Ik heb hele warme voetenquote:
Ik heb voor jou besloten dat jij voor de sausjes zorgtquote:
Veel te warm om te stofzuigenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga even stofzuigen.
Ik ben bang![]()
Iel inspanning![]()
Van mij mag het bij de BBQ ietsjes koeler zijn hoor.
Ok. Nog bijzondere sausjes a la dipsausdingen van Duyvis, of het gewone mayo en curry werk?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb voor jou besloten dat jij voor de sausjes zorgt
Ja maar er ligt serieus waar nog minstens 2 honden aan hondenharen op de grondquote:
Boh chips en dipsaus dus ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ok. Nog bijzondere sausjes a la dipsausdingen van Duyvis, of het gewone mayo en curry werk?
Woon je nog steeds in Emmen in die pauper flat?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar er ligt serieus waar nog minstens 2 honden aan hondenharen op de grond
Dat ligt er morgen ook nog wel, en dan is het koelerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar er ligt serieus waar nog minstens 2 honden aan hondenharen op de grond
Morgen zijn het al 3 honden!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ligt er morgen ook nog wel, en dan is het koeler
Cocktailsausquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ok. Nog bijzondere sausjes a la dipsausdingen van Duyvis, of het gewone mayo en curry werk?
Ik pik je wel op met de treinquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:05 schreef Rucky het volgende:
Ik ben al 25x van mijn stoel af gegleden. Dat is op zich geen probleem maar mijn kin heeft dus ook al 25xkennis gemaakt met mijn bureau.![]()
Maar kan ik nog met iemand vanuit Utrecht meereizen?
Moeten we 112 bellen als je over een half uur nog niet gepost hebt?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen zijn het al 3 honden!
Ik ga nu beginnen!
Hopelijk overleef ik het!
Dat hebben wij mannen altijd bijquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:08 schreef Samzz het volgende:
Oh, en die witte meuk dat uit zo'n spuitfles komt!
Slagroom?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:08 schreef Samzz het volgende:
Oh, en die witte meuk dat uit zo'n spuitfles komt!
Hij is leuk!!quote:
Moet het nou zoiets lastigs zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |