Jaaah! Laten we eíndelijk onze plannen eens uitvoeren!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:00 schreef RockabeIIa het volgende:
over een poosje al die mannen van ons eens bij elkaar zetten, moonah?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM-girl en man gefeliciteerd met jullie zoon!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:02 schreef NotTheSame het volgende:
MJ Potjandubbeltjes, wat een verschrikkelijk nieuws. Zit hier gewoon even te huilen op de bank.Leest ook even mee en namens mij en hem echt ontzettende veel succes en sterkte gewenst voor morgen en de komende tijd!
Hier is inmiddels ook de pleuris uitgebroken. De chaos is niet te overzien. Omdat we in een verbouwing zitten ligt alles onder zeilen en staat er veel los in de tuin...De zeilen zijn compleet met bouwhekken en al omgewaaid, die hebbenen ik net weer rechtop gezet, en zover ik kon zien zijn er in de buurt zelfs tuinschermen zijn omgewaaid.
We zitten nu als 2 verzopen katjes op de bank bij te komen, ik moest net echt moeite doen om niet om te waaien zo hard waren de windvlagen. Hopelijk hebben we het ergste nu gehad...
Alle Brabo's United! (Alleen mag ik mezelf niet meerekenen als rasechte Limbabnees)Hier ook een import brabo, ook oorspronkelijk LimbaneesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM-girl en man gefeliciteerd met jullie zoon!![]()
Hier was het met recht noodweer, nu is het weer rustig, maar de plantjes en de boom van een van de achterburen vonden dit niet leuk.
Nou, was eigenlijk niet de bedoeling, maar ik wilde ff snel een foto van ons huis posten voordat we naar de gyn gingen, maar kon zo snel niks vinden... dus tja... lang leve Fundaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:22 schreef Aventura het volgende:
@Jose, verkapte ik-heb-een-huis-te-koop-post?En ik vind het alsnog een hoog afdakje en dus alsnog gekkenwerk! Hoe ist verder?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:59 schreef Kyara het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poezebeest, wat gaat het toch hard... je bent gewoon alweer 16 weken!![]()
![]()
PM girl... wat lees ik nu??? Je bent gewoon al bevallen!!! Wow, dat heb je snel gedaan!! Gefeliciteerd!
**Life is e@sier with your eyes closed**
ja doe eens bevallen jij!quote:
Tja, sorry... die kleine vindt het nog veel te gezellig daarbinnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |