Hier ben ik!

Nog steeds met kind binnen boord!
Oooh, lieve MJ, wat ben ik blij dat het laseren mogelijk was! Wat zal het inderdaad nog spannend zijn voor je... maandag duurt nog even... was het al maar vast zo ver! Heel, heel veel sterkte met het wachten... hopelijk gaat de tijd toch wel snel voorbij.
Bitterend, gefeliciteerd met je 10 jarige trouwdag! Veel plezier met jullie etentje!
Vlindur!! Rienk wordt grote broer! Leuk!! Ook twee mannen!! Geniet van dit leuke nieuws!
![cheerlie-blauw.gif]()
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 13:42 schreef Cyntiaa het volgende:Ik hoop ook dat het niet zover komt! Om even of andere reden zegt mijn gevoel dat mijn jongen vroeger komt.. Maar ook dat gevoel kan het mis hebben

Tja, ik dacht ook dat ik die 40 weken nooit zou halen...
Wickie, hoe gaat het nu met je?

CM, gefeliciteerd met jullie knipperlichtje!!
Vanmorgen een poosje buiten gezeten, toen de eendjes gaan voeren en een stukje gelopen met Bas (hij zat op z'n driewieler) en de hond. Daarna even eten, Bas naar bed, en nu pas lekker even aan de tafel hangen

Vanavond komen mijn ouders eten

. Gezellig. Als het een beetje mee (of tegen

) zit, lig ik volgende week tegelijk met mijn vader in het ziekenhuis (en ook in hetzelfde ziekenhuis). Hij krijgt een kijkoperatie (hart), dus ik zei al tegen mijn moeder 'als je er dan toch bent, dan kom je maar lekker bij ons koekeloeren terwijl ik bezig ben'...
[ Bericht 10% gewijzigd door Jose81 op 30-06-2011 15:17:00 ]