Ik moest weer lachen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:09 schreef Monopoly het volgende:
Geen sex ? Dan kom ik niet!
Letterlijk en figuurlijk_!
whehe.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:09 schreef Monopoly het volgende:
Lachen. Ik deed het.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:09 schreef Monopoly het volgende:
Zeur niet!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:09 schreef Monopoly het volgende:
Verplicht zelfsquote:
Die Linda wordt wel enorm plakkerig dan.quote:
niet alleen de linda gok ikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Die Linda wordt wel enorm plakkerig dan.
zal geen unaniem geaccepteerd voorstel zijnquote:
Je weet dat Faye de ontvanger van de bukkake isquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat Faye de ontvanger van de bukkake is
alweer?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat Faye de ontvanger van de bukkake is
lekker he.. ik ben ff buiten gaan staanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:39 schreef Ezechielk het volgende:
Ja hallo. Hier ik met een nazomers onweersbuitje
Waar is dat?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:39 schreef Ezechielk het volgende:
Ja hallo. Hier ik met een nazomers onweersbuitje
Ik ook.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:40 schreef clevy het volgende:
[..]
lekker he.. ik ben ff buiten gaan staan
Ik zit in mijn zwembroek momenteel. Als het heftiger wordt ga ik buiten kijken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:40 schreef clevy het volgende:
[..]
lekker he.. ik ben ff buiten gaan staan
Purmerend. Momenteel is het niet meer dan een normale onweersbuiquote:
Ik zie links en rechts al gaten in de wolken. Volgende keer zorg ik dat ik moet werken waar het WEL noodweer gaat worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:41 schreef Melting het volgende:
Hier werd het net zo donker als in die rampenfilms, waar de aarde vergaat!
PICS!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zit in mijn zwembroek momenteel. Als het heftiger wordt ga ik buiten kijken.
Zijn ze nat ja? Maar wel al een camera klaar om te filmen toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:44 schreef clevy het volgende:
hier in ehv is het donker.. waaien de tuinstoelen ondersteboven en kleppert alles.. regendruppels zijn serieus groot en nat
foto camera ligt hier op m'n bureau.. en aangezien er geen buurvrouwen buiten zijn blijft die mooi liggenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zijn ze nat ja? Maar wel al een camera klaar om te filmen toch?
in een wit t-shirt? met camera!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hoop dat het hier ook nog gaat losbartsen vanavond.
Dan ga ik ook buiten staan
Ik heb 1 wit shirtje, die ligt in Purmerendquote:
Zonder shirt dan!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 1 wit shirtje, die ligt in Purmerend
+1quote:
Met mijn buren? Not gonna happen!quote:
je bent welkomquote:
Heb je bruut onweer? Kan je mn tank dan even volgooien, anders kom ik Emmen niet eens uitquote:
heb bruut onweder ja.. en ligt er aan welke tank.. die van je auto lukt vanaf hier nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je bruut onweer? Kan je mn tank dan even volgooien, anders kom ik Emmen niet eens uit
Dan kom ik niet bij jou in de regen staanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:56 schreef clevy het volgende:
[..]
heb bruut onweder ja.. en ligt er aan welke tank.. die van je auto lukt vanaf hier niet
Ik zal even een foto maken van hoe het er nu hier uitzietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:57 schreef Melting het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)t+-+Livebeelden.aspx
Voor live beelden!
zal ik je komen halen dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kom ik niet bij jou in de regen staan
Ik zeg doenquote:
tegen dat ik helemaal bij jou ben is het onweer vast al weer voorbij.. en ik kom niet voor niets.. dus..quote:
Ik bekogel je wel met waterballonnenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:00 schreef clevy het volgende:
[..]
tegen dat ik helemaal bij jou ben is het onweer vast al weer voorbij.. en ik kom niet voor niets.. dus..
ok..das wel acceptabel als voorspelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bekogel je wel met waterballonnen
Dat is niet zo mooi!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn uitzicht nu.
[ afbeelding ]
In het echt is het nog lichter
Ik las losbatsenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hoop dat het hier ook nog gaat losbartsen vanavond.
Dan ga ik ook buiten staan
nog anderhalve week wachtenquote:
Ik vond losbartsen ook wel grappig dus heb ik hem gewoon laten staanquote:
De tietenbots wordt toch wel gefilmd he? Liefst uit alle mogelijke hoeken!quote:
Dat is echt geen noodweerquote:
We kunnen een camera tussen onze tieten hangen. Of ze het overleven is een anderequote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond losbartsen ook wel grappig dus heb ik hem gewoon laten staan
[..]
De tietenbots wordt toch wel gefilmd he? Liefst uit alle mogelijke hoeken!
Hahaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
We kunnen een camera tussen onze tieten hangen. Of ze het overleven is een andere
mijn camera blijft dan mooi op de zijlijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
We kunnen een camera tussen onze tieten hangen. Of ze het overleven is een andere
Je tieten of de camera.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
bij zoveel natuurgeweld is dat geen slimme vraagquote:
Nou nou nouquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:24 schreef clevy het volgende:
[..]
bij zoveel natuurgeweld is dat geen slimme vraag
wat.. zijn de tieten en het botsen er van geen natuur + geweld ?quote:
Dan dacht ik het toch wel goed.quote:
Jepquote:
Timing!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JepBBQ was afgelopen en de flessen wijn gingen verdomd snel leeg. Ik was net de BBQ en spullen aan het opruimen toen het ineens als een malle begon te waaien. Met 6 man in 4 minuten de partytent opgeruimd en onder het afdakje gaan zitten. Geen seconde te laat overigens, want 10 seconden daarna begon me het een partij te regenen
Toppertje dus
Hahaha, baasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JepBBQ was afgelopen en de flessen wijn gingen verdomd snel leeg. Ik was net de BBQ en spullen aan het opruimen toen het ineens als een malle begon te waaien. Met 6 man in 4 minuten de partytent opgeruimd en onder het afdakje gaan zitten. Geen seconde te laat overigens, want 10 seconden daarna begon me het een partij te regenen
Toppertje dus
en teamwork..quote:
Dit was niet zo heel groot. Gewoon bij ons in de tuin. Maar zo af en toe doe ik wel BBQ organiseren met 2 vrienden van me bij klanten thuis. Meer als hobby waar een leuke avond tegenover staat en het betaald wel primaquote:
Nodig mij eens uit, verdoriequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit was niet zo heel groot. Gewoon bij ons in de tuin. Maar zo af en toe doe ik wel BBQ organiseren met 2 vrienden van me bij klanten thuis. Meer als hobby waar een leuke avond tegenover staat en het betaald wel prima
Ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ok. 9 juli in Rotterdam. Schijnt een gezellige BBQ te worden. Kom je ook ?
Doe nou maar niet zo panisch, thuis kom je vast wel!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe zit het nu met thuiskomen trouwens? (slapen/auto's)
Dit heeft met ouders te maken, niet met mij...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe nou maar niet zo panisch, thuis kom je vast wel!
Hoe kom je héén dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit heeft met ouders te maken, niet met mij...
Ja, graag!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ok. 9 juli in Rotterdam. Schijnt een gezellige BBQ te worden. Kom je ook ?
ik reis van gouda cs naar rotterdam cs sowieso met fayequote:
Gelukkig voor jou kennen ze mij nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik reis van gouda cs naar rotterdam cs sowieso met fayedus, dan vertrouw ik er wel op dat ik ergens kom en dan zijn ouders ook geen probleem
Je kan toch gewoon 's nachts weer terug?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik reis van gouda cs naar rotterdam cs sowieso met fayedus, dan vertrouw ik er wel op dat ik ergens kom en dan zijn ouders ook geen probleem
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe zit het nu met thuiskomen trouwens? (slapen/auto's)
ah bah.. ik had me zo verheugd op een snoepzakquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?Je word niet thuisgebracht en je krijgt geen zakje snoep na afloop mee.
Nee, dat snap ik, maar, het is nogal een verschil om om ca. 1 uur thuis te komen, of de volgende dag ergens in de middagquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?Je word niet thuisgebracht en je krijgt geen zakje snoep na afloop mee.
Oh, dat is helemaal afhankelijk van jullie. Je kan de laatste trein nemen (eerder mag niet van mij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik, maar, het is nogal een verschil om om ca. 1 uur thuis te komen, of de volgende dag ergens in de middag
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:34 schreef Myraela het volgende:
Ik weet overigens niet of er iemand nuchter genoeg is om je naar CS te brengen en ik laat jullie sowieso niet alleen op zuidplein rondlopen. Als er niemand nuchter genoeg is, dan reis ik met het OV wel met jullie mee tot ik jullie in de trein zie stappen.
waar laat je al die extra slaperts dan ?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat is helemaal afhankelijk van jullie. Je kan de laatste trein nemen (eerder mag niet van mij.) of je blijft slapen.
Ja, en jij dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:34 schreef Myraela het volgende:
Ik weet overigens niet of er iemand nuchter genoeg is om je naar CS te brengen en ik laat jullie sowieso niet alleen op zuidplein rondlopen. Als er niemand nuchter genoeg is, dan reis ik met het OV wel met jullie mee tot ik jullie in de trein zie stappen.
Jij gaat ook mee om mij dan weer te beschermen. En als er dan iets gebeurd roepen we kei-hard "SLOTJE!". Dat werkt hier toch ook prima?quote:
Dus je regelt eigen vervoer en vraagt hier hoe je terugkomt?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik laat ze gewoon mijn piemel zien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij gaat ook mee om mij dan weer te beschermen. En als er dan iets gebeurd roepen we kei-hard "SLOTJE!". Dat werkt hier toch ook prima?
aankomen niet direct weten is minder erg dan terugkomen niet direct weten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus je regelt eigen vervoer en vraagt hier hoe je terugkomt?
Schrikt die altijd mensen af, ja?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:39 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik laat ze gewoon mijn piemel zien.
Dan rennen ze allemaal hard weg en zo?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:39 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik sla er mensen mee af, als ze vervelend zijn dan hé.quote:
Ik heb dan nog wel een leuk Tshirt voor jequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik sla er mensen mee af, als ze vervelend zijn dan hé.
Soms raap ik er ook pinda's mee van de grond
Dan liggen ze dubbel van het lachen en kun jij gauw vluchten?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:39 schreef smegmanus het volgende:
[..]
De bijnaam van jouw leuter is dus 'slurf' en zit aan je hoofd?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik sla er mensen mee af, als ze vervelend zijn dan hé.
Soms raap ik er ook pinda's mee van de grond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |