quote:Op maandag 27 juni 2011 13:07 schreef miss-jones25 het volgende:
Hilliebillie is vandaag getrouwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb het maar ff zo gedaan anders staan er straks berichtjes dat het niets met zwangerschap te maken heeft.
ik ga nu bijkomen, die stress afgelopen nacht en vanmorgen was niet zo goed voor de meiden voel ik.En we zijn jaloers op Kleurdoos' zwembadquote:Op maandag 27 juni 2011 14:06 schreef hilliebillie het volgende:
Mijn man (hihi sinds vanmorgen kan ik dat voort zeggen) heeft ook z'n vakantie al als de kraamhulp er nog is. Maar hij heeft sowieso z'n zomervakantie uitgesteld tot wanneer de kleine geboren is (hij heeft er zo weinig aan om 4 weken thuis te zitten met een hoogzwangere vrouw die toch niet écht meer iets kan ondernemen, en dan weer te moeten werken na de bevalling). maar omdat hij dus 4 weken vakantie heeft is het mijns inziens ook wel fijn als hij er is ook als de kraamhulp er is. Hij kan ook van haar leren en hoeft het dus niet via mij weer te leren, lijkt me erg praktisch zo met de eerste. Maar hij heeft daarna dan ook nog drie weken om mij te ondersteunen als de kraamhulp weer weg is.
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:16 schreef Kleurdoos het volgende:
ik merk vandaag voor t eerst echt dat ik zwanger benik liep net in t winkelcentrum en mn benen waren in no time knetterlam, ademhaling ging ook wat lastiger, stond ik daar als een puffende koe (in de jamin, chocola uit te zoeken
)
en nu heb ik mn kleine biggetje in t zwembadje gestopt en mag ze met een gietertje mn voeten natsproeien
(eerst was ze helemaal verontwaardig in t bad'MAMA WATDOEJENOU IK WORD HELEMAAL NAT ?!) joh, tís dat ze 2 is
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:19 schreef NotTheSame het volgende:
Zo, ik ben weer een beetje bijgelezen. Behoorlijk druk weekend gehad en dat zal de komende weken ook nog wel zo blijven.
MJ, gelukkig is je hond weer terecht. Hopelijk is hij/zij er weer snel bovenop!
Hilliebillie, ik weet niet of ik je al gefeliciteerd had, maar gefeliciteerd met je huwelijk!
Mijn man heeft met zijn baas afgesproken dat zodra de bevalling achter de rug is hij 3 weken vakantie kan nemen.
Kleurdoos wat heb jij toch een schatje op de wereld gezet! En die uitspraken ook hihi, zo lief! Echt leuk om te lezen!
Ik heb trouwens hier al enkele dagen mot met iedereen en alles wat over de vloer komt over het feit dat ik nog rustig met bouwmaterialen sjouw. Op mijn eigen tempo en minder gewicht weliswaar, maar blijkbaar mag ik als redelijke prille zwangere alleen nog maar op de bank zitten volgens iedereen.
Neeeee, hier ben ikquote:Op maandag 27 juni 2011 14:42 schreef PM-girl het volgende:
Liggen alle llm's lekker in het badje? Popples? José?
Haha, ik ken het.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:19 schreef NotTheSame het volgende:
Ik heb trouwens hier al enkele dagen mot met iedereen en alles wat over de vloer komt over het feit dat ik nog rustig met bouwmaterialen sjouw. Op mijn eigen tempo en minder gewicht weliswaar, maar blijkbaar mag ik als redelijke prille zwangere alleen nog maar op de bank zitten volgens iedereen.
Dankje.quote:
Dit.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
jose, gek, met dit weer ga je toch niet de ramen doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**Life is e@sier with your eyes closed**
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:46 schreef Jose81 het volgende:
Tja... ach... ik heb niet in de zon gestaan, die was ik steeds net voor
Ik zal straks nog wel de wind van voren krijgen alsthuis komt... maar de ramen zijn toch al klaar!
Jose, dat ramen lappen, vooruit, maar het dak op?! Krijg al last van hoogtevrees als ik het leesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik zal zometeen ook nog wel op m'n kop krijgen van... Heb net nog 'even' de achtertuin opgeruimd... volle kruiwagens versjouwd, tuinstoelen naar de zolder gedaan, grind weggeschept
.
Ennuh...eigenwijs? Ikke niet hoor!
Nirak, mooi dat het zo goed gaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |