abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juni 2011 @ 14:20:05 #1
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_98718571
Zwangerschap en geboorte deel 792

Juni:
29 juni 2011: Jose81 (jongen)

Juli:
08 juli 2011: Popples en Prowl
12 juli 2011: Aventura
21 juli 2011: Cyntiaa

Augustus:
02 augustus 2011: vrouwtje-theelepel
14 augustus 2011: Beregd (papa)
18 augustus 2011: Hilliebillie
25 augustus 2011: BeessieJen
26 augustus 2011: p_iglet
27 augustus 2011: ziggyziggyziggy
31 augustus 2011: Linda2205 (jongetje)

September:
06 september 2011: wickie
07 september 2011: Mevr_Mus
14 september 2011: Kaarr (jongetje)
18 september 2011: Take_A_Picture
19 september 2011: Jolene
23 september 2011: Lujaxa (Jongen)
29 september 2011: Aoraki
29 september 2011: Bass-Miss

Oktober
03 oktober 2011: sverbem
19 oktober 2011: Kleurdoos (jongen)
22 oktober 2011: Susie(meisje)
22 oktober 2011: Nirak

November
04 november 2011: meissie1595(jongen)
08 november 2011: Jipster
16 november 2011: Innepin
16 november 2011: TimeJumper (jongen)
18 november 2011: Vlindur
20 november 2011: GreatWhiteSilence
20 november 2011: Miss-Jones25 (Tweeling, 2 meisjes)
24 november 2011: Raantje
26 november 2011: bitterend(meisje)
30 november 2011: Capricia

December
8 december 2011: SummerBreeze
13 december 2011: Poezebeest
13 december 2011: Sayenne
27 december 2011: Deepfreeze
27 december 2011: tweeoogje

----------------------------

2012

01 januari 2012: Octopussy
04 januari 2012: Soempie
07 januari 2012: Kyara

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 28-06-2011 21:31:50 ]
  maandag 27 juni 2011 @ 14:24:19 #2
348178 NotTheSame
pi_98718748
En we sloten hem met:

Redelijk goed nieuws over het hondje van miss-jones25!
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:07 schreef miss-jones25 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb het maar ff zo gedaan anders staan er straks berichtjes dat het niets met zwangerschap te maken heeft.

ik ga nu bijkomen, die stress afgelopen nacht en vanmorgen was niet zo goed voor de meiden voel ik.
Hilliebillie is vandaag getrouwd!
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:06 schreef hilliebillie het volgende:
Mijn man (hihi sinds vanmorgen kan ik dat voort zeggen ^) ) heeft ook z'n vakantie al als de kraamhulp er nog is. Maar hij heeft sowieso z'n zomervakantie uitgesteld tot wanneer de kleine geboren is (hij heeft er zo weinig aan om 4 weken thuis te zitten met een hoogzwangere vrouw die toch niet écht meer iets kan ondernemen, en dan weer te moeten werken na de bevalling). maar omdat hij dus 4 weken vakantie heeft is het mijns inziens ook wel fijn als hij er is ook als de kraamhulp er is. Hij kan ook van haar leren en hoeft het dus niet via mij weer te leren, lijkt me erg praktisch zo met de eerste. Maar hij heeft daarna dan ook nog drie weken om mij te ondersteunen als de kraamhulp weer weg is.
En we zijn jaloers op Kleurdoos' zwembad :+
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:16 schreef Kleurdoos het volgende:
ik merk vandaag voor t eerst echt dat ik zwanger ben :o ik liep net in t winkelcentrum en mn benen waren in no time knetterlam, ademhaling ging ook wat lastiger, stond ik daar als een puffende koe (in de jamin, chocola uit te zoeken :+ )

en nu heb ik mn kleine biggetje in t zwembadje gestopt en mag ze met een gietertje mn voeten natsproeien O+

(eerst was ze helemaal verontwaardig in t bad :D 'MAMA WATDOEJENOU IK WORD HELEMAAL NAT ?!) joh, tís dat ze 2 is :P
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:19 schreef NotTheSame het volgende:
Zo, ik ben weer een beetje bijgelezen. Behoorlijk druk weekend gehad en dat zal de komende weken ook nog wel zo blijven.

MJ, gelukkig is je hond weer terecht. Hopelijk is hij/zij er weer snel bovenop!

Hilliebillie, ik weet niet of ik je al gefeliciteerd had, maar gefeliciteerd met je huwelijk!

Mijn man heeft met zijn baas afgesproken dat zodra de bevalling achter de rug is hij 3 weken vakantie kan nemen.

Kleurdoos wat heb jij toch een schatje op de wereld gezet! En die uitspraken ook hihi, zo lief! Echt leuk om te lezen!

Ik heb trouwens hier al enkele dagen mot met iedereen en alles wat over de vloer komt over het feit dat ik nog rustig met bouwmaterialen sjouw. Op mijn eigen tempo en minder gewicht weliswaar, maar blijkbaar mag ik als redelijke prille zwangere alleen nog maar op de bank zitten volgens iedereen }:| .
  maandag 27 juni 2011 @ 14:42:06 #3
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_98719387
Miss jones, wat fijn dat je hond weer redelijk fit thuis is!!

Liggen alle llm's lekker in het badje? Popples? José?
Ik heb me binnen verschanst, is nu nog redelijk koel. Ik heb vanwege mijn verkoudheid fljnke hoofdpijn, dus van mij mag het noodweer morgen om 9:00 losbarsten! ;)
Tot die tijd ga ik vanmiddag lekker met kleuter met water kliederen! :)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 27 juni 2011 @ 14:42:34 #4
94046 PM-girl
pi_98719404
Hilliebillie, proficiat met jullie huwelijk! ^) *O*
*
pi_98719857
Fijn MJ, dat je hond terecht is, en thuis..

Hillibillie, gefeliciteerd met jullie trouwdag!

LLM, succes met deze warmte. Woensdag weer kouder..

Hier rustig verder, morgen 2e VK bezoekje. Merk dat de weinige kwaaltjes die ik had, alweer afnemen. Hopelijk blijft dat zo.

En ik wil mijn 1e kraam gewoon weer. Dat was zo'n toffe dame. Maakte ontbijtjes voor mij en man, poetste zo'n beetje alles in huis. Deed dingen gewoon op onze manier, ging lekker mee met onze wensen. Maar ik denk dat ze inmiddels wel met pensioen is. Want destijds deed ze alleen nog af en toe een gezin als er kraamverzorgsters tekort waren.

Mijn man had ook vrij nadat de kraam weg zou gaan. Maar hij kon echt niet meer werken na de geboorte. Hij was de hele dag in het ziekenhuis bij ons. Tijdens de lunch+verplichte rusturen even naar huis en dingen regelen, en dan weer bij ons tot einde bezoekuur :P
pi_98720184
mj :*

hilliebillie gefeliciteerd met jullie huwelijk ^)

pm wel goed op je zelf letten he. weet je zeker dat de hoofdpijn van je verkoudheid komt?

hier is het vandaag gekkenhuis.
naar de vk. waar ze 6 keer bloeddruk moesten meten(vorige week ook al te hoog), echo om te kijken of ik genoeg vruchtwater heb en inwendig onderzoek.
thuis kwamen de tranen ben al de hele tijd aan het janken.
want ik wil niet naar het ziekenhuis en onder de gyn. dus we kijken het nog even aan omdat het redelijk gaat(behalve urine verlies en bloeddruk). maar veranderd er iets moet ik meteen bellen.
volgende week terug en dan weer inwendig onderzoek.
genoeg geklaag.
mama van 3 kids!
  maandag 27 juni 2011 @ 15:08:55 #7
30252 Soempie
Procreating
pi_98720336
Hilliebillie, gefeliciteerd! *O*

Heb vanmorgen en vanmiddag elke keer gedacht aan de LLM, pff, vast geen pretje met deze hitte. Ik wilde vanmorgen een fijne zomerbroek aan, kreeg ik dus mooi het knoopje niet dicht. Zojuist dus maar in de stad zwangerschapskleding voor de zomer gekocht. :D

Mocht een mod of NTS het aan kunnen passen: met de meting bij de laatste echo ben ik uitgerekend op 4 januari 2011 in plaats van 1 januari. Toch wel prettig, een tijdje na de feestdagen en waarschijnlijk komt de baby toch nog wat later, dus dat lijkt me helemaal mooi. :)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 27 juni 2011 @ 15:11:53 #8
30252 Soempie
Procreating
pi_98720428
Popples, fijn dat jullie het nog even aan kunnen kijken. Ik hoop dat je het uit kunt zingen (je lichaam dan toch) tot de baby er is, gewoon met de vk. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 27 juni 2011 @ 15:14:59 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98720544
4 januari it is Soempie!
  maandag 27 juni 2011 @ 15:23:44 #10
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98720896
hellllluw ladies :)

Ik ben weer @home, lekker moe en rozig. Met Evie en papa lekker op het strand gespeeld met zand ;) lekker vies. Stond een lekker windje... Bijna 3 uur in de zon doorgebracht en nu ga ik zo lekker nog ff een dutje doen...

Hilliebilli: gefeliciteerd!!!! je hebt een man!!!!

Popples; wat een rotbezoek heb je achter de rug zeg! Ik hoop voor je dat het nu goed blijft gaan en je gewoon bij de VK kunt blijven...

en pffff ik heb het wel warm hoor. Mijn benen MOETEN nu ook echt een poos omhoog denk ik....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 27 juni 2011 @ 15:27:02 #11
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98721040
Het is hier prima uit te houden, zit in onze woonkamer die altijd koel blijft. Ik heb net mijn boek uit en ga nu wat administratie doen. Vanavond gaan we met vrienden uit eten. Enige wat ik graag Nog zou willen is wat boodschapjes in huis halen, maar ik vind dat nu teveel moeite. Morgen weer een dag.
  maandag 27 juni 2011 @ 15:36:04 #12
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_98721446
MissJones, wat fijn dat alles goed is met je hond! Ik ken het gevoel een beetje. Mijn hond (lees: held op sokken) ging in het bos een keer achter een wild zwijn aan... in de tijd dat ze jongen hadden... :o Gelukkig kwam 'ie wel na een tijdje terug op de plek waar hij 'm was gesmeerd. Maar toch. Je schrikt je rot! Gelukkig is je hond nu weer veilig thuis! ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:42 schreef PM-girl het volgende:
Liggen alle llm's lekker in het badje? Popples? José?
Neeeee, hier ben ik :W ! Lekker even uitrusten achter het laptopje... Ben vanmorgen en een stuk van vanmiddag druk geweest met het schoonmaken van alle ramen, binnen en buitenkant. Ppppffff... ik zweette me rot. Dus daarna nog maar een keer douchen... Vooral ook erg leuk om de ramen op de 1e verdieping te doen aan de buitenkant. Daar ging Joseetje door het raam van Bas naar buiten en stond ik op het dak van de wc dat raam schoon te maken. Het raam van de babykamer is ook zo lekker om bij te komen, maar met een dweilstok, dweil en een oude handdoek kom je een heel eind :D. Ik heb wel spierpijn nu... :')

Nu draait er nog een was en wacht er nog één, dus we zijn weer actief...

quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:19 schreef NotTheSame het volgende:
Ik heb trouwens hier al enkele dagen mot met iedereen en alles wat over de vloer komt over het feit dat ik nog rustig met bouwmaterialen sjouw. Op mijn eigen tempo en minder gewicht weliswaar, maar blijkbaar mag ik als redelijke prille zwangere alleen nog maar op de bank zitten volgens iedereen }:| .
Haha, ik ken het. (8> en mijn ouders belden me vanmorgen om te vragen hoe het was en toen ik zei dat ik druk was met de ramen, kreeg ik ook op m'n donder. Maar ja, de kaboutertjes doen het niet, he? 8-) Mijn ouders zouden het eigenlijk 2 weken terug gedaan hebben, maar toen was het zo benauwd dat ik dat niet wilde. Mijn ouders mankeren daarnaast ook wel het een en ander (tenminste, momenteel mijn vader... mijn moeder heeft 2x borstkanker gehad, waardoor ze minder kracht heeft in haar armen), dus ik vond ook niet dat ik het aan hen over kon laten... 't is tenslotte mijn huis! :@

Ik zei nog tegen mijn moeder 'ik ben geen invalide!'... mijn moeder zei 'ja, dat weet ik wel... maar je zal er maar eens neerdonderen met die dikke buik!'.. ik zei 'ma, ik donder niet neer... en trouwens, het geklim is als klaar'... :+

Wel lekker dat het klaar is! :Y

Echt een gek idee dat ik nu dus officieel langer zwanger ben dan de zwangerschap van Bas! Toen was ik een uur terug bevallen! :o En nu? Zoals hierboven staat, vermaak ik me nog prima!

Vanavond lekker bankhangen denk ik met een leuke film, (8> & Ben & Jerry's zijn ook uitgenodigd!! :Y) :9
**Life is e@sier with your eyes closed**
  maandag 27 juni 2011 @ 15:44:44 #13
30252 Soempie
Procreating
pi_98721880
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:14 schreef Brighteyes het volgende:
4 januari it is Soempie!
Dankje. :)

jose, gek, met dit weer ga je toch niet de ramen doen. :D
  maandag 27 juni 2011 @ 15:46:06 #14
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98721941
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:44 schreef Soempie het volgende:

[..]

jose, gek, met dit weer ga je toch niet de ramen doen. :D
Dit.

(Ook niet als je niet hoogzwanger bent).

;)
  maandag 27 juni 2011 @ 15:46:56 #15
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_98721986
Tja... ach... ik heb niet in de zon gestaan, die was ik steeds net voor :+

Ik zal straks nog wel de wind van voren krijgen als (8> thuis komt... maar de ramen zijn toch al klaar! 8-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98722910
Jose, mafkees :N :P
Maar de ramen zijn wel schoon *O*
pi_98723405
Ramen zemen met dit weer daar past alleen maar deze smilie bij 8)7

Ik zit hier al de hele dag weg te smelten achter een computer... Ik gok dat het 30+ graden is hier binnen. Zelfs tintelende vingers van het vocht nu. Jugh.
Nog 11 hele dagen, 3 halve dagen en 45 min ;)
pi_98724913
Hilbillie feli!

Jeetje Miss J, wat een opluchting om te lezen dat alles goed is met je hond!

Dan weer ontopic
Vanmorgen bij de gyn geweest, wat is het toch een heerlijk mens, ze legt alles goed uit en neemt altijd de tijd voor ons. Bloeddruk 135/60, nog mooi laag dus en voel me goed. Bloeduitslagen ook weer goed. Bevestigd gekregen dat ik A-negatief ben, dus een extra prik in week 30. Maar met die 2 prikken bloedverdunners per dag kan ik dat er ook wel bij hebben :)

Vanaf nu om de 2 weken terugkomen. Volgende keer puur voor de checkup van mamma (moi) en de keer daarop groei-echo. Omdat ik dus een stollingsprobleem (trombose) heb gehad in begin van de zwangerschap kan t zijn dat de baby wat achterblijft in groei. Dus die groeiecho die gaat herhaald worden om de vier weken en welllicht later nog frequenter als daar aanleiding voor is..

Maar vooralsnog is de gyn, en ik dus ook, tevreden over hoe het gaat :D
  maandag 27 juni 2011 @ 16:53:32 #19
348178 NotTheSame
pi_98725159
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:46 schreef Jose81 het volgende:
Tja... ach... ik heb niet in de zon gestaan, die was ik steeds net voor :+

Ik zal straks nog wel de wind van voren krijgen als (8> thuis komt... maar de ramen zijn toch al klaar! 8-)
SPOILER
Jose, dat ramen lappen, vooruit, maar het dak op?! Krijg al last van hoogtevrees als ik het lees :X !
Ik zal zometeen ook nog wel op m'n kop krijgen van O+ ... Heb net nog 'even' de achtertuin opgeruimd... volle kruiwagens versjouwd, tuinstoelen naar de zolder gedaan, grind weggeschept O-) .
Ennuh...eigenwijs? Ikke niet hoor _O- !

Nirak, mooi dat het zo goed gaat!
pi_98725769
HB gefeliciteerd met je huwelijk!
Nirak, fijn dat alles goed gaat tot nu toe!
En natuurlijk MJ, wat goed dat je hondje terug is en dat het mee lijkt te vallen! En ik moest ook heel hard huilen toen ons katertje van 9 maanden dood ging hoor, het zijn toch je maatjes!

Hier ook weer terug van de controle in het ziekenhuis. Die speciale echo voor de doorbloeding etc. en alles ziet er tot nu toe gelukkig perfect uit :) Dus dat is mooi. Wel nog even gevraagd van die 2 stukken placenta... en het blijken er inderdaad 2 stukken te zijn, maar wel verbonden door vaten..
Nu is het nog geen probleem, het zag er goed uit, kind iets voor op groei dus het krijgt genoeg binnen. Maar het moet nu wel steeds gecontroleerd worden, het kan vooral later in de zwangerschap gevaar opleveren bij weeen of vliezen breken etc. Als die vaatjes dan knappen..
En als ik nu blaasontsteking, erge harde buiken of bloedverlies heb moet ik ook gelijk bellen.
Maar vooralsnog alles dus helemaal goedgekeurd *O*
pi_98725887
Hilliebillie gefeliciteerd!
Jipster fijn dat het goed was!

En José, ik moest lachen :D Nu rustig aan doen hoor!! ~O>
pi_98726656
jose toch ramen wassen hoogzwanger 8)7 hup de bank op jij, wachten tot de kleine komt. ;)

NotTheSame dat mot komt heel bekend voor. dat heb ik nog steeds elke keer als ik bij mijn familie ben. gisteren had ik mijn neefje vast(10 kilo) kreeg me toch een preek. zo ook het huishouden. maar niemand die hier komt helpen.

nirak wat fijn dat het goed was. sterkte met de spuiten :*

jipster wat fijn dat alles goed was *O* vind je het niet allemaal spannend hoe het gaat lopen?

dank jullie wel voor de lieve woorden. nu zit ik weer te janken :@ ik vind het zwanger zijn heerlijk maar die zorgen om de hoge bloeddruk (95/150) niet. nouja komt wel weer goed. ;)
mama van 3 kids!
  maandag 27 juni 2011 @ 18:18:03 #23
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98728673
Hilliebillie gefeliciteerd! Foto?

Jipster & Nirak: fijn dat het goed was

José jij bent maf....

Plopples :*
  maandag 27 juni 2011 @ 18:18:47 #24
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98728699
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:08 schreef Soempie het volgende:
uitgerekend op 4 januari 2011
dan laten ze je wel erg overtijd lopen ;)
  maandag 27 juni 2011 @ 18:49:52 #25
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98729943
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 18:18 schreef Kyara het volgende:

[..]

_O- Je bent de enigste hier die nog wakker is :9
Rayen 2½ jaar!
pi_98730613
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:31 schreef Popples het volgende:
jose toch ramen wassen hoogzwanger 8)7 hup de bank op jij, wachten tot de kleine komt. ;)

NotTheSame dat mot komt heel bekend voor. dat heb ik nog steeds elke keer als ik bij mijn familie ben. gisteren had ik mijn neefje vast(10 kilo) kreeg me toch een preek. zo ook het huishouden. maar niemand die hier komt helpen.

nirak wat fijn dat het goed was. sterkte met de spuiten :*

jipster wat fijn dat alles goed was *O* vind je het niet allemaal spannend hoe het gaat lopen?

dank jullie wel voor de lieve woorden. nu zit ik weer te janken :@ ik vind het zwanger zijn heerlijk maar die zorgen om de hoge bloeddruk (95/150) niet. nouja komt wel weer goed. ;)
Je mag nog gewoon thuis blijven van de vk/gyn?
Voor zover ik weet word je meteen opgenomen bij zo'n bloeddruk en krijg je bedrust.
pi_98730616
Jipster goedgekeurd!!! *O* *O* *O*

Jose jeetje :o :o :D

Nirak fijn dat jou gyn goed is en dat je daar goed gevoel bij hebt!!

Ik heb een harde PLOP gevoeld vanavond!!!!! *O* *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98730757
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:31 schreef Popples het volgende:
[quote]0s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:31 schreef Popples het volgende:

[/quote]

ook een hele dikke :* van mij!!!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98731003
Wow bitterend je voelt je kindje
Volgens mij moet jij een heel mooi kindje krijgen als je uit Israel komt. Heb je ook het uiterlijk van een Israelische?

[ Bericht 2% gewijzigd door F_r op 27-06-2011 19:21:13 ]
  maandag 27 juni 2011 @ 19:17:12 #30
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_98731115
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 19:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgens mij moet jij een heel mooi kindje hebben als je uit Israel komt. Heb je ook het uiterlijk van een Israelische?
pff echt niet! De mooisten komen uit Enschede *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_98731128
ja vooral als ik rustig ben s'avonds voel ik wat!

hihi dankje :@ ik heb wel donker haar en donker ogen, mijn man is blond met groene ogen (Nederlands) ben benieuwd hoe ons meisje eruit gaat zien!!
pi_98731145
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 19:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgens mij moet jij een heel mooi kindje krijgen als je uit Israel komt. Heb je ook het uiterlijk van een Israelische?
pi_98731161
dubbel
pi_98731170
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 19:17 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Hahaha geloof ik best!! mijn man komt uit Enschede en is kei sexy 8-)
pi_98731289
quote ipv edit
  maandag 27 juni 2011 @ 19:31:36 #36
30252 Soempie
Procreating
pi_98731727
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 18:18 schreef Kyara het volgende:

[..]

Oeps. Scherp van je. :D

bitterend, wat super dat je je kindje voelt. *O*

M'n vriend heeft het in z'n hoofd gehaald dat we vanavond naar de sportschool moeten. Hij heeft wel een punt, maar ik ben elke avond/ dag zo ontzettend moe. En met dit weer heb ik dus helemaal geen puf om ook maar iets te doen. Zijn er hier ook positieve verhalen dat die moeheid echt over gaat? Las alleen van BeessieJen dat ze het nog steeds heeft. Ik ga zo maar gewoon een uur op de loopband wandelen. :')
pi_98732018
Soempie dankje! en helaas geen positief verhaal hier...rond 2pm kak ik volledig in en blijft het zo tot 21uur..daarna ben ik een uur wakker :P
pi_98732262
Leuk bitterend, zo'n plopje!

Popples, ik hoop dat de bloeddruk zo blijft, en je lekker met de VK en thuis mag bevallen!

Kyara, geen last van de warmte zeker ;)

Soempie, ik ken wel mensen waar het overging. Had het zelf ook een beetje van week 10-13 (zeg paar avonden vroeg erin, en 2 middagdutjes), maar nu lijkt het weer over te zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 19:17 schreef RockabeIIa het volgende:
:Y
  maandag 27 juni 2011 @ 19:42:50 #39
30252 Soempie
Procreating
pi_98732264
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 19:37 schreef bitterend het volgende:
Soempie dankje! en helaas geen positief verhaal hier...rond 2pm kak ik volledig in en blijft het zo tot 21uur..daarna ben ik een uur wakker :P
Zelfde hier. Als ik moet werken kak ik nog eerder in. :') Hoe doen jullie dat dan met werk en dergelijke (huishouden, sport, etc)? Ik voel me echt zo'n aansteller en watje, zeker als ik lees dat hoogzwangeren gewoon even het dak opklimmen om de ramen te doen. _O- ;)
pi_98732409
Ja na de avonturen van Jose voel ik me ook zo suf hahahaaha
Werk lukt nog maar rond de middag kak ik gewoon volledig in! zit op werk naar mijn scherm te staren...zo van eehhh.....loop te slenteren naar de wc enzo echt erg!!
Sporten wasda :P doen we hier niet aan! 's avonds maak ik eten dan plof ik weer :@
Binnenkort Yoga 1 keer per week! hopelijk krijg ik daar wat meer energie van...dit is echt belachelijk!
pi_98732771
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 19:05 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Je mag nog gewoon thuis blijven van de vk/gyn?
Voor zover ik weet word je meteen opgenomen bij zo'n bloeddruk en krijg je bedrust.
ik mag het nog een weekje aankijken. maar zodra ik het niet vertrouw moet ik bellen of er iets veranderd moet ik bellen. ik zei al laat me niet naar de gyn. gaan met deze laatste zwangerschap. ;)

bitterend *O* voor het eerst je kleintje voelen O+

rocka o|O die van mij zijn de mooiste :6 nee grapje, tuurlijk zijn jou boeffies mooi O+
mama van 3 kids!
pi_98733652
Ik mocht ook nog thuisblijven met een onderdruk van 90-95 tijdens mijn vorige zwangerschap, het was wel echt net op het randje. Bloeddrukverlagers gekregen, maar die leken niet echt te helpen. Thuis wel volledige bedrust moeten houden. Lief maakte 's ochtends al mijn boterhammen voor de dag, een fles met 1,5L water naast mijn bed. Ik kwam er echt alleen uit voor de wc... Best wel k*t, maar beter dan opname in het ziekenhuis.
(hopelijk gaat het dit keer beter....)
  maandag 27 juni 2011 @ 20:14:00 #43
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98733720
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 19:37 schreef bitterend het volgende:
Hier idem, ik probeer bedtijd te rekken naar half 9... Ik vind het alleen niet zo leuk dat jij daar nog steeds last van hebt. Had gheoopt dat het einde nu in zicht is.

Ennuh, makkelijk om scherp te zijn in een topic vol zwangere vrouwen :P Merk wel dat mijn gevatheid al steeds minder wordt en verstrooidheid alleen maar meer :@
  maandag 27 juni 2011 @ 20:14:39 #44
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98733756
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:12 schreef Aoraki het volgende:
Ik mocht ook nog thuisblijven met een onderdruk van 90-95 tijdens mijn vorige zwangerschap, het was wel echt net op het randje. Bloeddrukverlagers gekregen, maar die leken niet echt te helpen. Thuis wel volledige bedrust moeten houden. Lief maakte 's ochtends al mijn boterhammen voor de dag, een fles met 1,5L water naast mijn bed. Ik kwam er echt alleen uit voor de wc... Best wel k*t, maar beter dan opname in het ziekenhuis.
(hopelijk gaat het dit keer beter....)
Hoe ver was je toen?
  maandag 27 juni 2011 @ 20:18:11 #45
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98733933
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 19:31 schreef Soempie het volgende:

[..]

Zijn er hier ook positieve verhalen dat die moeheid echt over gaat? Las alleen van BeessieJen dat ze het nog steeds heeft. Ik ga zo maar gewoon een uur op de loopband wandelen. :')
bij mijn vorige zwangerschap werd het wel beter na het eerste trimester hoor; toen was ik sowieso veeeel fitter. Was een veel makkelijker zwangerschap wat dat betreft...

Bitterend; wat fijn dat je je kindje voelt!!! zo leuk en bijzonder he???
mijn meisje zit as we speak; tegen mijn onderarm aan te schoppen ;)

Ik had in mijn vorige zwangerschap ook een onderdruk van 95 op een gegeven moment; hoefte niet naar het ziekenhuis of de gyn.. Moest wel stoppen met werken en rustig aan doen; en dat hielp al vrij snel...

en heeeey MIJN kind is al de mooiste hoor O+ O+ O+ :+ :Y O-)
  maandag 27 juni 2011 @ 20:20:34 #46
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98734070
Ik moet vrijdag naar de vk om mijn bloeddruk op te laten meten. Als die te hoog is moet ik door naar de gyn. Zat de vorige keer op een onderdruk van 90..... Nu al....
pi_98734096
BJ O+ O+ O+
Het is zo bizar! het voelt soms alsof je veel lucht bellen binnen hebt maar dan ook weer niet! zo bijzonder dit gevoel! ik wou dat ik het met mijn man kon delen! hopelijk kan hij ook binnenkort voelen!

Ik hoop dat je na de bevalling snel van je vermoeidheid af bent!
pi_98734177
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:20 schreef Kyara het volgende:
Ik moet vrijdag naar de vk om mijn bloeddruk op te laten meten. Als die te hoog is moet ik door naar de gyn. Zat de vorige keer op een onderdruk van 90..... Nu al....
Heb je de neiging naar een hoge bloeddruk?

2 weken geleden had ik 70 als onderdruk
  maandag 27 juni 2011 @ 20:26:06 #49
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98734330
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:20 schreef Kyara het volgende:
ik had ook in het begin van deze zwangerschap en wat hogere bloeddruk. Ook tot 95, maar die is vanzelf, met wat rust, ook weer gedaald < 80. (volgens verschillende bronnen zakt de bloeddruk in het 3e trimester ook weer...).
  maandag 27 juni 2011 @ 20:26:26 #50
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98734345
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:22 schreef bitterend het volgende:

[..]

Heb je de neiging naar een hoge bloeddruk?

2 weken geleden had ik 70 als onderdruk
geen idee, was nooit noodzaak om het op te meten. Verder ook nergens last van.
pi_98734754
Mijn bloeddruk was met de zwangerschap altijd prima (70-80 onderdruk) tot aan week 26/27 ongeveer. Toen naar de 90-95 en omdat dit stand hield moest ik onder controle bij de gyn en dus ook perse in het ziekenhuis bevallen. Op zich wilde ik toch al klinisch bevallen daar maar nu moest ik ook nog blijven nadien. Dat was het enige nadeel eigenlijk. Wel wekelijkse controles (2 extra echos O+ ) en medicijnen om
De bloeddruk op peil te houden. En rond 32 weken 50% ziek gemeld op mijn werk om rust te houden. Aan de andere kant had ik nergens last van, dat riep ik ook steeds bij de vk's in het ziekenhuis maar dat mocht niet baten :p Ik had ook echt energie voor 10, veel erop uit geweest die laatste weken nog!

Ik hoop voor jullie dat je mag blijven bij je eigen vk, dat wil iedereen wel denk ik, maar soms is het gewoon %%]$|*> en kan het niet anders... Het gaat uiteindelijk om de gezondheid van je kindje...
pi_98734830
Ik had bedrust vanaf 35 weken. Mijn bloeddruk ging juist het laatste trimester omhoog (vanaf week 33), daarvoor altijd rond 120/80.

Ik moest trouwens wel 3x per week naar het ziekenhuis voor bloeddrukmeting (half uur elke 5 minuten), urine controle en CTG. Eerste bloeddruk meting was steevast belachelijk hoog. Ik was zo bang dat ze me zouden opnemen. Ze hebben op een gegeven moment het apparaat van mij weggedraaid zodat ik mijn bloeddruk niet meer kon zien :')
pi_98735701
kyara, helaas geen foto's, er zijn er wel gemaakt al was dat niet de bedoeling van ons maar de familie vond het wel nodig (m'n man en ik staan beide niet graag op de foto) en we hebben er ook geen happening van gemaakt. Gewoon normale kleding en m'n man zelfs op z'n blök (gewoon om even lekker te stangen naar de familie toe en lekker op onze eigen manier :7 )

Ik las hier van het weekend trouwens iets over verkoelende creme voor op je voeten wat wel lekker is als je vocht vast houd, kan iemand me nog een keer vertellen welke creme dat dat was? kan het zo 1-2-3 niet meer terug vinden en m'n voeten worden een beetje rimpelig van m'n voetenbadje dus is die creme een welkome afwisseling lijkt me
  maandag 27 juni 2011 @ 21:14:26 #54
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98736520
die is van Rituals. 1ste pagina, vorige topic luie donder :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 27 juni 2011 @ 22:02:01 #55
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98739180
Bij mij maten ze de vorige keer 150/105. Dat was even schrikken. Daarna was het opeens 130/86, een meetfout dus. Mijn bloeddruk zit al weken rond de 130/85, (in het begin zelfs 120/75), wat voor mij prima is. Ik ben benieuwd hoe ik deze zwangerschap uit kom. Misschien heeft deze zwangerschap me van mijn hoge bloeddruk genezen (zonder medicatie steevast rond de 140/100, met medicatie 125/75). dat zou mooi zijn, ben ik lekker van die pillen af.
Moet wel zeggen dat ik me rotschrok vorige week. Denk je de 38ste week zonder kleerscheuren te hebben gehaald, krijg je zoiets. Morgen de 39ste week in, nog even duimendraaien!
pi_98739637
Goedenavond allen!

Hilliebillie, gefeliciteerd!!! ^)

Popples :* Ik hoop dat het ok blijft gaan met je bloeddruk.

Soempie vroeg naar moeheid? Ik heb een positief verhaal. Beide keren hele moeie eerste maanden gehad, maar trok bij na week 14. Zelfs nu met het slechte slapen voel ik me niet echt moe, het beinvloed me meer fysiek.

De baas was vandaag zowaar op kantoor en heb het eindelijk kunnen regelen. Vanaf morgen wordt ik ziek gemeld bij het UWV voor 4 uur in de week, best raar, ik ga minder werken. Ik heb zo'n heerlijk snuggere, ingelezen baas :') Hij maakte de opmerking: 'Moeten we je contract dan aanpassen van 24 naar 20 uur?' :X |:( :')
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_98739647
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:14 schreef Susie het volgende:
die is van Rituals. 1ste pagina, vorige topic luie donder :P
Ik heb er serieus over heen gekeken :@
maar dank je wel :*

Over moeheid hier trouwens ook een succesverhaal. eerste paar maanden best wel moe geweest. Maar na een week of 14 ging dat weer een stuk beter. Moet ik er wel bij zeggen dat ik wel wat uitslaap op de dagen dat ik geen ochtenddienst heb, en zolang ik dat doe kan ik verder lekker lange dagen maken :) Dus er is nog hoop

[ Bericht 22% gewijzigd door hilliebillie op 27-06-2011 22:29:03 ]
pi_98739840
Nog een tip voor de vermoeide benen: http://www.weledastore.nl/Venadoron
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 27 juni 2011 @ 22:15:15 #59
348178 NotTheSame
pi_98740054
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:57 schreef hilliebillie het volgende:
kyara, helaas geen foto's, er zijn er wel gemaakt al was dat niet de bedoeling van ons maar de familie vond het wel nodig (m'n man en ik staan beide niet graag op de foto) en we hebben er ook geen happening van gemaakt. Gewoon normale kleding en m'n man zelfs op z'n blök (gewoon om even lekker te stangen naar de familie toe en lekker op onze eigen manier :7
Blök? In de zin van 'klump'?
pi_98740122
Aoraki, sterkte met die bloeddruk, lijkt me alles behalve zorgeloos idd..,

Bitterend, schopjes *O*

En Jose, ik lees nu het ramenlap avontuur pas :') geweldig! En respect dat je daar nu nog energie voor hebt :)
pi_98740129
wickie heeft hij geen eerdere zwangere gehad? maar goed dat je nu wat meer rust krijgt en neem deze ook he ;)

dus er zijn er meer die zo een hoge bloeddruk hebben/gehad.

normaal is het 70 het hoogste bij mij maar nu al een paar weken tegen de 90/95 aan.
ze heeft 2 verschillende apparaten gebruikt en telkens 95/150.
nu veel rust houden dus. heb geen tijd om in het ziekenhuis te belanden. :P
mijn laptop gaat op en neer :D O+
mama van 3 kids!
pi_98740955
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:16 schreef Popples het volgende:
wickie heeft hij geen eerdere zwangere gehad? maar goed dat je nu wat meer rust krijgt en neem deze ook he ;)
knip weer weg, persoonlijk verhaal van andere mensen, weet niet wie er eventueel heel misschien meeleest (waarschijnlijk niemand, maar toch)
Maar ik ga mn rust echt nemen, ik ga rustig baby broeden O+

Popples ik hoop echt dat je niet naar het ziekenhuis hoeft en gewoon bij de vk kan blijven.

Oja en Jose, mafferd :o Ramen zemen?

[ Bericht 21% gewijzigd door wickie op 27-06-2011 23:22:32 ]
pi_98741072
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:15 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Blök? In de zin van 'klump'?
  maandag 27 juni 2011 @ 22:56:03 #64
348178 NotTheSame
pi_98742752
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:29 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

Geweldig _O- ik heb er hier ook eentje zitten die niet zonder z'n blök kan! Zelfs voor z'n werk heeft hij een stel met stalen neuzen staan, en een paar 'sunjese blök' voor speciale gelegenheden!

[ Bericht 0% gewijzigd door NotTheSame op 28-06-2011 07:54:13 ]
pi_98743941
goed zo wickie aan jezelf denk en je baby rustig broeden.

op klump trouwen :D
mama van 3 kids!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 05:56:37 #66
94046 PM-girl
pi_98751787
Zo, wat een tropisch nachtje! Ik ben vast niet de enige die wakker is....

José, wat moet, dat moet, niet waar? ;) Ik heb gisteren alle was en beddengoed opnieuw gevouwen. Ligt toch mooier zo, in de kast.
*
  dinsdag 28 juni 2011 @ 05:57:21 #67
94046 PM-girl
pi_98751788
Wickie, fijn dat je nu rust kunt nemen! :Y
*
  dinsdag 28 juni 2011 @ 06:03:28 #68
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98751792
Hier nog 1 vroeg wakker, maar dat was meer omdat m'n buik in de weg zat :{

En wat ga je vandaag voor onnuttigs doen PM girl? de was opnieuw vouwen zodat het mooier in de kast ligt :9 :N ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_98751794
Pm, heb je geen ventilator? Slaapt heerlijk.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 06:24:51 #70
94046 PM-girl
pi_98751832
Nee, geen ventilator helaas. Nou ja, look on the bright side, ik heb (nog) geen vocht!
*
  dinsdag 28 juni 2011 @ 06:50:41 #71
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98751899
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:09 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

Ik heb er serieus over heen gekeken :@
maar dank je wel :*
:*

Wat fijn dat het geregeld is Wickie, zal je ook wel wat rust geven toch? Wij hebben momenteel wat druk op het werk, waardoor ik vrijdag toch 3 a 4 uurtjes ga werken. Mwah, red het ook nog wel hoor, maar 4 dagen werken is gewoon erg fijn. Afgesproken dat ik zelf wel kijk hoe laat ik kom, das wel weer lekker, slaap ik in ieder geval uit (of niet, aangezien ik daar geen ster meer in ben! :D )
  dinsdag 28 juni 2011 @ 06:51:46 #72
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98751906
Aventura al de 39ste week in?? Dat kan toch heul niet, je bent pas zwanger!! Poeh, wat gaat dat hard zeg!!
pi_98752395
Pfff wat een warmte!! Ik merkte gisterenavond dat mn lijfje het niet leuk vindt (en mn meisje ook niet).
Heel de avond me beroerd gevoeld, bah.
Ik zit eraan te denken om lekker de middag vrij te nemen, dat scheelt weer 4 uur dat mn auto op kan warmen, haha! Airco is stuk ;(
Ik voel me wel een aansteller dan als ik vrij neem, maar ach, lekker boeiend. Het is toch rustig op werk.
Tralalalaaa
pi_98752445
ik heb wonderlijk genoeg juist overheerlijk geslapen :D
  dinsdag 28 juni 2011 @ 08:10:31 #75
30252 Soempie
Procreating
pi_98752465
Gewoon lekker vrij nemen dan. :Y

Ik moet zo weer bloed laten prikken. De vorige keer is het mis gegaan en de vk heeft dus niet alle informatie gekregen (alleen info over ijzer en glucose, wat goed was). Baal wel, omdat het de vorige keer vacuüm trok en ze dus enorm zat te kloten. Daarom blijkbaar toch te weinig bloed afgenomen toen.

Hoop dat de onweersbuien en windvlagen hier snel losbarsten. Succes met het warme weer!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 08:11:16 #76
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98752474
je neemt toch vrij, hoef je je toch niet schuldig over te voelen? Lekker doen hoor! In zo'n snikhete auto word je ook wel ziek... Trein is nu ook niet veel beter, gatver wat een klam gedoe hier.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 08:11:59 #77
348178 NotTheSame
pi_98752483
Mogguh allemaal!

Even een :* voor iedereen die last heeft van de hitte!

Take_A_Picture, hopelijk kun je vanmiddag vrij krijgen!

Aventura al 39 weken :D ! Je bent net pas vertrokken uit het WOHTS-topic!

Soempie, wat balen dat je je toch nog moet laten prikken.

Hier eigenlijk niks te melden. Goed geslapen, in m'n pyama en MET dekbed over me heen!
Alleen dat iedereen roept dat ik een dikke kont krijg }:| ! Uhh... ik heb nog nooit een kind in een kont zien groeien :X . Maar m'n buik is voortaan ook al niet meer te verbergen, eindelijk weer een teken dat ik toch echt een prulleke in m'n buik heb O+ !
pi_98752512
Ah balen Soempie dat het prikken dan zo'n geklooi was. Hopelijk dat het vandaag beter gaat!!

In de trein zou ik nu ook niet willen zitten... ik weet niet of je het nieuws hebt gehoord maar er was gisteren in Belgie een trein stilgevallen, niemand kon eruit en de airco deed het niet. Ik moet er niet aan denken!!!

En ach, ik voel me al gauw schuldig. Maar ik voel me gewoon niet zo lekker... en die nieuwe antibiotica werken ook niet echt mee aan het fit-voelen.

Verder gaat alles goed hoor, ik wil niet teveel klagen!

Aventura alweer 39 weken!! :o Gaat hard!!

NTS: Ach, zoals mijn man zou zeggen: 'ik vind je toch wel mooi en ik hou van een stevige kont' haha! Maar het is als vrouw nooit leuk om te horen dat je kont groeit, natuurlijk...
Tralalalaaa
pi_98752546
gisteren zei de mevrouw van de Jamin t tegen me, dat ik steviger was geworden.
toen ik vertelde dat ik 6 maanden zwanger was, keek ze wel even op..maar toen voelde ik me niet meer schuldig bij t uitzoeken van de bonbons
  dinsdag 28 juni 2011 @ 08:38:47 #80
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_98752905
Mijn vrouw ziet er keimooi uit in zwangere toestand. Altijd proberen in te beelden hoe het zou zijn, maar het resultaat mag er wezen!

al gelooft zij me niet als ik het haar zeg :P
pi_98752928
nog wel beregd, ik ken maar weinig hoogzwangere mooie vrouwen :P
  dinsdag 28 juni 2011 @ 08:46:03 #82
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_98753024
ja, haar "walk" is natuurlijk al minder sexy.

Maar ze moet gelukkig nog niet met haar handen op haar rug en schouders naar achter staan om overeind te blijven :P
pi_98753061
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 08:10 schreef Soempie het volgende:
Gewoon lekker vrij nemen dan. :Y

Ik moet zo weer bloed laten prikken. De vorige keer is het mis gegaan en de vk heeft dus niet alle informatie gekregen (alleen info over ijzer en glucose, wat goed was). Baal wel, omdat het de vorige keer vacuüm trok en ze dus enorm zat te kloten. Daarom blijkbaar toch te weinig bloed afgenomen toen.

Hoop dat de onweersbuien en windvlagen hier snel losbarsten. Succes met het warme weer!
Hier onweert het inmiddels. Het klinkt heel onheilspellend en dreigend. Ben benieuwd wat er in het komend uur allemaal gaat gebeuren.
pi_98753094
Hmm, nou als het rond 12 uur nog slecht is dan blijf ik wel op werk :')
Het is hier in Den Haag al donker aan het worden en ik zie de wolken al hangen... ziet er wel mooi uit :)
Tralalalaaa
pi_98753170
Dan zou ik even wachten, met ´hier´ bedoelde ik Spijkenisse, dus het is duidelijk dat het vanaf het westen komt.
pi_98753211
Ik hou de buienradar nauwlettend in de gaten :) Ik vind noodweer eng en fascinerend tegelijk, zolang ik maar veilig binnen zit waar me niets kan gebeuren vind ik het mooi :)
Tralalalaaa
pi_98753418
Ik heb hetzelfde. Vind het ook eng, maar tegelijk fascinerend. Maar moet wel binnen zijn, liefst zelfs thuis (heb ooit met mijn tentje in een windhoos gezeten, niet zo tof zeg maar. Zeker niet als je 12 bent).
pi_98753424
Hier is t benauwd, jeumig
pi_98753531
Hier komt het goed los nu. het lijkt wel avond zo donker. Dikke druppels en hard regenen. Het onweer rommelt aan 1 stuk door, soms grote flitsen ertussen.
Nog even geduld Kd, dan is dat benauwde bij jullie ook weg.
pi_98753580
Dan zal het hier in Den Haag wel met een half uurtje zijn ofzo, als je de buienradar ziet.

Wel fijn als al die warmte wat minder is O+
Tralalalaaa
pi_98753596
juhp en hier in Noord-Holland rond 11:00
pi_98753794
Hier nog geen regen, wel dreigende lucht...natuurlijk op mn vrije dag :')
(pijnacker)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 09:26:02 #93
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98754102
Het zal over een uur wel boven het Gooi losbarsten.

Zat een natte plek op mijn hoeslaken ter hoogte van tiet :o

En mijlpaal, 38 weken. De 39ste week gaat in...ik denk dat maandag 4 juli de dag is.
pi_98754117
Nou hier in Leiden scheen t zonnetje net nog volop maar word nu pik zwart ! ik haat onweer ! ga t liefst onder t bed liggen dan.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 09:28:02 #95
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98754152
Sonnetje zoiets gebeurd altijd op je vrije dag :Y

Hier in Bergen op Zoom moet ik het licht in de kamer aandoen en spettert het wat, heel af en toe een dondertje

Straks om half 11 naar de verloskundige, weer effe kijken hoop ik.
En dan maar meedelen dat ik dan maar bij de gyneacoloog blijf. De laatste keer erover gehad dat ik ook al ben ik "keioud" best onder toezicht van een verloskundige kan blijven.
Maar ik vond haar zelf niet zo zeker overkomen, toen ik zei "jullie hebben zoveel ervaring en natuurlijk ook met oudere moeders" zei ze, noou ook weer niet zoveel. :{

Nah dan ga ik wel naar de gyn dus...
Vind het wel een beetje raar omdat die zegt jaaaa we moeten het goed in de gaten houden, maaqr tot nu toe hebben die nou ook niet iets specifieks gecheckt of wat extra's gedaan.
Dus wat nou de toegevoegde waarde is :{

En kleurdoos zijn de bonbons al op? :9 :Y)
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 09:30:23 #96
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_98754211
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 09:09 schreef Kleurdoos het volgende:
juhp en hier in Noord-Holland rond 11:00
Neeeeeej, ik moet nog weg... Snik... ;(
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_98754894
TimeJumper, mag ik vragen hoe oud je bent? :@
pi_98755165
Regen gaat hier nog wel even duren.. Voorlopig zit ik in het warme oosten..

TJ, ik zou gewoon naar diegene gaan waar je je vertrouwd bij voelt. Als dat de VK niet is, dan ga je toch gewoon naar de gyn.

Zo, stempel gekregen ;)
Het hartje was snel gevonden, baarmoeder groeit al aardig omhoog. Verklaard ook waarom ik de kleine af en toe al voel. Bloeddruk was 105/60. Dat verklaard waarom ik soms even duizelig ben als ik opsta. Hopelijk wordt hij niet lager. Bij Chris ging hij nog 15 punten omlaag (van 75-60). En mijn zusje heeft dat bij de 2e ook erger gehad dan de 1e. Dus we wachten af. Goede reden om dropjes te eten :)
De datum mag naar 25-december (is er een modje in de buurt?)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 10:19:11 #99
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98755757
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 09:51 schreef Oognip het volgende:
TimeJumper, mag ik vragen hoe oud je bent? :@
Ja hoor maar alleen onder een spoiler :9
SPOILER
* TimeJumper voelt zich al jaren 36 :P
Rayen 2½ jaar!
pi_98756427
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 10:19 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Ja hoor maar alleen onder een spoiler :9
SPOILER
* TimeJumper voelt zich al jaren 36 :P
Thanks :D ik was zo nieuwsgierig, je roept altijd wel dat je oud bent, maar wat vind jij oud en wat vind ik oud? Dus ik was benieuwd :)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 11:08:11 #101
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98757619
Tsja zelf voel ik me nog helemaalllll niet oud. Maar nu ik zwanger ben merk ik de reacties bij anderen.
Een beetje van zo :o
;)
Rayen 2½ jaar!
  Moderator dinsdag 28 juni 2011 @ 11:57:18 #102
236264 crew  capricia
pi_98759555
Ik ben sinds afgelopen zondag ontzettend verkouden en grieperig geworden. Ik neem aan dat dit geen kwaad kan voor de kleine in mijn buik. Iemand enig idee?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_98759582
Ik ben 27 :)
Hier in Drachten nog steeds warm, benauwd en zonnig!
Ik wil straks heel veel onweer, maar dat zullen we hier wel weer niet krijgen :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_98759603
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 11:57 schreef capricia het volgende:
Ik ben sinds afgelopen zondag ontzettend verkouden en grieperig geworden. Ik neem aan dat dit geen kwaad kan voor de kleine in mijn buik. Iemand enig idee?
:D minder dan wat coke en alcohol
pi_98759620
nee hoor kan geen kwaad. Je mag zelfs 3x per dag 1000 mg paracetamol
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_98759642
capricia, dat kan normaal geen kwaad. Alleen wel even opletten dat je geen idioot hoge koorts krijgt.
Hier is niezen trouwens best pijnlijk. Bandenpijn :N
  Moderator dinsdag 28 juni 2011 @ 12:00:04 #107
236264 crew  capricia
pi_98759690
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 11:58 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

:D minder dan wat coke en alcohol
Tja, dat eerste komt nog uit een vorig leven lijkt nu wel :)
Maar een glaasje wijn doe ik nog steeds af en toe.
Maar even serieus: Ik neem aan dat het geen kwaad kan voor de kleine: Griep hebben?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_98759728
Weer een sticker gekregen :) Bloeddruk was 100/60, 65 kg en meneer ligt goed ingedaald : Niets staat een thuisbevalling vanaf nu in weg ...

Nu lekker een flesje koud water en even een broodje eten.. Met knakworst :9

En ik heb geen zin in stofzuigen met deze hitte... Wacht wel tot (8> thuis is ;)
  Moderator dinsdag 28 juni 2011 @ 12:01:09 #109
236264 crew  capricia
pi_98759747
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 11:59 schreef Deepfreeze het volgende:
capricia, dat kan normaal geen kwaad. Alleen wel even opletten dat je geen idioot hoge koorts krijgt.
Ja, niezen is hier ook pijnlijk. En ik merk dat ik af en toe wat druppels urine verlies bij een niesbui.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:02:25 #110
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_98759816
Beterschap en nee kan geen kwaad voor je kleintje...
pi_98759869
Dat is ook niet raar, die spieren worden ook weker..
Beterschap!

Fijn cyntiaa, nog 3 daagjes, dan mag je!
pi_98759910
Idd, nog 3 dagen! Al vermoed ik niet dat het heeeel vroeg zal komen...
pi_98759999
Hoe houden de zwangere het uit met de hitte? Is het een beetje te doen of liggen jullie allemaal onder een ventilator?
pi_98760113
Ik heb me vanmorgen aan een tochtje naar de hema en het postkantoor durven wagen.. Nu een broodje eten en ga niet meer naar buiten ;)

Hoe is het met je meisje, FR? :)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:15:38 #115
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98760392
Ik probeer zo min mogelijk te bewegen en drink veel water. Werd helaas wakker met knallende koppijn. Ga nu het liefst de hele dag met mijn voeten in een badje in de tuin zitten, maar ik krijg zo bezoek. Net weer helemaal geflipt, vriend had pak koek opgegeten dat hij gisteren had gehaald. Dat had ik in gedachten voor het bezoek...nu is-ie op de fiets gesprongen om nieuwe te halen :@ Ik kan weinig meer hebben...de hitte en de zwangerschap ontnemen me mijn vermogen om normaal na te denken en te communiceren.
pi_98760569
Oh oh aventura! je mannetje...die zal zich echt rot moeten hebben geschrokken :*

Goed dat je het rustig aan doet!! Ik werk vanochtend ook wakker met knallende hoofdpijn...komt echt door die hitte denk ik!
Heb 1000mg paracetamol moeten nemen, de kat op bed en slapen maar...nu is het gelukkig gezakt!
pi_98760871
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:15 schreef Aventura het volgende:
Ik probeer zo min mogelijk te bewegen en drink veel water. Werd helaas wakker met knallende koppijn. Ga nu het liefst de hele dag met mijn voeten in een badje in de tuin zitten, maar ik krijg zo bezoek. Net weer helemaal geflipt, vriend had pak koek opgegeten dat hij gisteren had gehaald. Dat had ik in gedachten voor het bezoek...nu is-ie op de fiets gesprongen om nieuwe te halen :@ Ik kan weinig meer hebben...de hitte en de zwangerschap ontnemen me mijn vermogen om normaal na te denken en te communiceren.
:D oh heerlijk.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:34:23 #118
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98761110
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:01 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja, niezen is hier ook pijnlijk. En ik merk dat ik af en toe wat druppels urine verlies bij een niesbui.
Als je voorovergebukt niest doet het niet meer zo'n zeer.
Maar ja, staat wel een beetje raar _O-
Rayen 2½ jaar!
  Moderator dinsdag 28 juni 2011 @ 12:34:55 #119
236264 crew  capricia
pi_98761130
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:34 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Als je voorovergebukt niest doet het niet meer zo'n zeer.
Maar ja, staat wel een beetje raar _O-
Ga ik zo meteen proberen..ben benieuwd.. ^O^
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:35:50 #120
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_98761163
Hahaha Aventura, hoe veel pakjes koekjes denk je nu te krijgen? Mijn lief zou het dan zo aanpakken dat we de eerste drie maanden voldoende koek in huis zouden hebben. Toegegeven mijn lief heeft wel humor!
pi_98761285
Aventura, gij hormonster ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_98761321
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 11:59 schreef Deepfreeze het volgende:
als je zit en dan je benen optrekt voor je niest of iig bukt/klein maakt, dan heb je er minder last van
pi_98761394
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:09 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb me vanmorgen aan een tochtje naar de hema en het postkantoor durven wagen.. Nu een broodje eten en ga niet meer naar buiten ;)

Hoe is het met je meisje, FR? :)
Lief dat je het vraagt. Ze doet het super wel een beetje moeite met slapen vanaf het weekend al en ligt nu dus ook op mijn buik
pi_98761578
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:00 schreef capricia het volgende:

[..]

Tja, dat eerste komt nog uit een vorig leven lijkt nu wel :)
Maar een glaasje wijn doe ik nog steeds af en toe.
Maar even serieus: Ik neem aan dat het geen kwaad kan voor de kleine: Griep hebben?
En wat als het wel kwaad kan doe je daar dan wel iets mee?
Maar nee griep is griep..

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 11:08 schreef TimeJumper het volgende:
Tsja zelf voel ik me nog helemaalllll niet oud. Maar nu ik zwanger ben merk ik de reacties bij anderen.
Een beetje van zo :o
;)
Ja zijn de reacties zo naar?
Ik denk dat je uiteindelijk wel meer aan een gyn hebt.
Mochten er complicaties of dingen zijn dan is een gyn toch wel heel fijn denk ik.
Zeker als er weinig vertrouwen zit bij de VK
pi_98761860
Ik heb sinds ik op ben gestaan last van harde buiken wist niet dat dat zo ellendig was :@
pi_98761949
hoe voelt een harde buik eigenlijk?
pi_98762295
niet te missen,
alsof je buik zich samentrekt tot een harde bol.
Heb je t niet na een orgasme? of heb je die nooit :+
pi_98762380
Zou ze er al meerdere hebben gehad dan? :P

MJ, als ze echt pijnlijk zijn moet je even bellen, dan is het niet goed. Heb je gewoon ineens een hele strakke bal-buik die verder niet zeer doet, dan is het goed en kan het geen kwaad
pi_98762492
Nee hij is wel pijnlijk maar dacht ga niet gelijk bellen voel ik me net zo'n watje. Maar denk toch dat ik zo ga bellen want het word ook niet minder.
pi_98762543
zeker bellen Miss Jones, vooral als je ze ook voelt
pi_98762765
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:03 schreef Kleurdoos het volgende:
niet te missen,
alsof je buik zich samentrekt tot een harde bol.
Heb je t niet na een orgasme? of heb je die nooit :+
Ik heb geen last van mijn buik na orgasmen.....maar ik ben ook 18 weken dus misschien komt het nog!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:17:42 #132
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98762903
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:46 schreef Pvoesss het volgende:
[..]

Ja zijn de reacties zo naar?
Ik denk dat je uiteindelijk wel meer aan een gyn hebt.
Mochten er complicaties of dingen zijn dan is een gyn toch wel heel fijn denk ik.
Zeker als er weinig vertrouwen zit bij de VK
Nou beetje van dat je er op jouw leeftijd nog aan begint en dergelijke.
En opmerkingen van assistentje van de gyn dat het toch wel ontzettendddd zwaar is op mijn leeftijd :{
Ik ben geen zwangerschapsfan maar om nou te zeggen dat het ontzettenddd zwaar is, nah nog niet in ieder geval.
Maar ik trek me er lekker niets van aan en ga straks genieten :+

Goh MissJones, ik dacht dat je harde buiken altijd tegen het eind van de zwangerschap kreeg.
Doen ze zeer? ik heb het nog niet gehad
Misschien dat jij er sneller last van heb omdat je 2 meiden erin hebt zitten :?
Rayen 2½ jaar!
pi_98762996
TJ irritant die opmerkingen!! het gaat ze nog helemaal niks aan! jij geniet er maar lekker van :*
pi_98763030
ik heb ze ook al wel hoor, bij een volle blaas, te snel bewegen, bij t opstaan 's ochtends ook wel.
pi_98763076
Dat opvouwen ga ik eens proberen bij een nies. Misschien helpt het..

MJ, ik zou ook even bellen. Ben je gisteren erg actief geweest? In ieder geval vandaag even rustig aan doen..
Bitterend, ik heb ze ook nauwelijks gehad de 1e keer. Volgens mij ook pas na de 30 weken. Maar dat herken je wel. Dan zit er echt een harde bol in je buik.
pi_98763176
Bij een volle blaas voel ik soms wat oncomfortabel maar of dat een harde buik is?

Deepfreeze ja tot nu toe niet echt iets hard in mijn buik gevoeld!
pi_98763239
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:07 schreef miss-jones25 het volgende:
Nee hij is wel pijnlijk maar dacht ga niet gelijk bellen voel ik me net zo'n watje. Maar denk toch dat ik zo ga bellen want het word ook niet minder.
geen watje aan je meisjes denken. beter te veel als te laat bellen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:01 schreef capricia het volgende:

wees blij een paar druppels. ;) ik ben net geweest en een halve minuut later loopt het zonder ik het voel. :X
mama van 3 kids!
pi_98763780
nou ik heb gebeld en mag half 4 al langs komen
vooral om de laatste dagen mijn buik ook dikker is geworden en met een tweeling ze geen risico durven te nemen op complicaties die er toch meer en sneller op kunnen treden dan bij een zwangerschap met een baby, en helemaal omdat de harde buiken nu toch aantal x per uur is.
stress slaat gelijk toe nu ik er zo snel moet zijn -O-
pi_98763814
Zo, alweer op de terugweg van de advocaat. De adoptieprocedure voor ons kindje is in gang gezet *O*
pi_98763852
@ deepfreeze, nee niet actief geweest, gewoon heel relaxed juist omdat ik geen zin had wat te doen door de warmte ! Ja en stress om wat er met mn hond was die was weggelopen en gewond bij de dierenarts was gebracht.
pi_98763877
Sterkte MJ, gewoon rustig blijven, hoe moeilijk ook..
pi_98763891
mj sterkte, mijn duimen draaien dat er niks is. :*
mama van 3 kids!
pi_98763899
Nirak fijn voor jullie!!

missjones: succes vanmiddag!!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:39:29 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98763925
Goed dat je gebeld hebt MJ!
Nu nog even lekker met je pootjes in een bak koel water, waterijsje erbij. Even wat lezen ofzo.
Komt vast goed. :Y
pi_98763927
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:23 schreef bitterend het volgende:
Bij een volle blaas voel ik soms wat oncomfortabel maar of dat een harde buik is?

Deepfreeze ja tot nu toe niet echt iets hard in mijn buik gevoeld!
je herkent t wel als je er 1 krijgt, tot die tijd genieten van je NIET harde buik
pi_98764024
Wat fijn dat je vanmiddag nog langs mag komen!
Probeer je niet al te druk te maken tot die tijd maar probeer te ontspannen, van stress zullen de harde buiken niet afnemen namelijk. Ik snap dat dat nu even moeilijk is hoor.. maar probeer even afleiding te zoeken.
pi_98764137
Harde buiken voelen niet comfortabel, heb ze ook weleens. Gisteren had ik er ook last van, denk van het warme weer oid.

Fijn dat je vanmiddag langs kunt komen MJ, en zoals iedereen al zegt: probeer je niet veel te druk te maken :)
Tralalalaaa
pi_98764201
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:39 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

je herkent t wel als je er 1 krijgt, tot die tijd genieten van je NIET harde buik
yes boss
pi_98764280
Dikke pret, harde buiken :6

Ik duim voor je MJ! Mss een blaasontsteking?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 14:07:01 #150
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_98765267
Nirak, wat fijn!! *O*

MJ, succes zometeen!! :* ^O^ :*

SPOILER
Ik dacht vanmorgen dat het hier begon trouwens... maar het is weer rustig! Nu naar de gyn!! :W
pi_98766104
fijn dat je langs mag komen MJ!

Nirak, ik heb wat gemist.. adoptieprocedure? :@
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 28 juni 2011 @ 14:28:15 #152
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_98766338
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:23 schreef Vicky het volgende:
fijn dat je langs mag komen MJ!

Nirak, ik heb wat gemist.. adoptieprocedure? :@
Nirak en partner zijn 2 mama's! Vandaar denk ik?!
pi_98766388
MJ, fijn dat je langs mag komen.

Vicky, als ik het goed heb, wordt Nirak dan officieel 1van de 2 moeders ;)

Jose, je blijft maf 8)7
  dinsdag 28 juni 2011 @ 14:37:50 #154
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98766800
Thanks Bitterend :*

MissJones nog ff het is bijna half 4. :*

Deepfreeze, als je zit gewoon voorover buigen, scheelt vast stukken !

Gefeliciteerd Nirak *O* weet je nou ook al hoe lang het nog ongeveer gaat duren?
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 15:35:06 #155
30252 Soempie
Procreating
pi_98769389
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 08:14 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ah balen Soempie dat het prikken dan zo'n geklooi was. Hopelijk dat het vandaag beter gaat!!

Ging prima dit keer. Stond echt na een paar minuten al buiten.

Hier in Breda zijn alle buien gewoon om de stad gegaan. Af en toe een donkere lucht vanmorgen, maar verder niks. Nu schijnt de zon vol en is het echt heel warm en drukkend buiten. :{ Hoop dat het bij jullie wel beter is.

MJ, goed dat je gebeld hebt en zo snel al terecht kunt. Ik duim voor je nu. :)
pi_98769517
nop hier ook ontzettend warm en broeierig
ik hoop echt dat het binnenkort minder warm wordt ik kan er zo moeilijk tegen
pi_98769613
Ook hier erg warm en plakkerig en daardoor ook knallende hoofdpijn. Al 2 x 1000mg paracetamol genomen vandaag, maar helaas. Daarbij ook nog heel erg verkouden, en dus benauwd. Ik zit al de hele middag hoopvol buienradar in de gaten te houden, maar helaas, er lijkt niets te gaan vallen. Alleen vanmorgen 10 druppels gehad.
pi_98769898
oh SB dat is echt niks...verkouden en hoofdpijn! beterschap! :*

http://www.weer.nl/nl/hom(...)n-verwacht-weer.html

volgens mij duur het even voor dat het gaat afkoelen, mijn enkels zijn wat dikker maar geen toestanden zoals Popples of Susie!

Ben benieuwd hoe het met jullie gaat nu? of iedereen met vocht problemen?
pi_98770215
Dank je wel bitterend. het gaat vanzelf wel weer over, maar vanwege de verkoudheid durf ik de ventilator hier niet aan te zetten, bang dat het dan op zijn minst langer duurt voor het over is. Gelukkig is het hier binnen 'maar' 26 graden. Dus ik hou de deur dicht (buiten is het volgens de tuinthermometer 35,3 graden) en ga zometeen mijn 6e liter ijskoud bubbeltjeswater maken. Dan is het allemaal best uit te houden hoor. Beentjes heb ik al de hele tijd omhoog. Lang leve een gigantische bank waar ik alleen maar vanaf kom om naar de wc te gaan, water te pakken of kattenkots op te ruimen. Arme poezenbeestjes hebben allebei last van de warmte denk ik...\

En inderdaad, hoe is het met de vochtvasthouders hier? Trekken jullie het nog een beetje?
pi_98771325
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:28 schreef calilov3 het volgende:

[..]

Nirak en partner zijn 2 mama's! Vandaar denk ik?!
Klopt :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:37 schreef TimeJumper het volgende:
Gefeliciteerd Nirak *O* weet je nou ook al hoe lang het nog ongeveer gaat duren?
De adoptie wordt aangevraagd nu, na de geboorte nog aangevuld met geboorte akte en paar weken daarna uitgesproken, met terugwerkende kracht. Zodat mijn vrouw toch vanaf de geboorte juridisch moeder is.
pi_98771695
Lijkt me met recht een *O* moment Nirak!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:21:26 #162
30252 Soempie
Procreating
pi_98771779
Nooit bij stilgestaan dat dat zo geregeld moet worden (met adoptie). Wel goed nieuws Nirak. *O*
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:22:32 #163
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98771826
Zooo, bezoek is weg, ben heel geen hormonster meer. Straks even tukje doen...
Vriend snapt het ook allemaal wel, hij ziet het meegaan in mijn buien als zijn bijdrage aan het hele zwangerschapsgedoe. En ja, als dat alles is...want zo erg ben ik nou ook weer niet. Gewoon heel af en toe een uitbarsting :')

@Jose, verkapte ik-heb-een-huis-te-koop-post? :P En ik vind het alsnog een hoog afdakje en dus alsnog gekkenwerk! Hoe ist verder?

Missjones, hopelijk is alles goed met je twee kleintjes. Goed dat je hebt gebeld.

Nirak van harte. Ik las laatst iets over homostellen en ouderschap. Dat het dus vreemd is, zeker als je gereistreerd partner of gehuwd bent, dat de een dan toch moet adopteren. Dat hoeft bij heterostellen niet.
Het zo mooi zijn als dit in de toekomst anders kon.
pi_98774044
Het gaat veranderen in de toekomst, maar dat wetsvoorstel ligt nu bij de raad van state voor advies. Dus zal nog wel een paar jaar duren, want dit loopt al vanaf (dacht ik) 2007 ofzo..

Maar voor mijn vrouw wel belangrijk, want nu staat ze niet als moeder op de geboorte acte van ons kind, maar wordt later wel bijgeschreven gelukkig :)

En pffff wat is het warm.. Moet t toch ff kwijt, heb er echt last van vandaag :(
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:06:28 #165
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98774189
ik wil ook niet mopperen; maar werd vanmiddag echt ff misselijk van de warmte; een beetje bevangen door de hitte denk ik...
en wanneer komt die onweersbuit eindelijk? ;)

verder ff niet bijgelezen... komt vanavond wel weer, ga mijn dreumes uit bed halen...
pi_98774430
BJ, die onweersbuien zijn alweer tot later vanavond of vanacht uitgesteld, afhankelijk van waar je woont.. Maar hou vol! We kunnen het aan, we zijn niet voor niets het sterke geslacht ;)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:16:33 #167
348178 NotTheSame
pi_98774640
Ik denk dat wij zwangeren met dit weer best wel mogen mopperen hoor! Ben normaal helemaal niet gauw onder de indruk van de hitte, maar het gaat mij nu ook wel mijn petje te boven.
Maar, net wat Nirak zegt, we laten ons gewoon niet kennen toch! Girl-power!

Vanmorgen nog ff gauw de (wat er nog van over is) tuin storm-proof gemaakt en met (8> de akte van erkenning van het ongeboren vrucht laten opmaken.
Wij hebben hier (regio ehv) tot op heden geen spoor van het slechte weer gezien, en als ik buienradar moet geloven zal het hier ook wel meevallen...
pi_98774808
ben benieuwd hoe het met MJ is
pi_98774867
Ik kwam ook spieken of er MJ nieuws was
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:24:41 #170
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98774895
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:21 schreef Kleurdoos het volgende:
ben benieuwd hoe het met MJ is
Yep, het is nu al bijna half 6.
Ik begin me een beetje ongerust te maken :{
Rayen 2½ jaar!
pi_98775147
Ik hoop idd ook dat met MJ alles goed is..

In de tussentijd eens checken of de fotoknop op mn Iphone werkt. Zo wil ik gaan afkoelen:
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:31:24 #172
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98775217
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:29 schreef Nirak het volgende:
Ik hoop idd ook dat met MJ alles goed is..

In de tussentijd eens checken of de fotoknop op mn Iphone werkt. Zo wil ik gaan afkoelen:
[ afbeelding ]
Hij doet het niet :N

Maar je bedoelt dit plaatje :9
Rayen 2½ jaar!
pi_98775226
Werkt niet helemaal lekker Nirak. Denk dat je de img-tags vergeet.

Met die tags werkt het namelijk wel:

En cool badje, had ik bij mijn ouders thuis vroeger ook altijd.
pi_98775744
oooooohhhh :9~ :9~ :9~ ik ben jaloers
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:48:40 #175
348178 NotTheSame
pi_98776023
En nou doen de plaatjes het allemaal niet meer Nirak :N ... Maar ik had ze wel al gezien ;) Zoiets kan ik hier momenteel echt niet opzetten in onze puintuin!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:55:58 #176
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98776357
Ik hoop dat MissJones ons snel goed nieuws komt brengen.

TimeJumper, ik moet eerlijk toegeven dat mijn 1e reactie ook :o was :@ . Maar krijg met mijn 32 jaar ook al reacties (ik werk in een nogal conservatieve omgeving, reacties op mijn zwangerschap was dan ook: was het wel gepland want hey, als je kinderen zou willen dan had je er toch al een stuk of 4 moeten hebben op je 32e....

Nirak, fijn dat het geregeld wordt!

Ik ben trouwens nu ook mijn enkels kwijt.

Verder nog steeds stralend weer hier. Bloedheet dat wel, maar waar dat noodweer blijft.... :?
pi_98777362
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:48 schreef NotTheSame het volgende:
En nou doen de plaatjes het allemaal niet meer Nirak :N ... Maar ik had ze wel al gezien ;) Zoiets kan ik hier momenteel echt niet opzetten in onze puintuin!
Hmm, was ook een twitpic, misschien dat t daaraan ligt. Maar het was zalig :) en ga straks nog een keer. En als t nog geen noodweer is als het donker is, dan ga ik nog een keer zonder badpak aan ;)
pi_98781081
Mj; hoop dat alles goed is met jou en de kleintjes!

Tj; nooit gedacht dat jij al zo oud bent, kan me voorstellen dat er reacties op komen.

Nirak; wat fijn dat het geregeld is!

Hier, Brabant, is het nu aan het betrekken, verwacht ieder moment regen maar je weet het vandaag nooit.

Ik ga ff in de zeurmodus. Hier gister weer begonnen met werken na de vakantie. Dat valt nog vies tegen :-( Na een halve dag is mijn energie ver te zoeken en na het werk kom ik niet verder slapend op de bank. Hoop dat ik gewoon nog even aan het werkritme moet wennen en snel weer gewoon lekker kan werken. Ik heb vooral moeite met te accepteren dat ik niet aan mijn eigen eisen en verwachtingen kan voldoen én ik wil niet dat mijn collega's last hebben van mijn zwangerschap. Ookal weet ik dat ze vinden dat ik aan mezelf en de kleine moet denken.

Nou, einde zeurmodus, want ben ook al 16 weken zwanger, mijn buik groeit heel hard en ik ben er echt ontzettend trots op!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 19:27:15 #179
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98781178
Vervelend Poezebeest. Hopelijk heb je snel meer energie. :*

Ik kwam ook even kijken voor MJ nieuws, ben toch een beetje ongerust.
pi_98781414
Ik begin me nu toch ook wel zorgen te maken over MJ.

Hier (omgeving Schiphol) begint het nu aardig hard te waaien, is het behoorlijk donker en de eerste onweersklap is net gevallen.
Ik heb even de tuindeur en een raam in de keuken opengezet zodat het even lekker door kan waaien. De kattebeesten vinden het heerlijk om met hun neus tegen de hor te zitten en alle geuren van buiten op te snuiven (ik heb twee katten die niet naar buiten gaan). Heel erg mooi om te zien
pi_98781546
Ik maak mij nu ook wel zorgen om MJ

Hier in brabant is het nu ook donker maar nog geen regen of onweer. Maar de schoorsteen stinkt dus ik verwacht wel regen.
pi_98781680
Jeetje, hoop dat MJ straks met goed nieuws komt, dit duurt wel een beetje lang.
Hier is zojuist het slechte weer opnieuw begonnen, scheen vanmorgen maar een voorproefje geweest te zijn. Terwijl ik toen nog wilde posten dat om 09,45 de pleuris was uitgebroken. Maar dat scheen niks geweest te zijn. Ben benieuwd. Vriend heeft nachtdienst, dus heb liever het slechte weer nu dan vannacht als ik alleen ben met mijn meisje en twee gestreste katten.
pi_98782434
Hier gaat het ook elk moment beginnen.. donder en bliksem zijn al gesignaleerd maar nog geen regen, maar volgens buienradar duurt dat geen 10 minuten meer.. (ook in brabant trouwens)
pi_98782563
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 19:45 schreef hilliebillie het volgende:
Hier gaat het ook elk moment beginnen.. donder en bliksem zijn al gesignaleerd maar nog geen regen, maar volgens buienradar duurt dat geen 10 minuten meer.. (ook in brabant trouwens)
Dan woon jij niet ver bij mij vandaan, want hier dezelfde status.
pi_98782823
SPOILER
  dinsdag 28 juni 2011 @ 19:56:02 #186
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98783184
Haha Kyara tsja als ik mijn leeftijd zie staan schrik ik zelf ook altijd even. :D
Maar ik voel me zo helemaal niet en word nooit op die leeftijd geschat.
En dat jij op jouw leeftijd al die reacties krijg vind ik wel verbazend.

Maar ja zo loopt het, ik riep om mijn 18de al dat ik graag kinderen wilde, maar die wilde ik wel samen met een man en die kwam ik maar niet tegen.
Nah ja, kwam er genoeg tegen :9 maar niet degene die ik als "vadertype" zou bestempelen.

Hier, brabant, regent het ondertussen wel en is aardig donker.
Maar nog geen hagelstenen, rukwinden en dergelijke meegemaakt :+

Ik weet niet hoor, ik hoop dat het goed gaat met MissJones, maar ze post normaal toch altijd regelmatig. :? en nu niet :{
Rayen 2½ jaar!
pi_98783407
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 19:50 schreef hilliebillie het volgende:
SPOILER
SPOILER
  dinsdag 28 juni 2011 @ 19:59:29 #188
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98783426
TJ, zal ook wel door de regio komen waar ik werk hoor
SPOILER
En idd, het gaat niet altijd zoals het vroeger voorstelde. Heb je ook meer moeite gehad met zwanger worden of viel dat wel mee?
pi_98783561
Onweer hier in brabant
Tussen Hilliebillie en Poezebeest in
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:04:04 #190
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98783745
Veel brabanders hier :)

Ik heb net een bestellinkje geplaatst bij wehkamp. Zowel voor mijzelf als voor de kleine. Kan alleen geen plaatjes van de site halen. :(
pi_98784447
ben de hele tijd al aan het spieken of mj post, maar niks.

hier trekt het weer voorbij (tussen eindhoven en venlo) zoals altijd.
mama van 3 kids!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:14:47 #192
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98784500
MJ; ik zit ook voor je te duimen en me zorgen te maken.... ik hoop zo dat het voor niets is, en je straks komt melden dat het allemaal goed is en ze je goed gecontroleerd hebben...(en dat je lekker hebt genoten van de airco in het ziekenhuis...)

Poezebeest; wat vervelend dat je nog steeds zo ontzettend moe bent joh! heel herkenbaar.. weet hoe allesverlammend dat gevoel kan zijn. Hoop voor jou dat het wel bijtrekt de komende weken. En jeeeej ook al 16 weken joh!!!
*O*

TJ; gewoon lekker genieten van het feit dat je nog een kindje mag krijgen joh! laat mensen maar praten, jullie hebben straks nog een eigen kindje, een wondertje, een verrijking van je leven, en je mag het tenminste gaan meemaken!!! Het leven valt niet altijd te plannen.... :*

Ik ben overigens voor mijn 30e voor de 2e keer mama, klinkt nog heeeeeel jong ;) maar ken ook genoeg mensen die veel jonger zijn, denk dat ik redelijk gemiddeld ben qua leeftijd...

het is hier (Hoogeveen) nog steeds droog en hele blauwe lucht.... ben bang dat die regen en onweer hier helemaal niet gaat komen... :( en pfffff ik heb het nog steeds HEET!
pi_98784641
ik ook, 2 keer mams op mijn 27e, althans t kan, maar waarschijnlijk ben ik net 28 geworden als meneertje eruitplopt

Had ik al geroepen dat wij echt de allerleukste namen voor hem hebben? O+
pi_98784728
Het regent in Amsterdam!! en waait heerlijk eindelijk!!

en erg benieuwd hoe het met missjones is!!! ik hoop echt dat alles goed is!

en ben nu 30...ukje wordt verwacht net na mijn 31ste verjaardag!
pi_98784922
Ik ben dit jaar 27 geworden maar heb maar 1 kindje
pi_98784951
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:16 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ook, 2 keer mams op mijn 27e, althans t kan, maar waarschijnlijk ben ik net 28 geworden als meneertje eruitplopt

Had ik al geroepen dat wij echt de allerleukste namen voor hem hebben? O+
vertel ;)

ik ben 27 dit word de 3de komt. ik ben ook de jongste van het schoolplein. :D
mama van 3 kids!
pi_98785012
toen ik 27 was riep ik dat ik hekel had aan kinderen :D :D
pi_98785110
BJ; bij jou is de vermoeidheid nog steeds aanwezig of inmiddels niet meer? Dat is wel een beetje mijn "angst", dat ik de rest van de zwangerschap zo moe blijf en niet normaal mee kan draaien op het werk. Maar van de andere kant, als dit alles is.

Kd; ben heel benieuwd naar jullie naam, hoewel onze jongensnaam toch wel echt de allerleukste is, onze meisjesnaam trouwens ook ;-)

En ik word net voor mijn 31e voor de 1e keer mama. Wilde altijd voor mijn 30e de eerste, is helaas net niet gelukt.

Hier ook zorgen om miss jones, hoop écht dat alles ok is!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:23:53 #199
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98785161
Dame zonder enkels meldt zich! Een drama vandaag! Baal ook van, omdat ze van het weekend zo bijgetrokken waren.... Mja.

hier Noord holland, tussen Schiphol en Alkmaar :P en hebben net wat onweer en bui gehad, nu weer wat rustiger.

Wat een rare opmerkingen over leeftijden enzo... Je zou die mensen toch?

MJ: doe es melden? Misschien is ze gewoon lekker wat anders aan het doen?
pi_98785319
Hier in zuid holland. Tussen leiden en den haag.

En ik word voor de 1ste keer mama bij ruim 21.
pi_98785323
idem, heerhugowaard hier.. en t regent flink en mooie donder..

heb ik dan verdorie ook de hele dag op zitten wachten
pi_98785432
Poezebeest ik hoop dat die vermoeidheid weg trekt!! ik kak altijd in, in de middag op werk en zaterdag duurt het lang tot dat ik boodschappen kan doen...ik heb lang de tijd nodig om wakker te worden!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:27:30 #203
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98785446
Als we toch wat leeftijden neerzetten: 35. Tja, als je je kerel niet eerder tegen komt, of wat laat en je wilt eerst andere dingen op orde wilt hebben, dan gebeurt het wat later... Lekker belangrijk, ieder zijn eigen redenen toch?
pi_98785508
Hoi dames,

Idd slecht nieuws.
Onze tweeling heeft TTS, bleek bij de echo vanmiddag.
Ben gelijk door gestuurd naar LUMC hier in Leiden.
Mn linker meisje heeft heel weinig vruchtwater, en de vruchtzak zit strak om dr heen. en de rechter heel erg veel, en een verdikte hart spier omdat ze zo hard moeten pompen om het bloed rond te krijgen.
We hebben nu verschillende behandelings mogelijkheden te horen gekregen en we hebben gekozen voor een laser behandeling, zodat ze de gezamelijke placenta in tweeén verdelen en ze elk hun eigen placenta deel hebben en niet zo met elkaar in verbinding zijn, en dan het teveel aan vruchtwater af laten tappen.

Maar er is een mogelijkheid dat dat niet kan, dat word morgen duidelijk met een kijkoperatie.
Mocht het zo zijn dat het niet mogelijk is, dan moeten we er voor kiezen om de navelstreng van de zwakste dicht te maken, waardoor ze overlijd, en de ander een grotere kans heeft om te overleven.

Ik had even tijd nodig om bij te komen van dit nieuws vandaar dat het even duurde voor ik dit neer kon zetten hier.
Angst zit er goed in nu, ook als ze de laserbehandeling wel kunnen doen, is het nog de vraag hoe het verder verloopt, en als alles wel gewoon goed gaat kan ik nog gewoon mn zwangerschap verder doorlopen zonder problemen.
Afwachten allemaal.
Paar dagen terug was ik dolgelukkig met t feit dat we 2 meiden krijgen.
En nu ben ik zo bang voor wat komen gaat :'(
pi_98785585
jeetje MJ, wat een klote nieuws!! Sterkte en ik ga keihard voor jullie duimen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_98785611
Owje MJ toch heel veel sterkte en ik ga voor jullie duimen.
pi_98785618
Miss Jones, wat een rot nieuws! Heel veel sterkte.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:30:00 #208
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98785625
33 hier en voor het eerst moeder. Gewoon zo gelopen. Wilde nooit echt kinders, maar terugkijkend kwam dat simpelweg omdat ik ofwel geen relatie, ofwel geen geschikte man in mijn leven had. Ouderschap is voor mij onlosmakelijk verbonden met de man in mijn leven. Als mijn man bijv geen kids had gewild had ik me daarbij neergelegd.

Ik denk ook steeds aan missjones.
pi_98785653
Och wat heftig m-j ;( heel veel sterkte :*
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:30:32 #210
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98785659
pffff, MJ wat een nieuws zeg. Sterkte meis! *kus*
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:30:59 #211
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98785691
MJ, wat een verschrikkelijk nieuws!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:32:07 #212
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98785771
Oh mj toch, wat een schrik. Zal voor je duimen.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:32:10 #213
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98785776
@Poezebeest; helaas ik het hier niet weg die vermoeidheid, het gaat wel beter sinds ik thuis ben, en mijn ritme een beetje heb aangepast... Maar net wat jij zegt; er zijn veel vervelender klachten, die moeheid is echt niet leuk, maar er zij genoeg klachten die veeeeel erger en zwaarder zijn.

Leuk dat we hier zoveel verschillende leeftijden hebben :)
Mijn eerste kindje kreeg ik dus op mijn 27ste en de 2e komt op mijn 29ste.

pfff Susie; zijn je enkels weer zo enorm? wat balen joh!!! ik lijk verder wel een skippybal ;) maar mijn enkels vallen nog mee... heb het gevoel dat het vocht zich bij mij over het gehele lichaam heeft verspreid...
pi_98785778
Miss Jones; dat is niet het nieuws waar we met z'n allen op hoopten, heftig zeg! Heel veel sterkte meis :*
pi_98785804
missjones dat is op zijn zachts gezegd verschrikkelijk nieuws!! ik ga hard duimen dat de laser operatie kan en gaat lukken!! :* :* :*
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:32:40 #216
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98785817
Ooh MissJones wat heftig. Veel sterkte en ik ga ook heel hard voor jullie duimen. :*
pi_98785839
MJ wat een vreselijk nieuws.. :'( Héél veel sterkte.. en ik duim héél erg hard dat het morgen blijkt te kunnen, de laserbehandeling.. en dat het goed zal uitpakken voor je beide meisjes.. :*
pi_98785937
BJ; met hoeveel weken ben je minder gaan werken / gestopt?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:35:42 #219
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98786021
Jemig MJ wat een vre-se-lijk nieuws!!!! ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen; ga in elk geval de komende tijd voor jou en je kindjes enorm in de duimmodus en hoop zo ontzettend dat je beide meiden het gaan redden...

(helaas ken ik ook een mama die zwanger was van een tweeling met TTS)
pi_98786026
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:27 schreef Susie het volgende:
Als we toch wat leeftijden neerzetten: 35. Tja, als je je kerel niet eerder tegen komt, of wat laat en je wilt eerst andere dingen op orde wilt hebben, dan gebeurt het wat later... Lekker belangrijk, ieder zijn eigen redenen toch?
Klopt helemaal meid!! we zijn a.s Donderdag 10 jaar getrouwd...nu pas onze eerste kindje!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:36:20 #221
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98786072
Ik wist niet wat tts was dus heb even gegoogled.

SPOILER
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:36:24 #222
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_98786077
MissJones, wat erg voor jullie. Ik hoop dat de laserbehandeling mogelijk is en goed zal werken.
Heel veel sterkte voor de komende periode. Ik zal voor jullie duimen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:39:06 #223
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98786267
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:34 schreef Poezebeest het volgende:
BJ; met hoeveel weken ben je minder gaan werken / gestopt?
uiteindelijk pas met 29 weken... maar was daarvoor al wel 3 keer ziek geweest.. (in overleg met teamleidster wat dagen ziek gemeld, om minder drukke weken te krijgen...).
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:39:47 #224
190853 RockabeIIa
pi_98786330
Miss Jones.... dat is niet wat je horen wilde. Veel geluk in dit :*
pi_98786390
Miss_jones wat een vreselijk naar nieuws :{
ik duim ontzettend hard dat de laserbehandeling goed mogelijk is en dat alles snel en voorspoedig achter de rug is.
Succes :*
:)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:41:32 #226
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_98786486
Sterkte de komende tijd miss jones :*
Hopelijk is de laserbehandeling mogelijk en levert het positief resultaat.
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_98786544
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:36 schreef Kyara het volgende:
Ik wist niet wat tts was dus heb even gegoogled.

SPOILER
Dankje...wou het net gaan googelen...
het is echt heftig en niet eerlijk :N :N
pi_98786626
MJ, oef ;( heel veel sterkte met wat er komen gaat :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_98786670
Oh Miss, wat een verschrikkelijk nieuws zeg.
Ik ga zo hard voor je duimen dat de laserbehandeling lukt of ieder andere manier en dat je meisjes bij je zullen blijven. wat is het toch oneerlijk :(

hebben ze nog aangegeven hoelang de kleinste voortkan met het vruchtwater dat ze heeft? en dat ze de kleintjes evt eerder kunnen halen?

zou het eigenlijk mogelijk zijn om de helft van een tweeling eerder te halen bij bijv een placentasplitsing?
pi_98786835
Bedankt voor de berichtjes dames.
Morgen vroeg moet ik me melden.
Word ook helemaal niet vrolijk van alle berichten die ik er over lees op internet nu.
Kd, ik weet het niet, ik heb zoveel info gekregen dat ik de helft niet meer weet, en het meeste niet tot je door dringt eigenlijk.
pi_98786877
kleurdoos op die link hierboven wordt het uitgelegd dat na 20 weken is de kans inderdaad groter dan ze ze kunnen reden...
maar voor 20 weken is de kans kleiner
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:46:30 #232
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_98786902
jeetje missjones wat een heftig nieuws! Heb even gelezen op de link van kyara, ik wist ook niet wat het was.

Heel veel sterkte meid, ik ga heel hard duimen dat de laserbehandeling werkt!
pi_98786904
Miss Jones, sterkte met dit vreselijke nieuws! :*
pi_98787012
van die website:

SPOILER
pi_98787015
ik ben nu 19 weken en 2 dagen
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:48:01 #236
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_98787033
Miss Jones en Mister Jones heel veel sterkte en ik hoop dat het morgen allemaal goed mag gaan. Ik zal aan jullie allevier denken.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:50:20 #237
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_98787238
Ach jee Miss jones. Wat een schrik. Je gaat met harde buiken en dan dit niet te bevatten nieuws. Hopelijk gaat de behandeling slagen en komt het goed met je meisjes. Ik wil je alle kracht en warmte toewensen voor deze onverwachte achtbaan. :*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_98787359
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:47 schreef miss-jones25 het volgende:
ik ben nu 19 weken en 2 dagen
en die harde buiken waren dus een seintje?
pff t is nog zo pril nu, ik ga echt heel hard voor je hopen dat ze wat voor jullie kunnen betekenen
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:51:55 #239
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98787367
MJ, even niet verder gaan googlen nu, dat moet je even allemaal niet gaan lezen. Wij duimen hier allemaal voor je! Alvast sterkte morgen!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:54:15 #240
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_98787573
Jezus MJ.... :{ Je gaat naar de VK, eigenlijk om gerust gesteld te worden en je komt terug met dit nieuws :{

Ik ga heel hard voor jullie duimen :*
Oude (on)bekende.
pi_98787586
MJ wat een verschrikkelijk nieuws. Ik denk aan je, ga heel hard duimen voor jullie en de meisjes! :*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_98787609
Oh Miss-Jones. :{ Wat een schrik. ;(

Heel veel sterkte morgen en de komende tijd met dit enge gegeven. Ik hoop heel erg met de rest mee dat het goedkomt.
pi_98787695
Miss Jones; wat een rollercoaster waar jullie nu inzitten. Ik ga echt heel hard voor jullie duimen!

SPOILER
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:57:07 #244
11682 Moonah
Jolie femme
pi_98787830
PM-girl is bevallen van een gezonde zoon! Joehei!!!!
Een vlotte en voorspoedige thuisbevalling. Het is wel wat warm, maar verder gaat alles goed!
Verdere details laat ik aan haar.

Van harte lieve PM! Da hedde moar wir mooi gedoan! :*

Ik zie dat ik midden in een stroom van medeleven voor MJ kom, sorry. dat is het moeilijke soms van dit topic vind ik....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:58:03 #245
190853 RockabeIIa
pi_98787914
Goeie spoiler Poezebeest!
pi_98787985
PM - girl, van harte met de geboorte van jullie zoon O+

Inderdaad heel dubbel hoe het in het leven kan lopen, erg oneerlijk....
pi_98788067
Ik wist het wel! Ze was nergens meer te bekennen vandaag. Hoera voor PM *O*

Lieve PM, van harte met jullie zoon en broertje :*

[ Bericht 46% gewijzigd door snoopy op 28-06-2011 21:28:45 ]
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:00:01 #248
190853 RockabeIIa
pi_98788083
*O* voor PM en haar mannen! Van harte gefeliciteerd!!!

ik was al aan het wachten op deze update O+
over een poosje al die mannen van ons eens bij elkaar zetten, moonah?
pi_98788111
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Goeie spoiler Poezebeest!
Dit!!

Moonah mooi nieuws!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:00:36 #250
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_98788130
PM, PM-meneer en S, van harte met de geboorte van jullie zoon en broertje en geniet van de kraamtijd.
pi_98788169
Miss Jones, heel veel sterkte. Ik hoop dat alles goed komt. Ik duim voor jullie.
pi_98788179
Pm-girl; Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine jongen, geniet er van!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:01:11 #253
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98788188
PM, van harte gefeliciteerd met je zoon! *O*
Hoe heet hij! Stats willen we!
pi_98788229
PM-girl, van harte meis! Wat goeoeoeoeoeoed!!!! *O*

Veel geluk voor jullie viertjes!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:02:16 #255
11682 Moonah
Jolie femme
pi_98788274
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:00 schreef RockabeIIa het volgende:

over een poosje al die mannen van ons eens bij elkaar zetten, moonah?
Jaaah! Laten we eíndelijk onze plannen eens uitvoeren! :*
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:02:25 #256
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98788280
Pm-girl!!! wat goed! jullie zoon is geboren, gefeliciteerd meid! en wat een prestatie met dit warme weer joh!
ik ben vreselijk benieuwd naar de naam en de specs, zal nog even geduld moeten hebben....
pi_98788304
Oh PM! wat heb je een aparte dag uitgekozen voor dit kereltje :D

Van harte gefeliciteerd! En ik ben erg benieuwd naar de naam en specs
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:02:56 #258
348178 NotTheSame
pi_98788319
MJ Potjandubbeltjes, wat een verschrikkelijk nieuws. Zit hier gewoon even te huilen op de bank. (8> Leest ook even mee en namens mij en hem echt ontzettende veel succes en sterkte gewenst voor morgen en de komende tijd!

Hier is inmiddels ook de pleuris uitgebroken. De chaos is niet te overzien. Omdat we in een verbouwing zitten ligt alles onder zeilen en staat er veel los in de tuin...De zeilen zijn compleet met bouwhekken en al omgewaaid, die hebben (8> en ik net weer rechtop gezet, en zover ik kon zien zijn er in de buurt zelfs tuinschermen zijn omgewaaid.
We zitten nu als 2 verzopen katjes op de bank bij te komen, ik moest net echt moeite doen om niet om te waaien zo hard waren de windvlagen. Hopelijk hebben we het ergste nu gehad...

Alle Brabo's United! (Alleen mag ik mezelf niet meerekenen als rasechte Limbabnees)
SPOILER
PM-girl en man gefeliciteerd met jullie zoon!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:04:04 #259
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_98788418
PM gefeliciteerd! *O* Gewoon bevallen met dit weer, respect _O_
Oude (on)bekende.
pi_98788476
Pm gefeliciteerd met jullie zoon
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:05:16 #261
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98788520
Pm girl, ik miste je al vandaag. Gefeliciteerd!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:05:40 #262
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98788552
PM girl gefeliciteerd! Gewoon bevallen met deze temperatuur. Ben ook benieuwd naar de naam!

Hier in Arnhem is het nu ook donker en aan het flitsen. Er zijn ook al 6 druppels regen gevallen.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:07:13 #263
100412 mefke79
komt goed!
pi_98788669
MJ wat een klote nieuws! Ik hoop van harte dat het gewoon goed komt, ik duim voor je.

PM, gefeliciteerd met je zoon! Ben benieuwd naar de specs.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:09:09 #264
24188 Belana
kloon van belana
pi_98788806
PM-girl van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!
stormy waters...
sailin'
pi_98788815
PM, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

MJ, wat een klap zeg, dit nieuws. Lastig is die onzekerheid. Aan de ene kant hebben jullie geen idee wat er gaat komen, maar daar schuilt ook juist de hoop in. Veel sterkte gewenst. :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_98788933
MJ, wat een heftig nieuws. Waren het toch niet zulke onschuldige harde buiken. Goed dat je hebt gebeld. En nu duimen dat het laseren gewoon goed werkt!
Sterkte!

PM, gefeliciteerd met je zoon, nu wachten op de specs..
pi_98789138
Jeetje, 2 van due tegenstrijdige berichten op 1 avond..

MJ, heel veel sterkte morgen. Ga tot die tijd van google wegblijven, want die stress kun je er niet bij hebben nu.

En voor PM dan een pracht van een zoon *O* geniet ervan!
pi_98789297
Miss J wat een vreselijk nieuws mn duimen draaien voor jullie mee :*
pi_98789350
PM van harte met de geboorte van jullie zoon! :*
pi_98789438
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:02 schreef NotTheSame het volgende:
MJ Potjandubbeltjes, wat een verschrikkelijk nieuws. Zit hier gewoon even te huilen op de bank. (8> Leest ook even mee en namens mij en hem echt ontzettende veel succes en sterkte gewenst voor morgen en de komende tijd!

Hier is inmiddels ook de pleuris uitgebroken. De chaos is niet te overzien. Omdat we in een verbouwing zitten ligt alles onder zeilen en staat er veel los in de tuin...De zeilen zijn compleet met bouwhekken en al omgewaaid, die hebben (8> en ik net weer rechtop gezet, en zover ik kon zien zijn er in de buurt zelfs tuinschermen zijn omgewaaid.
We zitten nu als 2 verzopen katjes op de bank bij te komen, ik moest net echt moeite doen om niet om te waaien zo hard waren de windvlagen. Hopelijk hebben we het ergste nu gehad...

Alle Brabo's United! (Alleen mag ik mezelf niet meerekenen als rasechte Limbabnees)
SPOILER
PM-girl en man gefeliciteerd met jullie zoon!
Hier ook een import brabo, ook oorspronkelijk Limbanees O-)
Hier was het met recht noodweer, nu is het weer rustig, maar de plantjes en de boom van een van de achterburen vonden dit niet leuk.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:17:34 #271
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98789461
PM, gefeliciteerd! *O*

En voor MJ een hele dikke :* Wat een klap zal dat idd zijn zeg. Ik hoop dat het splitsen morgen wel gaat lukken!
pi_98789635
MJ wat een klote nieuws, heel veel sterkte :*

PM en man en S. *O* gefeliciteerd met jullie zoon en broertje *O*
ben wel heel benieuwd hoe je oudste het vind? de eerste (foto samen) contact die blijft zo speciaal O+
mama van 3 kids!
pi_98789918
Ik ben ook een import brabolandse
pi_98789921
Miss jones, wat een nieuws zeg. Ik kan me niet de achtbaan van emoties en vragen voorstellen waar jullie nu ongetwijfeld dor heen gaan, maar ik wil je vanaf hier wel heel veel sterkte toewensen in wat komen gaat. Hoe dat ook gaat zijn. Uiteraard hoop ik dat die laserbehandeling je meiden kan helpen nig ff door te groeien en straks gezond en wel op de wereld te zetten. Bah, oneerlijk, moeilijk! :*

Pm, van harte met je zoon! Respect voor je pufkunsten met dit weer!!!
pi_98789948
MJ :'( Wat een ongelofelijk verschrikkelijk nieuws hebben jullie te horen gekregen. Na het lezen van de link de tranen in mn ogen. Wat ontzettend heftig. Meis, heel veel succes morgen en de komende tijd. Ik hoop echt dat de laserbehandeling mogelijk is en dat deze goed uitpakt.
Heel erg veel sterkte :*

Heel erg dubbel om dit in 1 post te doen..

PM Jaaa *O* !!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje!!!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:26:25 #276
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_98790089
JOEHOEEEEEE! ONWEER!!! :D w/
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:26:42 #277
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_98790113
MJ :o , wat super erg dit, zeg! Ik heb ook gelijk opgezocht wat TTS is, want ik had er nog nooit van gehoord... maar wat vreselijk dat jullie dit treft! Heel, heel veel sterkte... en heel veel succes voor de operatie van morgen... wat kan het toch raar lopen allemaal he... maar het blijkt maar weer hoe goed het is geweest dat je in ieder geval gebeld hebt... :* :* :*

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:22 schreef Aventura het volgende:
@Jose, verkapte ik-heb-een-huis-te-koop-post? :P En ik vind het alsnog een hoog afdakje en dus alsnog gekkenwerk! Hoe ist verder?
Nou, was eigenlijk niet de bedoeling, maar ik wilde ff snel een foto van ons huis posten voordat we naar de gyn gingen, maar kon zo snel niks vinden... dus tja... lang leve Funda ;).

En verder gaat het hier goed, hoor! ;) Met jou ook? :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 19:59 schreef Kyara het volgende:
SPOILER
SPOILER
Poezebeest, wat gaat het toch hard... je bent gewoon alweer 16 weken! :o *O*

PM girl... wat lees ik nu??? Je bent gewoon al bevallen!!! Wow, dat heb je snel gedaan!! Gefeliciteerd!
pi_98790217
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:26 schreef Jose81 het volgende:
JOEHOEEEEEE! ONWEER!!! :D w/
ja doe eens bevallen jij! :9
O+
  Moderator dinsdag 28 juni 2011 @ 21:29:05 #279
5428 crew  miss_sly
pi_98790283
Jeetje miss-jones, wat een naar nieuws. Ik hoop ook zo dat ze kunnen helpen en behandelen op een manier die voor je beide meisjes het beste is! Veel sterkte morgen en de komende tijd!

PM-girl, daar issie dan *O* Gefeliciteerd!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_98790352
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:28 schreef bitterend het volgende:

[..]

ja doe eens bevallen jij! :9
O+
Wat bitterend zegt José }:|
pi_98790446
Miss-Jones, wat een verschrikkelijk nieuws. Hopelijk kunnen ze jullie in Leiden helpen morgen en gaat dat laseren lukken.

PM, gefeliciteerd met je kleine man!
Wat een dag om te bevallen, pffff.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:32:31 #282
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_98790555
ai ai missJones, dat klinkt vreselijk eng, en erg moeilijk en spannend. ik hoop van harte met iedereen mee dat het allemaal goed mag gaan en dat je je beide meisjes zult kunnen behouden. heel veel sterkte! :*

PM-girl, wat een fantastisch nieuws dat jullie er een zoon bij hebben. heel hartelijk gefeliciteerd! :* *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door trui op 28-06-2011 22:01:17 ]
in de haak.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:33:27 #283
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_98790619
MissJones wat een ongeloofelijk rotnieuws! Ook ik zit met tranen in mijn ogen.
Ik wens jou en je man alle kracht toe die jullie nodig hebben; voor jullie zelf en voor jullie dochters. :*

Probeer, als het kan, de tijd te nemen om jullie opties te overwegen. Vraag desnoods een second opinion aan in een ander academisch ziekenhuis als je ook maar de minste twijfel hebt. Als je namen/contactgegevens nodig hebt mag je me altijd PM'en.

Sterkte. :*
A grand adventure has begun.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:34:07 #284
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_98790672
PM heeft er een manneke bij! Van harte gefeliciteerd! *O* *O* *O*
Ik ben benieuwd naar je verhaal!
A grand adventure has begun.
pi_98790858
miss_jones, wat een vreselijk bericht. Sterkte joh.

En PM, gefeliciteerd!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:42:22 #286
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_98791305
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:28 schreef bitterend het volgende:
ja doe eens bevallen jij! :9 O+
Tja, sorry... die kleine vindt het nog veel te gezellig daarbinnen :+ . Vandaag wel weer even kunnen spieken, was weer leuk! De kleine lag te drinken en met z'n handje voor z'n gezicht te bewegen... leuk om te zien!

Oh en het was dit keer trouwens een LEUKE gyn :Y ! Prettig gesprek gehad. Het was een jonge arts van 34 jaar. En het mooiste nieuws was nog wel dat die taart van vorige week sowieso niet aan mijn bed komt te staan, want zij is op vakantie! *O*
  † In Memoriam † dinsdag 28 juni 2011 @ 21:44:21 #287
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_98791461
Miss Jones, wat erg, veel sterkte gewenst. Ik hoop dat je tweeling twee geluksvogeltjes zullen zijn.

PM, het was inderdaad om te puffen vandaag :D Gefeliciteerd met je jongste, ook voor B. en S.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:49:15 #288
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_98791877
Pm! Gij held! Gewoon op de warmste dag tot nu! Gefeliciteerd met jullie tweede zoon en broer van S! Zo benieuwd naar hoe en wat
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 22:01:07 #289
94046 PM-girl
pi_98792844
Ha! Ja! Wat een dag! O+ Het was heet ( :') ), maar het ging vlug en voorspoedig! Na een goede nachtrust met weeën wakker worden en met de lunch waren we al klaar! :D
Een heel mooi lief klein jongetje O+

Ik ben zelf nu redelijk fit en nagenoeg ongeschonden uit de strijd gekomen. We gaan zien wat de nacht brengt, dank voor de lieve felicitaties allemaal!

Miss jones, ik begrijp dat jij slecht nieuws hebt gekregen? :{ Ik weet niet precies wat, maar ik wens je wel heel veel sterkte. :*
*
  dinsdag 28 juni 2011 @ 22:03:11 #290
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_98792994
je hebt er wel een bijzonder pufferig dagje voor uitgekozen inderdaad! maar wat fijn dat het zo goed gegaan is allemaal zeg, dat klinkt echt fantastisch! ga lekker genieten en ik ben natuurlijk wel zeer benieuwd naar naam en toenaam. :+
in de haak.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 22:03:28 #291
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98793017
PM; naaaam? specs? of houd je die voor jezelf??
ben zoooooo nieuwsgierig joh!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 22:07:13 #292
94046 PM-girl
pi_98793280
Specs? 3680 gram, 49 cm. De naam komt hier niet in de lijstjes nee, sorry! :)

En ik weet eigenlijk wel zeker, dat ondanks mijn gepuf en gepers, dat mijn wederhelft, de verloskundige en de kraam het warmer hadden! Die moesten aan de slag, ik kreeg water en washandjes aangereikt!
*
pi_98793572
PM'erd! gefeliciteerd jij O+
en pm-meneer en kleuter ook van harte O+ O+ :*
geniet, snuif al het verse uit zn haartjes <3
pi_98793711
ooooh z'n naam en die foto!!! O+ O+ O+ O+ smelt <3
geweldig! leuke combi ook met kleuter.
pi_98793760
Dankjullie wel.
Heb ook niet verder gekeken op google. Wil het niet weten allemaal.
Pm girl gefeliciteerd !
pi_98794257
@ keshet, nee ik wil er nu ook zo snel mogelijk wat aan laten doen ipv second opinion. Hoe sneller hoe beter voor de meiden.
pi_98794392
Oh getver MJ wat een vreselijk klote nieuws.. Dit is wel het laatste wat je verwacht.. Ik wens jullie heel veel sterkte en ik ga echt heel hard duimen dat jullie meisjes gezond geboren worden :* :*
pi_98794410
PM ook, hier van harte gefeliciteerd!!!
pi_98794562
PM,.gefeliciteerd!! *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 28 juni 2011 @ 22:24:15 #300
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_98794599
Weer een lastige post, met zoveel tegenstrijdige gevoelens.

MJ wat een vreselijk naar bericht. Ik hoop zo ontzettend dat allebei je meiden het gaan redden! Ik wens jullie heel erg veel sterkte toe! :*

PM-girl gefeliciteerd met je manneke! Geniet van elkaar! :*
pi_98795325
Jaaaahaaaa! Nu mag het eindelijk ook hier :)

Lieve lieve PM-girl, van ganse harte met je nieuwe mannen gezin! Met dit weer, gij held! Ik wens jullie alle geluk van de wereld. Lekker genieten van al dat moois.

Tot snel! :*

(hier het volgende deel: Zwangerschap en Geboorte deel 794)

[ Bericht 15% gewijzigd door lcicle op 28-06-2011 23:07:21 ]
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')