abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98854536
Goedemorgen, hier wel goed geslapen, sliep 9 uur ofzo al, vannacht paar x wakker omdat ze kwamen kijken maar daarna als een blok weer in slaap gevallen. Was het maar vast 9 uur !
pi_98854565
MJ, hopelijk is alles goed met je meisjes en mag je straks lekker naar huis. :*
  donderdag 30 juni 2011 @ 07:16:58 #153
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98854689
Goeiemorgennnn, nou bijna half 8, nog maar zo'n anderhalf uur tot 9 uur MissJones :*
Rayen 2½ jaar!
pi_98854709
aventura succes dadelijk.

MJ gelukkig goed geslapen, straks de echo.

CazyMoon veel plezier bij de vk.

hier zit er nog steeds een in de buik. ik heb tot 3 uur wakker gelegen(timen) en toen werd het weer rustig. zo kind aankleden die word dadelijk meegenomen door de buurvrouw mee naar school.
mama van 3 kids!
pi_98854793
MJ: Wat fijn om te horen dat het laseren goed is gelukt! Ik duim ook nog even door voor een goede echo vandaag.
pi_98854859
MJ, fijn dat de laserbehandeling mogelijk was en ik hoop dat alles het gewenste resultaat levert.

Popples, alweer lekker gerommel vannacht?
  donderdag 30 juni 2011 @ 08:32:43 #157
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98855351
mornings;

Aventura; succes met je controle bij de VK :)

Vlindur; jij ook veel succes met je SEO!! En ik ben ook zoooooooooo nieuwsgierig wat jullie gaan krijgen!! *stiekem denk ik een jongentje, maaar ik heb het heeeeeel vaak fout*.
maar het belangrijkste; ik duim voor een gezond kindje!

Jose alles nog rustig daar? moooooie buikfoto hoor! je mag trots zijn op je mooie grote babyvilla (L)

Popples; spannend joh! ik heb zo'n voorgevoel dat jij voor de volgende verse beeb gaat zorgen!

Wickie; succes met werken; ben benieuwd hoe het voelt om minder te werken; en gaat het niet; het is echt geen schande om eerder verlof te nemen hoor...Je moet goed aan jezelf, en je beebje denken. Je hebt natuurlijk ook nog een dreumes rondlopen die de nodige energie vraagt! :*

MJ; ik ben ook nog steeds aan het duimen hoor.... ik hoop op goed nieuws met de echo straks.. :*

Ik heb maar matig geslapen; straks bij de VK op controle en mijn dreumes naar de kinderopvang brengen/ Die stond al gepland, dus ik ga vanmiddag mooi even bijslapen denk ik...vanavond namelijk een vrijgezellenfeestje op de planning, dus wil wel een beetje uitgerust zijn...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_98855380
MJ, heel veel sterkte straks. Ik hoop op nog meer goed nieuws. Zo fijn dat het laseren kon en gelijk is uitgevoerd!

Octo, gecondoleerd. Enneh......13 weken? :o Toen ik je 2 weken geleden zag had je toch al een mooi bolletje, dus ik dacht dat je al verder was joh!

Popples, spannund! Hoe gaat het nu?
pi_98855454
Vlindur een SEO! *O* succes ben ook erg benieuwd wat jullie krijgen!!

Aventura ook jij succes bij de vk! hopelijk is alles nog prima in order!

missjones ik denk aan je! en duim voor een goede uitslag van de echo :*

Popples erg spannend!

enne ik ben alweer erg misselijk....lijkt alsof het elke 3-4 dagen komt...bah!
Onze meisje is trouwens echt van de ochtend...plop plop! s'avonds voel ik weinig maar s'ochtends! wat een feest :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98855466
MJ, wat fijn dat de laserbehandeling goed is gegaan!!! Ik blijf duimen op goed resultaat, nog 20 minuten en dan is het 9 uur!!

Vlindur, succes bij de SEO!!

Spannend Popples!!

Thanks God it's Thursday, pfff ik ben echt bekaf. Alleen vandaag nog werken en dan is het weer weekend *O*
Over 6 weken m'n laatste dag, ben er echt enorm aan toe.
Tralalalaaa
pi_98855483
maar popples, je moet toch nog een volle week? of ben je zo hoopvol :D?
pi_98855511
Nee, ho. Stop! De SEO is volgende week pas! :) Dit is de gewone controle :)

Ik reageer straks beter. Zit nu op foon

:*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 30 juni 2011 @ 08:44:53 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98855539
MJ, ik duim voor je! Ik hoop zo dat de beide meisje het goed doen zometeen!
Hopelijk inmiddels ook al weer een beetje vruchwater ook voor je andere meisje om lekker in te zwemmen!
pi_98855560
Mj heel veel sterkte zo! Bijna 9 uur!

Bj lekker even slapen zo, veel plezier vanavond! Succes ook zo bij de vk.

Popples weer nachtelijk gerommel, pfoe tijd dat gewoon lekker doorzet.

Aventura ook al aan het nachtbraken. Succes zo!

Ik zit te wachten bij de dokter voor uitslag van het urine onderzoek. Het is weer heel erg druk, dus ik wacht rustig af.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_98855899
BJ goed zo even aan je zelf denken. slaap ze straks :Z heel veel plezier vanavond.

vlindur veel succes bij je controle.

bitterend sterkte met de misselijkheid!

wickie wachten duurt altijd lang.

kleurdoos ik hoop nergens meer op(zelfbescherming). :P maar ze kwamen wel om de 10 min. maar helaas na 4,5 uur stopte het weer. bij de oudste had ik ook voorweeën maar niet zo. ;)
mama van 3 kids!
  donderdag 30 juni 2011 @ 09:16:05 #166
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98856017
Wickie let je op jezelf?!

Mj.. Duimen draaien

Vlindur succes bij gyn.

Hier weinig spannends 18.1 een enkele keer spugen als Ik probeer iets meer te eten , zit nu op ong. 800kc per dag, wat te weinig is, maar meer lukt niet.
Bubba dwarrelt steeds duidelijker O+
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 30 juni 2011 @ 09:49:45 #167
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_98856668
MJ, ik denk aan je, duimen draaien hier!!! :*

Btw dames, in V&A heb ik wat spulletjes staan die wellicht iemand hier interesseren (o.a. belly bandit, angelsounds, etc)
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_98857088
mj hopelijk vandaag ook goed nieuws... ben al blij dat laseren is gelukt

vlindur succes bij de controle

Hier gisteren beetje minder nieuws gehad, glucosetest was beetje verhoogd dus maandag weer naar zkh om de lange glucosetest te doen.. héél de voormiddag is dit... Heb ook wat last van lastige steken bij wandelen of fietsen dus beetje rustiger aan doen denk ik.. gelukkig begint de vakantie voor de meiden morgen...
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_98857399
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 09:49 schreef Takkembah het volgende:
MJ, ik denk aan je, duimen draaien hier!!! :*

Btw dames, in V&A heb ik wat spulletjes staan die wellicht iemand hier interesseren (o.a. belly bandit, angelsounds, etc)
Wat is een belly bandit? ik kan jou v&a post niet zo gauw vinden

Lujaxa..heb je door een verhoogde glucose gehaalte meer kans op zwangerschapsdiabetes? inderdaad rustig aan doen! :*
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 30 juni 2011 @ 10:53:42 #170
100412 mefke79
komt goed!
pi_98858326
ook in V&A: een tummytub voor weinig!

Miss Jones, wat fijn dat het laseren gewoon kon. Ik hoop dat je inmiddels een goede echo hebt gehad.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_98858530
Volgens mij moet ik me vanaf nu gaan melden........... O+ 37 weken vandaag!
Vanavond de klossen onder het bed, zeiltje lag er al.. (onding..) Vandaag weinig op de planning behalve een wandeling naar de AH en lekker koken voor (8> vanmiddag.

MJ ; wat fijn dat het laseren gelukt is! Ik duim zeer zeker mee voor een goede afloop!
pi_98858531
ik wil de tummytub!!

Cynthiaaa meldplicht leuk *O*
pi_98858570
Gisteren weer wat spulletjes gehaald: badje, standaard, luieremmer, beddengoed, aankleed/waskussen, spuugdoekjes en washandjes enzo. Toch weer leuk, iedere keer een beetje kopen. Dan lijkt het gelukkig ook niet zo duur allemaal :p
pi_98858672
Leuk nirak!!
ik mag van mezelf pas weer shoppen na onze SEO op 12 Juli!
pi_98858893
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 11:03 schreef Nirak het volgende:
Gisteren weer wat spulletjes gehaald: badje, standaard, luieremmer, beddengoed, aankleed/waskussen, spuugdoekjes en washandjes enzo. Toch weer leuk, iedere keer een beetje kopen. Dan lijkt het gelukkig ook niet zo duur allemaal :p
:D _O-

ik ben blij dat ik het lekker low-budget kon doen, alles bijelkaar nog geen 200 euro :@

cyntia 37 weken *O*
mama van 3 kids!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')