Dan neem ik wel wat vlees mee denk ik. Bier is nogal onhandig om mee te nemen als je moet fietsen + treinen. En ik ga wel op zoek naar hamburgerbroodjes.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:06 schreef Myraela het volgende:
Waar is het meeste behoefte aan, hmm.
Vlees. Bier. (oh en hamburgerbroodjesals iemand hamburgers haalt.) Dan haal ik stiekem cheddar kaas.
Ongeveer 20 lijkt het op.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan neem ik wel wat vlees mee denk ik. Bier is nogal onhandig om mee te nemen als je moet fietsen + treinen. En ik ga wel op zoek naar hamburgerbroodjes.
Hoeveel man komen er +/-?
Dan moeten er ook uien komenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:06 schreef Myraela het volgende:
Waar is het meeste behoefte aan, hmm.
Vlees. Bier. (oh en hamburgerbroodjesals iemand hamburgers haalt.) Dan haal ik stiekem cheddar kaas.
22quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan neem ik wel wat vlees mee denk ik. Bier is nogal onhandig om mee te nemen als je moet fietsen + treinen. En ik ga wel op zoek naar hamburgerbroodjes.
Hoeveel man komen er +/-?
Gourmettenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Trouwens!!
Is er een backupplan mocht het pleurisweer worden?
quote:
Dan gaan we naar binnen, bidden dat het droog word. En anders heeft de BBQ een kapje.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Trouwens!!
Is er een backupplan mocht het pleurisweer worden?
Schat, ik wil nog wel een beetje comfi in de auto zittenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:09 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan van hier altijd een party tent meenemen mocht het kut weer worden
Gelukkig komt Naatje_1. Zo'n beetje de enige waar God wel naar luistert.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan gaan we naar binnen, bidden dat het droog word. En anders heeft de BBQ een kapje.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan gaan we naar binnen, bidden dat het droog word. En anders heeft de BBQ een kapje.
Top!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gelukkig komt Naatje_1. Zo'n beetje de enige waar God wel naar luistert.
Ik laat god gewoon mijn tieten zien, werkt altijd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een kapje.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hallo, god hier.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik laat god gewoon mijn tieten zien, werkt altijd.
Parkeren is gratis, er is meestal meer dan genoeg plek voor de deur, hooguit moet je een klein stukje lopen als het erg druk is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
MYRA!!
Hoe zit het met parkeren bij jullie?
Gratis? Betaald? Genoeg plek?
Tja, hij bad ook voor een leuke vriendin, kreeg die mij... Ik zal het er niet op wagenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja das wel handig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
MYRA!!
Hoe zit het met parkeren bij jullie?
Gratis? Betaald? Genoeg plek?
Was in de buurt van Zuidplein toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Parkeren is gratis, er is meestal meer dan genoeg plek voor de deur, hooguit moet je een klein stukje lopen als het erg druk is.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Tja, hij bad ook voor een leuke vriendin, kreeg die mij... Ik zal het er niet op wagen
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:15 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja das wel handig.
En ik heb net nieuwe velgensKans dat ik des morgen wakker word met 4 kratjes onder de auto?
Ja, maar daar betaal je wel. Mijn straat is de eerste vanaf zuidplein waar je niet meer hoeft te betalen.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Tja, hij bad ook voor een leuke vriendin, kreeg die mij... Ik zal het er niet op wagen
Als het volle kratjes zijn zie ik het probleem niet zo?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:15 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja das wel handig.
En ik heb net nieuwe velgensKans dat ik des morgen wakker word met 4 kratjes onder de auto?
Mooi!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Parkeren is gratis, er is meestal meer dan genoeg plek voor de deur, hooguit moet je een klein stukje lopen als het erg druk is.
Dacht God dat ook? Is hij toch mijn papa?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
God dacht: MAHAHAHAHAHA, IK STUUR DIE CHICK MET DE BOVENBENEN
Nee, God is zo almachtig, hij straalde gewoon die opmerkingen over mijn bovenbenen bij jou in.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dacht God dat ook? Is hij toch mijn papa?
Marineer je ze nog wel voordat ze de BBQ op gaan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, God is zo almachtig, hij straalde gewoon die opmerkingen over mijn bovenbenen bij jou in.
Ze zijn au naturèl het lekkerstquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Marineer je ze nog wel voordat ze de BBQ op gaan?
Heb al vanaf vanmorgen een dipquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:23 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, dikke vier uur dip hier. Alleen dan om half vijf
Wat voor auto heb jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:18 schreef smegmanus het volgende:
Ik draai er wel slotbouten in danGeen probleem en heb ik vanavond ff wat te knoeien.
Ik heb al 2 keer mn kont verbrand aan mijn niet lederen autostoelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:26 schreef smegmanus het volgende:
Ik denk dat als ik zo naar buiten loop ik een klap voor me hasses krijg van het temperatuursverschil
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:26 schreef smegmanus het volgende:
Ik denk dat als ik zo naar buiten loop ik een klap voor me hasses krijg van het temperatuursverschil
Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:26 schreef smegmanus het volgende:
Poepoe nounou hé!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:27 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig is het weer goed voorspeld en hebben we storm gehad
Hier in de winkel is het lekker koel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:26 schreef smegmanus het volgende:
Ik zit vier hoogquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Poepoe nounou hé!
Ik ben blij dat ik 1 hoog woon anders had ik de voeten nat gehad!
Jep.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit vier hoogVerschil moet er wezen he
!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik zit in de tuin mezelf te ontdoen van 20 liter vocht!
Dat gaat vrij makkelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik mag nooit in de tuin plassenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:29 schreef Monopoly het volgende:
Als je mij goed kent dan weet je dat er uit mijn blaas telkens maar een half bierglas komt. Ik heb de kleinste blaas van heel Fok!quote:
Daar heb ik nu ook wel zin inquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik ga straks een waterballonnen gevecht houden met mijn zoon
Jij gaat niet bij Myra in de tuin zeikenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je mij goed kent dan weet je dat er uit mijn blaas telkens maar een half bierglas komt. Ik heb de kleinste blaas van heel Fok!
Ik ken jou niet goed, daarom durf ik ook nog steeds op de meet te verschijnen als newbiequote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je mij goed kent dan weet je dat er uit mijn blaas telkens maar een half bierglas komt. Ik heb de kleinste blaas van heel Fok!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gaat niet bij Myra in de tuin zeiken![]()
Jij gaat ook niet buiten tegen George aan staan zeiken
Wees niet bang, ze bijten nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken jou niet goed, daarom durf ik ook nog steeds op de meet te verschijnen als newbie
Mono isquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken jou niet goed, daarom durf ik ook nog steeds op de meet te verschijnen als newbie
quote:
Jij verdiende die beet in je bovenbeen!!quote:
Ik geloof jequote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono is![]()
Myraela is![]()
Ezechielk is
En dan heb je meteen de gangmakers bij elkaar
Ik ben nog nooit terug gebetenquote:
Zekers wel!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geloof jeIk denk dat ik er wel goed bij ga passen. Denk ik.
Volgens mij gaat het een leuk feestje wordenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono is![]()
Myraela is![]()
Ezechielk is
En dan heb je meteen de gangmakers bij elkaar
JIJ OOHOOK!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met deze erbij, hoef je je nergens meer zorgen over maken, dan is het sowieso gezellig.
Sinds Mono naar meets komt is het elke keer episch geweest!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het een leuk feestje worden
Mono is dan ook een baas.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sinds Mono naar meets komt is het elke keer episch geweest!
Dat ben ik ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben stilletjes en verlegen enzo.![]()
hihihiih.
Ik heb één monomeet gehad, en dat was van epische proporties.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sinds Mono naar meets komt is het elke keer episch geweest!
Ik vind het goed hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy we sluiten de zomer af in jouw kroeg he?
Daar een helaas de zomer is voorbij BBQ
Ik drijf van mijn stoel af en mijn vingers van het toetsenbord en het zuurstofgehalte is ook gedaald naar 0,2%.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:26 schreef smegmanus het volgende:
Ik al meerdere!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb één monomeet gehad, en dat was van epische proporties.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik al meerdere!
Sowieso mono de morning after is al episch!
Wij zitten stilletjes in een hoekje, mensen hebben niet eens door dat wij er ook zijnquote:
Geen woord van gelogen dacht ik zoquote:
Wij hebben gehuppeld toenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:38 schreef Myraela het volgende:
De wierdenmeet was een knuffelmeet. Ik weet niet meer wie ik toen allemaal geknuffeld heb, maar volgens mij ben ik de halve meet afgegaan.
Tuurlijk, lekkere baggeren jewaits.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Gaat Murp het hier wel redden zo zonder Smeg en Myra?
Owja, niet eens aan gedacht ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Gaat Murp het hier wel redden zo zonder Smeg en Myra?
Ik ook. En ik bloos snelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben stilletjes en verlegen enzo.![]()
hihihiih.
Er is vast wel iemand die hulpmod wil spelenquote:
Porsche1.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die hulpmod wil spelen
Ow ik hoop dat Porsche1 deze post niet leestquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ow ik hoop dat Porsche1 deze post niet leest
GMTAquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
quote:
Ik wil hem wel even pmenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Die mag jij 9 juli zelf makenquote:
En jouw pm box blijft zo leeg hequote:
Dat wil zeggen naar tieten die in een bh en shirtje/jurkje zitten!quote:
Dat jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wil zeggen naar tieten die in een bh en shirtje/jurkje zitten!
Kijken mag. Aankomen niet. Alleen mono, die heeft dat gewonnenquote:
Heb ik een prijsvraag gemist?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ja
[..]
Kijken mag. Aankomen niet. Alleen mono, die heeft dat gewonnen
Schat jij mist toch allesquote:
JAAAAA IK IK IKquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat toch niet gebeuren, want de FOK! overheid doet alleen maar stom tegen mij.quote:
Inhoud van een DM posten. Doei porsche, tot over een week.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:49 schreef porsche1 het volgende:
Smegmanus wilt seks ofzo met mij vroeg hij via DM. :S Weer een reden om niet te komen. :S
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:53 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Inhoud van een DM posten. Doei porsche, tot over een week.
IK HEB ECHT NIKS GESTUURD!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:49 schreef porsche1 het volgende:
Smegmanus wilt seks ofzo met mij vroeg hij via DM. :S Weer een reden om niet te komen. :S
WIL IK OOK!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:55 schreef Myraela het volgende:
Ik wil een BBQ UI. Wie is er goed met photoshop?
Logo mag weggelaten wordenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WIL IK OOK!!
MN BOOBS OP DE BBQ EN MN AJAXLOGO ERNAAST!
ZOZO!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WIL IK OOK!!
MN AJAX OP DE BBQ EN HET FEYENOORDLOGO ERNAAST!
Je kunt beter het Ajax logo op de BBQ gooienquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WIL IK OOK!!
MN BOOBS OP DE BBQ EN MN AJAXLOGO ERNAAST!
Pics?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:57 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zojuist 100 meter gelopen en 't zweet staat me nu al tussen de tieten
Ik hoef nog geeneens te lopen om overal zweet te hebben staan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:57 schreef Samzz het volgende:
Ik doe niks en heb het zweet al in mijn bilnaad staanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:57 schreef Samzz het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je kunt beter het Ajax logo op de BBQ gooien
Goed idee, ik ga er ook van tussen.quote:
Zund.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:58 schreef Samzz het volgende:
Ik ga m'n pumps maar eens verruilen voor Birkies
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je kunt beter het Ajax logo op de BBQ gooien
Ik heb hele warme voetenquote:
Ik heb voor jou besloten dat jij voor de sausjes zorgtquote:
Veel te warm om te stofzuigenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga even stofzuigen.
Ik ben bang![]()
Iel inspanning![]()
Van mij mag het bij de BBQ ietsjes koeler zijn hoor.
Ok. Nog bijzondere sausjes a la dipsausdingen van Duyvis, of het gewone mayo en curry werk?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb voor jou besloten dat jij voor de sausjes zorgt
Ja maar er ligt serieus waar nog minstens 2 honden aan hondenharen op de grondquote:
Boh chips en dipsaus dus ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ok. Nog bijzondere sausjes a la dipsausdingen van Duyvis, of het gewone mayo en curry werk?
Woon je nog steeds in Emmen in die pauper flat?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar er ligt serieus waar nog minstens 2 honden aan hondenharen op de grond
Dat ligt er morgen ook nog wel, en dan is het koelerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar er ligt serieus waar nog minstens 2 honden aan hondenharen op de grond
Morgen zijn het al 3 honden!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ligt er morgen ook nog wel, en dan is het koeler
Cocktailsausquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ok. Nog bijzondere sausjes a la dipsausdingen van Duyvis, of het gewone mayo en curry werk?
Ik pik je wel op met de treinquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:05 schreef Rucky het volgende:
Ik ben al 25x van mijn stoel af gegleden. Dat is op zich geen probleem maar mijn kin heeft dus ook al 25xkennis gemaakt met mijn bureau.![]()
Maar kan ik nog met iemand vanuit Utrecht meereizen?
Moeten we 112 bellen als je over een half uur nog niet gepost hebt?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen zijn het al 3 honden!
Ik ga nu beginnen!
Hopelijk overleef ik het!
Dat hebben wij mannen altijd bijquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:08 schreef Samzz het volgende:
Oh, en die witte meuk dat uit zo'n spuitfles komt!
Slagroom?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:08 schreef Samzz het volgende:
Oh, en die witte meuk dat uit zo'n spuitfles komt!
Hij is leuk!!quote:
Moet het nou zoiets lastigs zijnquote:
Hier een klein beetje, af en toe.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
HET TOCHT IN HUIS![]()
OH WAT HEERLIJK HET VERKOELD EVEN
Wat is er lastig aan Tzatziki?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet het nou zoiets lastigs zijn![]()
Je weet dat ik die man moet helpen zoeken naar alles
Staat allemaal bij elkaarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet het nou zoiets lastigs zijn![]()
Je weet dat ik die man moet helpen zoeken naar alles
Ik mag het hopenquote:
Gaat wel lukken hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil die dingen ook wel bij de makro meebrengen als het te lastig is
Paar steekwoorden: Station, NS, geen trein.quote:
Jawel hoorquote:
Arme jij!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paar steekwoorden: Station, NS, geen trein.
Ah je hebt weer eens vertraging.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inventief!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:27 schreef Rucky het volgende:
Ik heb maar even een airco in elkaar geprutst want ik drijf van mijn stoel af.
[ afbeelding ]
Maar het werkt wel.
Ze hebben een noodweerdienstregeling vandaag.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja je weet maar nooit he.quote:
Welk noodweerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze hebben een noodweerdienstregeling vandaag.
Gelukkig kan ik het altijd nog vragenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je weet maar nooit he.
Kon zijn dat je niet eens wist waar je het moest zoeken in de supermarkt, keukenprinses
Oh, prima. Alleen maar makkelijker, een vrouw aan mijn zijde.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh chips en dipsaus dus ook![]()
En het gewone bbq sausjes werk!
Maar dat halen we samen wel ff
What's new. De ns verwachtte blijkbaar dat de sporen blank zouden komen te staan ofzo.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welk noodweer
Ook als er geen noodweer is rijden ze niet op tijd.
I feel used!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh, prima. Alleen maar makkelijker, een vrouw aan mijn zijde.
Dat kozijn kan wel een likje verf gebruikenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:27 schreef Rucky het volgende:
Ik heb maar even een airco in elkaar geprutst want ik drijf van mijn stoel af.
[ afbeelding ]
Maar het werkt wel.
Ik heb geen idee of ik bij Utrecht in de buurt komquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:34 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat kozijn kan wel een likje verf gebruiken
Was er nu nog iemand (meer) die via Utrecht reed?
Vanuit purmerend zou dat nog wel kunnen denk ik, weet niet of dat veel scheelt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ik bij Utrecht in de buurt kom
Vanuit NH zou ik lekker over de A4 kachelen naar Rotterdam.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vanuit purmerend zou dat nog wel kunnen denk ik, weet niet of dat veel scheelt.
Ja, niks he. Ik vroeg net met een stem druipend van 't sarcasme of ik vandaag nog thuis zou komen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:33 schreef JJH het volgende:
[..]
What's new. De ns verwachtte blijkbaar dat de sporen blank zouden komen te staan ofzo.
Ja kans is groot dat ik langs utrecht kom maar dan heb ik de auto echt volquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vanuit purmerend zou dat nog wel kunnen denk ik, weet niet of dat veel scheelt.
Ja ik ook, maar weet niet of het echt heel veel scheelt als ze via utrecht rijden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Vanuit NH zou ik lekker over de A4 kachelen naar Rotterdam.
Ja ik snap ook niet goed waarom de routeplanner me via utrecht stuurtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Vanuit NH zou ik lekker over de A4 kachelen naar Rotterdam.
Zou ik ook niet weten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar weet niet of het echt heel veel scheelt als ze via utrecht rijden.
Vieze meneer die Smegmanus.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:34 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat kozijn kan wel een likje verf gebruiken
Was er nu nog iemand (meer) die via Utrecht reed?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, niks he. Ik vroeg net met een stem druipend van 't sarcasme of ik vandaag nog thuis zou komen.
Die man keek me best angstig aan
Ik denk eerlijk gezegd dat het niet heel veel uitmaakt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet goed waarom de routeplanner me via utrecht stuurt
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat het niet heel veel uitmaakt.
Ik heb al zes jaar ervaringquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:39 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
NS is gewoon aan het falen, hard. Zo gauw als er met iets anders is dan normaal gaan ze nat.
Oh ja, sorry, kan niet alles onthouden hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Ik moet naar Sliedrecht he. Niet naar Rotterdam.
Dat ligt dan weer aan de oostkant van Rotterdam.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Ik moet naar Sliedrecht he. Niet naar Rotterdam.
Ik ga dat weekend heel NL door.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, sorry, kan niet alles onthouden he
Inderdaad, dan kan ze A2, A27 A15 pakken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat ligt dan weer aan de oostkant van Rotterdam.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:43 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik een Feyenoord shirt aantrek de 9e.
Ik moet niet vergeten mn ajax spullen uit mn auto te halenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:43 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik een Feyenoord shirt aantrek de 9e.
Gelukkig is dat een route die ik wel kenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inderdaad, dan kan ze A2, A27 A15 pakken.
Dat zegt niks bij jou hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig is dat een route die ik wel ken
Ez rijdt!quote:
Wil je een feyenoord vaantje lenen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet niet vergeten mn ajax spullen uit mn auto te halen
Not in a million yearsquote:
quote:
Als ie dan net zo goed luisterd als jij dan komt het helemaal goedquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Not in a million years
[..]![]()
Ik moet hem heus wel vertellen waar hij heen moet
luistertquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ie dan net zo goed luisterd als jij dan komt het helemaal goed
Ik heb nog wel wat vertrouwen in Ez, is een man he, wij verdwalen nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
luistert![]()
Ez en ik gaan heus niet verdwalen hoor
Uiteraard niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
luistert![]()
Ez en ik gaan heus niet verdwalen hoor
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat vertrouwen in Ez, is een man he, wij verdwalen niet
Ik rijd van sld naar rdam. Dat gaat wel verdwalen worden ben ik bangquote:
Je neemt vast een tomtom meequote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ik zelf het adres kan vinden.
Ik verdwaal!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:56 schreef smegmanus het volgende:
Ik verdwaal zonder navigatieMaar gelukkig heb ik die wel
Je bent wel een man toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:56 schreef smegmanus het volgende:
Ik verdwaal zonder navigatieMaar gelukkig heb ik die wel
Wacht even ik ga je even een foto geven van 1 van mijn zoon zn vrienden!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:57 schreef Samzz het volgende:
1 op de 5 vrouwen voelt zich seksueel aangetrokken tot de vrienden van haar zoon.
Huppel?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:57 schreef Samzz het volgende:
1 op de 5 vrouwen voelt zich seksueel aangetrokken tot de vrienden van haar zoon.
Huppel?
Holy crapquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links!
Die zou ik zeker mn nest niet uitschoppen
Hoe oud is dat?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links!
Hij is alleen zo jongquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Holy crapKan je die niet meenemen de 9e
Myr, je hoeft geen briketten te halen, we hebben al aanmaakspul voor de bbq!quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Myr, je hoeft geen briketten te halen, we hebben al aanmaakspul voor de bbq!
Oh, daar kom ik wel mee wegquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is alleen zo jong![]()
18
Maar mijn God Samzz je zou eens mee moeten naar een breakdance-training!!
Die kerel is zo jummie
Gewoon doen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:07 schreef Ezechielk het volgende:
En toch hè, wil ik met iets van Ajax door Rotterdam gaan lopen. Gewoon, omdat het kan.
Hij staat tussen mn FB vriendjesquote:
Spareribs?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:09 schreef Samzz het volgende:
Oh, wie doet op de meet de Nyotaimori? Maar dan met iets anders dan sushi
Wut?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:09 schreef Samzz het volgende:
Oh, wie doet op de meet de Nyotaimori? Maar dan met iets anders dan sushi
18, veel te jong.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links!
True maar hij is zo fijn hequote:
quote:
Hee, ik ga daar niet liggen hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Spareribs?
Alhoewel een dikke rookworst als een kroon over je tepelhof vast ook enig zal staan.
Dat zeg ik niet. Maar het moet wel een feestknaller worden natuurlijk hé.quote:
De MIquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:23 schreef Myraela het volgende:
Kan je er niet wat kleurstof inspuiten? Dat zou het wel feestelijk maken.
Haha ja dat wil ik wel. Ik ga ook aardbeien en noten eten van te voren enzulks.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:23 schreef Myraela het volgende:
Kan je er niet wat kleurstof inspuiten? Dat zou het wel feestelijk maken.
Ananasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:24 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Haha ja dat wil ik wel. Ik ga ook aardbeien en noten eten van te voren enzulks.
Of drink een fles Blue Curaçao de dag van te voren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:24 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Haha ja dat wil ik wel. Ik ga ook aardbeien en noten eten van te voren enzulks.
Oh, dat biedt perspectief...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Of drink een fles Blue Curaçao de dag van te voren.
A. Mooie opwarmer.
B. Alle stoffen die je lichaam verlaten worden blauw.
Ik heb nog een fles van dat blauwe spul staan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
A. Mooie opwarmer.
Ik ben ooit te ziek geweest van die meukquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
A. Mooie opwarmer.
Dat wil ik eens proberen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
A. Mooie opwarmer.
quote:
Great succes.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nog een fles van dat blauwe spul staan.
Jaaaquote:
Of:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
JaaaEn dan zo tijdens 'de daad' wanneer de dame in kwestie klaarkomt keihard a la brilsmurf schreeuwen :
"WACHT OP MIJ!"
Of als jij komt:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
JaaaEn dan zo tijdens 'de daad' wanneer de dame in kwestie klaarkomt keihard a la brilsmurf schreeuwen :
"WACHT OP MIJ!"
Ik ben meer fan van 'de piraat'.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Of als jij komt:
"Ik haat smurfen!"
Flots, gezicht vol blauw spul. [ afbeelding ]
Nee hoor, we zijn er bijna.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of:
GROTE SMURF IS HET NOG VERRRRR?
Hoiquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:34 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van 'de piraat'.
Maar dat doe ik alleen bij gemene vrouwmenschen.
De 'spiderman' wil ik nog een keer doen, maar dan bij het broertje/zusje/ouders van de deerne in kwestie. Gewoon, omdat telkens bij je vriendin ook zo saai is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:34 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik zorg wel gewoon dat je verdrinkt voor je die kans krijgtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:34 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Laat mij tochquote:
Harrrrrquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zorg wel gewoon dat je verdrinkt voor je die kans krijgt
Wat houdt dat in? Je spuit je kwakje uit je pols?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De 'spiderman' wil ik nog een keer doen, maar dan bij het broertje/zusje/ouders van de deerne in kwestie. Gewoon, omdat telkens bij je vriendin ook zo saai is.
Als ik jou was zou ik de bbq afzeggenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:38 schreef Myraela het volgende:
Altijd maar over seks en alcohol hebben, serieus, ik vind jullie allemaal vieze en slechte mensen.
En die komen allemaal naar jouw huis toequote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:38 schreef Myraela het volgende:
Altijd maar over seks en alcohol hebben, serieus, ik vind jullie allemaal vieze en slechte mensen.
In je hand, en dan 'schiet' je het inderdaad op je slachtoffer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat houdt dat in? Je spuit je kwakje uit je pols?
just before a man ejaculates during sex, the male will catch his jizzum in his hand an flick his protene into the females face resemblin web slingin. like spider man.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat houdt dat in? Je spuit je kwakje uit je pols?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:39 schreef smegmanus het volgende:
[..]
just before a man ejaculates during sex, the male will catch his jizzum in his hand an flick his protene into the females face resemblin web slingin. like spider man.
Omgquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
In je hand, en dan 'schiet' je het inderdaad op je slachtoffer.
Dat dus!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
OmgDe eerste man die dat bij mij gedaan krijgt moet nog geboren worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |