quote:Op maandag 27 juni 2011 13:07 schreef miss-jones25 het volgende:
Hilliebillie is vandaag getrouwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb het maar ff zo gedaan anders staan er straks berichtjes dat het niets met zwangerschap te maken heeft.
ik ga nu bijkomen, die stress afgelopen nacht en vanmorgen was niet zo goed voor de meiden voel ik.En we zijn jaloers op Kleurdoos' zwembadquote:Op maandag 27 juni 2011 14:06 schreef hilliebillie het volgende:
Mijn man (hihi sinds vanmorgen kan ik dat voort zeggen) heeft ook z'n vakantie al als de kraamhulp er nog is. Maar hij heeft sowieso z'n zomervakantie uitgesteld tot wanneer de kleine geboren is (hij heeft er zo weinig aan om 4 weken thuis te zitten met een hoogzwangere vrouw die toch niet écht meer iets kan ondernemen, en dan weer te moeten werken na de bevalling). maar omdat hij dus 4 weken vakantie heeft is het mijns inziens ook wel fijn als hij er is ook als de kraamhulp er is. Hij kan ook van haar leren en hoeft het dus niet via mij weer te leren, lijkt me erg praktisch zo met de eerste. Maar hij heeft daarna dan ook nog drie weken om mij te ondersteunen als de kraamhulp weer weg is.
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:16 schreef Kleurdoos het volgende:
ik merk vandaag voor t eerst echt dat ik zwanger benik liep net in t winkelcentrum en mn benen waren in no time knetterlam, ademhaling ging ook wat lastiger, stond ik daar als een puffende koe (in de jamin, chocola uit te zoeken
)
en nu heb ik mn kleine biggetje in t zwembadje gestopt en mag ze met een gietertje mn voeten natsproeien
(eerst was ze helemaal verontwaardig in t bad'MAMA WATDOEJENOU IK WORD HELEMAAL NAT ?!) joh, tís dat ze 2 is
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:19 schreef NotTheSame het volgende:
Zo, ik ben weer een beetje bijgelezen. Behoorlijk druk weekend gehad en dat zal de komende weken ook nog wel zo blijven.
MJ, gelukkig is je hond weer terecht. Hopelijk is hij/zij er weer snel bovenop!
Hilliebillie, ik weet niet of ik je al gefeliciteerd had, maar gefeliciteerd met je huwelijk!
Mijn man heeft met zijn baas afgesproken dat zodra de bevalling achter de rug is hij 3 weken vakantie kan nemen.
Kleurdoos wat heb jij toch een schatje op de wereld gezet! En die uitspraken ook hihi, zo lief! Echt leuk om te lezen!
Ik heb trouwens hier al enkele dagen mot met iedereen en alles wat over de vloer komt over het feit dat ik nog rustig met bouwmaterialen sjouw. Op mijn eigen tempo en minder gewicht weliswaar, maar blijkbaar mag ik als redelijke prille zwangere alleen nog maar op de bank zitten volgens iedereen.
Neeeee, hier ben ikquote:Op maandag 27 juni 2011 14:42 schreef PM-girl het volgende:
Liggen alle llm's lekker in het badje? Popples? José?
Haha, ik ken het.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:19 schreef NotTheSame het volgende:
Ik heb trouwens hier al enkele dagen mot met iedereen en alles wat over de vloer komt over het feit dat ik nog rustig met bouwmaterialen sjouw. Op mijn eigen tempo en minder gewicht weliswaar, maar blijkbaar mag ik als redelijke prille zwangere alleen nog maar op de bank zitten volgens iedereen.
Dankje.quote:
Dit.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
jose, gek, met dit weer ga je toch niet de ramen doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**Life is e@sier with your eyes closed**
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:46 schreef Jose81 het volgende:
Tja... ach... ik heb niet in de zon gestaan, die was ik steeds net voor
Ik zal straks nog wel de wind van voren krijgen alsthuis komt... maar de ramen zijn toch al klaar!
Jose, dat ramen lappen, vooruit, maar het dak op?! Krijg al last van hoogtevrees als ik het leesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik zal zometeen ook nog wel op m'n kop krijgen van... Heb net nog 'even' de achtertuin opgeruimd... volle kruiwagens versjouwd, tuinstoelen naar de zolder gedaan, grind weggeschept
.
Ennuh...eigenwijs? Ikke niet hoor!
Nirak, mooi dat het zo goed gaat!
Je mag nog gewoon thuis blijven van de vk/gyn?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:31 schreef Popples het volgende:
jose toch ramen wassen hoogzwangerhup de bank op jij, wachten tot de kleine komt.
![]()
NotTheSame dat mot komt heel bekend voor. dat heb ik nog steeds elke keer als ik bij mijn familie ben. gisteren had ik mijn neefje vast(10 kilo) kreeg me toch een preek. zo ook het huishouden. maar niemand die hier komt helpen.
nirak wat fijn dat het goed was. sterkte met de spuiten![]()
jipster wat fijn dat alles goed wasvind je het niet allemaal spannend hoe het gaat lopen?
dank jullie wel voor de lieve woorden. nu zit ik weer te jankenik vind het zwanger zijn heerlijk maar die zorgen om de hoge bloeddruk (95/150) niet. nouja komt wel weer goed.
dank jullie wel voor de lieve woorden. nu zit ik weer te jankenquote:Op maandag 27 juni 2011 17:31 schreef Popples het volgende:
[quote]Op maandag 27 juni 2011 17:31 schreef Popples het volgende:
dank jullie wel voor de lieve woorden. nu zit ik weer te jankenik vind het zwanger zijn heerlijk maar die zorgen om de hoge bloeddruk (95/150) niet. nouja komt wel weer goed.
pff echt niet! De mooisten komen uit Enschedequote:Op maandag 27 juni 2011 19:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Wow bitterend je voelt je kindje
Volgens mij moet jij een heel mooi kindje hebben als je uit Israel komt. Heb je ook het uiterlijk van een Israelische?
quote:Op maandag 27 juni 2011 19:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Wow bitterend je voelt je kindje
Volgens mij moet jij een heel mooi kindje krijgen als je uit Israel komt. Heb je ook het uiterlijk van een Israelische?
Hahaha geloof ik best!! mijn man komt uit Enschede en is kei sexyquote:Op maandag 27 juni 2011 19:17 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
pff echt niet! De mooisten komen uit Enschede
Oeps. Scherp van je.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 19:17 schreef RockabeIIa het volgende:
pff echt niet! De mooisten komen uit Enschede
Zelfde hier. Als ik moet werken kak ik nog eerder in.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:37 schreef bitterend het volgende:
Soempie dankje! en helaas geen positief verhaal hier...rond 2pm kak ik volledig in en blijft het zo tot 21uur..daarna ben ik een uur wakker
ik mag het nog een weekje aankijken. maar zodra ik het niet vertrouw moet ik bellen of er iets veranderd moet ik bellen. ik zei al laat me niet naar de gyn. gaan met deze laatste zwangerschap.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:05 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Je mag nog gewoon thuis blijven van de vk/gyn?
Voor zover ik weet word je meteen opgenomen bij zo'n bloeddruk en krijg je bedrust.
Hier idem, ik probeer bedtijd te rekken naar half 9... Ik vind het alleen niet zo leuk dat jij daar nog steeds last van hebt. Had gheoopt dat het einde nu in zicht is.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:37 schreef bitterend het volgende:
Soempie dankje! en helaas geen positief verhaal hier...rond 2pm kak ik volledig in en blijft het zo tot 21uur..daarna ben ik een uur wakker
Hoe ver was je toen?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:12 schreef Aoraki het volgende:
Ik mocht ook nog thuisblijven met een onderdruk van 90-95 tijdens mijn vorige zwangerschap, het was wel echt net op het randje. Bloeddrukverlagers gekregen, maar die leken niet echt te helpen. Thuis wel volledige bedrust moeten houden. Lief maakte 's ochtends al mijn boterhammen voor de dag, een fles met 1,5L water naast mijn bed. Ik kwam er echt alleen uit voor de wc... Best wel k*t, maar beter dan opname in het ziekenhuis.
(hopelijk gaat het dit keer beter....)
bij mijn vorige zwangerschap werd het wel beter na het eerste trimester hoor; toen was ik sowieso veeeel fitter. Was een veel makkelijker zwangerschap wat dat betreft...quote:Op maandag 27 juni 2011 19:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zijn er hier ook positieve verhalen dat die moeheid echt over gaat? Las alleen van BeessieJen dat ze het nog steeds heeft. Ik ga zo maar gewoon een uur op de loopband wandelen.
Heb je de neiging naar een hoge bloeddruk?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:20 schreef Kyara het volgende:
Ik moet vrijdag naar de vk om mijn bloeddruk op te laten meten. Als die te hoog is moet ik door naar de gyn. Zat de vorige keer op een onderdruk van 90..... Nu al....
ik had ook in het begin van deze zwangerschap en wat hogere bloeddruk. Ook tot 95, maar die is vanzelf, met wat rust, ook weer gedaald < 80. (volgens verschillende bronnen zakt de bloeddruk in het 3e trimester ook weer...).quote:Op maandag 27 juni 2011 20:20 schreef Kyara het volgende:
Ik moet vrijdag naar de vk om mijn bloeddruk op te laten meten. Als die te hoog is moet ik door naar de gyn. Zat de vorige keer op een onderdruk van 90..... Nu al....
geen idee, was nooit noodzaak om het op te meten. Verder ook nergens last van.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:22 schreef bitterend het volgende:
[..]
Heb je de neiging naar een hoge bloeddruk?
2 weken geleden had ik 70 als onderdruk
Ik heb er serieus over heen gekekenquote:Op maandag 27 juni 2011 21:14 schreef Susie het volgende:
die is van Rituals. 1ste pagina, vorige topic luie donder
Blök? In de zin van 'klump'?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:57 schreef hilliebillie het volgende:
kyara, helaas geen foto's, er zijn er wel gemaakt al was dat niet de bedoeling van ons maar de familie vond het wel nodig (m'n man en ik staan beide niet graag op de foto) en we hebben er ook geen happening van gemaakt. Gewoon normale kleding en m'n man zelfs op z'n blök (gewoon om even lekker te stangen naar de familie toe en lekker op onze eigen manier![]()
knip weer weg, persoonlijk verhaal van andere mensen, weet niet wie er eventueel heel misschien meeleest (waarschijnlijk niemand, maar toch)quote:Op maandag 27 juni 2011 22:16 schreef Popples het volgende:
wickie heeft hij geen eerdere zwangere gehad? maar goed dat je nu wat meer rust krijgt en neem deze ook he![]()
Geweldigquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:09 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik heb er serieus over heen gekeken![]()
maar dank je wel
Hier onweert het inmiddels. Het klinkt heel onheilspellend en dreigend. Ben benieuwd wat er in het komend uur allemaal gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:10 schreef Soempie het volgende:
Gewoon lekker vrij nemen dan.
Ik moet zo weer bloed laten prikken. De vorige keer is het mis gegaan en de vk heeft dus niet alle informatie gekregen (alleen info over ijzer en glucose, wat goed was). Baal wel, omdat het de vorige keer vacuüm trok en ze dus enorm zat te kloten. Daarom blijkbaar toch te weinig bloed afgenomen toen.
Hoop dat de onweersbuien en windvlagen hier snel losbarsten. Succes met het warme weer!
Neeeeeej, ik moet nog weg... Snik...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:09 schreef Kleurdoos het volgende:
juhp en hier in Noord-Holland rond 11:00
Ja hoor maar alleen onder een spoilerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:51 schreef Oognip het volgende:
TimeJumper, mag ik vragen hoe oud je bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* TimeJumper voelt zich al jaren 36
Rayen 2½ jaar!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:19 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja hoor maar alleen onder een spoiler
ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* TimeJumper voelt zich al jaren 36![]()
ik was zo nieuwsgierig, je roept altijd wel dat je oud bent, maar wat vind jij oud en wat vind ik oud? Dus ik was benieuwd
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |