Kijk dan eens hoe ze in de USA bijvoorbeeld echt extreem weer voorspellen. Daar kan de KNMI een ENORM puntje aan zuigen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:47 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nogmaals: het is tot nu toe niets meer dan een zomers buitje, maar alle ingrediėnten waren aanwezig om het noodweer te laten worden. Dat het dat uiteindelijk niet geworden is valt vooraf niet met zekerheid te voorspellen en dan vind ik het niet onverstandig dat je van het meest extreme scenario uitgaat. Daar hoef je echt geen "die hard weermuts" voor te zijn, hoor, om daar de logica van in te zien.
Ach, ik vind het gewoon ironisch. Types als jij die het KNMI, de ANWB, de NS en de media in al jullie wijsheid beschuldigen van paniekzaaierij terwijl jullie zelf degenen zijn die een waarschuwing niet op waarde kunnen schatten en er het vreselijk overdreven label "paniek" aanhangen omdat het zogenaamd breed uitgemeten wordt in de media.
Wat? Die tak?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Eindhoven (van een vriend van me):
[ afbeelding ]
Als ik buienradar moet geloven verdampen alle buien de heledag al boven Lelystad als sneeuw voor de zon jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:48 schreef horned_reaper het volgende:
http://weerplaza.nl/buienradar/default.asp?regio=Duitsland
Dit is de enige goede radar nu nog!
Buienradar geeft een totaal verkeerd beeld!
Nou ik ben benieuwd of het ons aandoet in Wijchen/Nijmegen, zit hier nog steeds te wachen op de eerste harde knalquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:45 schreef Tauchmeister het volgende:
Iedereen ten noordoosten van Eindhoven: veel plezier
Check de Duitse/Europese.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
Kijk 's buienradar. Het verdwijnt als sneeuw voor de zon
Dat wil ik ook hier.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eindhoven.
Hoe zit het nu met Salland eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:49 schreef Logician het volgende:
Ja maar twente heeft nu wel code oranje (Enschede hier vol goede hoop)
Je hebt gelijk als je het vergelijkt met tornado en orkaangebieden in de VS e.d. Voor de rest is alles wat je zegt onzin.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:46 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Brandweersirenes zijn harstikke standaard bij een onweersbuitje... Als je extreem weer zou hebben, zou je geen stroom meer hebben. Maar nee, je zit nog gewoon lekker te internetten en er is niks aan het handje.
Dat zijn foto's waar we wat mee kunnen. Hier in Zuid-Holland is het niet eens in de buurt gekomen van afgerukte takken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Eindhoven (van een vriend van me):
[ afbeelding ]
WC borreldequote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:51 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Haha, als dat waar zou zijn zou je niet relaxed op Fok zitten posten
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:52 schreef Lightning_NL het volgende:
Mja, het is alweer duidelijk dat Nederlanders een enorm paniekerig zooitje kuddemensen is dat echt NIKS gewend is. Jammer.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier is het alweer over... Scheveningen nu:
[ afbeelding ]
Haha, hier in Boxtel gaat het ook echt tering losquote:
Leven we in 2008?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
* AchJaMompelt iets over appels en peren...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:49 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Kijk dan eens hoe ze in de USA bijvoorbeeld echt extreem weer voorspellen. Daar kan de KNMI een ENORM puntje aan zuigen.
Jokkebrok!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Zo extreem als in Amerika gaan wij het hier toch nooit krijgen. Dat kun je niet vergelijken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:49 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Kijk dan eens hoe ze in de USA bijvoorbeeld echt extreem weer voorspellen. Daar kan de KNMI een ENORM puntje aan zuigen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk als je het vergelijkt met tornado en orkaangebieden in de VS e.d. Voor de rest is alles wat je zegt onzin.
Mooie foto, zelf gemaakt?quote:
Hebben we je royaal teleurgesteld?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:52 schreef Lightning_NL het volgende:
Mja, het is alweer duidelijk dat Nederlanders een enorm paniekerig zooitje kuddemensen is dat echt NIKS gewend is. Jammer.
Dat geeft alleen maar aan dat je het weer niet precies kunt voorspellen. Je kunt wel kijken of de voorwaarden er zijn, maar dat geeft nog niet de garantie tot het weer dat je krijgt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is gewoon echt ronduit lachwekkend.
Hele dag. ja de pleuris breekt uit vanuit het zuidwesten.
Puntje bij paaltje. Hebben we hier welgeteld 1 plensbuitje gehad....., een klein beetje regen, een hele donkere lucht, geen enkele lichtflits en heel af en toe wat gerommel in de verte....
Waar is hier?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Echt absurd, het gaat hier nu echt los. Straatverlichting is niet aan dus ik kijk echt in een zwart gat met op en neer gaande bomen, slagregen en continue gerommel en geflits.
Straks ga je nog beweren dat jouw geboorte is opgewekt doordat je moeder door een blikseminslag werd geraakt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:53 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]Overal in de VS is de weervoorspelling ongelooflijk veel beter dan dat gepruts van de KNMI. En als je in de VS een normaal buitje mee maakt, en je ziet hier mensen posten dat DIT extreem weer is, tja...... Dan moet je je best doen om ze niet uit te lachen. Maar eigenlijk is het triest, dat hysterische gedoe eromheen.
Niks eruit gewaaid? Hier brak even de hel los in de woonkamer en ik moet een sprintje trekken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:52 schreef lezzer het volgende:
En nou hebben wij in De Peel die wind waar Cat22 het over had
Ik zag hier rotatie in de wolk freaky shitquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:53 schreef LoggedIn het volgende:
wel gaaf, net zon draaiend lucht ding hier over t veld voor mn huisEn gave wind net
Jup, had ik niet verwacht na dat slechte begin!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:55 schreef Tauchmeister het volgende:
Eindhoven begint nu wat rustiger te worden, alleen nog zeer veel regen en flitsen.
Wat er rond kwart over 8 gebeurde was echt ongelooflijk. De wind draaide van noordwest naar noordoost, boven Veldhoven ontstond een rolwolk en iedere wolk bewoog wel een andere kant op. Zeer harde wind en slagregen. Geweldig
Nou pas maar op. Straks krijg je het met dergelijke uitspraken nog aan de stok met enkelen hierquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:55 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nou dat was het dan weer. Een flink buitje en klaar. Paniek om niks, zoals gewoonlijk in dit land.
Nice!quote:
http://weerplaza.nl/buienradar/default.asp?regio=Duitslandquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:56 schreef Infection het volgende:
Toch raar. Alles verdween net boven provincie Utrecht maar begint nu weer volop tevoorschijn te komen.
www.buienradar.nl
Storing in De Bilt of iets dergelijks?
Doe niet zo kinderachtig, joh. We kunnen hier toch normaal over discussiėren?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou pas maar op. Straks krijg je het met dergelijke uitspraken nog aan de stok met enkelen hier
Jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:56 schreef Infection het volgende:
Toch raar. Alles verdween net boven provincie Utrecht maar begint nu weer volop tevoorschijn te komen.
www.buienradar.nl
Storing in De Bilt of iets dergelijks?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:56 schreef Magnificat het volgende:
Achterhoek wordt steeds donkerde, de zwaluwen zijn ook flink aan het krijsen.
das absurd, de plek met de hoogste cape, nu ook de hardste windquote:
Het is een complet, bigpharma die ons probeert te vergiftigen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:56 schreef xFriendx het volgende:
De hagel tikte wel wat harder dan normaal, zijn net pepermuntjes:
[ afbeelding ]
Ja joh.. geintje man (of vrouw).quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:57 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Doe niet zo kinderachtig, joh. We kunnen hier toch normaal over discussiėren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |