Als de omstandigheden iets anders waren dan stonden de klagers ook weer in de rij waarom er geen weeralarm afgegeven was. De meeste ingrediënten waren wel aanwezig, maar dat maakt het nog niet tot een zekerheid.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
Tilburg is nu donker met een grijzige, groen oplichtende lucht. Het flitst hier elke seconde zowat. Ramen trillen. Maar voor de rest idd onzin dat er een weeralarm is afgegeven.
Ossquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:42 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
En jij woont in...? Hier flitst het inmiddels in de verte wat en zijn er drie harde windvlagen voorbij gekomen. Oh, en terwijl ik dit typ hoor ik ook wat gerommel!
ik wou al zeggenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:42 schreef Sj0rSz het volgende:
Let op, de radar ziet de buien in het zuiden heel slecht, omdat het rond De Bilt tekeer gaat. Klik maar eens op duitsland: http://is.gd/uWEL3G
Nee, buienradar is defect. Kijk eens op Meteox, imho ook geloofwaardiger aangezien het hier steeds donkerder wordt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:43 schreef INViCTuS het volgende:
pruters van buienradar...
ik ga naar buiten...achterhoek
Kan Buienradar niks aan doen. Heeft te maken met De Bilt, waar het nu ook slecht is. Chk de Duitse radar maar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:43 schreef INViCTuS het volgende:
pruters van buienradar...
ik ga naar buiten...achterhoek
Ik ben nog geen 10km van je vandaan, en ik lach jou ook nu nog steeds uit dat jij dit extreem weer noemtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont wijsneus, maar hier in Tilburg is het gewoon extreem weer. Dat jij daar in Schubbekutteveen nog lekker met je hengeltje op Voorntjes kunt vissen zonder nat te worden zegt niets over wat voor weer het hier is.
Nou, hier net de eerste wat hardere klap. Ik vind het maar lafjesquote:
Dit dus. Ik hoor hier nu overal brandweersirenes. Maar dat is vast ook allemaal verzonnen om dat weeralarm te rechtvaardigen. Ik trek nu toch maar m'n stekkers eruit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als de omstandigheden iets anders waren dan stonden de klagers ook weer in de rij waarom er geen weeralarm afgegeven was. De meeste ingrediënten waren wel aanwezig, maar dat maakt het nog niet tot een zekerheid.
Doe eens kalm Light... Dat jij (en ik) nogal wat "buitenlands" weer mee hebben gemaakt is geen reden om het Nederlandse extremen af te fakkelen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:41 schreef Lightning_NL het volgende:
@Kapiteintje:
Hahahahaha, kerel, ik weet niet hoe jij je brightness van je TV dan hebt ingesteld, maar ga toch weg met je stormchasersMisschien moet je eens een keertje in het buitenland écht extreem weer mee maken, want dat wat je in Nederland krijgt is gewoon enorm suf.
In Leusden zelfs nog geen regen: enkel heel donker en windvlagen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:43 schreef Stokkie_ het volgende:
Enorm veel flitsen en regen hier @ utrecht maar vrijwel geen geluid..
Ok. Definitief trollwaardig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:44 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 10km van je vandaan, en ik lach jou ook nu nog steeds uit dat jij dit extreem weer noemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |