Nou, hier net de eerste wat hardere klap. Ik vind het maar lafjesquote:
Dit dus. Ik hoor hier nu overal brandweersirenes. Maar dat is vast ook allemaal verzonnen om dat weeralarm te rechtvaardigen. Ik trek nu toch maar m'n stekkers eruit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als de omstandigheden iets anders waren dan stonden de klagers ook weer in de rij waarom er geen weeralarm afgegeven was. De meeste ingrediënten waren wel aanwezig, maar dat maakt het nog niet tot een zekerheid.
Doe eens kalm Light... Dat jij (en ik) nogal wat "buitenlands" weer mee hebben gemaakt is geen reden om het Nederlandse extremen af te fakkelen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:41 schreef Lightning_NL het volgende:
@Kapiteintje:
Hahahahaha, kerel, ik weet niet hoe jij je brightness van je TV dan hebt ingesteld, maar ga toch weg met je stormchasersMisschien moet je eens een keertje in het buitenland écht extreem weer mee maken, want dat wat je in Nederland krijgt is gewoon enorm suf.
In Leusden zelfs nog geen regen: enkel heel donker en windvlagen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:43 schreef Stokkie_ het volgende:
Enorm veel flitsen en regen hier @ utrecht maar vrijwel geen geluid..
Ok. Definitief trollwaardig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:44 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 10km van je vandaan, en ik lach jou ook nu nog steeds uit dat jij dit extreem weer noemt
Ligt er ook wel een beetje aan waar in Tilburg je precies zit... Hier in centrum gaat het aardig los, maar weeralarm zie ik er nog niet in...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:44 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 10km van je vandaan, en ik lach jou ook nu nog steeds uit dat jij dit extreem weer noemt
Het zit er wel tegenaan hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ligt er ook wel een beetje aan waar in Tilburg je precies zit... Hier in centrum gaat het aardig los, maar weeralarm zie ik er nog niet in...
Ik woon ook zo'n 10km van Tilburg en hier begint het nu te komen. Ik denk dat het erg kan verschillen per plaats?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:44 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Mijn moeder maar eens even bellen woont ook in Huizen...ik helaas naar Almere verkast.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:45 schreef beware_reageerd het volgende:
Bulderen cab wind, en slagregens.
Huizen.
Brandweersirenes zijn harstikke standaard bij een onweersbuitje... Als je extreem weer zou hebben, zou je geen stroom meer hebben. Maar nee, je zit nog gewoon lekker te internetten en er is niks aan het handje.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit dus. Ik hoor hier nu overal brandweersirenes. Maar dat is vast ook allemaal verzonnen om dat weeralarm te rechtvaardigen. Ik trek nu toch maar m'n stekkers eruit.
Ik hoor niks meer. We hebben misschien vijf minuutjes wat regen gehad en een twee/drie dozijn bliksemflitsen. Dat valt echt in het niet bij stormen in vorige jaren waarbij je de donder gewoon door het huis voelde trillen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:43 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ik wou al zeggen
k hoor toch echt nogsteeds gerommel in gouda
Same here. Klaart flink op.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:45 schreef Ambrosius het volgende:
Lampen kunnen weer uit, zon komt er zelfs weer door, deur open.
trekt dat richting oss denk je?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:45 schreef Tauchmeister het volgende:
Iedereen ten noordoosten van Eindhoven: veel plezier
Er is dan ook geen weeralarm.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ligt er ook wel een beetje aan waar in Tilburg je precies zit... Hier in centrum gaat het aardig los, maar weeralarm zie ik er nog niet in...
Dat inderdaad wel, ik vind het alleen nog net iets te weinig donder bij de flitsen...quote:
Neem een foto dan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen in Tilburg. Kijk vooral recht naar boven. De bliksemschichten zijn adembenemend!
OMG! xDquote:
Las het, je zat aan de westkade.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:46 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Mijn moeder maar eens even bellen woont ook in Huizen...ik helaas naar Almere verkast.
Ik zou ook onder een matras gaan liggen met een emmer over je hoofd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit dus. Ik hoor hier nu overal brandweersirenes. Maar dat is vast ook allemaal verzonnen om dat weeralarm te rechtvaardigen. Ik trek nu toch maar m'n stekkers eruit.
En daar is de eerste regen: valt nog mee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:44 schreef ioko het volgende:
[..]
In Leusden zelfs nog geen regen: enkel heel donker en windvlagen.
Nogmaals: het is tot nu toe niets meer dan een zomers buitje, maar alle ingrediënten waren aanwezig om het noodweer te laten worden. Dat het dat uiteindelijk niet geworden is valt vooraf niet met zekerheid te voorspellen en dan vind ik het niet onverstandig dat je van het meest extreme scenario uitgaat. Daar hoef je echt geen "die hard weermuts" voor te zijn, hoor, om daar de logica van in te zien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, dat vind jij als die hard weermuts overdreven natuurlijk.
Het is van de pot gerukt hoe de media elkaar gezellig nakakelt en het weet uit te vergroten. Een zomers buitje mensen, meer niet he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |