mornings;
Aventura; succes met je controle bij de VK

Vlindur; jij ook veel succes met je SEO!! En ik ben ook zoooooooooo nieuwsgierig wat jullie gaan krijgen!! *stiekem denk ik een jongentje, maaar ik heb het heeeeeel vaak fout*.
maar het belangrijkste; ik duim voor een gezond kindje!
Jose alles nog rustig daar? moooooie buikfoto hoor! je mag trots zijn op je mooie grote babyvilla (L)
Popples; spannend joh! ik heb zo'n voorgevoel dat jij voor de volgende verse beeb gaat zorgen!
Wickie; succes met werken; ben benieuwd hoe het voelt om minder te werken; en gaat het niet; het is echt geen schande om eerder verlof te nemen hoor...Je moet goed aan jezelf, en je beebje denken. Je hebt natuurlijk ook nog een dreumes rondlopen die de nodige energie vraagt!
MJ; ik ben ook nog steeds aan het duimen hoor.... ik hoop op goed nieuws met de echo straks..
Ik heb maar matig geslapen; straks bij de VK op controle en mijn dreumes naar de kinderopvang brengen/ Die stond al gepland, dus ik ga vanmiddag mooi even bijslapen denk ik...vanavond namelijk een vrijgezellenfeestje op de planning, dus wil wel een beetje uitgerust zijn...