Ik ga aan je tiet zitten. Sowieso!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:42 schreef smegmanus het volgende:
Chanant die TT. Ik kom gewoon stiekem in mijn broekje als er ook maar één vrouw maar mij kijkt laat staan aanraakt.
En zo hoort het!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:42 schreef smegmanus het volgende:
Chanant die TT. Ik kom gewoon stiekem in mijn broekje als er ook maar één vrouw maar mij kijkt laat staan aanraakt.
Nee niet doenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga aan je tiet zitten. Sowieso!
En dan loopt het zo langs mijn korte broekjequote:
Vaak wel. Ligt aan deen temperaturen.quote:
Jawel!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:45 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee niet doen
[..]
En dan loopt het zo langs mijn korte broekjeJa en wekenlang opgespaard enzo.
Ik ben bang.
Mooi.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:45 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee niet doen
[..]
En dan loopt het zo langs mijn korte broekjeJa en wekenlang opgespaard enzo.
Ik ben bang.
Deal!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi.
Huppel, als je z'n ene tiet pakt, pak ik de andere
Hoezo, jij wil liever zelf de lading?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
OmgDe eerste man die dat bij mij gedaan krijgt moet nog geboren worden
Ik ben een winnaarquote:
De enige plek in mijn gezicht waar ik sperma duld, is in mijn mondquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoezo, jij wil liever zelf de lading?
Een regenbui rond middernacht. Als de KNMI nu wèl gelijk heeft dan..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben een winnaar![]()
Van wat eigenlijk?
Nu nog iemand die dan met mij in de regen wil knuffelenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een regenbui rond middernacht. Als de KNMI nu wèl gelijk heeft dan..
Als iedereen naakt slaapt, dan doe ik dat ook welquote:
Zo irritant als ze het in je neus, oren, ogen of haar spuitenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
De enige plek in mijn gezicht waar ik sperma duld, is in mijn mond
Bij een spiderman hoeft het niet per se in je gezicht hoor. Kan ook op je voeten, of rug, om zomaar eens wat te noemen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij iedereen die niet naakt slaapt, knip ik de kleding door.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als iedereen naakt slaapt, dan doe ik dat ook wel
Respect +200 draken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Spiderman is nooit meer hetzelfde voor mijquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij een spiderman hoeft het niet per se in je gezicht hoor. Kan ook op je voeten, of rug, om zomaar eens wat te noemen.
Iedereen? Of alleen de vrouwen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij iedereen die niet naakt slaapt, knip ik de kleding door.
Leuk he MI'squote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Spiderman is nooit meer hetzelfde voor mij
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:53 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Respect +200 draken.
Oja, ik overweeg een wolvenshirt te kopen voor de meet
Beide.quote:
Alfred Jodocus Kwak gezien vroeger?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hou niks meer over waar ik geen ranzige gedachtes bij heb
Liever nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij een spiderman hoeft het niet per se in je gezicht hoor. Kan ook op je voeten, of rug, om zomaar eens wat te noemen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hou niks meer over waar ik geen ranzige gedachtes bij heb
Liefst op hun buik ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doen
[..]
Beide.
Bij vrouwen trek ik het ook weg, mannen moeten stil blijven liggen.
Had ik je al verteld dat ik je geweldig vind?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alfred Jodocus Kwak gezien vroeger?
Wat saaiquote:
Wat?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:53 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Respect +200 draken.
Oja, ik overweeg een wolvenshirt te kopen voor de meet
ja maar dat vond ik niksquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alfred Jodocus Kwak gezien vroeger?
Mja, zo dol ben ik er nu ook weer niet opquote:
Watertornado en ik zagen vrijdag op het terras echt iemand met een wolvenshirt aanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
http://www.everythingwolf(...)t.aspx?categoryid=11
Ik heb het serieus liever ergens op me dan in mn vajayjayquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, zo dol ben ik er nu ook weer niet opIk slik 't al door, dat moet genoeg zijn
Meh, misschien als ie heul graag wil of zo.
Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:58 schreef smegmanus het volgende:
Holy crap! Dit word'm!
http://www.allposters.nl/(...)Poster_i2539870_.htm
Ik bedoelde de 200 draken?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
http://www.everythingwolf(...)t.aspx?categoryid=11
Ok, dan weet ik waar ik moet mikken.quote:
Doen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:58 schreef smegmanus het volgende:
Holy crap! Dit word'm!
Oja, dat is een nerdachtig iets zodat ik overkom als een nerd en jij een bepaald beeld bij me krijgtquote:
Maakt mij weinig uit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het serieus liever ergens op me dan in mn vajayjay
Welk beeld?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:00 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Oja, dat is een nerdachtig iets zodat ik overkom als een nerd en jij een bepaald beeld bij me krijgt
Wat is een Sheldon.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welk beeld?Dat je een soort van Sheldon in de dop bent of zo?
Het lijkt net of ie zo van dat t shirt afwandeld.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:58 schreef smegmanus het volgende:
Holy crap! Dit word'm!
Nee maar ik doe ook rollenspellen.quote:
Een Snickers en een halve krentenbolquote:
Dealquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:09 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Een Snickers en een halve krentenbol
Mwah, ik zou het niet erg vinden als ze brabant onder water zetten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:10 schreef Ezechielk het volgende:
Brabo's in dit topic opgepast!
[ afbeelding ]
Ik ook niet, maar het onweer en een normale hoeveelheid regen mogen ze hier ook wel langs sturen van mij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, ik zou het niet erg vinden als ze brabant onder water zetten.
Van mij mag het hier noodweer worden en afkoelen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:10 schreef Ezechielk het volgende:
Brabo's in dit topic opgepast!
[ afbeelding ]
Hey hey... zo niet hè?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, ik zou het niet erg vinden als ze brabant onder water zetten.
Wel zoveel dat de straten net even blank staan, dat is wel tof.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het onweer en een normale hoeveelheid regen mogen ze hier ook wel langs sturen van mij.
Nee, ik moet nog naar mijn auto rennen als ik naar huis gaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel zoveel dat de straten net even blank staan, dat is wel tof.
Je hebt nog tijd genoeg. Duurt nog wel ff voordat het hier isquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:14 schreef Samzz het volgende:
Het mag pas onweren als ik thuis ben, verdomme
Bijna in Deventerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:15 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je hebt nog tijd genoeg. Duurt nog wel ff voordat het hier is
Pas op voor klassieke auto's.quote:
Het zou me niks verbazen of er staat een op het spoorquote:
Dan kom ik je halen in mijn batmobile.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen of er staat een op het spoor
Krijg nou tieten! Een oldtimer op het spoor!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:24 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dan kom ik je halen in mijn batmobile.
Haha die heb ik al en jij ook. Oja, pics anders geloof ik 't nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Krijg nou tieten! Een oldtimer op het spoor!
Ja, ja! Ik zei toch als ik thuis ben vanavondquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:27 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Haha die heb ik al en jij ook. Oja, pics anders geloof ik 't niet
Ik geen bier nu. Ze staan ijskoud maar ik ben te lam enzoquote:
Dit was 'm hè?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Watertornado en ik zagen vrijdag op het terras echt iemand met een wolvenshirt aan
Die man lijkt op die vent uit de UI van Smegmanus, straks ziet Smegma er echt zo uit.quote:
Collega van me is ook zo'n wolvengek.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:31 schreef Snuf. het volgende:
Ik dacht dat dat een mythe was, mensen met een wolvenshirt
Echtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Collega van me is ook zo'n wolvengek.
Niet zo warm als vandaag aub. Ik heb 2 uur achter de BBQ gestaan, geen pretje iigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Echt
WTF man serieus.
Ik hoop wel dat het chill weer wordt op de BBQ
Nee inderdaadquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet zo warm als vandaag aub. Ik heb 2 uur achter de BBQ gestaan, geen pretje iig
Tuurlijk. Er zijn mooie damesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Echt
WTF man serieus.
Ik hoop wel dat het chill weer wordt op de BBQ
Nee ik vind het gewoon ranzig als die kwak er weer half uit looptquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt mij weinig uit.Maar goed, ik slik dan ook gewoon de pil. Daar zal 't ook wel mee te maken hebben, toch?
Valt heus wel mee hoor!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ja! Ik zei toch als ik thuis ben vanavond
En stel je er niet te veel van voor, die van Huppel zijn Episch, mijne nog niet
En dan zo'n mega natte kutscheet latenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik vind het gewoon ranzig als die kwak er weer half uit loopt
Gadver!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:00 schreef smegmanus het volgende:
[..]
En dan zo'n mega natte kutscheet laten
Spetter.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:00 schreef smegmanus het volgende:
[..]
En dan zo'n mega natte kutscheet laten
Ik moest weer lachen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:09 schreef Monopoly het volgende:
Geen sex ? Dan kom ik niet!
Letterlijk en figuurlijk_!
whehe.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:09 schreef Monopoly het volgende:
Lachen. Ik deed het.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:09 schreef Monopoly het volgende:
Zeur niet!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:09 schreef Monopoly het volgende:
Verplicht zelfsquote:
Die Linda wordt wel enorm plakkerig dan.quote:
niet alleen de linda gok ikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Die Linda wordt wel enorm plakkerig dan.
zal geen unaniem geaccepteerd voorstel zijnquote:
Je weet dat Faye de ontvanger van de bukkake isquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat Faye de ontvanger van de bukkake is
alweer?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat Faye de ontvanger van de bukkake is
lekker he.. ik ben ff buiten gaan staanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:39 schreef Ezechielk het volgende:
Ja hallo. Hier ik met een nazomers onweersbuitje
Waar is dat?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:39 schreef Ezechielk het volgende:
Ja hallo. Hier ik met een nazomers onweersbuitje
Ik ook.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:40 schreef clevy het volgende:
[..]
lekker he.. ik ben ff buiten gaan staan
Ik zit in mijn zwembroek momenteel. Als het heftiger wordt ga ik buiten kijken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:40 schreef clevy het volgende:
[..]
lekker he.. ik ben ff buiten gaan staan
Purmerend. Momenteel is het niet meer dan een normale onweersbuiquote:
Ik zie links en rechts al gaten in de wolken. Volgende keer zorg ik dat ik moet werken waar het WEL noodweer gaat worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:41 schreef Melting het volgende:
Hier werd het net zo donker als in die rampenfilms, waar de aarde vergaat!
PICS!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zit in mijn zwembroek momenteel. Als het heftiger wordt ga ik buiten kijken.
Zijn ze nat ja? Maar wel al een camera klaar om te filmen toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:44 schreef clevy het volgende:
hier in ehv is het donker.. waaien de tuinstoelen ondersteboven en kleppert alles.. regendruppels zijn serieus groot en nat
foto camera ligt hier op m'n bureau.. en aangezien er geen buurvrouwen buiten zijn blijft die mooi liggenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zijn ze nat ja? Maar wel al een camera klaar om te filmen toch?
in een wit t-shirt? met camera!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hoop dat het hier ook nog gaat losbartsen vanavond.
Dan ga ik ook buiten staan
Ik heb 1 wit shirtje, die ligt in Purmerendquote:
Zonder shirt dan!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 1 wit shirtje, die ligt in Purmerend
+1quote:
Met mijn buren? Not gonna happen!quote:
je bent welkomquote:
Heb je bruut onweer? Kan je mn tank dan even volgooien, anders kom ik Emmen niet eens uitquote:
heb bruut onweder ja.. en ligt er aan welke tank.. die van je auto lukt vanaf hier nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je bruut onweer? Kan je mn tank dan even volgooien, anders kom ik Emmen niet eens uit
Dan kom ik niet bij jou in de regen staanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:56 schreef clevy het volgende:
[..]
heb bruut onweder ja.. en ligt er aan welke tank.. die van je auto lukt vanaf hier niet
Ik zal even een foto maken van hoe het er nu hier uitzietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:57 schreef Melting het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)t+-+Livebeelden.aspx
Voor live beelden!
zal ik je komen halen dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kom ik niet bij jou in de regen staan
Ik zeg doenquote:
tegen dat ik helemaal bij jou ben is het onweer vast al weer voorbij.. en ik kom niet voor niets.. dus..quote:
Ik bekogel je wel met waterballonnenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:00 schreef clevy het volgende:
[..]
tegen dat ik helemaal bij jou ben is het onweer vast al weer voorbij.. en ik kom niet voor niets.. dus..
ok..das wel acceptabel als voorspelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bekogel je wel met waterballonnen
Dat is niet zo mooi!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn uitzicht nu.
[ afbeelding ]
In het echt is het nog lichter
Ik las losbatsenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hoop dat het hier ook nog gaat losbartsen vanavond.
Dan ga ik ook buiten staan
nog anderhalve week wachtenquote:
Ik vond losbartsen ook wel grappig dus heb ik hem gewoon laten staanquote:
De tietenbots wordt toch wel gefilmd he? Liefst uit alle mogelijke hoeken!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |