abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98730613
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:31 schreef Popples het volgende:
jose toch ramen wassen hoogzwanger 8)7 hup de bank op jij, wachten tot de kleine komt. ;)

NotTheSame dat mot komt heel bekend voor. dat heb ik nog steeds elke keer als ik bij mijn familie ben. gisteren had ik mijn neefje vast(10 kilo) kreeg me toch een preek. zo ook het huishouden. maar niemand die hier komt helpen.

nirak wat fijn dat het goed was. sterkte met de spuiten :*

jipster wat fijn dat alles goed was *O* vind je het niet allemaal spannend hoe het gaat lopen?

dank jullie wel voor de lieve woorden. nu zit ik weer te janken :@ ik vind het zwanger zijn heerlijk maar die zorgen om de hoge bloeddruk (95/150) niet. nouja komt wel weer goed. ;)
Je mag nog gewoon thuis blijven van de vk/gyn?
Voor zover ik weet word je meteen opgenomen bij zo'n bloeddruk en krijg je bedrust.
pi_98730616
Jipster goedgekeurd!!! *O* *O* *O*

Jose jeetje :o :o :D

Nirak fijn dat jou gyn goed is en dat je daar goed gevoel bij hebt!!

Ik heb een harde PLOP gevoeld vanavond!!!!! *O* *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98730757
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:31 schreef Popples het volgende:
[quote]0s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:31 schreef Popples het volgende:

dank jullie wel voor de lieve woorden. nu zit ik weer te janken :@ ik vind het zwanger zijn heerlijk maar die zorgen om de hoge bloeddruk (95/150) niet. nouja komt wel weer goed. ;)
[/quote]

ook een hele dikke :* van mij!!!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98731003
Wow bitterend je voelt je kindje
Volgens mij moet jij een heel mooi kindje krijgen als je uit Israel komt. Heb je ook het uiterlijk van een Israelische?

[ Bericht 2% gewijzigd door F_r op 27-06-2011 19:21:13 ]
  maandag 27 juni 2011 @ 19:17:12 #30
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_98731115
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 19:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgens mij moet jij een heel mooi kindje hebben als je uit Israel komt. Heb je ook het uiterlijk van een Israelische?
pff echt niet! De mooisten komen uit Enschede *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_98731128
ja vooral als ik rustig ben s'avonds voel ik wat!

hihi dankje :@ ik heb wel donker haar en donker ogen, mijn man is blond met groene ogen (Nederlands) ben benieuwd hoe ons meisje eruit gaat zien!!
pi_98731145
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 19:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgens mij moet jij een heel mooi kindje krijgen als je uit Israel komt. Heb je ook het uiterlijk van een Israelische?
pi_98731161
dubbel
pi_98731170
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 19:17 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Hahaha geloof ik best!! mijn man komt uit Enschede en is kei sexy 8-)
pi_98731289
quote ipv edit
  maandag 27 juni 2011 @ 19:31:36 #36
30252 Soempie
Procreating
pi_98731727
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 18:18 schreef Kyara het volgende:

[..]

dan laten ze je wel erg overtijd lopen ;)
Oeps. Scherp van je. :D

bitterend, wat super dat je je kindje voelt. *O*

M'n vriend heeft het in z'n hoofd gehaald dat we vanavond naar de sportschool moeten. Hij heeft wel een punt, maar ik ben elke avond/ dag zo ontzettend moe. En met dit weer heb ik dus helemaal geen puf om ook maar iets te doen. Zijn er hier ook positieve verhalen dat die moeheid echt over gaat? Las alleen van BeessieJen dat ze het nog steeds heeft. Ik ga zo maar gewoon een uur op de loopband wandelen. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_98732018
Soempie dankje! en helaas geen positief verhaal hier...rond 2pm kak ik volledig in en blijft het zo tot 21uur..daarna ben ik een uur wakker :P
pi_98732262
Leuk bitterend, zo'n plopje!

Popples, ik hoop dat de bloeddruk zo blijft, en je lekker met de VK en thuis mag bevallen!

Kyara, geen last van de warmte zeker ;)

Soempie, ik ken wel mensen waar het overging. Had het zelf ook een beetje van week 10-13 (zeg paar avonden vroeg erin, en 2 middagdutjes), maar nu lijkt het weer over te zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 19:17 schreef RockabeIIa het volgende:
:Y
  maandag 27 juni 2011 @ 19:42:50 #39
30252 Soempie
Procreating
pi_98732264
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 19:37 schreef bitterend het volgende:
Soempie dankje! en helaas geen positief verhaal hier...rond 2pm kak ik volledig in en blijft het zo tot 21uur..daarna ben ik een uur wakker :P
Zelfde hier. Als ik moet werken kak ik nog eerder in. :') Hoe doen jullie dat dan met werk en dergelijke (huishouden, sport, etc)? Ik voel me echt zo'n aansteller en watje, zeker als ik lees dat hoogzwangeren gewoon even het dak opklimmen om de ramen te doen. _O- ;)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_98732409
Ja na de avonturen van Jose voel ik me ook zo suf hahahaaha
Werk lukt nog maar rond de middag kak ik gewoon volledig in! zit op werk naar mijn scherm te staren...zo van eehhh.....loop te slenteren naar de wc enzo echt erg!!
Sporten wasda :P doen we hier niet aan! 's avonds maak ik eten dan plof ik weer :@
Binnenkort Yoga 1 keer per week! hopelijk krijg ik daar wat meer energie van...dit is echt belachelijk!
pi_98732771
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 19:05 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Je mag nog gewoon thuis blijven van de vk/gyn?
Voor zover ik weet word je meteen opgenomen bij zo'n bloeddruk en krijg je bedrust.
ik mag het nog een weekje aankijken. maar zodra ik het niet vertrouw moet ik bellen of er iets veranderd moet ik bellen. ik zei al laat me niet naar de gyn. gaan met deze laatste zwangerschap. ;)

bitterend *O* voor het eerst je kleintje voelen O+

rocka o|O die van mij zijn de mooiste :6 nee grapje, tuurlijk zijn jou boeffies mooi O+
mama van 3 kids!
pi_98733652
Ik mocht ook nog thuisblijven met een onderdruk van 90-95 tijdens mijn vorige zwangerschap, het was wel echt net op het randje. Bloeddrukverlagers gekregen, maar die leken niet echt te helpen. Thuis wel volledige bedrust moeten houden. Lief maakte 's ochtends al mijn boterhammen voor de dag, een fles met 1,5L water naast mijn bed. Ik kwam er echt alleen uit voor de wc... Best wel k*t, maar beter dan opname in het ziekenhuis.
(hopelijk gaat het dit keer beter....)
  maandag 27 juni 2011 @ 20:14:00 #43
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98733720
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 19:37 schreef bitterend het volgende:
Hier idem, ik probeer bedtijd te rekken naar half 9... Ik vind het alleen niet zo leuk dat jij daar nog steeds last van hebt. Had gheoopt dat het einde nu in zicht is.

Ennuh, makkelijk om scherp te zijn in een topic vol zwangere vrouwen :P Merk wel dat mijn gevatheid al steeds minder wordt en verstrooidheid alleen maar meer :@
  maandag 27 juni 2011 @ 20:14:39 #44
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98733756
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:12 schreef Aoraki het volgende:
Ik mocht ook nog thuisblijven met een onderdruk van 90-95 tijdens mijn vorige zwangerschap, het was wel echt net op het randje. Bloeddrukverlagers gekregen, maar die leken niet echt te helpen. Thuis wel volledige bedrust moeten houden. Lief maakte 's ochtends al mijn boterhammen voor de dag, een fles met 1,5L water naast mijn bed. Ik kwam er echt alleen uit voor de wc... Best wel k*t, maar beter dan opname in het ziekenhuis.
(hopelijk gaat het dit keer beter....)
Hoe ver was je toen?
  maandag 27 juni 2011 @ 20:18:11 #45
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98733933
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 19:31 schreef Soempie het volgende:

[..]

Zijn er hier ook positieve verhalen dat die moeheid echt over gaat? Las alleen van BeessieJen dat ze het nog steeds heeft. Ik ga zo maar gewoon een uur op de loopband wandelen. :')
bij mijn vorige zwangerschap werd het wel beter na het eerste trimester hoor; toen was ik sowieso veeeel fitter. Was een veel makkelijker zwangerschap wat dat betreft...

Bitterend; wat fijn dat je je kindje voelt!!! zo leuk en bijzonder he???
mijn meisje zit as we speak; tegen mijn onderarm aan te schoppen ;)

Ik had in mijn vorige zwangerschap ook een onderdruk van 95 op een gegeven moment; hoefte niet naar het ziekenhuis of de gyn.. Moest wel stoppen met werken en rustig aan doen; en dat hielp al vrij snel...

en heeeey MIJN kind is al de mooiste hoor O+ O+ O+ :+ :Y O-)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 27 juni 2011 @ 20:20:34 #46
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98734070
Ik moet vrijdag naar de vk om mijn bloeddruk op te laten meten. Als die te hoog is moet ik door naar de gyn. Zat de vorige keer op een onderdruk van 90..... Nu al....
pi_98734096
BJ O+ O+ O+
Het is zo bizar! het voelt soms alsof je veel lucht bellen binnen hebt maar dan ook weer niet! zo bijzonder dit gevoel! ik wou dat ik het met mijn man kon delen! hopelijk kan hij ook binnenkort voelen!

Ik hoop dat je na de bevalling snel van je vermoeidheid af bent!
pi_98734177
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:20 schreef Kyara het volgende:
Ik moet vrijdag naar de vk om mijn bloeddruk op te laten meten. Als die te hoog is moet ik door naar de gyn. Zat de vorige keer op een onderdruk van 90..... Nu al....
Heb je de neiging naar een hoge bloeddruk?

2 weken geleden had ik 70 als onderdruk
  maandag 27 juni 2011 @ 20:26:06 #49
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98734330
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:20 schreef Kyara het volgende:
ik had ook in het begin van deze zwangerschap en wat hogere bloeddruk. Ook tot 95, maar die is vanzelf, met wat rust, ook weer gedaald < 80. (volgens verschillende bronnen zakt de bloeddruk in het 3e trimester ook weer...).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 27 juni 2011 @ 20:26:26 #50
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98734345
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:22 schreef bitterend het volgende:

[..]

Heb je de neiging naar een hoge bloeddruk?

2 weken geleden had ik 70 als onderdruk
geen idee, was nooit noodzaak om het op te meten. Verder ook nergens last van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')