Ja, graag!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ok. 9 juli in Rotterdam. Schijnt een gezellige BBQ te worden. Kom je ook ?
ik reis van gouda cs naar rotterdam cs sowieso met fayequote:
Gelukkig voor jou kennen ze mij nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik reis van gouda cs naar rotterdam cs sowieso met fayedus, dan vertrouw ik er wel op dat ik ergens kom en dan zijn ouders ook geen probleem
Je kan toch gewoon 's nachts weer terug?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik reis van gouda cs naar rotterdam cs sowieso met fayedus, dan vertrouw ik er wel op dat ik ergens kom en dan zijn ouders ook geen probleem
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe zit het nu met thuiskomen trouwens? (slapen/auto's)
ah bah.. ik had me zo verheugd op een snoepzakquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?Je word niet thuisgebracht en je krijgt geen zakje snoep na afloop mee.
Nee, dat snap ik, maar, het is nogal een verschil om om ca. 1 uur thuis te komen, of de volgende dag ergens in de middagquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?Je word niet thuisgebracht en je krijgt geen zakje snoep na afloop mee.
Oh, dat is helemaal afhankelijk van jullie. Je kan de laatste trein nemen (eerder mag niet van mij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik, maar, het is nogal een verschil om om ca. 1 uur thuis te komen, of de volgende dag ergens in de middag
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:34 schreef Myraela het volgende:
Ik weet overigens niet of er iemand nuchter genoeg is om je naar CS te brengen en ik laat jullie sowieso niet alleen op zuidplein rondlopen. Als er niemand nuchter genoeg is, dan reis ik met het OV wel met jullie mee tot ik jullie in de trein zie stappen.
waar laat je al die extra slaperts dan ?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat is helemaal afhankelijk van jullie. Je kan de laatste trein nemen (eerder mag niet van mij.) of je blijft slapen.
Ja, en jij dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:34 schreef Myraela het volgende:
Ik weet overigens niet of er iemand nuchter genoeg is om je naar CS te brengen en ik laat jullie sowieso niet alleen op zuidplein rondlopen. Als er niemand nuchter genoeg is, dan reis ik met het OV wel met jullie mee tot ik jullie in de trein zie stappen.
Jij gaat ook mee om mij dan weer te beschermen. En als er dan iets gebeurd roepen we kei-hard "SLOTJE!". Dat werkt hier toch ook prima?quote:
Dus je regelt eigen vervoer en vraagt hier hoe je terugkomt?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik laat ze gewoon mijn piemel zien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij gaat ook mee om mij dan weer te beschermen. En als er dan iets gebeurd roepen we kei-hard "SLOTJE!". Dat werkt hier toch ook prima?
aankomen niet direct weten is minder erg dan terugkomen niet direct weten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus je regelt eigen vervoer en vraagt hier hoe je terugkomt?
Schrikt die altijd mensen af, ja?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:39 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik laat ze gewoon mijn piemel zien.
Dan rennen ze allemaal hard weg en zo?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:39 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik sla er mensen mee af, als ze vervelend zijn dan hé.quote:
Ik heb dan nog wel een leuk Tshirt voor jequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik sla er mensen mee af, als ze vervelend zijn dan hé.
Soms raap ik er ook pinda's mee van de grond
Dan liggen ze dubbel van het lachen en kun jij gauw vluchten?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:39 schreef smegmanus het volgende:
[..]
De bijnaam van jouw leuter is dus 'slurf' en zit aan je hoofd?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik sla er mensen mee af, als ze vervelend zijn dan hé.
Soms raap ik er ook pinda's mee van de grond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |