Ik ga aan je tiet zitten. Sowieso!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:42 schreef smegmanus het volgende:
Chanant die TT. Ik kom gewoon stiekem in mijn broekje als er ook maar één vrouw maar mij kijkt laat staan aanraakt.
En zo hoort het!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:42 schreef smegmanus het volgende:
Chanant die TT. Ik kom gewoon stiekem in mijn broekje als er ook maar één vrouw maar mij kijkt laat staan aanraakt.
Nee niet doenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga aan je tiet zitten. Sowieso!
En dan loopt het zo langs mijn korte broekjequote:
Vaak wel. Ligt aan deen temperaturen.quote:
Jawel!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:45 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee niet doen
[..]
En dan loopt het zo langs mijn korte broekjeJa en wekenlang opgespaard enzo.
Ik ben bang.
Mooi.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:45 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee niet doen
[..]
En dan loopt het zo langs mijn korte broekjeJa en wekenlang opgespaard enzo.
Ik ben bang.
Deal!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi.
Huppel, als je z'n ene tiet pakt, pak ik de andere
Hoezo, jij wil liever zelf de lading?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
OmgDe eerste man die dat bij mij gedaan krijgt moet nog geboren worden
Ik ben een winnaarquote:
De enige plek in mijn gezicht waar ik sperma duld, is in mijn mondquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoezo, jij wil liever zelf de lading?
Een regenbui rond middernacht. Als de KNMI nu wèl gelijk heeft dan..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben een winnaar![]()
Van wat eigenlijk?
Nu nog iemand die dan met mij in de regen wil knuffelenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een regenbui rond middernacht. Als de KNMI nu wèl gelijk heeft dan..
Als iedereen naakt slaapt, dan doe ik dat ook welquote:
Zo irritant als ze het in je neus, oren, ogen of haar spuitenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
De enige plek in mijn gezicht waar ik sperma duld, is in mijn mond
Bij een spiderman hoeft het niet per se in je gezicht hoor. Kan ook op je voeten, of rug, om zomaar eens wat te noemen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij iedereen die niet naakt slaapt, knip ik de kleding door.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als iedereen naakt slaapt, dan doe ik dat ook wel
Respect +200 draken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Spiderman is nooit meer hetzelfde voor mijquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij een spiderman hoeft het niet per se in je gezicht hoor. Kan ook op je voeten, of rug, om zomaar eens wat te noemen.
Iedereen? Of alleen de vrouwen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij iedereen die niet naakt slaapt, knip ik de kleding door.
Leuk he MI'squote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Spiderman is nooit meer hetzelfde voor mij
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:53 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Respect +200 draken.
Oja, ik overweeg een wolvenshirt te kopen voor de meet
Beide.quote:
Alfred Jodocus Kwak gezien vroeger?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hou niks meer over waar ik geen ranzige gedachtes bij heb
Liever nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij een spiderman hoeft het niet per se in je gezicht hoor. Kan ook op je voeten, of rug, om zomaar eens wat te noemen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hou niks meer over waar ik geen ranzige gedachtes bij heb
Liefst op hun buik ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doen
[..]
Beide.
Bij vrouwen trek ik het ook weg, mannen moeten stil blijven liggen.
Had ik je al verteld dat ik je geweldig vind?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alfred Jodocus Kwak gezien vroeger?
Wat saaiquote:
Wat?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:53 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Respect +200 draken.
Oja, ik overweeg een wolvenshirt te kopen voor de meet
ja maar dat vond ik niksquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alfred Jodocus Kwak gezien vroeger?
Mja, zo dol ben ik er nu ook weer niet opquote:
Watertornado en ik zagen vrijdag op het terras echt iemand met een wolvenshirt aanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
http://www.everythingwolf(...)t.aspx?categoryid=11
Ik heb het serieus liever ergens op me dan in mn vajayjayquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, zo dol ben ik er nu ook weer niet opIk slik 't al door, dat moet genoeg zijn
Meh, misschien als ie heul graag wil of zo.
Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:58 schreef smegmanus het volgende:
Holy crap! Dit word'm!
http://www.allposters.nl/(...)Poster_i2539870_.htm
Ik bedoelde de 200 draken?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
http://www.everythingwolf(...)t.aspx?categoryid=11
Ok, dan weet ik waar ik moet mikken.quote:
Doen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:58 schreef smegmanus het volgende:
Holy crap! Dit word'm!
http://www.allposters.nl/(...)Poster_i2539870_.htm
Oja, dat is een nerdachtig iets zodat ik overkom als een nerd en jij een bepaald beeld bij me krijgtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |