quote:Op maandag 27 juni 2011 13:07 schreef miss-jones25 het volgende:
Hilliebillie is vandaag getrouwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb het maar ff zo gedaan anders staan er straks berichtjes dat het niets met zwangerschap te maken heeft.
ik ga nu bijkomen, die stress afgelopen nacht en vanmorgen was niet zo goed voor de meiden voel ik.En we zijn jaloers op Kleurdoos' zwembadquote:Op maandag 27 juni 2011 14:06 schreef hilliebillie het volgende:
Mijn man (hihi sinds vanmorgen kan ik dat voort zeggen) heeft ook z'n vakantie al als de kraamhulp er nog is. Maar hij heeft sowieso z'n zomervakantie uitgesteld tot wanneer de kleine geboren is (hij heeft er zo weinig aan om 4 weken thuis te zitten met een hoogzwangere vrouw die toch niet écht meer iets kan ondernemen, en dan weer te moeten werken na de bevalling). maar omdat hij dus 4 weken vakantie heeft is het mijns inziens ook wel fijn als hij er is ook als de kraamhulp er is. Hij kan ook van haar leren en hoeft het dus niet via mij weer te leren, lijkt me erg praktisch zo met de eerste. Maar hij heeft daarna dan ook nog drie weken om mij te ondersteunen als de kraamhulp weer weg is.
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:16 schreef Kleurdoos het volgende:
ik merk vandaag voor t eerst echt dat ik zwanger benik liep net in t winkelcentrum en mn benen waren in no time knetterlam, ademhaling ging ook wat lastiger, stond ik daar als een puffende koe (in de jamin, chocola uit te zoeken
)
en nu heb ik mn kleine biggetje in t zwembadje gestopt en mag ze met een gietertje mn voeten natsproeien
(eerst was ze helemaal verontwaardig in t bad'MAMA WATDOEJENOU IK WORD HELEMAAL NAT ?!) joh, tís dat ze 2 is
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:19 schreef NotTheSame het volgende:
Zo, ik ben weer een beetje bijgelezen. Behoorlijk druk weekend gehad en dat zal de komende weken ook nog wel zo blijven.
MJ, gelukkig is je hond weer terecht. Hopelijk is hij/zij er weer snel bovenop!
Hilliebillie, ik weet niet of ik je al gefeliciteerd had, maar gefeliciteerd met je huwelijk!
Mijn man heeft met zijn baas afgesproken dat zodra de bevalling achter de rug is hij 3 weken vakantie kan nemen.
Kleurdoos wat heb jij toch een schatje op de wereld gezet! En die uitspraken ook hihi, zo lief! Echt leuk om te lezen!
Ik heb trouwens hier al enkele dagen mot met iedereen en alles wat over de vloer komt over het feit dat ik nog rustig met bouwmaterialen sjouw. Op mijn eigen tempo en minder gewicht weliswaar, maar blijkbaar mag ik als redelijke prille zwangere alleen nog maar op de bank zitten volgens iedereen.
Neeeee, hier ben ikquote:Op maandag 27 juni 2011 14:42 schreef PM-girl het volgende:
Liggen alle llm's lekker in het badje? Popples? José?
Haha, ik ken het.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:19 schreef NotTheSame het volgende:
Ik heb trouwens hier al enkele dagen mot met iedereen en alles wat over de vloer komt over het feit dat ik nog rustig met bouwmaterialen sjouw. Op mijn eigen tempo en minder gewicht weliswaar, maar blijkbaar mag ik als redelijke prille zwangere alleen nog maar op de bank zitten volgens iedereen.
Dankje.quote:
Dit.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
jose, gek, met dit weer ga je toch niet de ramen doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**Life is e@sier with your eyes closed**
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:46 schreef Jose81 het volgende:
Tja... ach... ik heb niet in de zon gestaan, die was ik steeds net voor
Ik zal straks nog wel de wind van voren krijgen alsthuis komt... maar de ramen zijn toch al klaar!
Jose, dat ramen lappen, vooruit, maar het dak op?! Krijg al last van hoogtevrees als ik het leesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik zal zometeen ook nog wel op m'n kop krijgen van... Heb net nog 'even' de achtertuin opgeruimd... volle kruiwagens versjouwd, tuinstoelen naar de zolder gedaan, grind weggeschept
.
Ennuh...eigenwijs? Ikke niet hoor!
Nirak, mooi dat het zo goed gaat!
Je mag nog gewoon thuis blijven van de vk/gyn?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:31 schreef Popples het volgende:
jose toch ramen wassen hoogzwangerhup de bank op jij, wachten tot de kleine komt.
![]()
NotTheSame dat mot komt heel bekend voor. dat heb ik nog steeds elke keer als ik bij mijn familie ben. gisteren had ik mijn neefje vast(10 kilo) kreeg me toch een preek. zo ook het huishouden. maar niemand die hier komt helpen.
nirak wat fijn dat het goed was. sterkte met de spuiten![]()
jipster wat fijn dat alles goed wasvind je het niet allemaal spannend hoe het gaat lopen?
dank jullie wel voor de lieve woorden. nu zit ik weer te jankenik vind het zwanger zijn heerlijk maar die zorgen om de hoge bloeddruk (95/150) niet. nouja komt wel weer goed.
dank jullie wel voor de lieve woorden. nu zit ik weer te jankenquote:Op maandag 27 juni 2011 17:31 schreef Popples het volgende:
[quote]Op maandag 27 juni 2011 17:31 schreef Popples het volgende:
dank jullie wel voor de lieve woorden. nu zit ik weer te jankenik vind het zwanger zijn heerlijk maar die zorgen om de hoge bloeddruk (95/150) niet. nouja komt wel weer goed.
pff echt niet! De mooisten komen uit Enschedequote:Op maandag 27 juni 2011 19:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Wow bitterend je voelt je kindje
Volgens mij moet jij een heel mooi kindje hebben als je uit Israel komt. Heb je ook het uiterlijk van een Israelische?
quote:Op maandag 27 juni 2011 19:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Wow bitterend je voelt je kindje
Volgens mij moet jij een heel mooi kindje krijgen als je uit Israel komt. Heb je ook het uiterlijk van een Israelische?
Hahaha geloof ik best!! mijn man komt uit Enschede en is kei sexyquote:Op maandag 27 juni 2011 19:17 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
pff echt niet! De mooisten komen uit Enschede
Oeps. Scherp van je.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 19:17 schreef RockabeIIa het volgende:
pff echt niet! De mooisten komen uit Enschede
Zelfde hier. Als ik moet werken kak ik nog eerder in.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:37 schreef bitterend het volgende:
Soempie dankje! en helaas geen positief verhaal hier...rond 2pm kak ik volledig in en blijft het zo tot 21uur..daarna ben ik een uur wakker
ik mag het nog een weekje aankijken. maar zodra ik het niet vertrouw moet ik bellen of er iets veranderd moet ik bellen. ik zei al laat me niet naar de gyn. gaan met deze laatste zwangerschap.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:05 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Je mag nog gewoon thuis blijven van de vk/gyn?
Voor zover ik weet word je meteen opgenomen bij zo'n bloeddruk en krijg je bedrust.
Hier idem, ik probeer bedtijd te rekken naar half 9... Ik vind het alleen niet zo leuk dat jij daar nog steeds last van hebt. Had gheoopt dat het einde nu in zicht is.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:37 schreef bitterend het volgende:
Soempie dankje! en helaas geen positief verhaal hier...rond 2pm kak ik volledig in en blijft het zo tot 21uur..daarna ben ik een uur wakker
Hoe ver was je toen?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:12 schreef Aoraki het volgende:
Ik mocht ook nog thuisblijven met een onderdruk van 90-95 tijdens mijn vorige zwangerschap, het was wel echt net op het randje. Bloeddrukverlagers gekregen, maar die leken niet echt te helpen. Thuis wel volledige bedrust moeten houden. Lief maakte 's ochtends al mijn boterhammen voor de dag, een fles met 1,5L water naast mijn bed. Ik kwam er echt alleen uit voor de wc... Best wel k*t, maar beter dan opname in het ziekenhuis.
(hopelijk gaat het dit keer beter....)
bij mijn vorige zwangerschap werd het wel beter na het eerste trimester hoor; toen was ik sowieso veeeel fitter. Was een veel makkelijker zwangerschap wat dat betreft...quote:Op maandag 27 juni 2011 19:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zijn er hier ook positieve verhalen dat die moeheid echt over gaat? Las alleen van BeessieJen dat ze het nog steeds heeft. Ik ga zo maar gewoon een uur op de loopband wandelen.
Heb je de neiging naar een hoge bloeddruk?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:20 schreef Kyara het volgende:
Ik moet vrijdag naar de vk om mijn bloeddruk op te laten meten. Als die te hoog is moet ik door naar de gyn. Zat de vorige keer op een onderdruk van 90..... Nu al....
ik had ook in het begin van deze zwangerschap en wat hogere bloeddruk. Ook tot 95, maar die is vanzelf, met wat rust, ook weer gedaald < 80. (volgens verschillende bronnen zakt de bloeddruk in het 3e trimester ook weer...).quote:Op maandag 27 juni 2011 20:20 schreef Kyara het volgende:
Ik moet vrijdag naar de vk om mijn bloeddruk op te laten meten. Als die te hoog is moet ik door naar de gyn. Zat de vorige keer op een onderdruk van 90..... Nu al....
geen idee, was nooit noodzaak om het op te meten. Verder ook nergens last van.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:22 schreef bitterend het volgende:
[..]
Heb je de neiging naar een hoge bloeddruk?
2 weken geleden had ik 70 als onderdruk
Ik heb er serieus over heen gekekenquote:Op maandag 27 juni 2011 21:14 schreef Susie het volgende:
die is van Rituals. 1ste pagina, vorige topic luie donder
Blök? In de zin van 'klump'?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:57 schreef hilliebillie het volgende:
kyara, helaas geen foto's, er zijn er wel gemaakt al was dat niet de bedoeling van ons maar de familie vond het wel nodig (m'n man en ik staan beide niet graag op de foto) en we hebben er ook geen happening van gemaakt. Gewoon normale kleding en m'n man zelfs op z'n blök (gewoon om even lekker te stangen naar de familie toe en lekker op onze eigen manier![]()
knip weer weg, persoonlijk verhaal van andere mensen, weet niet wie er eventueel heel misschien meeleest (waarschijnlijk niemand, maar toch)quote:Op maandag 27 juni 2011 22:16 schreef Popples het volgende:
wickie heeft hij geen eerdere zwangere gehad? maar goed dat je nu wat meer rust krijgt en neem deze ook he![]()
Geweldigquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:09 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik heb er serieus over heen gekeken![]()
maar dank je wel
Hier onweert het inmiddels. Het klinkt heel onheilspellend en dreigend. Ben benieuwd wat er in het komend uur allemaal gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:10 schreef Soempie het volgende:
Gewoon lekker vrij nemen dan.
Ik moet zo weer bloed laten prikken. De vorige keer is het mis gegaan en de vk heeft dus niet alle informatie gekregen (alleen info over ijzer en glucose, wat goed was). Baal wel, omdat het de vorige keer vacuüm trok en ze dus enorm zat te kloten. Daarom blijkbaar toch te weinig bloed afgenomen toen.
Hoop dat de onweersbuien en windvlagen hier snel losbarsten. Succes met het warme weer!
Neeeeeej, ik moet nog weg... Snik...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:09 schreef Kleurdoos het volgende:
juhp en hier in Noord-Holland rond 11:00
Ja hoor maar alleen onder een spoilerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:51 schreef Oognip het volgende:
TimeJumper, mag ik vragen hoe oud je bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* TimeJumper voelt zich al jaren 36
Rayen 2½ jaar!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:19 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja hoor maar alleen onder een spoiler
ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* TimeJumper voelt zich al jaren 36![]()
ik was zo nieuwsgierig, je roept altijd wel dat je oud bent, maar wat vind jij oud en wat vind ik oud? Dus ik was benieuwd
![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:57 schreef capricia het volgende:
Ik ben sinds afgelopen zondag ontzettend verkouden en grieperig geworden. Ik neem aan dat dit geen kwaad kan voor de kleine in mijn buik. Iemand enig idee?
Tja, dat eerste komt nog uit een vorig leven lijkt nu welquote:
Ja, niezen is hier ook pijnlijk. En ik merk dat ik af en toe wat druppels urine verlies bij een niesbui.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:59 schreef Deepfreeze het volgende:
capricia, dat kan normaal geen kwaad. Alleen wel even opletten dat je geen idioot hoge koorts krijgt.
Hier is niezen trouwens best pijnlijk. Bandenpijn
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:15 schreef Aventura het volgende:
Ik probeer zo min mogelijk te bewegen en drink veel water. Werd helaas wakker met knallende koppijn. Ga nu het liefst de hele dag met mijn voeten in een badje in de tuin zitten, maar ik krijg zo bezoek. Net weer helemaal geflipt, vriend had pak koek opgegeten dat hij gisteren had gehaald. Dat had ik in gedachten voor het bezoek...nu is-ie op de fiets gesprongen om nieuwe te halenIk kan weinig meer hebben...de hitte en de zwangerschap ontnemen me mijn vermogen om normaal na te denken en te communiceren.
Als je voorovergebukt niest doet het niet meer zo'n zeer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, niezen is hier ook pijnlijk. En ik merk dat ik af en toe wat druppels urine verlies bij een niesbui.
Ga ik zo meteen proberen..ben benieuwd..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:34 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Als je voorovergebukt niest doet het niet meer zo'n zeer.
Maar ja, staat wel een beetje raar
als je zit en dan je benen optrekt voor je niest of iig bukt/klein maakt, dan heb je er minder last vanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:59 schreef Deepfreeze het volgende:
capricia, dat kan normaal geen kwaad. Alleen wel even opletten dat je geen idioot hoge koorts krijgt.
Hier is niezen trouwens best pijnlijk. Bandenpijn
Lief dat je het vraagt. Ze doet het super wel een beetje moeite met slapen vanaf het weekend al en ligt nu dus ook op mijn buikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:09 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb me vanmorgen aan een tochtje naar de hema en het postkantoor durven wagen.. Nu een broodje eten en ga niet meer naar buiten![]()
Hoe is het met je meisje, FR?
En wat als het wel kwaad kan doe je daar dan wel iets mee?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Tja, dat eerste komt nog uit een vorig leven lijkt nu wel
Maar een glaasje wijn doe ik nog steeds af en toe.
Maar even serieus: Ik neem aan dat het geen kwaad kan voor de kleine: Griep hebben?
Ja zijn de reacties zo naar?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:08 schreef TimeJumper het volgende:
Tsja zelf voel ik me nog helemaalllll niet oud. Maar nu ik zwanger ben merk ik de reacties bij anderen.
Een beetje van zo![]()
Ik heb geen last van mijn buik na orgasmen.....maar ik ben ook 18 weken dus misschien komt het nog!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:03 schreef Kleurdoos het volgende:
niet te missen,
alsof je buik zich samentrekt tot een harde bol.
Heb je t niet na een orgasme? of heb je die nooit
Nou beetje van dat je er op jouw leeftijd nog aan begint en dergelijke.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:46 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja zijn de reacties zo naar?
Ik denk dat je uiteindelijk wel meer aan een gyn hebt.
Mochten er complicaties of dingen zijn dan is een gyn toch wel heel fijn denk ik.
Zeker als er weinig vertrouwen zit bij de VK
geen watje aan je meisjes denken. beter te veel als te laat bellen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:07 schreef miss-jones25 het volgende:
Nee hij is wel pijnlijk maar dacht ga niet gelijk bellen voel ik me net zo'n watje. Maar denk toch dat ik zo ga bellen want het word ook niet minder.
wees blij een paar druppels.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:01 schreef capricia het volgende:
Ja, niezen is hier ook pijnlijk. En ik merk dat ik af en toe wat druppels urine verlies bij een niesbui.
je herkent t wel als je er 1 krijgt, tot die tijd genieten van je NIET harde buikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:23 schreef bitterend het volgende:
Bij een volle blaas voel ik soms wat oncomfortabel maar of dat een harde buik is?
Deepfreeze ja tot nu toe niet echt iets hard in mijn buik gevoeld!
yes bossquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:39 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
je herkent t wel als je er 1 krijgt, tot die tijd genieten van je NIET harde buik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht vanmorgen dat het hier begon trouwens... maar het is weer rustig! Nu naar de gyn!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
Nirak en partner zijn 2 mama's! Vandaar denk ik?!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:23 schreef Vicky het volgende:
fijn dat je langs mag komen MJ!
Nirak, ik heb wat gemist.. adoptieprocedure?
Ging prima dit keer. Stond echt na een paar minuten al buiten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:14 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ah balen Soempie dat het prikken dan zo'n geklooi was. Hopelijk dat het vandaag beter gaat!!
Kloptquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:28 schreef calilov3 het volgende:
[..]
Nirak en partner zijn 2 mama's! Vandaar denk ik?!
De adoptie wordt aangevraagd nu, na de geboorte nog aangevuld met geboorte akte en paar weken daarna uitgesproken, met terugwerkende kracht. Zodat mijn vrouw toch vanaf de geboorte juridisch moeder is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:37 schreef TimeJumper het volgende:
Gefeliciteerd Nirakweet je nou ook al hoe lang het nog ongeveer gaat duren?
Hij doet het nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:29 schreef Nirak het volgende:
Ik hoop idd ook dat met MJ alles goed is..
In de tussentijd eens checken of de fotoknop op mn Iphone werkt. Zo wil ik gaan afkoelen:
[ afbeelding ]
Hmm, was ook een twitpic, misschien dat t daaraan ligt. Maar het was zaligquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:48 schreef NotTheSame het volgende:
En nou doen de plaatjes het allemaal niet meer Nirak... Maar ik had ze wel al gezien
Zoiets kan ik hier momenteel echt niet opzetten in onze puintuin!
Dan woon jij niet ver bij mij vandaan, want hier dezelfde status.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:45 schreef hilliebillie het volgende:
Hier gaat het ook elk moment beginnen.. donder en bliksem zijn al gesignaleerd maar nog geen regen, maar volgens buienradar duurt dat geen 10 minuten meer.. (ook in brabant trouwens)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:50 schreef hilliebillie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En idd, het gaat niet altijd zoals het vroeger voorstelde. Heb je ook meer moeite gehad met zwanger worden of viel dat wel mee?
vertelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:16 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ook, 2 keer mams op mijn 27e, althans t kan, maar waarschijnlijk ben ik net 28 geworden als meneertje eruitplopt
Had ik al geroepen dat wij echt de allerleukste namen voor hem hebben?
Klopt helemaal meid!! we zijn a.s Donderdag 10 jaar getrouwd...nu pas onze eerste kindje!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:27 schreef Susie het volgende:
Als we toch wat leeftijden neerzetten: 35. Tja, als je je kerel niet eerder tegen komt, of wat laat en je wilt eerst andere dingen op orde wilt hebben, dan gebeurt het wat later... Lekker belangrijk, ieder zijn eigen redenen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uiteindelijk pas met 29 weken... maar was daarvoor al wel 3 keer ziek geweest.. (in overleg met teamleidster wat dagen ziek gemeld, om minder drukke weken te krijgen...).quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:34 schreef Poezebeest het volgende:
BJ; met hoeveel weken ben je minder gaan werken / gestopt?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:36 schreef Kyara het volgende:
Ik wist niet wat tts was dus heb even gegoogled.Dankje...wou het net gaan googelen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is echt heftig en niet eerlijk![]()
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
en die harde buiken waren dus een seintje?quote:
Dit!!quote:
Jaaah! Laten we eíndelijk onze plannen eens uitvoeren!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:00 schreef RockabeIIa het volgende:
over een poosje al die mannen van ons eens bij elkaar zetten, moonah?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM-girl en man gefeliciteerd met jullie zoon!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:02 schreef NotTheSame het volgende:
MJ Potjandubbeltjes, wat een verschrikkelijk nieuws. Zit hier gewoon even te huilen op de bank.Leest ook even mee en namens mij en hem echt ontzettende veel succes en sterkte gewenst voor morgen en de komende tijd!
Hier is inmiddels ook de pleuris uitgebroken. De chaos is niet te overzien. Omdat we in een verbouwing zitten ligt alles onder zeilen en staat er veel los in de tuin...De zeilen zijn compleet met bouwhekken en al omgewaaid, die hebbenen ik net weer rechtop gezet, en zover ik kon zien zijn er in de buurt zelfs tuinschermen zijn omgewaaid.
We zitten nu als 2 verzopen katjes op de bank bij te komen, ik moest net echt moeite doen om niet om te waaien zo hard waren de windvlagen. Hopelijk hebben we het ergste nu gehad...
Alle Brabo's United! (Alleen mag ik mezelf niet meerekenen als rasechte Limbabnees)Hier ook een import brabo, ook oorspronkelijk LimbaneesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM-girl en man gefeliciteerd met jullie zoon!![]()
Hier was het met recht noodweer, nu is het weer rustig, maar de plantjes en de boom van een van de achterburen vonden dit niet leuk.
Nou, was eigenlijk niet de bedoeling, maar ik wilde ff snel een foto van ons huis posten voordat we naar de gyn gingen, maar kon zo snel niks vinden... dus tja... lang leve Fundaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:22 schreef Aventura het volgende:
@Jose, verkapte ik-heb-een-huis-te-koop-post?En ik vind het alsnog een hoog afdakje en dus alsnog gekkenwerk! Hoe ist verder?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:59 schreef Kyara het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poezebeest, wat gaat het toch hard... je bent gewoon alweer 16 weken!![]()
![]()
PM girl... wat lees ik nu??? Je bent gewoon al bevallen!!! Wow, dat heb je snel gedaan!! Gefeliciteerd!
**Life is e@sier with your eyes closed**
ja doe eens bevallen jij!quote:
Tja, sorry... die kleine vindt het nog veel te gezellig daarbinnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |