Dude ik loop al gewoon de hele dag in mijn boxershort door huis moet er niet aan denken om met spijkerbroek rond te lopen nuquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:45 schreef Fsmxi het volgende:
Nou, lekker snikbenauwd buiten, hooi mooi droog gebleven tot nue toe. Nu maar in spijkerbroek wachten tot het eerste pakje geperst word
Zal helaas moeten, anders werk ik dadelijk mijn benen compleet kapotquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dude ik loop al gewoon de hele dag in mijn boxershort door huis moet er niet aan denken om met spijkerbroek rond te lopen nu
Wat een dom merk... een slang met lange tanden als logo hebben en dus duidelijk refereren naar vergif... maar dan wel "venom" verkeerd spellenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Die of deze
[ afbeelding ]
/care hoe het merk heet het zijn top of the line shorts. Bovendien is het een Braziliaans merk waarschijnlijk is het gewoon spaansquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een dom merk... een slang met lange tanden als logo hebben en dus duidelijk refereren naar vergif... maar dan wel "venom" verkeerd spellen
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik wil schieten met Sarah Michelle Gellar.
Ik zou ze beide niet doenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Die of deze
[ afbeelding ]
en in de winter roepen aah laat de zomer komen!!! Nee zo werkt het niet, snap zelf de comotie om het warme weer niet zo dit weer is echt ideaalquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:45 schreef tliciouz het volgende:
Ik houd van de zon maar serieus sla de zomer over en laat het gaan sneeuwen. Ik kan niet eens vooruit komen op de fiets. En al die oudjes hebben nog net niet de verwarming aan.
Ik niet. Ik houd van de winter, en die mag zo lang mogelijk blijven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:50 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en in de winter roepen aah laat de zomer komen!!! Nee zo werkt het niet, snap zelf de comotie om het warme weer niet zo dit weer is echt ideaal
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:13 schreef SoldMayor het volgende:
Hahahahahahhahahaha kanker.
![]()
![]()
![]()
_______________!!!
Ik zie nu dat ik de duiste kanker versie heb gedownkankerd.![]()
1200 punten.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:13 schreef SoldMayor het volgende:
![]()
![]()
![]()
_______________!!!
1200 punten.
Kun je niet met de microsoft support bellen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:13 schreef SoldMayor het volgende:
![]()
![]()
![]()
_______________!!!
1200 punten.
?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:45 schreef KoningStoma het volgende:
nog tot 10 uur bereikbaarik spreek uit ervaring.
Ik zeg kopen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:31 schreef Tauchmeister het volgende:
Damn, die mappack ziet er nog best tof uit
beter haal je minecraftquote:
Welke heb je nu gekocht?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:56 schreef Bozz187 het volgende:
Yay! Heb de motor startend gekregen. Alleen het kabeltje wat ik had laten repareren was niet kapot, dus hij is nog steeds niet gemaakt
Geniaalquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:13 schreef SoldMayor het volgende:
![]()
![]()
![]()
_______________!!!
1200 punten.
Lul niet, de hel barst los hierquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:50 schreef tliciouz het volgende:
Ik wil ook. Hier beetje regen en onweer.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:57 schreef tliciouz het volgende:
Nog lang niet, beetje donker en wat flitsen. Myn moeder belde net op dat de lucht daar zwart is en kei hard stormt etc. Verbinding viel op een gegeven moment zelfs weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:00 schreef badboynova het volgende:
[..]Zo slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
quote:
Oh in Druten is het wel noodweer, trekt vast nog wel jou kant op.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:04 schreef Parvus het volgende:
Wordt wel steeds donkerder nu maar valt allemaal nog mee..
Hier nu wel rustig, vogels beginnen ook te fluitenquote:
Omdat de boy nog shined.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:04 schreef Parvus het volgende:
Wordt wel steeds donkerder nu maar valt allemaal nog mee..
WELKE MAP PACK VAN COD IS DITquote:
Ik doe met je mee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:22 schreef Michhas het volgende:
Ik ga even naakt in de regen dansen jongens, ik wens jullie een fijne avond!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:22 schreef Michhas het volgende:
Ik ga even naakt in de regen dansen jongens, ik wens jullie een fijne avond!
Nee,een pracht wijk van vogellaar:')quote:
Netjes!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:34 schreef Tauchmeister het volgende:
Zelf nog een mooi plaatje weten te schieten
[ afbeelding ]
That aint yours.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Vetquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Wel, je ziet de zendmast op de grens Eindhoven/Veldhoven: http://www.ed.nl/regio/ei(...)-A2-niet-in-orde.ecequote:
Ik weet hetquote:
>Ladenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:07 schreef KoningStoma het volgende:
Goed.. mijn telefoon heeft het blijkbaar verneukt met veel plaatjes. Dat ding heeft een andere thumbnail gegeven aan verschillende plaatjes. Ik zie dus een mooi plaatje en als ik erop klik is het een mislukt ander plaatje. Wat de fuck. De mooie plaatjes zijn dus weg.
Ik denk dat ik een goede kwaliteit van dit plaatje krijg:
[ afbeelding ]
Maar het is dan dit mislukte plaatje:
[ afbeelding ]
[..]
Ik weet het
Toch ziet deze er awesome uit. Je ziet 'm inslaan onder die bomen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:21 schreef KoningStoma het volgende:
Nog zo'n verneukt plaatje.
[ afbeelding ]
Helaas.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:31 schreef KoningStoma het volgende:
Nee, dat was wel wat verder weg.Echt 10+km.
Nice gedaan man! Die van Stoma zijn ook niet verkeerd voor een telefoonquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |