Mooie foto, zelf gemaakt?quote:
Hebben we je royaal teleurgesteld?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:52 schreef Lightning_NL het volgende:
Mja, het is alweer duidelijk dat Nederlanders een enorm paniekerig zooitje kuddemensen is dat echt NIKS gewend is. Jammer.
Dat geeft alleen maar aan dat je het weer niet precies kunt voorspellen. Je kunt wel kijken of de voorwaarden er zijn, maar dat geeft nog niet de garantie tot het weer dat je krijgt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is gewoon echt ronduit lachwekkend.
Hele dag. ja de pleuris breekt uit vanuit het zuidwesten.
Puntje bij paaltje. Hebben we hier welgeteld 1 plensbuitje gehad....., een klein beetje regen, een hele donkere lucht, geen enkele lichtflits en heel af en toe wat gerommel in de verte....
Waar is hier?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Echt absurd, het gaat hier nu echt los. Straatverlichting is niet aan dus ik kijk echt in een zwart gat met op en neer gaande bomen, slagregen en continue gerommel en geflits.
Straks ga je nog beweren dat jouw geboorte is opgewekt doordat je moeder door een blikseminslag werd geraakt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:53 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]Overal in de VS is de weervoorspelling ongelooflijk veel beter dan dat gepruts van de KNMI. En als je in de VS een normaal buitje mee maakt, en je ziet hier mensen posten dat DIT extreem weer is, tja...... Dan moet je je best doen om ze niet uit te lachen. Maar eigenlijk is het triest, dat hysterische gedoe eromheen.
Niks eruit gewaaid? Hier brak even de hel los in de woonkamer en ik moet een sprintje trekken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:52 schreef lezzer het volgende:
En nou hebben wij in De Peel die wind waar Cat22 het over had
Ik zag hier rotatie in de wolk freaky shitquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:53 schreef LoggedIn het volgende:
wel gaaf, net zon draaiend lucht ding hier over t veld voor mn huisEn gave wind net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |