) en medicijnen om
 ) en medicijnen om 

)
 ) 

Ik hoop dat het ok blijft gaan met je bloeddruk.
 Ik hoop dat het ok blijft gaan met je bloeddruk. Hij maakte de opmerking: 'Moeten we je contract dan aanpassen van 24 naar 20 uur?'
 Hij maakte de opmerking: 'Moeten we je contract dan aanpassen van 24 naar 20 uur?'   

Ik heb er serieus over heen gekekenquote:Op maandag 27 juni 2011 21:14 schreef Susie het volgende:
die is van Rituals. 1ste pagina, vorige topic luie donder

Dus er is nog hoop
 Dus er is nog hoop 

Blök? In de zin van 'klump'?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:57 schreef hilliebillie het volgende:
kyara, helaas geen foto's, er zijn er wel gemaakt al was dat niet de bedoeling van ons maar de familie vond het wel nodig (m'n man en ik staan beide niet graag op de foto) en we hebben er ook geen happening van gemaakt. Gewoon normale kleding en m'n man zelfs op z'n blök (gewoon om even lekker te stangen naar de familie toe en lekker op onze eigen manier

geweldig! En respect dat je daar nu nog energie voor hebt
 geweldig! En respect dat je daar nu nog energie voor hebt  

knip weer weg, persoonlijk verhaal van andere mensen, weet niet wie er eventueel heel misschien meeleest (waarschijnlijk niemand, maar toch)quote:Op maandag 27 juni 2011 22:16 schreef Popples het volgende:
wickie heeft hij geen eerdere zwangere gehad? maar goed dat je nu wat meer rust krijgt en neem deze ook he

Ramen zemen?
 Ramen zemen? 

Geweldigquote:
 ik heb er hier ook eentje zitten die niet zonder z'n blök kan! Zelfs voor z'n werk heeft hij een stel met stalen neuzen staan, en een paar 'sunjese blök' voor speciale gelegenheden!
  ik heb er hier ook eentje zitten die niet zonder z'n blök kan! Zelfs voor z'n werk heeft hij een stel met stalen neuzen staan, en een paar 'sunjese blök' voor speciale gelegenheden! 

Ik heb gisteren alle was en beddengoed opnieuw gevouwen. Ligt toch mooier zo, in de kast.
 Ik heb gisteren alle was en beddengoed opnieuw gevouwen. Ligt toch mooier zo, in de kast.

quote:Op maandag 27 juni 2011 22:09 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik heb er serieus over heen gekeken
maar dank je wel

)
  )

voor iedereen die last heeft van de hitte!
  voor iedereen die last heeft van de hitte! ! Je bent net pas vertrokken uit het WOHTS-topic!
 ! Je bent net pas vertrokken uit het WOHTS-topic! ! Uhh... ik heb nog nooit een kind in een kont zien groeien
 ! Uhh... ik heb nog nooit een kind in een kont zien groeien   . Maar m'n buik is voortaan ook al niet meer te verbergen, eindelijk weer een teken dat ik toch echt een prulleke in m'n buik heb
 . Maar m'n buik is voortaan ook al niet meer te verbergen, eindelijk weer een teken dat ik toch echt een prulleke in m'n buik heb   !
 !

Gaat hard!!
 Gaat hard!! 

Hier onweert het inmiddels. Het klinkt heel onheilspellend en dreigend. Ben benieuwd wat er in het komend uur allemaal gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:10 schreef Soempie het volgende:
Gewoon lekker vrij nemen dan.
Ik moet zo weer bloed laten prikken. De vorige keer is het mis gegaan en de vk heeft dus niet alle informatie gekregen (alleen info over ijzer en glucose, wat goed was). Baal wel, omdat het de vorige keer vacuüm trok en ze dus enorm zat te kloten. Daarom blijkbaar toch te weinig bloed afgenomen toen.
Hoop dat de onweersbuien en windvlagen hier snel losbarsten. Succes met het warme weer!

Ik vind noodweer eng en fascinerend tegelijk, zolang ik maar veilig binnen zit waar me niets kan gebeuren vind ik het mooi
 Ik vind noodweer eng en fascinerend tegelijk, zolang ik maar veilig binnen zit waar me niets kan gebeuren vind ik het mooi  

Neeeeeej, ik moet nog weg... Snik...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:09 schreef Kleurdoos het volgende:
juhp en hier in Noord-Holland rond 11:00

Ja hoor maar alleen onder een spoilerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:51 schreef Oognip het volgende:
TimeJumper, mag ik vragen hoe oud je bent?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* TimeJumper voelt zich al jaren 36 Rayen 2½ jaar!
Rayen 2½ jaar!

quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:19 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja hoor maar alleen onder een spoiler ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* TimeJumper voelt zich al jaren 36
ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* TimeJumper voelt zich al jaren 36
ik was zo nieuwsgierig, je roept altijd wel dat je oud bent, maar wat vind jij oud en wat vind ik oud? Dus ik was benieuwd

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |