Dan neem ik wel wat vlees mee denk ik. Bier is nogal onhandig om mee te nemen als je moet fietsen + treinen. En ik ga wel op zoek naar hamburgerbroodjes.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:06 schreef Myraela het volgende:
Waar is het meeste behoefte aan, hmm.
Vlees. Bier. (oh en hamburgerbroodjesals iemand hamburgers haalt.) Dan haal ik stiekem cheddar kaas.
Ongeveer 20 lijkt het op.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan neem ik wel wat vlees mee denk ik. Bier is nogal onhandig om mee te nemen als je moet fietsen + treinen. En ik ga wel op zoek naar hamburgerbroodjes.
Hoeveel man komen er +/-?
Dan moeten er ook uien komenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:06 schreef Myraela het volgende:
Waar is het meeste behoefte aan, hmm.
Vlees. Bier. (oh en hamburgerbroodjesals iemand hamburgers haalt.) Dan haal ik stiekem cheddar kaas.
22quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan neem ik wel wat vlees mee denk ik. Bier is nogal onhandig om mee te nemen als je moet fietsen + treinen. En ik ga wel op zoek naar hamburgerbroodjes.
Hoeveel man komen er +/-?
Gourmettenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Trouwens!!
Is er een backupplan mocht het pleurisweer worden?
quote:
Dan gaan we naar binnen, bidden dat het droog word. En anders heeft de BBQ een kapje.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Trouwens!!
Is er een backupplan mocht het pleurisweer worden?
Schat, ik wil nog wel een beetje comfi in de auto zittenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:09 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan van hier altijd een party tent meenemen mocht het kut weer worden
Gelukkig komt Naatje_1. Zo'n beetje de enige waar God wel naar luistert.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan gaan we naar binnen, bidden dat het droog word. En anders heeft de BBQ een kapje.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan gaan we naar binnen, bidden dat het droog word. En anders heeft de BBQ een kapje.
Top!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gelukkig komt Naatje_1. Zo'n beetje de enige waar God wel naar luistert.
Ik laat god gewoon mijn tieten zien, werkt altijd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een kapje.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hallo, god hier.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik laat god gewoon mijn tieten zien, werkt altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |