quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:59 schreef Skylark. het volgende:
Dit soort verhalen maak je ook maar op één plek mee. Luv u FOK!
.
1e zin, applaus.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:00 schreef trovey het volgende:
Ik neem maar aan dat beste vriend ook homo is want dat lees ik nergens.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:58 schreef pesca het volgende:
Mijn 14jarige broertje is verliefd op mijn beste vriend van 24 die openlijk homo is. Hier thuis is het geen geheim mijn ouders weten het gewoon want dit heeft mijn broertje zelf tegen ze gezegd en ze vinden het eigenlijk geen probleem zolang het niet te gek word ze vinden het juist leuk en zouden op papier hun toestemming er voor willen verlenen.
Maar hoe ga ik of wij dit zeggen tegen mijn beste vriend heb ook geen flauw idee hoe hij reageert want een aantal weken terug was mijn beste vriend bij ons thuis en heeft hier ook geslapen en mijn broertje is gewoon langs hem gaan liggen in bed daar kwam mijn vriend pas ochtends achter... En er is wel wat meer gebeurd. Beste vriend denkt dat mijn broertje hem alleen maar aardig vind en niet meer dan dat... hoe ga ik hem dit vertellen of is het handiger als mijn broertje hem dit zelf verteld? En hoe kunnen wij er voor zorgen dat de verliefdheid wederzijds word?
Ondanks het leeftijdsverschil zou het best een leuk koppeltje kunnen zijn dus iemand tips of hints hoe dat aangepakt kan worden?
Ik was even afgeleid door de rest van het verhaal.quote:
Poeh!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:59 schreef Skylark. het volgende:
.
dit op fok vertellenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:58 schreef pesca het volgende:
Mijn 14jarige broertje is verliefd op mijn beste vriend van 24 die openlijk homo is. Hier thuis is het geen geheim mijn ouders weten het gewoon want dit heeft mijn broertje zelf tegen ze gezegd en ze vinden het eigenlijk geen probleem zolang het niet te gek word ze vinden het juist leuk en zouden op papier hun toestemming er voor willen verlenen.
Maar hoe ga ik of wij dit zeggen tegen mijn beste vriend heb ook geen flauw idee hoe hij reageert want een aantal weken terug was mijn beste vriend bij ons thuis en heeft hier ook geslapen en mijn broertje is gewoon langs hem gaan liggen in bed daar kwam mijn vriend pas ochtends achter... En er is wel wat meer gebeurd. Beste vriend denkt dat mijn broertje hem alleen maar aardig vind en niet meer dan dat... hoe ga ik hem dit vertellen of is het handiger als mijn broertje hem dit zelf verteld? En hoe kunnen wij er voor zorgen dat de verliefdheid wederzijds word?
Ondanks het leeftijdsverschil zou het best een leuk koppeltje kunnen zijn dus iemand tips of hints hoe dat aangepakt kan worden?
Staat in de 1ste regel pipo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:00 schreef trovey het volgende:
Ik neem maar aan dat beste vriend ook homo is want dat lees ik nergens.
En als jij even verder leest lutser dan staat daar een verklaring.quote:
Juist wel! Dan ben je een baasquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:04 schreef trovey het volgende:
Ik zou het laten TS.....ook bij homo's is een 24-jarige niet goed bezig als hij wat begint met een 14 jarige.
Ze passen echt wel bij elkaar en mijn ouders vinden het goed dan is het toch geen probleem?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:04 schreef trovey het volgende:
Ik zou het laten TS.....ook bij homo's is een 24-jarige niet goed bezig als hij wat begint met een 14 jarige.
Nou dat verklaard alles.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:05 schreef trovey het volgende:
[..]
En als jij even verder leest lutser dan staat daar een verklaring.
Zou er eigenlijk helemaal geen problemen mee hebben ligt er wel aan wie het is natuurlijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:08 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Nou dat verklaard alles.
Door met het topic.
Wat als het je zusje van 14 was??
Vreemde situatie dit. Heel apart.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:07 schreef pesca het volgende:
[..]
Ze passen echt wel bij elkaar en mijn ouders vinden het goed dan is het toch geen probleem?
Waarom vragen jullie er niet meteen wat centjes voor??quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:07 schreef pesca het volgende:
[..]
Ze passen echt wel bij elkaar en mijn ouders vinden het goed dan is het toch geen probleem?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:59 schreef Skylark. het volgende:
.
Liever dat... Dan broertje afspreekt via die vieze chats en afspreekt in een bos met een vreemde en dat deed ie voor dat hij iets in beste vriend zag!quote:
Je hebt ook nog zoiets als gaybars.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:16 schreef pesca het volgende:
[..]
Liever dat... Dan broertje afspreekt via die vieze chats en afspreekt in een bos met een vreemde en dat deed ie voor dat hij iets in beste vriend zag!
Je broertje pijpt op zijn 14e al vreemdelingen in het bosquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:16 schreef pesca het volgende:
[..]
Liever dat... Dan broertje afspreekt via die vieze chats en afspreekt in een bos met een vreemde en dat deed ie voor dat hij iets in beste vriend zag!
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:16 schreef pesca het volgende:
[..]
Ja helaas wel en het is niet zo dat mij ouders dat goed vonden ze hebben er zat tegen gedaan om het te voorkomen dat lukt dus niet echt. Beste vriend is nog niet zo gek lang uit de kast en sinds dat mij broertje het weet is hij best wel veranderd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:23 schreef Sealnova het volgende:
[..]
Je broertje pijpt op zijn 14e al vreemdelingen in het bos?
Hebben je ouders al geprobeerd om foto's van je broertje aan bomen te hangen in het bos om de homo's erop te wijzen deze lieve 14-jarige knul te sparen omdat zijn ouders het niet fijn vinden als hij met tandpasta op zijn lippen aan het avondeten zit?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:30 schreef pesca het volgende:
[..]
Ja helaas wel en het is niet zo dat mij ouders dat goed vonden ze hebben er zat tegen gedaan om het te voorkomen dat lukt dus niet echt. Beste vriend is nog niet zo gek lang uit de kast en sinds dat mij broertje het weet is hij best wel veranderd.
Of op die momenten klaarstaan met een dubbelloops afgezaagd jachtgeweer.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:34 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hebben je ouders al geprobeerd om foto's van je broertje aan bomen te hangen in het bos om de homo's erop te wijzen deze lieve 14-jarige knul te sparen omdat zijn ouders het niet fijn vinden als hij met tandpasta op zijn lippen aan het avondeten zit?
Nah, hij geniet zo te horen een vrije opvoeding en geweld past daar niet bijquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Of op die momenten klaarstaan met een dubbelloops afgezaagd jachtgeweer.
Dan ga ik wel klaarstaan met dat geweer want die opvoeding is mij te vrij.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:41 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nah, hij geniet zo te horen een vrije opvoeding en geweld past daar niet bij
Niks, ik vraag om advies maar er kan alleen maar om gelachen worden en stomme opmerkingen op gegeven worden. Ik heb liever dat mijn broertje met iemand gaat die goed is dan dat hij zich alleen laat gebruiken voor seks al waren die wel jonger als mijn beste vriend.quote:
Je broertje moet eerst maar eens 16 gaan worden zodat de andere partij niet strafbaar is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:03 schreef pesca het volgende:
[..]
Niks, ik vraag om advies maar er kan alleen maar om gelachen worden en stomme opmerkingen op gegeven worden. Ik heb liever dat mijn broertje met iemand gaat die goed is dan dat hij zich alleen laat gebruiken voor seks al waren die wel jonger als mijn beste vriend.
Waar zou jij voor kiezen dan?
Klopt deels seksuele handelingen met een minderjarige zijn strafbaar.. Als dat niet gebeurt is er op die manier niets aan de hand/quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Je broertje moet eerst maar eens 16 gaan worden zodat de andere partij niet strafbaar is.![]()
Waarom reageer ik hier eindelijk serieus op![]()
En jij staat erbij om die handelingen te controleren?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:20 schreef pesca het volgende:
[..]
Klopt deels seksuele handelingen met een minderjarige zijn strafbaar.. Als dat niet gebeurt is er op die manier niets aan de hand/
Maar ik vroeg advies... >.<
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |