Nicequote:Op donderdag 30 juni 2011 09:03 schreef Frankii het volgende:
[..]
Goedemorgen, straks laatste tentamen
Maar wel erg kort en simpelquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:03 schreef kutkabouterin. het volgende:
Wat is Mafia 2 een enorm bazenspel.
Succesquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:03 schreef Frankii het volgende:
[..]
Goedemorgen, straks laatste tentamen
En naast de main storyline is er helemaal niets te doen en dat is wel jammer. Zeker aangezien dat wel allemaal in de game zat, maar er later is uitgesloopt om als DLC te verkopenquote:
Ook dat ja, en dan hebben ze nog niet alles als DLC uitgebrachtquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En naast de main storyline is er helemaal niets te doen en dat is wel jammer. Zeker aangezien dat wel allemaal in de game zat, maar er later is uitgesloopt om als DLC te verkopen
Dat komt omdat je oud bent.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:27 schreef Rossdale het volgende:
Saints Row vind ik maar niets. Het eerste deel was nog wel geinig, maar deel 2 ging helemaal nergens meer over... poep sproeien, elkaar met dildo's meppen... nee sorry
Wellichtquote:
Rossdale was al oud toen de eerste NASA computer gebouwd werd.quote:
Klinkt goed!quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:20 schreef Parvus het volgende:
Net met m'n clubgenootjes lekker zitten pilsen op het dispuut. Mieters gezellig!
Dolletjes!quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:20 schreef Parvus het volgende:
Net met m'n clubgenootjes lekker zitten pilsen op het dispuut. Mieters gezellig!
goeie garpquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:20 schreef Parvus het volgende:
Tegelijkertijd ook neer gekeken op de arbeiders en ze uitgelachen dat zij wel moeten werken en jij in de zon bier aan het drinken bent?quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:20 schreef Parvus het volgende:
Spugen naar de bouwvakkers!quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:33 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Tegelijkertijd ook neer gekeken op de arbeiders en ze uitgelachen dat zij wel moeten werken en jij in de zon bier aan het drinken bent?
Zekers! Clubgenootje vertelde nog wat zijn vader vandaag ging doen. Ik zei "dat lijkt verdraaid veel op werken! hahaha!"quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:33 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Tegelijkertijd ook neer gekeken op de arbeiders en ze uitgelachen dat zij wel moeten werken en jij in de zon bier aan het drinken bent?
Oh mallerd!quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:51 schreef Parvus het volgende:
[..]
Zekers! Clubgenootje vertelde nog wat zijn vader vandaag ging doen. Ik zei "dat lijkt verdraaid veel op werken! hahaha!"
gewoon doorrijden kan geen kwaadquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is godverdomme de rechter achterband van mijn waggie lek
Ik heb de ballen verstand van auto'squote:Op donderdag 30 juni 2011 15:16 schreef Rossdale het volgende:
Plakken?!
Een prop laten inschieten bedoel je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |