Wel ff op tinypic zetten, want anders issie straks weer weg.quote:
Stukken beter.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://weerplaza.nl/buienradar/default.asp?regio=Duitsland
Die gebruiken.
Er stond wel een briesje, die is nu afgezwakt, bijna windstil.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Is het daar ook wind stil?
Ik zie werkelijk geen enkel blad bewegen
Dit was zon ding, heel laag bij de grond.. Wel mooi van zo dichtbijquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:55 schreef Gitank2 het volgende:
Hier lijkt plots iets ontstaan te zijn
veel wind ineens.
[..]
Ik zag hier rotatie in de wolk freaky shiten nu veel wind hier (Zo brabant)
Het is een complot van de VVD die dit weer heeft besteld om zo te laten zien dat het KNMI niet kan voorspellen en opgedoekt moet worden!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het is een complet, bigpharma die ons probeert te vergiftigen!
OPEN JE OGEN MENSEN OPEN JE OGEN!!!1!
Gaan eens weg..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:58 schreef Temlin het volgende:
wat een noodweer zeg, einde der tijden zeg ikMongolen voorspellers.
Hier na 8en pas, en nu knalt het zo hard dat de ramen trillenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:55 schreef Tauchmeister het volgende:
Eindhoven begint nu wat rustiger te worden, alleen nog zeer veel regen en flitsen.
Wat er rond kwart over 8 gebeurde was echt ongelooflijk. De wind draaide van noordwest naar noordoost, boven Veldhoven ontstond een rolwolk en iedere wolk bewoog wel een andere kant op. Zeer harde wind en slagregen. Geweldig
Geintje... pas maar op, straks komt Lightning je vertellen dat Amerikanen ook een veel accurater gevoel voor humor hebben.quote:
Zat jij niet vlak bij mij? N-Limburg?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:59 schreef Gitank2 het volgende:
En een klap hierik heb wat foto's gemaakt met mobiel (andere camera is geheugenkaart ff zoek, noobish maar goed)
Klopt ook niet helemaal want hier in Amsterdam is het al wel een tijdje droog ondertussenquote:
Dit is pas een voorspelling!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:53 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]Overal in de VS is de weervoorspelling ongelooflijk veel beter dan dat gepruts van de KNMI. En als je in de VS een normaal buitje mee maakt, en je ziet hier mensen posten dat DIT extreem weer is, tja...... Dan moet je je best doen om ze niet uit te lachen. Maar eigenlijk is het triest, dat hysterische gedoe eromheen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:59 schreef horned_reaper het volgende:
Dit is een plaatje uit Eindhoven!
[ afbeelding ]
De tering!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:59 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:59 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Flikker toch op met je gewauwel. Tientallen users die sceptisch en afwachtend waren werden in deze reeks voor troll uitgemaakt vanmiddag. Debiel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:47 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nogmaals: het is tot nu toe niets meer dan een zomers buitje, maar alle ingrediënten waren aanwezig om het noodweer te laten worden. Dat het dat uiteindelijk niet geworden is valt vooraf niet met zekerheid te voorspellen en dan vind ik het niet onverstandig dat je van het meest extreme scenario uitgaat. Daar hoef je echt geen "die hard weermuts" voor te zijn, hoor, om daar de logica van in te zien.
Ach, ik vind het gewoon ironisch. Types als jij die het KNMI, de ANWB, de NS en de media in al jullie wijsheid beschuldigen van paniekzaaierij terwijl jullie zelf degenen zijn die een waarschuwing niet op waarde kunnen schatten en er het vreselijk overdreven label "paniek" aanhangen omdat het zogenaamd breed uitgemeten wordt in de media.
Mensen zien een trechterje boven in de lucht en noemen het een windhoos.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:55 schreef Sj0rSz het volgende:
In Rosmalen (N-Br) worden windhozen gemeld.
Verrassingsbuien dusquote:BuienRadarNL BuienRadar.NL
Noodweer bij De Bilt en Den Helder zorgt ervoor dat radars veel niet zien momenteel.
Ik bevestig dit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:01 schreef Mr_DG het volgende:
Wat een motherfuckin huge knallen in Amersfoort nu zeg!
Die zijn hun zandzakken nu nog aan het vullenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:01 schreef Staal het volgende:
Je ziet die lui trouwens ook niet heel erg terug nu. Zeker door de bliksem geraakt..
He buurman!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:03 schreef ditisHuub het volgende:
Amersfoort gaat hier nu echt los, veel weerlicht maar nu komen de inslagen toch echt, regent gestaag en de lucht is een soort van mintgroen!
Of door de hagelstenen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:01 schreef Staal het volgende:
Je ziet die lui trouwens ook niet heel erg terug nu. Zeker door de bliksem geraakt..
Sceptisch omdat het nergens op sloeg. Moet ik je nog eens uitleggen hoe de kaarten eruit zagen en wat ze voorspelden? Tering, en dan ben ik natuurlijk weer de debiel. Het is goed met je, klaag maar lekker verder.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Flikker toch op met je gewauwel. Tientallen users die sceptisch en afwachtend waren werden in deze reeks voor troll uitgemaakt vanmiddag. Debiel.
Klopt, liep net door het bos en krijsem dat ze deden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:56 schreef Magnificat het volgende:
Achterhoek wordt steeds donkerde, de zwaluwen zijn ook flink aan het krijsen.
Ik vond dat het vandaag eigenlijk al vroeg begon. Had het juist vanaf nu verwacht, maar is al het een en ander gebeurd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:04 schreef horned_reaper het volgende:
De kou is op grote hoogte ook nog lang niet verdreven!
[ afbeelding ]
Ik verwacht dat het koudefront daarom de hele nacht nog wel voor spektakel zal blijven zorgen!
Dan is er iets mis met die kaarten... blijkt wel vakerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:03 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Sceptisch omdat het nergens op sloeg. Moet ik je nog eens uitleggen hoe de kaarten eruit zagen en wat ze voorspelden? Tering, en dan ben ik natuurlijk weer de debiel. Het is goed met je, klaag maar lekker verder.
Die CAPE kaarten zeggen ook niet alles natuurlijk. Het blijft onvoorspelbaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan is er iets mis met die kaarten... blijkt wel vaker
Het voorspellen van het weer is geen exacte wetenschap.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oké.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat weet iedereen... en daarom vind ik dat een goede reden voor minder paniekquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het voorspellen van het weer is geen exacte wetenschap.
Die 2e fotoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:06 schreef Aelse het volgende:
Een half uurtje geleden:
Boven me:
[ afbeelding ]
Iets (1km ongeveer) verderop bij de Belgische grens:
[ afbeelding ]
Dat laatste komt hier nu net aan, flinke regen en wind en aardige donder.
Stomme boerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:07 schreef Temlin het volgende:
hier in de achterhoek absoluut geen noodweer
+1quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:07 schreef lezzer het volgende:
Wat maakt dat nou toch uit met of voorspellingen kloppen of niet en blah blah
We kunnen toch gewoon lekker het weer volgen en er van genieten....
Ik geniet hier niets vanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:07 schreef lezzer het volgende:
Wat maakt dat nou toch uit met of voorspellingen kloppen of niet en blah blah
We kunnen toch gewoon lekker het weer volgen en er van genieten....
De gemiddelde Nederlander kan helaas niet leven met de mededeling dat er 50% kans op noodweer is. Het moet zwart/wit zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat weet iedereen... en daarom vind ik dat een goede reden voor minder paniek
Niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:06 schreef Pino112 het volgende:
Hoe laat zal het bij Zwolle zijn ongeveer? Uurtje of 22?
Dude, wat je hoopt is geen voorspelling. Nooit. Leer dat nu eens.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:03 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Sceptisch omdat het nergens op sloeg. Moet ik je nog eens uitleggen hoe de kaarten eruit zagen en wat ze voorspelden? Tering, en dan ben ik natuurlijk weer de debiel. Het is goed met je, klaag maar lekker verder.
BAM BAM BAM BAM BAM!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:08 schreef .aeon het volgende:
Tering echt 5 klappen achter elkaar (Noord Limburg)
Die lijn in de wolken bij de 2e, is dat exact de grens van Nederland. Misschien durft ie nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:06 schreef Aelse het volgende:
Een half uurtje geleden:
Boven me:
[ afbeelding ]
Iets (1km ongeveer) verderop bij de Belgische grens:
[ afbeelding ]
Dat laatste komt hier nu net aan, flinke regen en wind en aardige donder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |