Vanuit purmerend zou dat nog wel kunnen denk ik, weet niet of dat veel scheelt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ik bij Utrecht in de buurt kom
Vanuit NH zou ik lekker over de A4 kachelen naar Rotterdam.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vanuit purmerend zou dat nog wel kunnen denk ik, weet niet of dat veel scheelt.
Ja, niks he. Ik vroeg net met een stem druipend van 't sarcasme of ik vandaag nog thuis zou komen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:33 schreef JJH het volgende:
[..]
What's new. De ns verwachtte blijkbaar dat de sporen blank zouden komen te staan ofzo.
Ja kans is groot dat ik langs utrecht kom maar dan heb ik de auto echt volquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vanuit purmerend zou dat nog wel kunnen denk ik, weet niet of dat veel scheelt.
Ja ik ook, maar weet niet of het echt heel veel scheelt als ze via utrecht rijden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Vanuit NH zou ik lekker over de A4 kachelen naar Rotterdam.
Ja ik snap ook niet goed waarom de routeplanner me via utrecht stuurtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Vanuit NH zou ik lekker over de A4 kachelen naar Rotterdam.
Zou ik ook niet weten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar weet niet of het echt heel veel scheelt als ze via utrecht rijden.
Vieze meneer die Smegmanus.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:34 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat kozijn kan wel een likje verf gebruiken
Was er nu nog iemand (meer) die via Utrecht reed?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, niks he. Ik vroeg net met een stem druipend van 't sarcasme of ik vandaag nog thuis zou komen.
Die man keek me best angstig aan
Ik denk eerlijk gezegd dat het niet heel veel uitmaakt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet goed waarom de routeplanner me via utrecht stuurt
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat het niet heel veel uitmaakt.
Ik heb al zes jaar ervaringquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:39 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
NS is gewoon aan het falen, hard. Zo gauw als er met iets anders is dan normaal gaan ze nat.
Oh ja, sorry, kan niet alles onthouden hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Ik moet naar Sliedrecht he. Niet naar Rotterdam.
Dat ligt dan weer aan de oostkant van Rotterdam.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Ik moet naar Sliedrecht he. Niet naar Rotterdam.
Ik ga dat weekend heel NL door.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, sorry, kan niet alles onthouden he
Inderdaad, dan kan ze A2, A27 A15 pakken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat ligt dan weer aan de oostkant van Rotterdam.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:43 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik een Feyenoord shirt aantrek de 9e.
Ik moet niet vergeten mn ajax spullen uit mn auto te halenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:43 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik een Feyenoord shirt aantrek de 9e.
Gelukkig is dat een route die ik wel kenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inderdaad, dan kan ze A2, A27 A15 pakken.
Dat zegt niks bij jou hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig is dat een route die ik wel ken
Ez rijdt!quote:
Wil je een feyenoord vaantje lenen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet niet vergeten mn ajax spullen uit mn auto te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |