Dan neem ik wel wat vlees mee denk ik. Bier is nogal onhandig om mee te nemen als je moet fietsen + treinen. En ik ga wel op zoek naar hamburgerbroodjes.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:06 schreef Myraela het volgende:
Waar is het meeste behoefte aan, hmm.
Vlees. Bier. (oh en hamburgerbroodjesals iemand hamburgers haalt.) Dan haal ik stiekem cheddar kaas.
Ongeveer 20 lijkt het op.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan neem ik wel wat vlees mee denk ik. Bier is nogal onhandig om mee te nemen als je moet fietsen + treinen. En ik ga wel op zoek naar hamburgerbroodjes.
Hoeveel man komen er +/-?
Dan moeten er ook uien komenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:06 schreef Myraela het volgende:
Waar is het meeste behoefte aan, hmm.
Vlees. Bier. (oh en hamburgerbroodjesals iemand hamburgers haalt.) Dan haal ik stiekem cheddar kaas.
22quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan neem ik wel wat vlees mee denk ik. Bier is nogal onhandig om mee te nemen als je moet fietsen + treinen. En ik ga wel op zoek naar hamburgerbroodjes.
Hoeveel man komen er +/-?
Gourmettenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Trouwens!!
Is er een backupplan mocht het pleurisweer worden?
quote:
Dan gaan we naar binnen, bidden dat het droog word. En anders heeft de BBQ een kapje.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Trouwens!!
Is er een backupplan mocht het pleurisweer worden?
Schat, ik wil nog wel een beetje comfi in de auto zittenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:09 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan van hier altijd een party tent meenemen mocht het kut weer worden
Gelukkig komt Naatje_1. Zo'n beetje de enige waar God wel naar luistert.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan gaan we naar binnen, bidden dat het droog word. En anders heeft de BBQ een kapje.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan gaan we naar binnen, bidden dat het droog word. En anders heeft de BBQ een kapje.
Top!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gelukkig komt Naatje_1. Zo'n beetje de enige waar God wel naar luistert.
Ik laat god gewoon mijn tieten zien, werkt altijd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een kapje.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hallo, god hier.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik laat god gewoon mijn tieten zien, werkt altijd.
Parkeren is gratis, er is meestal meer dan genoeg plek voor de deur, hooguit moet je een klein stukje lopen als het erg druk is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
MYRA!!
Hoe zit het met parkeren bij jullie?
Gratis? Betaald? Genoeg plek?
Tja, hij bad ook voor een leuke vriendin, kreeg die mij... Ik zal het er niet op wagenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja das wel handig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
MYRA!!
Hoe zit het met parkeren bij jullie?
Gratis? Betaald? Genoeg plek?
Was in de buurt van Zuidplein toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Parkeren is gratis, er is meestal meer dan genoeg plek voor de deur, hooguit moet je een klein stukje lopen als het erg druk is.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Tja, hij bad ook voor een leuke vriendin, kreeg die mij... Ik zal het er niet op wagen
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:15 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja das wel handig.
En ik heb net nieuwe velgensKans dat ik des morgen wakker word met 4 kratjes onder de auto?
Ja, maar daar betaal je wel. Mijn straat is de eerste vanaf zuidplein waar je niet meer hoeft te betalen.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Tja, hij bad ook voor een leuke vriendin, kreeg die mij... Ik zal het er niet op wagen
Als het volle kratjes zijn zie ik het probleem niet zo?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:15 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja das wel handig.
En ik heb net nieuwe velgensKans dat ik des morgen wakker word met 4 kratjes onder de auto?
Mooi!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Parkeren is gratis, er is meestal meer dan genoeg plek voor de deur, hooguit moet je een klein stukje lopen als het erg druk is.
Dacht God dat ook? Is hij toch mijn papa?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
God dacht: MAHAHAHAHAHA, IK STUUR DIE CHICK MET DE BOVENBENEN
Nee, God is zo almachtig, hij straalde gewoon die opmerkingen over mijn bovenbenen bij jou in.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dacht God dat ook? Is hij toch mijn papa?
Marineer je ze nog wel voordat ze de BBQ op gaan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, God is zo almachtig, hij straalde gewoon die opmerkingen over mijn bovenbenen bij jou in.
Ze zijn au naturèl het lekkerstquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Marineer je ze nog wel voordat ze de BBQ op gaan?
Heb al vanaf vanmorgen een dipquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:23 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, dikke vier uur dip hier. Alleen dan om half vijf
Wat voor auto heb jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:18 schreef smegmanus het volgende:
Ik draai er wel slotbouten in danGeen probleem en heb ik vanavond ff wat te knoeien.
Ik heb al 2 keer mn kont verbrand aan mijn niet lederen autostoelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:26 schreef smegmanus het volgende:
Ik denk dat als ik zo naar buiten loop ik een klap voor me hasses krijg van het temperatuursverschil
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:26 schreef smegmanus het volgende:
Ik denk dat als ik zo naar buiten loop ik een klap voor me hasses krijg van het temperatuursverschil
Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:26 schreef smegmanus het volgende:
Poepoe nounou hé!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:27 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig is het weer goed voorspeld en hebben we storm gehad
Hier in de winkel is het lekker koel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:26 schreef smegmanus het volgende:
Ik zit vier hoogquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Poepoe nounou hé!
Ik ben blij dat ik 1 hoog woon anders had ik de voeten nat gehad!
Jep.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit vier hoogVerschil moet er wezen he
!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik zit in de tuin mezelf te ontdoen van 20 liter vocht!
Dat gaat vrij makkelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik mag nooit in de tuin plassenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:29 schreef Monopoly het volgende:
Als je mij goed kent dan weet je dat er uit mijn blaas telkens maar een half bierglas komt. Ik heb de kleinste blaas van heel Fok!quote:
Daar heb ik nu ook wel zin inquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik ga straks een waterballonnen gevecht houden met mijn zoon
Jij gaat niet bij Myra in de tuin zeikenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je mij goed kent dan weet je dat er uit mijn blaas telkens maar een half bierglas komt. Ik heb de kleinste blaas van heel Fok!
Ik ken jou niet goed, daarom durf ik ook nog steeds op de meet te verschijnen als newbiequote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je mij goed kent dan weet je dat er uit mijn blaas telkens maar een half bierglas komt. Ik heb de kleinste blaas van heel Fok!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gaat niet bij Myra in de tuin zeiken![]()
Jij gaat ook niet buiten tegen George aan staan zeiken
Wees niet bang, ze bijten nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken jou niet goed, daarom durf ik ook nog steeds op de meet te verschijnen als newbie
Mono isquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken jou niet goed, daarom durf ik ook nog steeds op de meet te verschijnen als newbie
quote:
Jij verdiende die beet in je bovenbeen!!quote:
Ik geloof jequote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono is![]()
Myraela is![]()
Ezechielk is
En dan heb je meteen de gangmakers bij elkaar
Ik ben nog nooit terug gebetenquote:
Zekers wel!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geloof jeIk denk dat ik er wel goed bij ga passen. Denk ik.
Volgens mij gaat het een leuk feestje wordenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono is![]()
Myraela is![]()
Ezechielk is
En dan heb je meteen de gangmakers bij elkaar
JIJ OOHOOK!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met deze erbij, hoef je je nergens meer zorgen over maken, dan is het sowieso gezellig.
Sinds Mono naar meets komt is het elke keer episch geweest!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het een leuk feestje worden
Mono is dan ook een baas.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sinds Mono naar meets komt is het elke keer episch geweest!
Dat ben ik ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben stilletjes en verlegen enzo.![]()
hihihiih.
Ik heb één monomeet gehad, en dat was van epische proporties.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sinds Mono naar meets komt is het elke keer episch geweest!
Ik vind het goed hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy we sluiten de zomer af in jouw kroeg he?
Daar een helaas de zomer is voorbij BBQ
Ik drijf van mijn stoel af en mijn vingers van het toetsenbord en het zuurstofgehalte is ook gedaald naar 0,2%.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:26 schreef smegmanus het volgende:
Ik al meerdere!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb één monomeet gehad, en dat was van epische proporties.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik al meerdere!
Sowieso mono de morning after is al episch!
Wij zitten stilletjes in een hoekje, mensen hebben niet eens door dat wij er ook zijnquote:
Geen woord van gelogen dacht ik zoquote:
Wij hebben gehuppeld toenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:38 schreef Myraela het volgende:
De wierdenmeet was een knuffelmeet. Ik weet niet meer wie ik toen allemaal geknuffeld heb, maar volgens mij ben ik de halve meet afgegaan.
Tuurlijk, lekkere baggeren jewaits.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Gaat Murp het hier wel redden zo zonder Smeg en Myra?
Owja, niet eens aan gedacht ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Gaat Murp het hier wel redden zo zonder Smeg en Myra?
Ik ook. En ik bloos snelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben stilletjes en verlegen enzo.![]()
hihihiih.
Er is vast wel iemand die hulpmod wil spelenquote:
Porsche1.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die hulpmod wil spelen
Ow ik hoop dat Porsche1 deze post niet leestquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ow ik hoop dat Porsche1 deze post niet leest
GMTAquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
quote:
Ik wil hem wel even pmenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Die mag jij 9 juli zelf makenquote:
En jouw pm box blijft zo leeg hequote:
Dat wil zeggen naar tieten die in een bh en shirtje/jurkje zitten!quote:
Dat jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wil zeggen naar tieten die in een bh en shirtje/jurkje zitten!
Kijken mag. Aankomen niet. Alleen mono, die heeft dat gewonnenquote:
Heb ik een prijsvraag gemist?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ja
[..]
Kijken mag. Aankomen niet. Alleen mono, die heeft dat gewonnen
Schat jij mist toch allesquote:
JAAAAA IK IK IKquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat toch niet gebeuren, want de FOK! overheid doet alleen maar stom tegen mij.quote:
Inhoud van een DM posten. Doei porsche, tot over een week.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:49 schreef porsche1 het volgende:
Smegmanus wilt seks ofzo met mij vroeg hij via DM. :S Weer een reden om niet te komen. :S
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:53 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Inhoud van een DM posten. Doei porsche, tot over een week.
IK HEB ECHT NIKS GESTUURD!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:49 schreef porsche1 het volgende:
Smegmanus wilt seks ofzo met mij vroeg hij via DM. :S Weer een reden om niet te komen. :S
WIL IK OOK!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:55 schreef Myraela het volgende:
Ik wil een BBQ UI. Wie is er goed met photoshop?
Logo mag weggelaten wordenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WIL IK OOK!!
MN BOOBS OP DE BBQ EN MN AJAXLOGO ERNAAST!
ZOZO!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WIL IK OOK!!
MN AJAX OP DE BBQ EN HET FEYENOORDLOGO ERNAAST!
Je kunt beter het Ajax logo op de BBQ gooienquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WIL IK OOK!!
MN BOOBS OP DE BBQ EN MN AJAXLOGO ERNAAST!
Pics?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:57 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zojuist 100 meter gelopen en 't zweet staat me nu al tussen de tieten
Ik hoef nog geeneens te lopen om overal zweet te hebben staan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:57 schreef Samzz het volgende:
Ik doe niks en heb het zweet al in mijn bilnaad staanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:57 schreef Samzz het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je kunt beter het Ajax logo op de BBQ gooien
Goed idee, ik ga er ook van tussen.quote:
Zund.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:58 schreef Samzz het volgende:
Ik ga m'n pumps maar eens verruilen voor Birkies
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je kunt beter het Ajax logo op de BBQ gooien
Forum Opties | |
---|---|