Preciesquote:Op maandag 27 juni 2011 18:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, waarom moeten we daar zoveel subsidie aan geven?
Als een bakker geen lekker brood bakt zodat niemand het koopt gaan we hem toch ook niet betalen voor zijn pand en huis zodat ie lekker aan kan kloten?
Als dan gewoon die kunstenmakers en blokfluitkwijlers dan ook gewoon zorgen dat ze goed zijn zodat er iemand komt...
omdat het kan!!quote:Op maandag 27 juni 2011 18:50 schreef kutkabouterin. het volgende:
Wat is dit voor TT. Actuele rommel in een SC TT.
Omdat ik te lui ben om naar Den Haag te wandelen is dit mijn kleine counter protestquote:Op maandag 27 juni 2011 18:50 schreef kutkabouterin. het volgende:
Wat is dit voor TT. Actuele rommel in een SC TT.
quote:Op maandag 27 juni 2011 18:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Omdat ik te slim ben om naar Den Haag te wandelen is dit mijn kleine counter protest
Maybe.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:19 schreef Tauchmeister het volgende:
Iemand die zin heeft in een ouderwets avondje MW2?
quote:
Dat is nooit anders geweest in MW2quote:Op maandag 27 juni 2011 20:40 schreef kutkabouterin. het volgende:
Ik zit net even te spelen, en ik denk dat door het goeie weer alleen de hardcore kanslozen nog over zijn ofzo. Alleen maar 10th prestige level 70 josti's die alleen maar quickscopen, campen en noobtuben. Het is echt gewoon nog erger dan anders.
En dan ga je zelf nu met noobtube spelen, sukkel.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:40 schreef kutkabouterin. het volgende:
Ik zit net even te spelen, en ik denk dat door het goeie weer alleen de hardcore kanslozen nog over zijn ofzo. Alleen maar 10th prestige level 70 josti's die alleen maar quickscopen, campen en noobtuben. Het is echt gewoon nog erger dan anders.
Hun doen het dus ik doe het gewoon terug hoor!!!!!!!!!!!!!!1111quote:Op maandag 27 juni 2011 20:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En dan ga je zelf nu met noobtube spelen, sukkel.
quote:Op maandag 27 juni 2011 18:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Omdat ik te lui ben om naar Den Haag te wandelen is dit mijn kleine counter protest
Lol, het kussen waar ze op ligt met haar hoofd loopt niet eens door.quote:
Dat inderdaad. En die dinosaurussennekquote:Op maandag 27 juni 2011 23:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lol, het kussen waar ze op ligt met haar hoofd loopt niet eens door.
Ik had gewoon even zin om jullie te trollen in MW2, dat ene potje dat ik tegen jullie zat, en dat lukte aardig.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En dan ga je zelf nu met noobtube spelen, sukkel.
Ik pak zo koude douche. Volgens mij heb ik ook nog koorts want voel me nu echt zwaar kut en heb de hele dag het gevoel gehad dat ik elk moment kon flauw vallen. Van die moment waar heb even zwart voor mn ogen werd maar niet lang genoeg om out te gaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:35 schreef kutkabouterin. het volgende:
Net in m'n onderbroek in de tuin gezeten bier drinken om even af te koelen voor ik ga slapen, nou dat is niet gelukt.
Zeker, en je score was meteen 1-3.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:10 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik had gewoon even zin om jullie te trollen in MW2, dat ene potje dat ik tegen jullie zat, en dat lukte aardig.
Dat kwam alle drie de keren door blazarr, niet door jou.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zeker, en je score was meteen 1-3.
Misschien naweeën van die zooi die je op awakenings naar binnen hebt gestopt?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:37 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik pak zo koude douche. Volgens mij heb ik ook nog koorts want voel me nu echt zwaar kut en heb de hele dag het gevoel gehad dat ik elk moment kon flauw vallen. Van die moment waar heb even zwart voor mn ogen werd maar niet lang genoeg om out te gaan.
Wrong dude, toen jij me gekilled had met die noobtube pwnde ik je met mn UMP, toen je falend een granaat wou gooien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:09 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Dat kwam alle drie de keren door blazarr, niet door jou.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wrong dude, toen jij me gekilled had met die noobtube pwnde ik je met mn UMP, toen je falend een granaat wou gooien.
Get your shit together.
