abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juni 2011 @ 14:20:05 #1
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_98718571
Zwangerschap en geboorte deel 792

Juni:
29 juni 2011: Jose81 (jongen)

Juli:
08 juli 2011: Popples en Prowl
12 juli 2011: Aventura
21 juli 2011: Cyntiaa

Augustus:
02 augustus 2011: vrouwtje-theelepel
14 augustus 2011: Beregd (papa)
18 augustus 2011: Hilliebillie
25 augustus 2011: BeessieJen
26 augustus 2011: p_iglet
27 augustus 2011: ziggyziggyziggy
31 augustus 2011: Linda2205 (jongetje)

September:
06 september 2011: wickie
07 september 2011: Mevr_Mus
14 september 2011: Kaarr (jongetje)
18 september 2011: Take_A_Picture
19 september 2011: Jolene
23 september 2011: Lujaxa (Jongen)
29 september 2011: Aoraki
29 september 2011: Bass-Miss

Oktober
03 oktober 2011: sverbem
19 oktober 2011: Kleurdoos (jongen)
22 oktober 2011: Susie(meisje)
22 oktober 2011: Nirak

November
04 november 2011: meissie1595(jongen)
08 november 2011: Jipster
16 november 2011: Innepin
16 november 2011: TimeJumper (jongen)
18 november 2011: Vlindur
20 november 2011: GreatWhiteSilence
20 november 2011: Miss-Jones25 (Tweeling, 2 meisjes)
24 november 2011: Raantje
26 november 2011: bitterend(meisje)
30 november 2011: Capricia

December
8 december 2011: SummerBreeze
13 december 2011: Poezebeest
13 december 2011: Sayenne
27 december 2011: Deepfreeze
27 december 2011: tweeoogje

----------------------------

2012

01 januari 2012: Octopussy
04 januari 2012: Soempie
07 januari 2012: Kyara

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 28-06-2011 21:31:50 ]
  maandag 27 juni 2011 @ 14:24:19 #2
348178 NotTheSame
pi_98718748
En we sloten hem met:

Redelijk goed nieuws over het hondje van miss-jones25!
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:07 schreef miss-jones25 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb het maar ff zo gedaan anders staan er straks berichtjes dat het niets met zwangerschap te maken heeft.

ik ga nu bijkomen, die stress afgelopen nacht en vanmorgen was niet zo goed voor de meiden voel ik.
Hilliebillie is vandaag getrouwd!
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:06 schreef hilliebillie het volgende:
Mijn man (hihi sinds vanmorgen kan ik dat voort zeggen ^) ) heeft ook z'n vakantie al als de kraamhulp er nog is. Maar hij heeft sowieso z'n zomervakantie uitgesteld tot wanneer de kleine geboren is (hij heeft er zo weinig aan om 4 weken thuis te zitten met een hoogzwangere vrouw die toch niet écht meer iets kan ondernemen, en dan weer te moeten werken na de bevalling). maar omdat hij dus 4 weken vakantie heeft is het mijns inziens ook wel fijn als hij er is ook als de kraamhulp er is. Hij kan ook van haar leren en hoeft het dus niet via mij weer te leren, lijkt me erg praktisch zo met de eerste. Maar hij heeft daarna dan ook nog drie weken om mij te ondersteunen als de kraamhulp weer weg is.
En we zijn jaloers op Kleurdoos' zwembad :+
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:16 schreef Kleurdoos het volgende:
ik merk vandaag voor t eerst echt dat ik zwanger ben :o ik liep net in t winkelcentrum en mn benen waren in no time knetterlam, ademhaling ging ook wat lastiger, stond ik daar als een puffende koe (in de jamin, chocola uit te zoeken :+ )

en nu heb ik mn kleine biggetje in t zwembadje gestopt en mag ze met een gietertje mn voeten natsproeien O+

(eerst was ze helemaal verontwaardig in t bad :D 'MAMA WATDOEJENOU IK WORD HELEMAAL NAT ?!) joh, tís dat ze 2 is :P
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:19 schreef NotTheSame het volgende:
Zo, ik ben weer een beetje bijgelezen. Behoorlijk druk weekend gehad en dat zal de komende weken ook nog wel zo blijven.

MJ, gelukkig is je hond weer terecht. Hopelijk is hij/zij er weer snel bovenop!

Hilliebillie, ik weet niet of ik je al gefeliciteerd had, maar gefeliciteerd met je huwelijk!

Mijn man heeft met zijn baas afgesproken dat zodra de bevalling achter de rug is hij 3 weken vakantie kan nemen.

Kleurdoos wat heb jij toch een schatje op de wereld gezet! En die uitspraken ook hihi, zo lief! Echt leuk om te lezen!

Ik heb trouwens hier al enkele dagen mot met iedereen en alles wat over de vloer komt over het feit dat ik nog rustig met bouwmaterialen sjouw. Op mijn eigen tempo en minder gewicht weliswaar, maar blijkbaar mag ik als redelijke prille zwangere alleen nog maar op de bank zitten volgens iedereen }:| .
  maandag 27 juni 2011 @ 14:42:06 #3
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_98719387
Miss jones, wat fijn dat je hond weer redelijk fit thuis is!!

Liggen alle llm's lekker in het badje? Popples? José?
Ik heb me binnen verschanst, is nu nog redelijk koel. Ik heb vanwege mijn verkoudheid fljnke hoofdpijn, dus van mij mag het noodweer morgen om 9:00 losbarsten! ;)
Tot die tijd ga ik vanmiddag lekker met kleuter met water kliederen! :)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 27 juni 2011 @ 14:42:34 #4
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_98719404
Hilliebillie, proficiat met jullie huwelijk! ^) *O*
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_98719857
Fijn MJ, dat je hond terecht is, en thuis..

Hillibillie, gefeliciteerd met jullie trouwdag!

LLM, succes met deze warmte. Woensdag weer kouder..

Hier rustig verder, morgen 2e VK bezoekje. Merk dat de weinige kwaaltjes die ik had, alweer afnemen. Hopelijk blijft dat zo.

En ik wil mijn 1e kraam gewoon weer. Dat was zo'n toffe dame. Maakte ontbijtjes voor mij en man, poetste zo'n beetje alles in huis. Deed dingen gewoon op onze manier, ging lekker mee met onze wensen. Maar ik denk dat ze inmiddels wel met pensioen is. Want destijds deed ze alleen nog af en toe een gezin als er kraamverzorgsters tekort waren.

Mijn man had ook vrij nadat de kraam weg zou gaan. Maar hij kon echt niet meer werken na de geboorte. Hij was de hele dag in het ziekenhuis bij ons. Tijdens de lunch+verplichte rusturen even naar huis en dingen regelen, en dan weer bij ons tot einde bezoekuur :P
pi_98720184
mj :*

hilliebillie gefeliciteerd met jullie huwelijk ^)

pm wel goed op je zelf letten he. weet je zeker dat de hoofdpijn van je verkoudheid komt?

hier is het vandaag gekkenhuis.
naar de vk. waar ze 6 keer bloeddruk moesten meten(vorige week ook al te hoog), echo om te kijken of ik genoeg vruchtwater heb en inwendig onderzoek.
thuis kwamen de tranen ben al de hele tijd aan het janken.
want ik wil niet naar het ziekenhuis en onder de gyn. dus we kijken het nog even aan omdat het redelijk gaat(behalve urine verlies en bloeddruk). maar veranderd er iets moet ik meteen bellen.
volgende week terug en dan weer inwendig onderzoek.
genoeg geklaag.
mama van 3 kids!
  maandag 27 juni 2011 @ 15:08:55 #7
30252 Soempie
Procreating
pi_98720336
Hilliebillie, gefeliciteerd! *O*

