Karmaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:13 schreef SoldMayor het volgende:
Hahahahahahhahahaha kanker.
![]()
![]()
![]()
_______________!!!
Ik zie nu dat ik de duiste kanker versie heb gedownkankerd.![]()
1200 punten.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:15 schreef dreamzk het volgende:
Morgeh iedereen, uiteindelijk weer goed geslapenOm dan wakker te worden met een gigantische puist naast mn neus, terwijl morgen mijn vakantie en hossel dagen weer beginnen. Mayb zegt god nu wel tegen mij: pot4toe, jij bent zo soepel, we geven je een handicap om het wat moeilijker te maken
quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:15 schreef dreamzk het volgende:
Morgeh iedereen, uiteindelijk weer goed geslapenOm dan wakker te worden met een gigantische puist naast mn neus, terwijl morgen mijn vakantie en hossel dagen weer beginnen. Mayb zegt god nu wel tegen mij: pot4toe, jij bent zo soepel, we geven je een handicap om het wat moeilijker te maken
quote:
Beetje standaard reactie, volgende keer wat origineler?quote:
Daar heb je een goed punt...quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
[..]
Beetje standaard reactie, volgende keer wat origineler?
Ik heb ze zelf ook bijna nooit daarom is dit zo verwarrend, what to do with it? Kill it with fire? Wegsnijden? Uit laten zuigen door een negerinnen prostitue?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:29 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt...
Alleen heb ik niet goed geslapen en dus niet creabea, geen puisten trouwens
Ps, combo breaker
Ik ben niet bekend met negerinnen, kom uit Friesland immers... toch zou ik voor de negerinnen optie gaan, breekt zo lekker de puisten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:43 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf ook bijna nooit daarom is dit zo verwarrend, what to do with it? Kill it with fire? Wegsnijden? Uit laten zuigen door een negerinnen prostitue?
Nicequote:Op woensdag 29 juni 2011 09:37 schreef Rossdale het volgende:
Vanavond met Borderlands nog The Gully doorrammen en dan heb ik de game ein-de-lijk 1750/1750....
Daarna raak ik hem noooooit meer aan! hoop ik
Verstandigquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
Laat m gewoon lekker op de 1000G zitten.
Een clubgenoot van me heeft van de week een negerin geregeld.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:43 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf ook bijna nooit daarom is dit zo verwarrend, what to do with it? Kill it with fire? Wegsnijden? Uit laten zuigen door een negerinnen prostitue?
had ze dan wel een pruik/weave?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:15 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Een clubgenoot van me heeft van de week een negerin geregeld.Maar dan ook echt zo'n vieze, met kort haar.
Oeh, wat een pijnlijke diss man, echt, je treft me recht in m'n hart hiermee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha welke club? Voor mensen met een lelijk gezicht?
Chillquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:15 schreef SoldMayor het volgende:
Hah bitchess
Ik krijg me 1200 punten terug van MS
Een vriendin van mij heeft 2 keer de duitse mappack gekochtquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:21 schreef SoldMayor het volgende:
Ik belde naar MS...
Ik zei zo... ik heb iets fout gedaan met het downloaden van een mappack...
En die gast....
Ohhh laat me raden, je hebt met call of duty een duitse map gedownload?![]()
Ben benieuwd hoe vaak dat voor komt bij hun.
Denk je dat ik wel extra moet betalen dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:24 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
je weet dat ik limburg niet mag, maar om daar bij te horen hoef je iig niet extra te betalen
Zegt degene die in Weert bij de kazerne wouquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:24 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
je weet dat ik limburg niet mag, maar om daar bij te horen hoef je iig niet extra te betalen
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha welke club? Voor mensen met een lelijk gezicht?
Haters gonna hatequote:Op woensdag 29 juni 2011 13:12 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Oeh, wat een pijnlijke diss man, echt, je treft me recht in m'n hart hiermee.
Club als in, van de vereniging. Net als aardappel ook een club heeft.
Klopt, maar die opmerking mag jij maken want dat doe je toch altijd al.quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Let me ask you, does a machine like yourself ever experience fear?"
quote:Op zondag 24 april 2011 14:47 schreef KoningStoma het volgende:
voetbal.. Zullen we ons met z'n allen druk maken over een stelletje mensen (die we niet eens kennen), die tegen balletjes schoppen? Zullen we dan onze partijdigheid baseren op de topografische locatie van deze mensen?
quote:
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Voetbal gaat bij mij in dezelfde categorie als religie:
Idioot kuddegedrag.
quote:
Welk vakquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:54 schreef Tauchmeister het volgende:
"Uw aanvraag voor een PSV Seizoen Club Card is succesvol ingediend."
Ik heb dat spel al maanden niet aangeraakt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Het zit je wel diep hè? Ga nou maar lekker Minecraft spelen.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kan ookquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb dat spel al maanden niet aangeraakt.Bedoel je niet Crysis 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |