in een wit t-shirt? met camera!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hoop dat het hier ook nog gaat losbartsen vanavond.
Dan ga ik ook buiten staan
Ik heb 1 wit shirtje, die ligt in Purmerendquote:
Zonder shirt dan!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 1 wit shirtje, die ligt in Purmerend
+1quote:
Met mijn buren? Not gonna happen!quote:
je bent welkomquote:
Heb je bruut onweer? Kan je mn tank dan even volgooien, anders kom ik Emmen niet eens uitquote:
heb bruut onweder ja.. en ligt er aan welke tank.. die van je auto lukt vanaf hier nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je bruut onweer? Kan je mn tank dan even volgooien, anders kom ik Emmen niet eens uit
Dan kom ik niet bij jou in de regen staanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:56 schreef clevy het volgende:
[..]
heb bruut onweder ja.. en ligt er aan welke tank.. die van je auto lukt vanaf hier niet
Ik zal even een foto maken van hoe het er nu hier uitzietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:57 schreef Melting het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)t+-+Livebeelden.aspx
Voor live beelden!
zal ik je komen halen dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kom ik niet bij jou in de regen staan
Ik zeg doenquote:
tegen dat ik helemaal bij jou ben is het onweer vast al weer voorbij.. en ik kom niet voor niets.. dus..quote:
Ik bekogel je wel met waterballonnenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:00 schreef clevy het volgende:
[..]
tegen dat ik helemaal bij jou ben is het onweer vast al weer voorbij.. en ik kom niet voor niets.. dus..
ok..das wel acceptabel als voorspelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bekogel je wel met waterballonnen
Dat is niet zo mooi!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn uitzicht nu.
[ afbeelding ]
In het echt is het nog lichter
Ik las losbatsenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hoop dat het hier ook nog gaat losbartsen vanavond.
Dan ga ik ook buiten staan
nog anderhalve week wachtenquote:
Ik vond losbartsen ook wel grappig dus heb ik hem gewoon laten staanquote:
De tietenbots wordt toch wel gefilmd he? Liefst uit alle mogelijke hoeken!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |