Hoi dames,
Idd slecht nieuws.
Onze tweeling heeft TTS, bleek bij de echo vanmiddag.
Ben gelijk door gestuurd naar LUMC hier in Leiden.
Mn linker meisje heeft heel weinig vruchtwater, en de vruchtzak zit strak om dr heen. en de rechter heel erg veel, en een verdikte hart spier omdat ze zo hard moeten pompen om het bloed rond te krijgen.
We hebben nu verschillende behandelings mogelijkheden te horen gekregen en we hebben gekozen voor een laser behandeling, zodat ze de gezamelijke placenta in tweeén verdelen en ze elk hun eigen placenta deel hebben en niet zo met elkaar in verbinding zijn, en dan het teveel aan vruchtwater af laten tappen.
Maar er is een mogelijkheid dat dat niet kan, dat word morgen duidelijk met een kijkoperatie.
Mocht het zo zijn dat het niet mogelijk is, dan moeten we er voor kiezen om de navelstreng van de zwakste dicht te maken, waardoor ze overlijd, en de ander een grotere kans heeft om te overleven.
Ik had even tijd nodig om bij te komen van dit nieuws vandaar dat het even duurde voor ik dit neer kon zetten hier.
Angst zit er goed in nu, ook als ze de laserbehandeling wel kunnen doen, is het nog de vraag hoe het verder verloopt, en als alles wel gewoon goed gaat kan ik nog gewoon mn zwangerschap verder doorlopen zonder problemen.
Afwachten allemaal.
Paar dagen terug was ik dolgelukkig met t feit dat we 2 meiden krijgen.
En nu ben ik zo bang voor wat komen gaat