Ben gewoon plaatsvervangend heel erg opgelucht voor jullie.
 Ben gewoon plaatsvervangend heel erg opgelucht voor jullie.

Dankje! we gaan uit eten!quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:50 schreef Scorpionsworld het volgende:
Gefeli met het jubileum bitterend.

wat fijn dat deze stap in ieder geval geslaagd is! Ik hoop dat het je lukt de angst een beetje los te laten, al lijkt me dat ontzettend moeilijk! Je meisjes zijn zó dichtbij en tegelijkertijd heb je er zo weinig grip op... ik duim ook blaren voor jullie!
 wat fijn dat deze stap in ieder geval geslaagd is! Ik hoop dat het je lukt de angst een beetje los te laten, al lijkt me dat ontzettend moeilijk! Je meisjes zijn zó dichtbij en tegelijkertijd heb je er zo weinig grip op... ik duim ook blaren voor jullie! , 2 stoere broers! Leuk joh!
, 2 stoere broers! Leuk joh!

. Gelukkig had ik nog dezelfde stof liggen dus maken we maar 'even' een nieuwe... Ben dus al bijna 2 uur bezig en moet em nog onder het naaimachien door rammelen
 . Gelukkig had ik nog dezelfde stof liggen dus maken we maar 'even' een nieuwe... Ben dus al bijna 2 uur bezig en moet em nog onder het naaimachien door rammelen   , hoezo ik-ben-er-niet-zo'n-held-in...
, hoezo ik-ben-er-niet-zo'n-held-in...

.
.

Hier ben ik!
 Hier ben ik!  Nog steeds met kind binnen boord!
 Nog steeds met kind binnen boord!   

Tja, ik dacht ook dat ik die 40 weken nooit zou halen...quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:42 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik hoop ook dat het niet zover komt! Om even of andere reden zegt mijn gevoel dat mijn jongen vroeger komt.. Maar ook dat gevoel kan het mis hebben

. Gezellig. Als het een beetje mee (of tegen
 . Gezellig. Als het een beetje mee (of tegen  ) zit, lig ik volgende week tegelijk met mijn vader in het ziekenhuis (en ook in hetzelfde ziekenhuis). Hij krijgt een kijkoperatie (hart), dus ik zei al tegen mijn moeder 'als je er dan toch bent, dan kom je maar lekker bij ons koekeloeren terwijl ik bezig ben'...
) zit, lig ik volgende week tegelijk met mijn vader in het ziekenhuis (en ook in hetzelfde ziekenhuis). Hij krijgt een kijkoperatie (hart), dus ik zei al tegen mijn moeder 'als je er dan toch bent, dan kom je maar lekker bij ons koekeloeren terwijl ik bezig ben'...  

-
 -  

en je klinkt nog positief en niet wachtende.. goed van je! Binnen nu en 2 weken ben je mama!!!
 en je klinkt nog positief en niet wachtende.. goed van je! Binnen nu en 2 weken ben je mama!!! 

Dus spreek die buik maar eens streng toe
 Dus spreek die buik maar eens streng toe 

de een zegt je hebt weeën en de ander zit me bang te maken. de vk neemt niet op.
  de een zegt je hebt weeën en de ander zit me bang te maken. de vk neemt niet op.

Ppssst... ben ik alquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
Jose; gezellig dat jullie nog bezoek krijgenen je klinkt nog positief en niet wachtende.. goed van je! Binnen nu en 2 weken ben je mama!!!

...
... ...
... )...
 )...

Gewoon bellen, daar is ze voor. Als ze het te druk heeft met een bevalling, dan neemt ze niet op of dan zegt ze het je welquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:35 schreef Popples het volgende:
nee ze is alleen en heeft 6 kerkdorpen onder haar hoede.
normaal heeft ze spreekuur tussen 13.00 en 14.00 maar toen nam ze ook niet op dus denk een bevalling. mobiel bellen vind ik ook weer zo wat tijdens een bevalling.
ik heb 4 andere nummers voor als ze niet opneemt op haar mobiel.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**Life is e@sier with your eyes closed**

(Ik weet ook wel dat ik altijd kan bellen, maar dan gaan ze me niet anders vertellen dan wat ik al weet, namelijk dat ik pas kan komen als ik weeen heb).
 (Ik weet ook wel dat ik altijd kan bellen, maar dan gaan ze me niet anders vertellen dan wat ik al weet, namelijk dat ik pas kan komen als ik weeen heb).

Nou hier dus niks meer aan baby spul... Dus hier moet e.e.a wel komenquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:04 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Miss-Jones, hopelijk blijft alles goed gaan. Wat een spanning, niet fijn.
Kopen? Wat moet er gekocht worden dan? Ik heb alles nog, en het meeste is zowel voor jongens als meisjes geschikt. Bovendien zullen we vast nog wel cadeautjes krijgen, dus deze keer koop ik niets. Het is niet eens in me opgekomen, eerlijk gezegd...

je kunt ook moeilijk je kleine ventje in roze doen he.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:16 schreef Kleurdoos het volgende:
euh ik vind kopen gewoon hartstikke leuk, en nummer 2 mag heus wel een lading eigen kleertjes ..ik heb zelf het klerenvanjezussyndroom

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |