Dan neem ik wel wat vlees mee denk ik. Bier is nogal onhandig om mee te nemen als je moet fietsen + treinen. En ik ga wel op zoek naar hamburgerbroodjes.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:06 schreef Myraela het volgende:
Waar is het meeste behoefte aan, hmm.
Vlees. Bier. (oh en hamburgerbroodjesals iemand hamburgers haalt.) Dan haal ik stiekem cheddar kaas.
Ongeveer 20 lijkt het op.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan neem ik wel wat vlees mee denk ik. Bier is nogal onhandig om mee te nemen als je moet fietsen + treinen. En ik ga wel op zoek naar hamburgerbroodjes.
Hoeveel man komen er +/-?
Dan moeten er ook uien komenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:06 schreef Myraela het volgende:
Waar is het meeste behoefte aan, hmm.
Vlees. Bier. (oh en hamburgerbroodjesals iemand hamburgers haalt.) Dan haal ik stiekem cheddar kaas.
22quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan neem ik wel wat vlees mee denk ik. Bier is nogal onhandig om mee te nemen als je moet fietsen + treinen. En ik ga wel op zoek naar hamburgerbroodjes.
Hoeveel man komen er +/-?
Gourmettenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Trouwens!!
Is er een backupplan mocht het pleurisweer worden?
quote:
Dan gaan we naar binnen, bidden dat het droog word. En anders heeft de BBQ een kapje.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Trouwens!!
Is er een backupplan mocht het pleurisweer worden?
Schat, ik wil nog wel een beetje comfi in de auto zittenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:09 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan van hier altijd een party tent meenemen mocht het kut weer worden
Gelukkig komt Naatje_1. Zo'n beetje de enige waar God wel naar luistert.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan gaan we naar binnen, bidden dat het droog word. En anders heeft de BBQ een kapje.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan gaan we naar binnen, bidden dat het droog word. En anders heeft de BBQ een kapje.
Top!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gelukkig komt Naatje_1. Zo'n beetje de enige waar God wel naar luistert.
Ik laat god gewoon mijn tieten zien, werkt altijd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een kapje.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hallo, god hier.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik laat god gewoon mijn tieten zien, werkt altijd.
Parkeren is gratis, er is meestal meer dan genoeg plek voor de deur, hooguit moet je een klein stukje lopen als het erg druk is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
MYRA!!
Hoe zit het met parkeren bij jullie?
Gratis? Betaald? Genoeg plek?
Tja, hij bad ook voor een leuke vriendin, kreeg die mij... Ik zal het er niet op wagenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja das wel handig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
MYRA!!
Hoe zit het met parkeren bij jullie?
Gratis? Betaald? Genoeg plek?
Was in de buurt van Zuidplein toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Parkeren is gratis, er is meestal meer dan genoeg plek voor de deur, hooguit moet je een klein stukje lopen als het erg druk is.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Tja, hij bad ook voor een leuke vriendin, kreeg die mij... Ik zal het er niet op wagen
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:15 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja das wel handig.
En ik heb net nieuwe velgensKans dat ik des morgen wakker word met 4 kratjes onder de auto?
Ja, maar daar betaal je wel. Mijn straat is de eerste vanaf zuidplein waar je niet meer hoeft te betalen.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Tja, hij bad ook voor een leuke vriendin, kreeg die mij... Ik zal het er niet op wagen
Als het volle kratjes zijn zie ik het probleem niet zo?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:15 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja das wel handig.
En ik heb net nieuwe velgensKans dat ik des morgen wakker word met 4 kratjes onder de auto?
Mooi!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Parkeren is gratis, er is meestal meer dan genoeg plek voor de deur, hooguit moet je een klein stukje lopen als het erg druk is.
Dacht God dat ook? Is hij toch mijn papa?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
God dacht: MAHAHAHAHAHA, IK STUUR DIE CHICK MET DE BOVENBENEN
Nee, God is zo almachtig, hij straalde gewoon die opmerkingen over mijn bovenbenen bij jou in.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dacht God dat ook? Is hij toch mijn papa?
Marineer je ze nog wel voordat ze de BBQ op gaan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, God is zo almachtig, hij straalde gewoon die opmerkingen over mijn bovenbenen bij jou in.
Ze zijn au naturčl het lekkerstquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Marineer je ze nog wel voordat ze de BBQ op gaan?
Heb al vanaf vanmorgen een dipquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:23 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, dikke vier uur dip hier. Alleen dan om half vijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |