Karmaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:13 schreef SoldMayor het volgende:
Hahahahahahhahahaha kanker.
![]()
![]()
![]()
_______________!!!
Ik zie nu dat ik de duiste kanker versie heb gedownkankerd.![]()
1200 punten.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:15 schreef dreamzk het volgende:
Morgeh iedereen, uiteindelijk weer goed geslapenOm dan wakker te worden met een gigantische puist naast mn neus, terwijl morgen mijn vakantie en hossel dagen weer beginnen. Mayb zegt god nu wel tegen mij: pot4toe, jij bent zo soepel, we geven je een handicap om het wat moeilijker te maken
quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:15 schreef dreamzk het volgende:
Morgeh iedereen, uiteindelijk weer goed geslapenOm dan wakker te worden met een gigantische puist naast mn neus, terwijl morgen mijn vakantie en hossel dagen weer beginnen. Mayb zegt god nu wel tegen mij: pot4toe, jij bent zo soepel, we geven je een handicap om het wat moeilijker te maken
quote:
Beetje standaard reactie, volgende keer wat origineler?quote:
Daar heb je een goed punt...quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
[..]
Beetje standaard reactie, volgende keer wat origineler?
Ik heb ze zelf ook bijna nooit daarom is dit zo verwarrend, what to do with it? Kill it with fire? Wegsnijden? Uit laten zuigen door een negerinnen prostitue?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:29 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt...
Alleen heb ik niet goed geslapen en dus niet creabea, geen puisten trouwens
Ps, combo breaker
Ik ben niet bekend met negerinnen, kom uit Friesland immers... toch zou ik voor de negerinnen optie gaan, breekt zo lekker de puisten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:43 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf ook bijna nooit daarom is dit zo verwarrend, what to do with it? Kill it with fire? Wegsnijden? Uit laten zuigen door een negerinnen prostitue?
Nicequote:Op woensdag 29 juni 2011 09:37 schreef Rossdale het volgende:
Vanavond met Borderlands nog The Gully doorrammen en dan heb ik de game ein-de-lijk 1750/1750....
Daarna raak ik hem noooooit meer aan! hoop ik
Verstandigquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
Laat m gewoon lekker op de 1000G zitten.
Een clubgenoot van me heeft van de week een negerin geregeld.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:43 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf ook bijna nooit daarom is dit zo verwarrend, what to do with it? Kill it with fire? Wegsnijden? Uit laten zuigen door een negerinnen prostitue?
had ze dan wel een pruik/weave?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:15 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Een clubgenoot van me heeft van de week een negerin geregeld.Maar dan ook echt zo'n vieze, met kort haar.
Oeh, wat een pijnlijke diss man, echt, je treft me recht in m'n hart hiermee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha welke club? Voor mensen met een lelijk gezicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |