Wat voor auto heb jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:18 schreef smegmanus het volgende:
Ik draai er wel slotbouten in danGeen probleem en heb ik vanavond ff wat te knoeien.
Ik heb al 2 keer mn kont verbrand aan mijn niet lederen autostoelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:26 schreef smegmanus het volgende:
Ik denk dat als ik zo naar buiten loop ik een klap voor me hasses krijg van het temperatuursverschil
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:26 schreef smegmanus het volgende:
Ik denk dat als ik zo naar buiten loop ik een klap voor me hasses krijg van het temperatuursverschil
Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:26 schreef smegmanus het volgende:
Poepoe nounou hé!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:27 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig is het weer goed voorspeld en hebben we storm gehad
Hier in de winkel is het lekker koel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:26 schreef smegmanus het volgende:
Ik zit vier hoogquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Poepoe nounou hé!
Ik ben blij dat ik 1 hoog woon anders had ik de voeten nat gehad!
Jep.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit vier hoogVerschil moet er wezen he
!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik zit in de tuin mezelf te ontdoen van 20 liter vocht!
Dat gaat vrij makkelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik mag nooit in de tuin plassenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:29 schreef Monopoly het volgende:
Als je mij goed kent dan weet je dat er uit mijn blaas telkens maar een half bierglas komt. Ik heb de kleinste blaas van heel Fok!quote:
Daar heb ik nu ook wel zin inquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik ga straks een waterballonnen gevecht houden met mijn zoon
Jij gaat niet bij Myra in de tuin zeikenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je mij goed kent dan weet je dat er uit mijn blaas telkens maar een half bierglas komt. Ik heb de kleinste blaas van heel Fok!
Ik ken jou niet goed, daarom durf ik ook nog steeds op de meet te verschijnen als newbiequote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je mij goed kent dan weet je dat er uit mijn blaas telkens maar een half bierglas komt. Ik heb de kleinste blaas van heel Fok!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gaat niet bij Myra in de tuin zeiken![]()
Jij gaat ook niet buiten tegen George aan staan zeiken
Wees niet bang, ze bijten nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken jou niet goed, daarom durf ik ook nog steeds op de meet te verschijnen als newbie
Mono isquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken jou niet goed, daarom durf ik ook nog steeds op de meet te verschijnen als newbie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |