MJ, redelijk goed nieuws, wat een opluchting zal dit al zijn. Hopelijk maandag weer wat beter nieuws. En ik denk dat de hele zwangerschap erg onzeker voor je zal blijven voelen, voel je echt altijd vrij om hier je hard te luchten. Wat verschrikkelijk heftig wat jullie met jullie meisjes meemaken
Popples, ik zou bellen, zeker als je zo nog een nacht in gaat. Dat je wel nog je nachtrust een beetje kan krijgen, misschien kan je een slaapmiddeltje krijgen. Of dat er toch even gecheckt wordt of er niks gaande is. Ik heb bij Mette veel last van voorwerk gehad.
Ah fijn ik lees dat je mag langskomen zo, ik vind het inderdaad ook erg lang. Ik had er dan een hele nacht last van maar dan was het overdag over (zo 4 nachten met voorwerk gehad).
Hier vandaag gelukkig alles wat rustiger, vannacht een goede nacht gehad.
Vanochtend dus even naar de huisarts geweest, ze heeft het 2x gecheckt, maar alles behalve blaasontsteking. Hele nette waardes allemaal alleen een te hoge zuurtegraad, maar dat is niet erg (geen idee wat het inhoudt).
Daarna rustig gewerkt (het is lekker rustig, dus het was zowaar ontspannend) en 2 uur eerder naar huis, nu lekker op de bank hangen.
We kijken gewoon, mocht ik weer harde buiken in rust krijg, dan bellen we gelijk en mogen we langskomen. Ik ga genieten van het weekend en zondag naar een vers babietje van een oudcollega
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..