Heb vanmorgen en vanmiddag elke keer gedacht aan de LLM, pff, vast geen pretje met deze hitte. Ik wilde vanmorgen een fijne zomerbroek aan, kreeg ik dus mooi het knoopje niet dicht. Zojuist dus maar in de stad zwangerschapskleding voor de zomer gekocht. :D

Mocht een mod of NTS het aan kunnen passen: met de meting bij de laatste echo ben ik uitgerekend op 4 januari 2011 in plaats van 1 januari. Toch wel prettig, een tijdje na de feestdagen en waarschijnlijk komt de baby toch nog wat later, dus dat lijkt me helemaal mooi. :)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 27 juni 2011 @ 15:11:53 #8
30252 Soempie
Procreating
pi_98720428
Popples, fijn dat jullie het nog even aan kunnen kijken. Ik hoop dat je het uit kunt zingen (je lichaam dan toch) tot de baby er is, gewoon met de vk. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 27 juni 2011 @ 15:14:59 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98720544
4 januari it is Soempie!
  maandag 27 juni 2011 @ 15:23:44 #10
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98720896
hellllluw ladies :)

Ik ben weer @home, lekker moe en rozig. Met Evie en papa lekker op het strand gespeeld met zand ;) lekker vies. Stond een lekker windje... Bijna 3 uur in de zon doorgebracht en nu ga ik zo lekker nog ff een dutje doen...

Hilliebilli: gefeliciteerd!!!! je hebt een man!!!!

Popples; wat een rotbezoek heb je achter de rug zeg! Ik hoop voor je dat het nu goed blijft gaan en je gewoon bij de VK kunt blijven...

en pffff ik heb het wel warm hoor. Mijn benen MOETEN nu ook echt een poos omhoog denk ik....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 27 juni 2011 @ 15:27:02 #11
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98721040
Het is hier prima uit te houden, zit in onze woonkamer die altijd koel blijft. Ik heb net mijn boek uit en ga nu wat administratie doen. Vanavond gaan we met vrienden uit eten. Enige wat ik graag Nog zou willen is wat boodschapjes in huis halen, maar ik vind dat nu teveel moeite. Morgen weer een dag.
  maandag 27 juni 2011 @ 15:36:04 #12
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_98721446
MissJones, wat fijn dat alles goed is met je hond! Ik ken het gevoel een beetje. Mijn hond (lees: held op sokken) ging in het bos een keer achter een wild zwijn aan... in de tijd dat ze jongen hadden... :o Gelukkig kwam 'ie wel na een tijdje terug op de plek waar hij 'm was gesmeerd. Maar toch. Je schrikt je rot! Gelukkig is je hond nu weer veilig thuis! ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:42 schreef PM-girl het volgende:
Liggen alle llm's lekker in het badje? Popples? José?
Neeeee, hier ben ik :W ! Lekker even uitrusten achter het laptopje... Ben vanmorgen en een stuk van vanmiddag druk geweest met het schoonmaken van alle ramen, binnen en buitenkant. Ppppffff... ik zweette me rot. Dus daarna nog maar een keer douchen... Vooral ook erg leuk om de ramen op de 1e verdieping te doen aan de buitenkant. Daar ging Joseetje door het raam van Bas naar buiten en stond ik op het dak van de wc dat raam schoon te maken. Het raam van de babykamer is ook zo lekker om bij te komen, maar met een dweilstok, dweil en een oude handdoek kom je een heel eind :D. Ik heb wel spierpijn nu... :')

Nu draait er nog een was en wacht er nog één, dus we zijn weer actief...

quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:19 schreef NotTheSame het volgende:
Ik heb trouwens hier al enkele dagen mot met iedereen en alles wat over de vloer komt over het feit dat ik nog rustig met bouwmaterialen sjouw. Op mijn eigen tempo en minder gewicht weliswaar, maar blijkbaar mag ik als redelijke prille zwangere alleen nog maar op de bank zitten volgens iedereen }:| .
Haha, ik ken het. (8> en mijn ouders belden me vanmorgen om te vragen hoe het was en toen ik zei dat ik druk was met de ramen, kreeg ik ook op m'n donder. Maar ja, de kaboutertjes doen het niet, he? 8-) Mijn ouders zouden het eigenlijk 2 weken terug gedaan hebben, maar toen was het zo benauwd dat ik dat niet wilde. Mijn ouders mankeren daarnaast ook wel het een en ander (tenminste, momenteel mijn vader... mijn moeder heeft 2x borstkanker gehad, waardoor ze minder kracht heeft in haar armen), dus ik vond ook niet dat ik het aan hen over kon laten... 't is tenslotte mijn huis! :@

Ik zei nog tegen mijn moeder 'ik ben geen invalide!'... mijn moeder zei 'ja, dat weet ik wel... maar je zal er maar eens neerdonderen met die dikke buik!'.. ik zei 'ma, ik donder niet neer... en trouwens, het geklim is als klaar'... :+

Wel lekker dat het klaar is! :Y

Echt een gek idee dat ik nu dus officieel langer zwanger ben dan de zwangerschap van Bas! Toen was ik een uur terug bevallen! :o En nu? Zoals hierboven staat, vermaak ik me nog prima!

Vanavond lekker bankhangen denk ik met een leuke film, (8> & Ben & Jerry's zijn ook uitgenodigd!! :Y) :9
**Life is e@sier with your eyes closed**
  maandag 27 juni 2011 @ 15:44:44 #13
30252 Soempie
Procreating
pi_98721880
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:14 schreef Brighteyes het volgende:
4 januari it is Soempie!
Dankje. :)

jose, gek, met dit weer ga je toch niet de ramen doen. :D
  maandag 27 juni 2011 @ 15:46:06 #14
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98721941
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:44 schreef Soempie het volgende:

[..]

jose, gek, met dit weer ga je toch niet de ramen doen. :D
Dit.

(Ook niet als je niet hoogzwanger bent).

;)
  maandag 27 juni 2011 @ 15:46:56 #15
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_98721986
Tja... ach... ik heb niet in de zon gestaan, die was ik steeds net voor :+

Ik zal straks nog wel de wind van voren krijgen als (8> thuis komt... maar de ramen zijn toch al klaar! 8-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_98722910
Jose, mafkees :N :P
Maar de ramen zijn wel schoon *O*
pi_98723405
Ramen zemen met dit weer daar past alleen maar deze smilie bij 8)7

Ik zit hier al de hele dag weg te smelten achter een computer... Ik gok dat het 30+ graden is hier binnen. Zelfs tintelende vingers van het vocht nu. Jugh.
Nog 11 hele dagen, 3 halve dagen en 45 min ;)
pi_98724913
Hilbillie feli!

Jeetje Miss J, wat een opluchting om te lezen dat alles goed is met je hond!

Dan weer ontopic
Vanmorgen bij de gyn geweest, wat is het toch een heerlijk mens, ze legt alles goed uit en neemt altijd de tijd voor ons. Bloeddruk 135/60, nog mooi laag dus en voel me goed. Bloeduitslagen ook weer goed. Bevestigd gekregen dat ik A-negatief ben, dus een extra prik in week 30. Maar met die 2 prikken bloedverdunners per dag kan ik dat er ook wel bij hebben :)

Vanaf nu om de 2 weken terugkomen. Volgende keer puur voor de checkup van mamma (moi) en de keer daarop groei-echo. Omdat ik dus een stollingsprobleem (trombose) heb gehad in begin van de zwangerschap kan t zijn dat de baby wat achterblijft in groei. Dus die groeiecho die gaat herhaald worden om de vier weken en welllicht later nog frequenter als daar aanleiding voor is..

Maar vooralsnog is de gyn, en ik dus ook, tevreden over hoe het gaat :D
  maandag 27 juni 2011 @ 16:53:32 #19
348178 NotTheSame
pi_98725159
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:46 schreef Jose81 het volgende:
Tja... ach... ik heb niet in de zon gestaan, die was ik steeds net voor :+

Ik zal straks nog wel de wind van voren krijgen als (8> thuis komt... maar de ramen zijn toch al klaar! 8-)
SPOILER
Jose, dat ramen lappen, vooruit, maar het dak op?! Krijg al last van hoogtevrees als ik het lees :X !
Ik zal zometeen ook nog wel op m'n kop krijgen van O+ ... Heb net nog 'even' de achtertuin opgeruimd... volle kruiwagens versjouwd, tuinstoelen naar de zolder gedaan, grind weggeschept O-) .
Ennuh...eigenwijs? Ikke niet hoor _O- !

Nirak, mooi dat het zo goed gaat!
pi_98725769
HB gefeliciteerd met je huwelijk!
Nirak, fijn dat alles goed gaat tot nu toe!
En natuurlijk MJ, wat goed dat je hondje terug is en dat het mee lijkt te vallen! En ik moest ook heel hard huilen toen ons katertje van 9 maanden dood ging hoor, het zijn toch je maatjes!

Hier ook weer terug van de controle in het ziekenhuis. Die speciale echo voor de doorbloeding etc. en alles ziet er tot nu toe gelukkig perfect uit :) Dus dat is mooi. Wel nog even gevraagd van die 2 stukken placenta... en het blijken er inderdaad 2 stukken te zijn, maar wel verbonden door vaten..
Nu is het nog geen probleem, het zag er goed uit, kind iets voor op groei dus het krijgt genoeg binnen. Maar het moet nu wel steeds gecontroleerd worden, het kan vooral later in de zwangerschap gevaar opleveren bij weeen of vliezen breken etc. Als die vaatjes dan knappen..
En als ik nu blaasontsteking, erge harde buiken of bloedverlies heb moet ik ook gelijk bellen.
Maar vooralsnog alles dus helemaal goedgekeurd *O*
pi_98725887
Hilliebillie gefeliciteerd!
Jipster fijn dat het goed was!

En José, ik moest lachen :D Nu rustig aan doen hoor!! ~O>
pi_98726656
jose toch ramen wassen hoogzwanger 8)7 hup de bank op jij, wachten tot de kleine komt. ;)

NotTheSame dat mot komt heel bekend voor. dat heb ik nog steeds elke keer als ik bij mijn familie ben. gisteren had ik mijn neefje vast(10 kilo) kreeg me toch een preek. zo ook het huishouden. maar niemand die hier komt helpen.

nirak wat fijn dat het goed was. sterkte met de spuiten :*

jipster wat fijn dat alles goed was *O* vind je het niet allemaal spannend hoe het gaat lopen?

dank jullie wel voor de lieve woorden. nu zit ik weer te janken :@ ik vind het zwanger zijn heerlijk maar die zorgen om de hoge bloeddruk (95/150) niet. nouja komt wel weer goed. ;)
mama van 3 kids!
  maandag 27 juni 2011 @ 18:18:03 #23
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98728673
Hilliebillie gefeliciteerd! Foto?

Jipster & Nirak: fijn dat het goed was

José jij bent maf....

Plopples :*
  maandag 27 juni 2011 @ 18:18:47 #24
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98728699
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:08 schreef Soempie het volgende:
uitgerekend op 4 januari 2011
dan laten ze je wel erg overtijd lopen ;)
  maandag 27 juni 2011 @ 18:49:52 #25
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98729943
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 18:18 schreef Kyara het volgende:

[..]

dan laten ze je wel erg overtijd lopen ;)
_O- Je bent de enigste hier die nog wakker is :9
Rayen 2½ jaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')