Groot gelijk heb je, helemaal los gaan!quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:39 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb nu al meer voor Polle gekocht dan voor Elin toen hoor

fijn dat je goed hebt kunnen slapen!
 fijn dat je goed hebt kunnen slapen! 

sorry ik had je 2e berichtje over maandag over t hoofd gezienquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:34 schreef miss-jones25 het volgende:
Angst loslaten gaat niet lukken tot maandag denk ik, als ik dan goed nieuws krijg voel ik me wat relaxer maar nu nog niet.
En mijn oom belde net, die wist nog nergens wat van af, hij maakt dus de baby bedjes voor ons, en vertelde dat hij al heel erg op schoot, en toen moest ik wel heel erg huilen omdat ik me dan druk maak of ik ze wel allebei nodig heb.
En denk dat de dagen nu lang gaan duren, tot het maandag is, ook omdat ik rustig aan moet doen en niet veel kan doen.
Toch weer zitten googelen naar meer tts verhalen en gelukkig ook wat goede verhalen gelezen dus daar hou ik me voorlopig maar aan vast.
Vraag me af hoe het met Jose is trouwens.
 Natúúrlijk lukt het je dan geen moment om die angst los te laten!!
 Natúúrlijk lukt het je dan geen moment om die angst los te laten!!

En je hebt al allemaal leuke kleertjes gekocht zag ik. Wij hebben een heleboel gekregen, maar heb zelf nog niks gekocht, voelt zo raar, alsof het illegaal is
 En je hebt al allemaal leuke kleertjes gekocht zag ik. Wij hebben een heleboel gekregen, maar heb zelf nog niks gekocht, voelt zo raar, alsof het illegaal is  Verwacht dat als we weten wat het gaat worden ik wel spullen ga aanschaffen.
 Verwacht dat als we weten wat het gaat worden ik wel spullen ga aanschaffen. 

De 1e februari 2012! en ik ben niet meer de laatste
  De 1e februari 2012! en ik ben niet meer de laatste   
   Hier krijgt de kleine ook alles nieuw. Ook de 1e.
 Hier krijgt de kleine ook alles nieuw. Ook de 1e. 

quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:38 schreef Kyara het volgende:
...
* Kyara denkt op basis van angelsound dat ze zwanger is van een combinatie tussen darth vader en een alien met een snorkel

voor de nacht, hopelijk gaat deze beter.
  voor de nacht, hopelijk gaat deze beter. 

... ik hoop dat je snel je kindje mag gaan ontmoeten...
 ... ik hoop dat je snel je kindje mag gaan ontmoeten...  

Ik ben als ik slecht heb geslapen smorgens ook nog misselijk, maar dat trekt smiddags vaak weer bij...
  Ik ben als ik slecht heb geslapen smorgens ook nog misselijk, maar dat trekt smiddags vaak weer bij... ..
.. 

Jakkes SBquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:05 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik ben hier een slapeloze nacht tegemoet aan het zien. Ik ben om half 11 heel erg moe op bed gaan liggen, maar lig al vanaf dat moment te piekeren enzo. Vanaf morgen ben ik officieel Toos Werkloos en dat voelt naar. Ik heb namelijk de afgelopen maand bijna elke dag wel een sollicitatie (of meerdere) de deur uit gedaan. Op de meesten heb ik niets gehoord en de reacties die ik wel gekregen heb zijn afwijzingen. Bah, het maakt me onzeker en duwt me in een negatieve bui. En dat wil ik dus niet.
/einde egopost, sorry, moest het even kwijt

Ben toch wel benieuwd hoe dat klinkt!quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:38 schreef Kyara het volgende:
* Kyara denkt op basis van angelsound dat ze zwanger is van een combinatie tussen darth vader en een alien met een snorkel

Hoop dat je een goede nacht hebt gehad.
  Hoop dat je een goede nacht hebt gehad.

en koest houden en hopelijk mag ik dan bij de vk blijven....
  en koest houden en hopelijk mag ik dan bij de vk blijven....

goed zo lekker je rust nemen vanmiddag.
  goed zo lekker je rust nemen vanmiddag.  

vlinder
 vlinder 

Je gaat snel voor mn gevoel
  Je gaat snel voor mn gevoel  

Klinkt goed! Gefeliciteerd met je collega!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:51 schreef Poppejans het volgende:
Gefeliciteerd met deze mega mijlpaal Vlindur!Je gaat snel voor mn gevoel

Mijn collega,34 weken zwanger van een tweeling, belde maandag naar t werk dat ze die middag haar allerlaatste dienstje voor verlof niet kwam werken want ze was effe bevallen

Twee gezonde dochters van 4 en 4,5 pond die nog even in couveuse verblijven.

.
. , tot grote verbazing van het verplegend personeel. Ze is in twee weken tijd verlost van alle ondersteuning en drinkt alle voedingen zelf (trok tot 3 keer toe de sonde eruit). Hoe trots kun je zijn op zo'n hummeltje
 , tot grote verbazing van het verplegend personeel. Ze is in twee weken tijd verlost van alle ondersteuning en drinkt alle voedingen zelf (trok tot 3 keer toe de sonde eruit). Hoe trots kun je zijn op zo'n hummeltje   

. Ik zal binnenkort ter 'afscheid' een fotootje  posten.
 . Ik zal binnenkort ter 'afscheid' een fotootje  posten.  
 .
.

Goeiemorgen!
 Goeiemorgen!   
  .
.  

voor alle slechtslapenden hier...
 voor alle slechtslapenden hier...  . Oorzaken; 1e nacht ontzettend last van hitte aanvallen ('t lijkt wel of ik in de overgang zit
. Oorzaken; 1e nacht ontzettend last van hitte aanvallen ('t lijkt wel of ik in de overgang zit  )... maar vooral; mijn nieuwe verslaving... papegaai smijten op de iPad (Angry Birds), mèn wat is dat verslavend!! Nog één keer, nog één keer... dit is echt de laatste keer.. nou, nog 1 keer, en nu zet ik 'm uit... na deze laatste keer dan...
 )... maar vooral; mijn nieuwe verslaving... papegaai smijten op de iPad (Angry Birds), mèn wat is dat verslavend!! Nog één keer, nog één keer... dit is echt de laatste keer.. nou, nog 1 keer, en nu zet ik 'm uit... na deze laatste keer dan...  

grapje
  grapje  

/Ego
  /Ego 

en Lujaxa een levensvatbaar babietje
 en Lujaxa een levensvatbaar babietje 

Vanaf vandaag heb ik recht op 10 maanden WW en ergens middenin ook nog eens 16 weken zwangerschapsverlof. Het nadeel is eigenlijk alleen maar dat ik niet zo goed tegen thuiszitten kan en er geen enkele werkgever is die iemand aanneemt die over minder dan 4 maanden met verlof gaat en in de tussentijd ook nog eens 3 weken op vakantie gaat (die vakantie staat al bijna een jaar vast, dus van ver voordat ik wist geen baan meer te hebben.)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
SB: erg vervelend dat je werkloos bent... mijn vriend is bijna een jaar thuis geweest. solliciteerde zich ook een ongeluk; en ging elke 2 weken bij alle uitzendbureau's langs. Hij is nu gelukkig net begonnen met een nieuwe baan. maar ik snap je onzekerheid en frustratie...
Heb je nog lang recht op een uitkering?

ik dacht in eerste instantie dat mijn internetinstellingen verneukt waren na een update van Chrome, maar ome Danny heeft gewoon een lollige bui.
 ik dacht in eerste instantie dat mijn internetinstellingen verneukt waren na een update van Chrome, maar ome Danny heeft gewoon een lollige bui.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |