Je weet toch, ik heb die ringen, die blackberry en die ipodquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik steel van die rijke niggers, van die rijke tatta's.
En floppy's?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:45 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Je weet toch, ik heb die ringen, die blackberry en die ipod
Ah, vandaar die hoer in LoL die alles in capslock moest zeggenquote:
Gooi die zooi gewoon van je pc.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:50 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ah, vandaar die hoer in LoL die alles in capslock moest zeggen
Misschien dat ik de xbox ook maar weer eens aanslinger een dezer dagen
Ik zei al, ligt het niet aan die zooi van je van awakenings?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:51 schreef dreamzk het volgende:
Toch afspraak gemaakt bij de dokter want dit gaat helemaal de kut op
quote:Als je dus op een teringfiets over een weg met klinkers gaat fietsten mag je hopen dat er kaasstenen in plaats van bakstenen liggen.
Als er kaasstenen liggen kan je ze meteen opeten als je op je bek gaat. Als er klinkers liggen dan schraap je je muil open en moet je waarschijnlijk naar de eerste hulp.
Was ist ja dan los?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:51 schreef dreamzk het volgende:
Toch afspraak gemaakt bij de dokter want dit gaat helemaal de kut op
Maar ik ben bijna level 30!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg, lvl=skill etc. etc.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:56 schreef KoningStoma het volgende:
Waarom geilen mensen toch zo op een nietszeggen nummertje naast hun naam en niet op hun daadwerkelijke skilzz?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh vaak genoeg gebruikt en ook harder gegaan dan toen. Dit is niet aftermath van pillen. Voelde me voor awake ook al niet 100% en denk dat awake mij ook niet veel gezonder heeft gemaakt. Zo maar eve nkijken wat dokter zegt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:54 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik zei al, ligt het niet aan die zooi van je van awakenings?
Als ik jou was geweest had ik gewoon nog 1 dagje rust genomen en dan naar de dokter gaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:26 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Neuh vaak genoeg gebruikt en ook harder gegaan dan toen. Dit is niet aftermath van pillen. Voelde me voor awake ook al niet 100% en denk dat awake mij ook niet veel gezonder heeft gemaakt. Zo maar eve nkijken wat dokter zegt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |