni 2011 @ 09:41:58 #34
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98808290
Oh vergeet ik helemaal PM girl te feliciteren, dus nieuwe verse mama GEFELICITEERD *O* *O* *O*

En dan Jose nog, die kleine wil vast nog binnen blijven voor de regen :+

En ik zit lekker aan de tosti's hier, met ham, kaas en ananas :Y) :9
Rayen 2½ jaar!
pi_98808301
Heel veel sterkte vandaag miss-jones! :*
pi_98808400
Sterkte vandaag mj!!

Aventura ik lees ergens dat harde buiken niet pijnlijk horen te zijn wel oncomfortabel, ik denk dat als er iets aan de hand was bij jou waren ze idd pijnlijk net als bij missjones! dan had je wel wat van gemerkt!
ik heb nu niet het gevoel dat ik harde buiken heb, soms wat krampen maar verder?
en gisteren ook geen plopjes! maar volgens mij onder de 20 weken ofzo voel je je ukje niet elke dag toch?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98808412
Miss Jones heel veel succes vandaag. Ik duim hier iig voor goed nieuws voor jou en je meiden!! Ik hoop dat de ingreep mogelijk is en natuurlijk helemaal dat ie goed gaat. Het klinkt trouwens als een ingreep die lichamelijk ook nog eens behoorlijk onprettig is voor je zelf

Dikke knuffel voor vandaag!
  woensdag 29 juni 2011 @ 09:50:13 #38
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_98808468
gefeliciteerd pm!
pi_98808626
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 07:17 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

Ook ff bevallen?
Of had ik dat gemist?

nee ik ben niet bevallen hoor.
ik had 2 meiden die panisch zijn voor onweer, die zijn de hele nacht bezig geweest. maar toch nog 2,5 uur kunnen slapen. nu nog even rust(ze zijn naar school), vanavond wil ik weeën en vannacht bevallen :P
mama van 3 kids!
  woensdag 29 juni 2011 @ 10:08:28 #40
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_98808912
MJ, ik denk aan jullie vandaag :*
Oude (on)bekende.
  woensdag 29 juni 2011 @ 10:12:11 #41
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_98809020
Hier is trouwens het verband tussen slecht slapen en misselijkheid bevestigd :r

Gelukkig zou ik sowieso thuiswerken vandaag dus kan ik rustig aan doen en vanmiddag even een uurtje bijslapen...
Oude (on)bekende.
pi_98809098
Mevr Mus, dat heb ik ook, ik was gister ook zo moe, en dan niet goed geslapen, 's ochtends nog steeds heel moe en dan ben ik ook misselijker. Net of je bent wezen stappen, zo'n lekker brak gevoel :X
  woensdag 29 juni 2011 @ 10:17:42 #43
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_98809149
ff teruggelezen. Ook ik wil miss jones een hart onder de riem steken. Ik duim voor jullie twee meiden! En voor jou ook, veel sterkte!
  woensdag 29 juni 2011 @ 10:18:59 #44
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98809181
Rayen 2½ jaar!
pi_98809297
Sterkte vandaag, Miss Jones!
pi_98809406
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 10:18 schreef TimeJumper het volgende:
Hier effe 2 succesverhalen over het TTS syndroom

http://tweelingtransfusie.punt.nl/

http://members.home.nl/ja(...)%20van%20Hulzen.html
Ik krijg tranen van dat eerste verhaal, zo mooi! Ik hoop ontzettend dat MissJ dit ook kan vertellen over een jaar. Toitoi!
pi_98809420
Heel erg veel succes en sterkte vandaag Miss Jones...wat moet dat zomaar ineens rauw op jullie dak gekomen zijn! Ik duim voor een zo positief mogelijke uitslag van de kijkoperatie vandaag!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_98810312
MJ en vriend heel veel sterkte vandaag wij duimen voor jullie
Jose de mijlpaal der mijlpalen de 40wk grens
pi_98810397
Hoe gaat het met jou en je ukje ferrari? :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98810542
heel veel sterkte miss jones :* ik duim dat de laserbehandeling mogelijk is, goed gaat en goed aanslaat!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')