Altijd als ik dit plaatje zie, moet ik nog net zo hard lachen als de eerste keer dat ik m zag.quote:
De patch zelf is maar iets van 150 mb. alle optionele zooi om het mooier te maken is 2 gb ofzo.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:18 schreef Fsmxi het volgende:
Tering, wat een patch
Crysis 2 komt met 2.3gb tellende patch
yep, het is alweer een half jaar geleden. beetje lomp dat er twee capslock-dagen per jaar zijnquote:
wop wop wopquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
This is dubstep 2011, allemaal even binnenhalen.
Gewoon doen.
Zit daar wel van deze pruttel bij?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
This is dubstep 2011, allemaal even binnenhalen.
Gewoon doen.
Nee, meer oudere tracks.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zit daar wel van deze pruttel bij?
Dat laatste, heb dat vorig jaar ook niet gehad. Maar zal dus wel goed zijn, kreeg ook een of ander chagrijnig wijf aan de telefoon die ik niet ken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:08 schreef Rossdale het volgende:
Beoordeling of functioneringsgesprek? Dat laatste is gewoon iets wat elk bedrijf jaarlijks bij alle werknemers doetAls dat het geval is, hoef je je nergens druk om te maken
Rommelig? Ik vind dat juist vet eraan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, meer oudere tracks.
En Toy is iets te erg, beetje te rommelig.
Ja, alleen steeds 3 kicks en dan 3 snares.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:11 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Rommelig? Ik vind dat juist vet eraan.
3 kicks en 4 snares en dat verschilt ook vaak.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, alleen steeds 3 kicks en dan 3 snares.
Dat is een beetje minder, als ie gewoon normaal was zou die wel vet zijn.
Goed dat je het zegt, wanneer komt ie uit?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:20 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ga trouwens fok games in de gaten houden voor het geval dat ze weer een map pack code weggeven
Denk het ook niet neequote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:26 schreef KoningStoma het volgende:
Maarja.. waarschijnlijk is er dit keer niets.
Heb je hem al?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die zombie map ziet er wel fucking epic uit
Je weet toch, ik heb die ringen, die blackberry en die ipodquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik steel van die rijke niggers, van die rijke tatta's.
En floppy's?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:45 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Je weet toch, ik heb die ringen, die blackberry en die ipod
Ah, vandaar die hoer in LoL die alles in capslock moest zeggenquote:
Gooi die zooi gewoon van je pc.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:50 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ah, vandaar die hoer in LoL die alles in capslock moest zeggen
Misschien dat ik de xbox ook maar weer eens aanslinger een dezer dagen
Ik zei al, ligt het niet aan die zooi van je van awakenings?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:51 schreef dreamzk het volgende:
Toch afspraak gemaakt bij de dokter want dit gaat helemaal de kut op
quote:Als je dus op een teringfiets over een weg met klinkers gaat fietsten mag je hopen dat er kaasstenen in plaats van bakstenen liggen.
Als er kaasstenen liggen kan je ze meteen opeten als je op je bek gaat. Als er klinkers liggen dan schraap je je muil open en moet je waarschijnlijk naar de eerste hulp.
Was ist ja dan los?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:51 schreef dreamzk het volgende:
Toch afspraak gemaakt bij de dokter want dit gaat helemaal de kut op
Maar ik ben bijna level 30!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg, lvl=skill etc. etc.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:56 schreef KoningStoma het volgende:
Waarom geilen mensen toch zo op een nietszeggen nummertje naast hun naam en niet op hun daadwerkelijke skilzz?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh vaak genoeg gebruikt en ook harder gegaan dan toen. Dit is niet aftermath van pillen. Voelde me voor awake ook al niet 100% en denk dat awake mij ook niet veel gezonder heeft gemaakt. Zo maar eve nkijken wat dokter zegt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:54 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik zei al, ligt het niet aan die zooi van je van awakenings?
Als ik jou was geweest had ik gewoon nog 1 dagje rust genomen en dan naar de dokter gaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:26 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Neuh vaak genoeg gebruikt en ook harder gegaan dan toen. Dit is niet aftermath van pillen. Voelde me voor awake ook al niet 100% en denk dat awake mij ook niet veel gezonder heeft gemaakt. Zo maar eve nkijken wat dokter zegt.
quote:
Dude ik loop al gewoon de hele dag in mijn boxershort door huis moet er niet aan denken om met spijkerbroek rond te lopen nuquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:45 schreef Fsmxi het volgende:
Nou, lekker snikbenauwd buiten, hooi mooi droog gebleven tot nue toe. Nu maar in spijkerbroek wachten tot het eerste pakje geperst word
Zal helaas moeten, anders werk ik dadelijk mijn benen compleet kapotquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dude ik loop al gewoon de hele dag in mijn boxershort door huis moet er niet aan denken om met spijkerbroek rond te lopen nu
Wat een dom merk... een slang met lange tanden als logo hebben en dus duidelijk refereren naar vergif... maar dan wel "venom" verkeerd spellenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Die of deze
[ afbeelding ]
/care hoe het merk heet het zijn top of the line shorts. Bovendien is het een Braziliaans merk waarschijnlijk is het gewoon spaansquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een dom merk... een slang met lange tanden als logo hebben en dus duidelijk refereren naar vergif... maar dan wel "venom" verkeerd spellen
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik wil schieten met Sarah Michelle Gellar.
Ik zou ze beide niet doenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Die of deze
[ afbeelding ]
en in de winter roepen aah laat de zomer komen!!! Nee zo werkt het niet, snap zelf de comotie om het warme weer niet zo dit weer is echt ideaalquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:45 schreef tliciouz het volgende:
Ik houd van de zon maar serieus sla de zomer over en laat het gaan sneeuwen. Ik kan niet eens vooruit komen op de fiets. En al die oudjes hebben nog net niet de verwarming aan.
Ik niet. Ik houd van de winter, en die mag zo lang mogelijk blijven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:50 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en in de winter roepen aah laat de zomer komen!!! Nee zo werkt het niet, snap zelf de comotie om het warme weer niet zo dit weer is echt ideaal
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:13 schreef SoldMayor het volgende:
Hahahahahahhahahaha kanker.
![]()
![]()
![]()
_______________!!!
Ik zie nu dat ik de duiste kanker versie heb gedownkankerd.![]()
1200 punten.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:13 schreef SoldMayor het volgende:
![]()
![]()
![]()
_______________!!!
1200 punten.
Kun je niet met de microsoft support bellen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:13 schreef SoldMayor het volgende:
![]()
![]()
![]()
_______________!!!
1200 punten.
?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:45 schreef KoningStoma het volgende:
nog tot 10 uur bereikbaarik spreek uit ervaring.
Ik zeg kopen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:31 schreef Tauchmeister het volgende:
Damn, die mappack ziet er nog best tof uit
beter haal je minecraftquote:
Welke heb je nu gekocht?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:56 schreef Bozz187 het volgende:
Yay! Heb de motor startend gekregen. Alleen het kabeltje wat ik had laten repareren was niet kapot, dus hij is nog steeds niet gemaakt
Geniaalquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:13 schreef SoldMayor het volgende:
![]()
![]()
![]()
_______________!!!
1200 punten.
Lul niet, de hel barst los hierquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:50 schreef tliciouz het volgende:
Ik wil ook. Hier beetje regen en onweer.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:57 schreef tliciouz het volgende:
Nog lang niet, beetje donker en wat flitsen. Myn moeder belde net op dat de lucht daar zwart is en kei hard stormt etc. Verbinding viel op een gegeven moment zelfs weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:00 schreef badboynova het volgende:
[..]Zo slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
quote:
Oh in Druten is het wel noodweer, trekt vast nog wel jou kant op.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:04 schreef Parvus het volgende:
Wordt wel steeds donkerder nu maar valt allemaal nog mee..
Hier nu wel rustig, vogels beginnen ook te fluitenquote:
Omdat de boy nog shined.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:04 schreef Parvus het volgende:
Wordt wel steeds donkerder nu maar valt allemaal nog mee..
WELKE MAP PACK VAN COD IS DITquote:
Ik doe met je mee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:22 schreef Michhas het volgende:
Ik ga even naakt in de regen dansen jongens, ik wens jullie een fijne avond!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:22 schreef Michhas het volgende:
Ik ga even naakt in de regen dansen jongens, ik wens jullie een fijne avond!
Nee,een pracht wijk van vogellaar:')quote:
Netjes!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:34 schreef Tauchmeister het volgende:
Zelf nog een mooi plaatje weten te schieten
[ afbeelding ]
That aint yours.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Vetquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Wel, je ziet de zendmast op de grens Eindhoven/Veldhoven: http://www.ed.nl/regio/ei(...)-A2-niet-in-orde.ecequote:
Ik weet hetquote:
>Ladenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:07 schreef KoningStoma het volgende:
Goed.. mijn telefoon heeft het blijkbaar verneukt met veel plaatjes. Dat ding heeft een andere thumbnail gegeven aan verschillende plaatjes. Ik zie dus een mooi plaatje en als ik erop klik is het een mislukt ander plaatje. Wat de fuck. De mooie plaatjes zijn dus weg.
Ik denk dat ik een goede kwaliteit van dit plaatje krijg:
[ afbeelding ]
Maar het is dan dit mislukte plaatje:
[ afbeelding ]
[..]
Ik weet het
Toch ziet deze er awesome uit. Je ziet 'm inslaan onder die bomen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:21 schreef KoningStoma het volgende:
Nog zo'n verneukt plaatje.
[ afbeelding ]
Helaas.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:31 schreef KoningStoma het volgende:
Nee, dat was wel wat verder weg.Echt 10+km.
Nice gedaan man! Die van Stoma zijn ook niet verkeerd voor een telefoonquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Karmaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:13 schreef SoldMayor het volgende:
![]()
![]()
![]()
_______________!!!
1200 punten.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:15 schreef dreamzk het volgende:
Morgeh iedereen, uiteindelijk weer goed geslapenOm dan wakker te worden met een gigantische puist naast mn neus, terwijl morgen mijn vakantie en hossel dagen weer beginnen. Mayb zegt god nu wel tegen mij: pot4toe, jij bent zo soepel, we geven je een handicap om het wat moeilijker te maken
quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:15 schreef dreamzk het volgende:
Morgeh iedereen, uiteindelijk weer goed geslapenOm dan wakker te worden met een gigantische puist naast mn neus, terwijl morgen mijn vakantie en hossel dagen weer beginnen. Mayb zegt god nu wel tegen mij: pot4toe, jij bent zo soepel, we geven je een handicap om het wat moeilijker te maken
quote:
Beetje standaard reactie, volgende keer wat origineler?quote:
Daar heb je een goed punt...quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
[..]
Beetje standaard reactie, volgende keer wat origineler?
Ik heb ze zelf ook bijna nooit daarom is dit zo verwarrend, what to do with it? Kill it with fire? Wegsnijden? Uit laten zuigen door een negerinnen prostitue?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:29 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt...
Alleen heb ik niet goed geslapen en dus niet creabea, geen puisten trouwens
Ps, combo breaker
Ik ben niet bekend met negerinnen, kom uit Friesland immers... toch zou ik voor de negerinnen optie gaan, breekt zo lekker de puisten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:43 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf ook bijna nooit daarom is dit zo verwarrend, what to do with it? Kill it with fire? Wegsnijden? Uit laten zuigen door een negerinnen prostitue?
Nicequote:Op woensdag 29 juni 2011 09:37 schreef Rossdale het volgende:
Vanavond met Borderlands nog The Gully doorrammen en dan heb ik de game ein-de-lijk 1750/1750....
Daarna raak ik hem noooooit meer aan! hoop ik
Verstandigquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
Laat m gewoon lekker op de 1000G zitten.
Een clubgenoot van me heeft van de week een negerin geregeld.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:43 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf ook bijna nooit daarom is dit zo verwarrend, what to do with it? Kill it with fire? Wegsnijden? Uit laten zuigen door een negerinnen prostitue?
had ze dan wel een pruik/weave?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:15 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Een clubgenoot van me heeft van de week een negerin geregeld.Maar dan ook echt zo'n vieze, met kort haar.
Oeh, wat een pijnlijke diss man, echt, je treft me recht in m'n hart hiermee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha welke club? Voor mensen met een lelijk gezicht?
Chillquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:15 schreef SoldMayor het volgende:
Hah bitchess
Ik krijg me 1200 punten terug van MS
Een vriendin van mij heeft 2 keer de duitse mappack gekochtquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:21 schreef SoldMayor het volgende:
Ik belde naar MS...
Ik zei zo... ik heb iets fout gedaan met het downloaden van een mappack...
En die gast....
Ohhh laat me raden, je hebt met call of duty een duitse map gedownload?![]()
Ben benieuwd hoe vaak dat voor komt bij hun.
Denk je dat ik wel extra moet betalen dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:24 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
je weet dat ik limburg niet mag, maar om daar bij te horen hoef je iig niet extra te betalen
Zegt degene die in Weert bij de kazerne wouquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:24 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
je weet dat ik limburg niet mag, maar om daar bij te horen hoef je iig niet extra te betalen
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha welke club? Voor mensen met een lelijk gezicht?
Haters gonna hatequote:Op woensdag 29 juni 2011 13:12 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Oeh, wat een pijnlijke diss man, echt, je treft me recht in m'n hart hiermee.
Club als in, van de vereniging. Net als aardappel ook een club heeft.
Klopt, maar die opmerking mag jij maken want dat doe je toch altijd al.quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Let me ask you, does a machine like yourself ever experience fear?"
quote:Op zondag 24 april 2011 14:47 schreef KoningStoma het volgende:
voetbal.. Zullen we ons met z'n allen druk maken over een stelletje mensen (die we niet eens kennen), die tegen balletjes schoppen? Zullen we dan onze partijdigheid baseren op de topografische locatie van deze mensen?
quote:
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Voetbal gaat bij mij in dezelfde categorie als religie:
Idioot kuddegedrag.
quote:
Welk vakquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:54 schreef Tauchmeister het volgende:
"Uw aanvraag voor een PSV Seizoen Club Card is succesvol ingediend."
Ik heb dat spel al maanden niet aangeraakt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Het zit je wel diep hè? Ga nou maar lekker Minecraft spelen.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kan ookquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb dat spel al maanden niet aangeraakt.Bedoel je niet Crysis 2?
Nicequote:Op donderdag 30 juni 2011 09:03 schreef Frankii het volgende:
[..]
Goedemorgen, straks laatste tentamen
Maar wel erg kort en simpelquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:03 schreef kutkabouterin. het volgende:
Wat is Mafia 2 een enorm bazenspel.
Succesquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:03 schreef Frankii het volgende:
[..]
Goedemorgen, straks laatste tentamen
En naast de main storyline is er helemaal niets te doen en dat is wel jammer. Zeker aangezien dat wel allemaal in de game zat, maar er later is uitgesloopt om als DLC te verkopenquote:
Ook dat ja, en dan hebben ze nog niet alles als DLC uitgebrachtquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En naast de main storyline is er helemaal niets te doen en dat is wel jammer. Zeker aangezien dat wel allemaal in de game zat, maar er later is uitgesloopt om als DLC te verkopen
Dat komt omdat je oud bent.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:27 schreef Rossdale het volgende:
Saints Row vind ik maar niets. Het eerste deel was nog wel geinig, maar deel 2 ging helemaal nergens meer over... poep sproeien, elkaar met dildo's meppen... nee sorry
Wellichtquote:
Rossdale was al oud toen de eerste NASA computer gebouwd werd.quote:
Klinkt goed!quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:20 schreef Parvus het volgende:
Net met m'n clubgenootjes lekker zitten pilsen op het dispuut. Mieters gezellig!
Dolletjes!quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:20 schreef Parvus het volgende:
Net met m'n clubgenootjes lekker zitten pilsen op het dispuut. Mieters gezellig!
goeie garpquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:20 schreef Parvus het volgende:
Tegelijkertijd ook neer gekeken op de arbeiders en ze uitgelachen dat zij wel moeten werken en jij in de zon bier aan het drinken bent?quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:20 schreef Parvus het volgende:
Spugen naar de bouwvakkers!quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:33 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Tegelijkertijd ook neer gekeken op de arbeiders en ze uitgelachen dat zij wel moeten werken en jij in de zon bier aan het drinken bent?
Zekers! Clubgenootje vertelde nog wat zijn vader vandaag ging doen. Ik zei "dat lijkt verdraaid veel op werken! hahaha!"quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:33 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Tegelijkertijd ook neer gekeken op de arbeiders en ze uitgelachen dat zij wel moeten werken en jij in de zon bier aan het drinken bent?
Oh mallerd!quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:51 schreef Parvus het volgende:
[..]
Zekers! Clubgenootje vertelde nog wat zijn vader vandaag ging doen. Ik zei "dat lijkt verdraaid veel op werken! hahaha!"
gewoon doorrijden kan geen kwaadquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is godverdomme de rechter achterband van mijn waggie lek
Ik heb de ballen verstand van auto'squote:Op donderdag 30 juni 2011 15:16 schreef Rossdale het volgende:
Plakken?!
Een prop laten inschieten bedoel je
Die heb ik gepopt met m'n pipa.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is godverdomme de rechter achterband van mijn waggie lek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |