abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:29:38 #226
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98868629
Bitterend gefeliciteerd met jullie jubileum!!! leuk joh!
O+

MJ; wat ontzettend fijn dat het allemaal beter lijkt te gaan, ik blijf aan je denken en het duimen zal hier pas stoppen als je 2 meiden veilig en gezond ter wereld komen. :*

Jose; gezellig dat jullie nog bezoek krijgen :) en je klinkt nog positief en niet wachtende.. goed van je! Binnen nu en 2 weken ben je mama!!!

CM; fijn dat je een knipperend hartje hebt gezien, en nu lekker mee komen posten he??? :+

zoo ik heb lekker 2 uur geslapen; en nu met een bakkie thee uitzending gemist kijken. Straks lekker douchen en ik hoop op een gezellige avond.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:29:55 #227
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_98868640
En natuurlijk een *O* voor het mannetje in de buik van Vlindur! Wat leuk!!! :*
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:38:52 #228
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98869017
Popples? Mss voorwerk?

En Vlindur! *O* 2 jongetjes zijn leuk! Vooral het grote broer nadoen! :Y
pi_98869074
Moet zo de auto inpakken voor lang weekend ardennen met pa, ma, broer en schoonzus. Dus even vlug bijgelezen.

MissJ wat goed te lezen dat het al effect lijkt te hebben! Ik hoop dat je het weekend ondanks de spanning goed doorkomt, laat je verwennen dit weekend :)

Jose, vrouwke... Schiet toch eens op, hie handig het ook lijkt, ik zou niet wachten tot je pa in het ziekenhuis ligt ;) Dus spreek die buik maar eens streng toe :)

Aan alle andere LLM's: ik hoop zondag avond allemaal nieuwe verse baby's te zien hiero, zet hem op!
pi_98869202
be wat zijn jouw jongens gegroeid :o O+

nirak veel plezier.

niet een beetje lang voorwerk ben al sinds 7.30 weer bezig? ik word er gek van. :@ de een zegt je hebt weeën en de ander zit me bang te maken. de vk neemt niet op.
mama van 3 kids!
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:48:13 #231
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_98869365
Popples, dat dacht ik ook ja.. 'gewoon' voorwerk? Klinkt niet erg fijn in elk geval! :*
Edit: da's wel al een hele tijd ja! Zit er (nog) geen regelmaat in? :X

quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
Jose; gezellig dat jullie nog bezoek krijgen :) en je klinkt nog positief en niet wachtende.. goed van je! Binnen nu en 2 weken ben je mama!!!
Ppssst... ben ik al ;)
En het voelt ook niet als wachten... Gister was wel heel gek, die 40 weken mijlpaal. Maar nu, ach ja, we zien het wel. Zolang ik me goed voel en nog van alles kan, is er niet zoveel aan de hand, alleen zit die buik af en toe wel een beetje in de weg :D...

Nirak, die buik is zo eigenwijs! Die wil echt niet naar me luisteren...! Lijkt op d'r eigenaresse :D...
Het zou ook wel heel toevallig zijn om met m'n vader in het ziekenhuis te liggen... maar het heeft ook wel weer wat... kunnen we elkaar gezelschap houden (na de bevalling en na zijn operatie dan wel, he! :+ )...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_98870531
de VK neemt niet op? wat een pauperpraktijk :')

of bel je r al dagelijks :P?
  donderdag 30 juni 2011 @ 16:28:37 #233
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_98870844
Onze vk-praktijk is ook alleen bereikbaar tot 12.00 uur. Wel hebben we een spoednummer (06) die je altijd kunt bellen. Kun je dat niet proberen, Popples?
pi_98871065
nee ze is alleen en heeft 6 kerkdorpen onder haar hoede.
normaal heeft ze spreekuur tussen 13.00 en 14.00 maar toen nam ze ook niet op dus denk een bevalling. mobiel bellen vind ik ook weer zo wat tijdens een bevalling.
ik heb 4 andere nummers voor als ze niet opneemt op haar mobiel. :D
mama van 3 kids!
  donderdag 30 juni 2011 @ 16:37:37 #235
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98871148
Als je je zorgen maakt gewoon bellen!
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 30 juni 2011 @ 16:43:44 #236
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98871367
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 16:35 schreef Popples het volgende:
nee ze is alleen en heeft 6 kerkdorpen onder haar hoede.
normaal heeft ze spreekuur tussen 13.00 en 14.00 maar toen nam ze ook niet op dus denk een bevalling. mobiel bellen vind ik ook weer zo wat tijdens een bevalling.
ik heb 4 andere nummers voor als ze niet opneemt op haar mobiel. :D
Gewoon bellen, daar is ze voor. Als ze het te druk heeft met een bevalling, dan neemt ze niet op of dan zegt ze het je wel ;)
  donderdag 30 juni 2011 @ 16:45:46 #237
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_98871439
Popples, ik zou ook gewoon even bellen, hoor! Daar is ze inderdaad voor!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98871540
Inderdaad gewoon het mobiele nummer bellen Popples. Afgelopen weekend ook tweemaal de VK op het spoednummer gebeld omdat de kleine zich weinig tot niet liet voelen.
Vond onze VK geen enkel probleem en kwam zelfs 's avonds even langs met de doptone opdat we het hartje konden horen als geruststelling.
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
  donderdag 30 juni 2011 @ 16:49:45 #239
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98871590
Ik vind het al zo onnatuurlijk dat je bij pijn (bevallingsgerelateerd dan he) niet altijd hoeft te bellen, tenzij het weeen zijn (volgens de belinstructies dan). Denk echt dat ik toch wel even angstig ga zijn mocht het 'voorwerk' danwel 'echte werk' gaan beginnen. Ik zou echt willen bellen dan geloof ik :@ (Ik weet ook wel dat ik altijd kan bellen, maar dan gaan ze me niet anders vertellen dan wat ik al weet, namelijk dat ik pas kan komen als ik weeen heb).
  donderdag 30 juni 2011 @ 17:04:47 #240
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_98872144
Miss-Jones, hopelijk blijft alles goed gaan. Wat een spanning, niet fijn.

Kopen? Wat moet er gekocht worden dan? Ik heb alles nog, en het meeste is zowel voor jongens als meisjes geschikt. Bovendien zullen we vast nog wel cadeautjes krijgen, dus deze keer koop ik niets. Het is niet eens in me opgekomen, eerlijk gezegd... :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 30 juni 2011 @ 17:05:34 #241
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98872180
Jullie gaan te hard hier weer hoor! Kijken of wat onthouden heb:

CM welkom hier! *O*

Een broertje voor Rienk! *O*

Redelijk positief nieuws voor MJ, toch nog even een knuffel voor jou!

En nu ben ik het alweer kwijt, sorry girls... Op mobiel hier, dus wat lastiger!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  donderdag 30 juni 2011 @ 17:08:53 #242
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98872299
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:04 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Miss-Jones, hopelijk blijft alles goed gaan. Wat een spanning, niet fijn.

Kopen? Wat moet er gekocht worden dan? Ik heb alles nog, en het meeste is zowel voor jongens als meisjes geschikt. Bovendien zullen we vast nog wel cadeautjes krijgen, dus deze keer koop ik niets. Het is niet eens in me opgekomen, eerlijk gezegd... :P
Nou hier dus niks meer aan baby spul... Dus hier moet e.e.a wel komen :+
pi_98872540
euh ik vind kopen gewoon hartstikke leuk, en nummer 2 mag heus wel een lading eigen kleertjes ..ik heb zelf het klerenvanjezussyndroom :(
pi_98872610
Jij ookal KD.
Maar ik las dat je ook hydrofielen enzo gekocht had die had je niet meer van elin?
pi_98872643
jawel, mooie roze die ik tegenwoordig als theedoek gebruik
  donderdag 30 juni 2011 @ 17:23:37 #246
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98872833
Ik normaal ook kd , en wil het wel maar durf niet. Komt wel straks in engeland op vakantie een over enthousiaste overgrootoma en Oma :)
pi_98873103
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:16 schreef Kleurdoos het volgende:
euh ik vind kopen gewoon hartstikke leuk, en nummer 2 mag heus wel een lading eigen kleertjes ..ik heb zelf het klerenvanjezussyndroom :(
je kunt ook moeilijk je kleine ventje in roze doen he. :P

sommige dingen gaan hier wel van zus naar zusje. maar sommige dingen staan de een wel en de ander niet.

ik mag om 19 uur komen. ze was net thuis. ze vond het wel lang voor voorwerk, dus wilde me wel even zien.
mama van 3 kids!
pi_98873245
tis onze eerste kindje! dus ze krijgt alles nieuw! en we zijn al begonnen!
het is gewoon zo leuk inkopen doen voor z'n frummelke O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98873412
ik heb nu al meer voor Polle gekocht dan voor Elin toen hoor
pi_98873565
MJ, redelijk goed nieuws, wat een opluchting zal dit al zijn. Hopelijk maandag weer wat beter nieuws. En ik denk dat de hele zwangerschap erg onzeker voor je zal blijven voelen, voel je echt altijd vrij om hier je hard te luchten. Wat verschrikkelijk heftig wat jullie met jullie meisjes meemaken :*

Popples, ik zou bellen, zeker als je zo nog een nacht in gaat. Dat je wel nog je nachtrust een beetje kan krijgen, misschien kan je een slaapmiddeltje krijgen. Of dat er toch even gecheckt wordt of er niks gaande is. Ik heb bij Mette veel last van voorwerk gehad.
Ah fijn ik lees dat je mag langskomen zo, ik vind het inderdaad ook erg lang. Ik had er dan een hele nacht last van maar dan was het overdag over (zo 4 nachten met voorwerk gehad).

Hier vandaag gelukkig alles wat rustiger, vannacht een goede nacht gehad.
Vanochtend dus even naar de huisarts geweest, ze heeft het 2x gecheckt, maar alles behalve blaasontsteking. Hele nette waardes allemaal alleen een te hoge zuurtegraad, maar dat is niet erg (geen idee wat het inhoudt).
Daarna rustig gewerkt (het is lekker rustig, dus het was zowaar ontspannend) en 2 uur eerder naar huis, nu lekker op de bank hangen.
We kijken gewoon, mocht ik weer harde buiken in rust krijg, dan bellen we gelijk en mogen we langskomen. Ik ga genieten van het weekend en zondag naar een vers babietje van een oudcollega O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')