quote:
Great succes.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nog een fles van dat blauwe spul staan.
Jaaaquote:
Of:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
JaaaEn dan zo tijdens 'de daad' wanneer de dame in kwestie klaarkomt keihard a la brilsmurf schreeuwen :
"WACHT OP MIJ!"
Of als jij komt:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
JaaaEn dan zo tijdens 'de daad' wanneer de dame in kwestie klaarkomt keihard a la brilsmurf schreeuwen :
"WACHT OP MIJ!"
Ik ben meer fan van 'de piraat'.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Of als jij komt:
"Ik haat smurfen!"
Flots, gezicht vol blauw spul. [ afbeelding ]
Nee hoor, we zijn er bijna.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of:
GROTE SMURF IS HET NOG VERRRRR?
Hoiquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:34 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van 'de piraat'.
Maar dat doe ik alleen bij gemene vrouwmenschen.
De 'spiderman' wil ik nog een keer doen, maar dan bij het broertje/zusje/ouders van de deerne in kwestie. Gewoon, omdat telkens bij je vriendin ook zo saai is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:34 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik zorg wel gewoon dat je verdrinkt voor je die kans krijgtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:34 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Laat mij tochquote:
Harrrrrquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zorg wel gewoon dat je verdrinkt voor je die kans krijgt
Wat houdt dat in? Je spuit je kwakje uit je pols?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De 'spiderman' wil ik nog een keer doen, maar dan bij het broertje/zusje/ouders van de deerne in kwestie. Gewoon, omdat telkens bij je vriendin ook zo saai is.
Als ik jou was zou ik de bbq afzeggenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:38 schreef Myraela het volgende:
Altijd maar over seks en alcohol hebben, serieus, ik vind jullie allemaal vieze en slechte mensen.
En die komen allemaal naar jouw huis toequote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:38 schreef Myraela het volgende:
Altijd maar over seks en alcohol hebben, serieus, ik vind jullie allemaal vieze en slechte mensen.
In je hand, en dan 'schiet' je het inderdaad op je slachtoffer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat houdt dat in? Je spuit je kwakje uit je pols?
just before a man ejaculates during sex, the male will catch his jizzum in his hand an flick his protene into the females face resemblin web slingin. like spider man.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat houdt dat in? Je spuit je kwakje uit je pols?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:39 schreef smegmanus het volgende:
[..]
just before a man ejaculates during sex, the male will catch his jizzum in his hand an flick his protene into the females face resemblin web slingin. like spider man.
Omgquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
In je hand, en dan 'schiet' je het inderdaad op je slachtoffer.
Dat dus!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
OmgDe eerste man die dat bij mij gedaan krijgt moet nog geboren worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |