Dat is echt geen noodweerquote:
We kunnen een camera tussen onze tieten hangen. Of ze het overleven is een anderequote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond losbartsen ook wel grappig dus heb ik hem gewoon laten staan
[..]
De tietenbots wordt toch wel gefilmd he? Liefst uit alle mogelijke hoeken!
Hahaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
We kunnen een camera tussen onze tieten hangen. Of ze het overleven is een andere
mijn camera blijft dan mooi op de zijlijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
We kunnen een camera tussen onze tieten hangen. Of ze het overleven is een andere
Je tieten of de camera.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
bij zoveel natuurgeweld is dat geen slimme vraagquote:
Nou nou nouquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:24 schreef clevy het volgende:
[..]
bij zoveel natuurgeweld is dat geen slimme vraag
wat.. zijn de tieten en het botsen er van geen natuur + geweld ?quote:
Dan dacht ik het toch wel goed.quote:
Jepquote:
Timing!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JepBBQ was afgelopen en de flessen wijn gingen verdomd snel leeg. Ik was net de BBQ en spullen aan het opruimen toen het ineens als een malle begon te waaien. Met 6 man in 4 minuten de partytent opgeruimd en onder het afdakje gaan zitten. Geen seconde te laat overigens, want 10 seconden daarna begon me het een partij te regenen
Toppertje dus
Hahaha, baasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JepBBQ was afgelopen en de flessen wijn gingen verdomd snel leeg. Ik was net de BBQ en spullen aan het opruimen toen het ineens als een malle begon te waaien. Met 6 man in 4 minuten de partytent opgeruimd en onder het afdakje gaan zitten. Geen seconde te laat overigens, want 10 seconden daarna begon me het een partij te regenen
Toppertje dus
en teamwork..quote:
Dit was niet zo heel groot. Gewoon bij ons in de tuin. Maar zo af en toe doe ik wel BBQ organiseren met 2 vrienden van me bij klanten thuis. Meer als hobby waar een leuke avond tegenover staat en het betaald wel primaquote:
Nodig mij eens uit, verdoriequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit was niet zo heel groot. Gewoon bij ons in de tuin. Maar zo af en toe doe ik wel BBQ organiseren met 2 vrienden van me bij klanten thuis. Meer als hobby waar een leuke avond tegenover staat en het betaald wel prima
Ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ok. 9 juli in Rotterdam. Schijnt een gezellige BBQ te worden. Kom je ook ?
Doe nou maar niet zo panisch, thuis kom je vast wel!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe zit het nu met thuiskomen trouwens? (slapen/auto's)
Dit heeft met ouders te maken, niet met mij...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe nou maar niet zo panisch, thuis kom je vast wel!
Hoe kom je héén dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit heeft met ouders te maken, niet met mij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |