Dit inderdaad.quote:Op maandag 27 juni 2011 07:23 schreef MisterSqueaky het volgende:
iBood van vandaag is best een goede laptop voor die prijsImpressive.
Wel, in tegenstelling tot de afbeelding, bronskleurig volgens de productexpert. Dat is minder.
Heb de HP van laatst gekocht, maar deze heeft inderdaad ook een mooi prijsje.quote:Op maandag 27 juni 2011 07:23 schreef MisterSqueaky het volgende:
iBood van vandaag is best een goede laptop voor die prijsImpressive.
Wel, in tegenstelling tot de afbeelding, bronskleurig volgens de productexpert. Dat is minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:06 schreef Starman89 het volgende:
iBood bij jullie ook down?hier ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:06 schreef Starman89 het volgende:
iBood bij jullie ook down?Doet het hier ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welterusten dan maar
Ik ben inmiddels overleden
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:08 schreef Maraca het volgende:
Ja, hier ook down. Heb eigenlijk wel zin in een hunt. Het is toch te warm om te gaan slapen
Ja, en dan gaan we allemaal slapen en dan ga jij er vandoor met de boxquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:10 schreef GuitarJJ het volgende:
Geen hunt. Het wordt een Acer smartphone.
Of die mp3 speler die 200x voorbij komt, of de luchtfilteraar, of aaarrghhquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:09 schreef Maraca het volgende:
Om 3 uur wachten tot een grasmaaier is uitverkocht
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, en dan gaan we allemaal slapen en dan ga jij er vandoor met de box
twitter:ibood_hunt_NL twitterde op dinsdag 28-06-2011 om 00:01:02Acer Liquid E – snelle smartphone met GPS, capacitive touchscreen, 2GB microSD en Android 2.2 http://bit.ly/iBOOD-NL #ibood reageer retweet
bij dat account:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:12 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
![]()
Nee, maar;twitter:ibood_hunt_NL twitterde op dinsdag 28-06-2011 om 00:01:02Acer Liquid E – snelle smartphone met GPS, capacitive touchscreen, 2GB microSD en Android 2.2 http://bit.ly/iBOOD-NL #ibood reageer retweet
En hoe moet hij aan die info komen dan als t niet online staat?quote:Unofficial
It's a trapquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:12 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
![]()
Nee, maar;twitter:ibood_hunt_NL twitterde op dinsdag 28-06-2011 om 00:01:02Acer Liquid E – snelle smartphone met GPS, capacitive touchscreen, 2GB microSD en Android 2.2 http://bit.ly/iBOOD-NL #ibood reageer retweet
Geen idee. Maar het lijkt me niet dat hij dit verzintquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[..]
En hoe moet hij aan die info komen dan?
Vreemd, ik ga toch echt nog niet naar bed ff..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:13 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het lijkt me niet dat hij dit verzint
Ik ben dr ook bang voor ja.quote:
Ik vertrouw jou nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:26 schreef GuitarJJ het volgende:
Volgens de Facebook van iBood is het ook een Acer smartphone.. Welterusten![]()
http://www.facebook.com/iBoodNL?sk=wall
Waarom is de site down dan, dat gebeurt toch niet zomaar precies om 12 uur..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:26 schreef GuitarJJ het volgende:
Volgens de Facebook van iBood is het ook een Acer smartphone.. Welterusten![]()
http://www.facebook.com/iBoodNL?sk=wall
Omdat je nog online bentquote:
Mooie tijd voor updates? Weet ik het.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom is de site down dan, dat gebeurt toch niet zomaar precies om 12 uur..
Niet voor dit soort websitesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:29 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Mooie tijd voor updates? Weet ik het.
Ga jij nou maar slapen, morgenvroeg zal je zien dat de hunt gestart is en dat dit alles en slimme truc was van ibood om de hunt rustiger te laten verlopenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:29 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Mooie tijd voor updates? Weet ik het.
Nou, als je me zo graag weg wil hebben ga ik welquote:
Waarom niet? Ze kunnen het moeilijk tijdens een lopende deal doen. Dan heb je de kans dat mensen, die net aan het bestellen zijn, in de problemen komen.quote:
Nja, toch kleine kans dan je een eventuele box krijgt. Het is mij iig niet gelukt, de afgelopen keren!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar slapen, morgenvroeg zal je zien dat de hunt gestart is en dat dit alles en slimme truc was van ibood om de hunt rustiger te laten verlopen
Ik wil helemaal geen boxquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:33 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Nou, als je me zo graag weg wil hebben ga ik wel
[..]
Waarom niet? Ze kunnen het moeilijk tijdens een lopende deal doen. Dan heb je de kans dat mensen, die net aan het bestellen zijn, in de problemen komen.
[..]
Nja, toch kleine kans dan je een eventuele box krijgt. Het is mij iig niet gelukt, de afgelopen keren!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:33 schreef Maraca het volgende:
Wel weer jammer dat ibood wereldwijd offline is. Een wereldwijde hunt lijkt me ook niet realistisch
Dat is dan wel weer jammer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
onderhoud...dus lekker slapen allemaal
Dat is niet altijd hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
hebben we een mail gehad over de hunt? Nee. Slaap lekker
Precies 100% dezelfde telefoon op precies dezelfde datum 2 maanden later, idd verdacht.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:37 schreef men.mulder het volgende:
Wel vreemd want precies 2 maand geleden was er ook een Acer telefoon...
Ik krijg die mailtjes niet gelukkig, maar helaas, dan zo toch maar eens naar bed.quote:
goed gevonden shizquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:45 schreef shiznuts het volgende:
http://www.koopjessite.nl Advies verkoopprijs: ¤ 39,95 Alleen vandaag ¤ 19,95
VS http://cgi.ebay.com/7-LED(...)-Laser-/290580438861 ($ 2,64 all incl. = nog geen 10% van de prijs van koopjessite)
Vaak ook zo met andere items, zoals DV cams e.d.
Hmm? Hoe werkt dit dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:41 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Awesome. Ik ben benieuwd wat er in mijn box zit.
Tijdens een hunt komen er ook "verrassingsdozen" (boxes) voorbij. Wat er inzit weet je niet tot je hem thuis opent; het enige dat je weet is dat iBood garandeert dat de waarde van de spullen die er in zitten in hun ogen hoger is dan de prijs die je er voor betaalt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:58 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Tijdens een hunt komen er ook "verrassingsdozen" (boxes) voorbij. Wat er inzit weet je niet tot je hem thuis opent; het enige dat je weet is dat iBood garandeert dat de waarde van de spullen die er in zitten in hun ogen hoger is dan de prijs die je er voor betaalt.
Meestal zijn het overgebleven iBoods van de afgelopen weken (annuleringen, restvoorraad etc). Binnen grenzen - de kans dat de laptop van gisteren in een doos van E 20 zit is praktisch 0Het kwam volgens mij vroeger nog wel eens voor dat er iets in zat wat gewoon echt 10x zo duur was ofzo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:58 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Tijdens een hunt komen er ook "verrassingsdozen" (boxes) voorbij. Wat er inzit weet je niet tot je hem thuis opent; het enige dat je weet is dat iBood garandeert dat de waarde van de spullen die er in zitten in hun ogen hoger is dan de prijs die je er voor betaalt.
Meestal zijn het overgebleven iBoods van de afgelopen weken (annuleringen, restvoorraad etc). Binnen grenzen - de kans dat de laptop van gisteren in een doos van E 20 zit is praktisch 0OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe gaat zo'n 'hunt' in zijn werk dan?
![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:01 schreef Glasse het volgende:
[..]
OkEn hoe gaat zo'n 'hunt' in zijn werk dan?
quote:Wat is de iBOOD Hunt?
Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag. Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.
Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nóg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.
quote:Hoe weet ik wanneer de iBOOD hunt bezig is?
We kondigen een iBOOD Hunt niet altijd van te voren aan, maar je kunt de iBOOD Hunt eenvoudig herkennen aan de blauwe zwaailichten op de website! Als de Hunt is afgelopen dan verdwijnen deze vanzelf weer en komt het normale ritme van 1 aanbieding per dag weer terug. Je kunt de hunt regelmatig verwachten op iBOOD, dus houd de site goed in de gaten!
Hmm... eens even een keer kijken als er weer zo'n hunt is.quote:
Dat is dan wel weer jammer.quote:De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest.
Dat heb ik overigens nog nooit gehad.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:04 schreef Glasse het volgende:
[..]
Hmm... eens even een keer kijken als er weer zo'n hunt is.
[..]
Dat is dan wel weer jammer.
Wat men wel vergeet te vermelden is dat de site extreem traag en lastig bereikbaar wordt op zo'n momentquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:04 schreef Glasse het volgende:
[..]
Hmm... eens even een keer kijken als er weer zo'n hunt is.
quote:Beste iBOOD’ers,
Door een technische storing was het het bijna niet mogelijk om tussen 10 en 12 de laptop te bestellen. Dit vonden wij erg jammer aangezien we jullie de beste service willen bieden. Hierop hebben wij besloten om de mogelijkheden te inventariseren om het vandaag alsnog mogelijk te maken om de laptop te bestellen.
Wij komen hier zo snel mogelijk op terug.
Team iBOOD
En juist vorige hunt ging het heel erg netjes! Mede doordat er maar 1 forumtopic was voor alle producten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:06 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Wat men wel vergeet te vermelden is dat de site extreem traag en lastig bereikbaar wordt op zo'n momentZeker als ze via twitter aankondigen dat er iets leuks aankomt (ik noem de iPads van de vorige hunt).
Haha, weet ik welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:48 schreef GuitarJJ het volgende:
@Maraca en Delano,
Zie je nou wel, ik had toch gelijk!Als ik (op een of andere manier) wist dat er een hunt ging komen was ik echt niet zo kinderachtig geweest om er over te gaan liegen!
Yes, de wijn zelf trouwens ook!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:44 schreef Holy_Goat het volgende:
Heeft er iemand overigens ook die wijnbonnen gekocht? Ik dus 4, 3 als cadeau, maar heb er nog maar 2binnen omdanks mail op mail waar men steeds weer vraagt om adres gegevens...
Die flesjes gel ?quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:13 schreef Dionysiou het volgende:
Heb vandaag http://www.1dayfly.com/nl/offer/index gekocht. Erg goede dagaanbieding.
Ook voor iets minder grote aantallen toevallig? een stuk of 20/30?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:36 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Die flesjes gel ?
Ik kan ze met 1000 leveren voor 60 cent per stuk.
Nee dat wordt lastig, dan ga je toch wel naar een euro per stuk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:48 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ook voor iets minder grote aantallen toevallig? een stuk of 20/30?
Ja maar nu heb je ECOCLENZ ANTI BACTERIELE HANDGEL !!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:30 schreef Adames het volgende:
In de kruidvat heb je volgens mij nog halve liter navul flessen voor een euro.
Goede aankoopquote:Op maandag 11 juli 2011 21:32 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb de Dolce Gusto Piccolo gekocht op iBood
Stopcontact -> usb adapters zijn overal te koop voor een paar euroquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:36 schreef Maraca het volgende:
Het idee is handig, maar jammer dat je het óf via zonlicht op moet laten óf USB. Heb bij dit soort apparaten toch liever de mogelijkheid om het via het stopcontact op te laden
je kan hem ook op je rugzak vast maken als je bijvoorbeeld gaat fietsen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:46 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Stopcontact -> usb adapters zijn overal te koop voor een paar euroDus die optie is er; al zal je er dus wel iets bij moeten kopen als je er nog geen hebt.
Ik ben meer wat skeptisch over het praktisch nut. Ik ga dat apparaat echt niet open en bloot op de camping naast mijn tent of op het strand naast mijn handdoek leggen - dan is ie binnen een kwartier gejat
Ik ben blij met mijn paraplu uit Parijs. Ding werkt automatisch dmv een knopje. Die blikken op straat als ik dat knopje indruk blijven leukquote:
Ik las je berichtje half en dacht dat het zeker was, dacht neeeeee moet 6 uur op.. Maar is die aangekondigd dan?quote:
Maar is dus ook niet aangekondigd?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:31 schreef Maraca het volgende:
Ik zei.. ik hoop dat er een hunt is. Zei niet dat er één ging komen
Ja, ze verdienen niet de schoonheidsprijs neequote:
Neeeeeeeeeee zijn er nog mensen die lezen? In zon boek? Omg das wel eng!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:50 schreef shiznuts het volgende:
Boeken... is dat dan dat je moet lezen enzo?
Lezen? Dat stond er niet bijquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:50 schreef shiznuts het volgende:
Boeken... is dat dan dat je moet lezen enzo?
Deze gebruik ik ookquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:55 schreef delano.888 het volgende:
Welke site gebruiken jullie btw voor je overzicht? Ik http://www.dagaanbieding.net/ en vooral omdat ik dan op mn mobieltje precies dezelfde volgorde (autisme ftw!) heb via i.dagaanbieding.net/ dat werkt echt wel lekker vloeiend, is voor iphone maar werkt voor alle mobieltjes erg mooi!
Wat, doet hij het niet bij jou? Bij mij bleef hij ook even hangen op het eerste product (camera was dat) maar ondertussen loopt het lekker door. Wakeup light is al voorbij geweest, was super snel weg.quote:
Probeer eens CTRL+F5. Bij InTrePidIvity bleef hij ook al hangen bij de camera.quote:
Hier staat ie nog steeds op die camera?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat, doet hij het niet bij jou? Bij mij bleef hij ook even hangen op het eerste product (camera was dat) maar ondertussen loopt het lekker door. Wakeup light is al voorbij geweest, was super snel weg.
Blauwe juist ja, en die zie je inderdaad nu.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:36 schreef Karina het volgende:
Is er een hunt? Dan zie je toch dat rode licht?
Oh ik moest even refreshen inderdaad.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Blauwe juist ja, en die zie je inderdaad nu.
Grappig..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:32 schreef delano.888 het volgende:
Dat is ook zo, nu dit ding helaas:
[ afbeelding ]
De Supermario sleutelhangers zijn altijd wel leukquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:43 schreef delano.888 het volgende:
Nou het hunt idee was niet zo succesvol als ik hooptemaargoed, er hebben past wel een paar mensen op f5 zitten rammen
En hoezo zou DX failliet zijn?
Overigens is vrijwel alles wat op DX staat ook via ebay te krijgen, en soms zelfs goedkoper via ebay.
En de super lasers die je eigenlijk niet mag hebben in NL zijn echt vet van DXquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:44 schreef Karina het volgende:
[..]
De Supermario sleutelhangers zijn altijd wel leuk
F5 rammen dus!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:45 schreef EllaN het volgende:
Bij mij staat hij nog steeds op de camera? Google Chrome gebruik ik..
CTRL+F5quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:45 schreef EllaN het volgende:
Gewoon stug op F5 blijven rammen... Komt 'ie vast een keer tevoorschijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:45 schreef EllaN het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Ik heb oordopjes van DX, niets mis mee.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En de super lasers die je eigenlijk niet mag hebben in NL zijn echt vet van DX
Dan moet je ook eerst Format c: uitvoeren...quote:
Oh ja, heb ik ook een keertje gedaanquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:48 schreef delano.888 het volgende:
Oh en de map system32 verwijderen kan ook nog wel eens helpen
Je moet ook geen iDEAL gebruiken. Je kunt ze in een envelop je oude vieze overbodige goud opsturen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:48 schreef EllaN het volgende:
Ach, elke keer dat ik de wake up light wil, krijg ik een error bij Ideal in de hunt. Why bother
?
Die hadden ze gisteren bij 1dayflyquote:
Dat had ik alweer verdrongenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je moet ook geen iDEAL gebruiken. Je kunt ze in een envelop je oude vieze overbodige goud opsturen.
Werkt echt fantastiess..
Heb je die serieus gemist? Je moet ook wel minimaal 1x per 24 uur kijken hequote:
Je kon nu twee maanden pechhulp gratis krijgen bij een jaarabo.quote:
quote:
Roosvicee was een weekaanbieding, bij de AH.quote:
Oh, zo'n popcorn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:54 schreef delano.888 het volgende:
Overigens snap ik nooit waarom iedereen altijd die popcorn wil. Ik heb gewoon me pc aan me tv gehangen (scheelt ook nog eens 1 monitor) en kan alles lekker in hd op mn tv kijken zonder kastjes ed ertussen.
Ja zeg, ik moet ook nog FOKKEN! he?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb je die serieus gemist? Je moet ook wel minimaal 1x per 24 uur kijken he
Ben ik ook alweer te laat voor dan...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je kon nu twee maanden pechhulp gratis krijgen bij een jaarabo.
quote:
Ik heb een WD mediaspeler aan mijn tv hangen. Kabeltje naar mijn computer en stream alles in perfecte HD kwaliteitquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:54 schreef delano.888 het volgende:
Overigens snap ik nooit waarom iedereen altijd die popcorn wil. Ik heb gewoon me pc aan me tv gehangen (scheelt ook nog eens 1 monitor) en kan alles lekker in hd op mn tv kijken zonder kastjes ed ertussen.
Weet je wel hoe lekker het is om in 52 inch te fokkenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb een WD mediaspeler aan mijn tv hangen. Kabeltje naar mijn computer en stream alles in perfecte HD kwaliteit
Ik vind dat echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Weet je wel hoe lekker het is om in 52 inch te fokken
Windows op 150% en voila.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind dat echt verschrikkelijkheb het wel eens gedaan maar dat leest en typt voor geen meter
Ben onlangs van 19 naar 23,nogiets gegaan. Ideaalquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:56 schreef Karina het volgende:
Lijkt mij ook niets, 24 inch kan maar net.
WoW op 24 inch isquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben onlangs van 19 naar 23,nogiets gegaan. Ideaal
Flight sim X op 52 inch is pas WOWquote:
Ik word blindquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:57 schreef delano.888 het volgende:
De maten ed zijn wel iets anders, maar hier werkt het perfect zo:
[ afbeelding ]
Flight simquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Flight sim X op 52 inch is pas WOW
Of andere toffe games danquote:
Ik heb bij KLM wel eens de echte flight sim gezien, tof hoor!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Of andere toffe games dan
Ik vind t wel echt ubertof hoor flight sim x met joystick uiteraard
Ik heb nu 24 inch aan mijn desktop en een 22 inch tv/monitor, ook best handig.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:59 schreef Maraca het volgende:
Deed dat wel eens op de zondagavond in de TV SC. Laptop aansluiten op de tv en dan picture-in-picture gebruiken
Maarrrr flight sim X in 52" is ook echt wel heel erg "echt" ik doe dan ook alles op de echte manier (starten dmv alle stappen doorlopen enz) en dan met de stick, t is gewoon echt realtisch. De 9/11 terroristen schijnen het ook gebruikt te hebben om te oefenen he..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb bij KLM wel eens de echte flight sim gezien, tof hoor!
Colin McRae Dirt, mét stuurwiel/pedalen en 3D enabled.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Of andere toffe games dan
Ik vind t wel echt ubertof hoor flight sim x met joystick uiteraard
Maar dat kan ook zonder PC er tussen (ps3)quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:02 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Colin McRae Dirt, mét stuurwiel/pedalen en 3D enabled.
Project Opensky.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maarrrr flight sim X in 52" is ook echt wel heel erg "echt" ik doe dan ook alles op de echte manier (starten dmv alle stappen doorlopen enz) en dan met de stick, t is gewoon echt realtisch. De 9/11 terroristen schijnen het ook gebruikt te hebben om te oefenen he..
Op Schiphol-Rijk zit een winkeltje die dat soort dingen verkoopt, toevallig een paar weken geleden even naar binnen gelopen daar.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maarrrr flight sim X in 52" is ook echt wel heel erg "echt" ik doe dan ook alles op de echte manier (starten dmv alle stappen doorlopen enz) en dan met de stick, t is gewoon echt realtisch. De 9/11 terroristen schijnen het ook gebruikt te hebben om te oefenen he..
Waarschijnlijk niks aangezien je videokaart t ook aan moet kunnenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:03 schreef Maraca het volgende:
Mijn nieuwe monitor is 3D readygeen idee wat ik ermee moet..
Pas maar op je woorden. Voor je het weet heb je er een note bijquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:03 schreef delano.888 het volgende:
Overigens: slowchat tussen 2 modjes en een andere blauwe en mij![]()
![]()
Graag! Die krijg ik veel te weinigquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Pas maar op je woorden. Voor je het weet heb je er een note bij
Ik word misselijk van 3Dquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:03 schreef Maraca het volgende:
Mijn nieuwe monitor is 3D readygeen idee wat ik ermee moet..
En het 3D pakket dat je moet kopen is duurder dan wat ik heb betaald voor dit schermquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niks aangezien je videokaart t ook aan moet kunnen
Ik heb nog nooit wat gekocht, ik kijk alleen maarquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:05 schreef delano.888 het volgende:
Wat zouden we moeten zonder dagaanbiedingen he.. Ik zou dan een stuk minder toffe spullen hebben nu, dat weet ik wel
Zelfde hierquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:05 schreef delano.888 het volgende:
Wat zouden we moeten zonder dagaanbiedingen he.. Ik zou dan een stuk minder toffe spullen hebben nu, dat weet ik wel
Ik heb altijd de mazzel dat als ik iets nodig heb, het diezelfde week wel ergens op een dagaanbieding staat, kort geleden nog de dirt devil gekocht nadat mn eigen stofzuiger slecht werd.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wat gekocht, ik kijk alleen maar
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb altijd de mazzel dat als ik iets nodig heb, het diezelfde week wel ergens op een dagaanbieding staat, vorige week nog de dirt devil gekocht!
Tof ding he, als ik hem hier op max zet komt mn vloerbedekking losquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:07 schreef Karina het volgende:
[..]
die heb ik ook, alleen dan niet via een aanbieding maar van de Wehkamp.
Ik vind hem wel handig voor in de auto ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tof ding he, als ik hem hier op max zet komt mn vloerbedekking los
Ik had dat met die subwoofer laatst op iBood. Ik zat steeds te denken dat ik nog zoiets moest halen en toen kwam die aanbieding. Hij is gewoon perfectquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb altijd de mazzel dat als ik iets nodig heb, het diezelfde week wel ergens op een dagaanbieding staat, kort geleden nog de dirt devil gekocht nadat mn eigen stofzuiger slecht werd.
Ook jamo toch?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik had dat met die subwoofer laatst op iBood. Ik zat steeds te denken dat ik nog zoiets moest halen en toen kwam die aanbieding. Hij is gewoon perfect
Ah ziet er goed uit idd, wel een beetje jammer van de ipwn.quote:
Ja, ik heb een iPhone en iPod dus mij kwam het wel goed uit. Ding staat in de woonkamer (stopcontact) en je kan de voorkant losklikken waardoor je dan een draagbare box hebt. Ideaal voor in de badkamerquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ah ziet er goed uit idd, wel een beetje jammer van de ipwn.
Maar dan heb je dus alleen die platte voorkant? En hoe staat hij dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, ik heb een iPhone en iPod dus mij kwam het wel goed uit. Ding staat in de woonkamer (stopcontact) en je kan de voorkant losklikken waardoor je dan een draagbare box hebt. Ideaal voor in de badkamer
Ja, dan heb je alleen de voorkant (dus geen bas ofzo, maar dat is niet erg als je in bad zitquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maar dan heb je dus alleen die platte voorkant? En hoe staat hij dan?
Ik gebruik dit voor tijdens het douchen:
[ afbeelding ]
En ja, ook van ibood
Anyway, ik ga naar bed. Het was gezellig mensen, truste
'xmini' namaak?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maar dan heb je dus alleen die platte voorkant? En hoe staat hij dan?
Ik gebruik dit voor tijdens het douchen:
[ afbeelding ]
En ja, ook van ibood
Anyway, ik ga naar bed. Het was gezellig mensen, truste
Waarom zou je je iphone/ipod in de woonkamer voor muziek gebruiken? Dan kan je toch beter pc of radio gebruiken?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, dan heb je alleen de voorkant (dus geen bas ofzo, maar dat is niet erg als je in bad zit)
En zo staat hij:
[ afbeelding ]
Wat jij hebt is ook wel tof. Maar dan zou ik niks in de woonkamer hebben
En welterusten. Tot over 23 uur![]()
![]()
Jup, al vind ik deze beter werken aangezien deze stereo zijn en xmini alleen maar dubbel-mono als je er al 2 koopt.quote:
Lol.. guitar hero bundel hierquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:13 schreef delano.888 het volgende:
Hier staat ook de band hero bundel te pronken in de kamer, drumstel en alles, dat was dan wel weer een beetje domme beslissing (1x gespeeld)
Pc staat in mijn werkkamer en radio luister ik nietquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom zou je je iphone/ipod in de woonkamer voor muziek gebruiken? Dan kan je toch beter pc of radio gebruiken?
[..]
Jup, al vind ik deze beter werken aangezien deze stereo zijn en xmini alleen maar dubbel-mono als je er al 2 koopt.
Heb je fatsoenlijke boxen in je woonmaker bij de tv? Vast wel. Iphone daar op aansluiten!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Pc staat in mijn werkkamer en radio luister ik nietVolgens mij kan ik die ook alleen via mijn tv ontvangen
Eeeh, nee. Dat heb ik niet eigenlijkquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb je fatsoenlijke boxen in je woonmaker bij de tv? Vast wel. Iphone daar op aansluiten!
Word tijd dat je eens een onkyo-jamo combo van ibood kooptquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eeeh, nee. Dat heb ik niet eigenlijkHeb wel een surround sound set (waarvan één box het maar doet
staat nog op mijn to-do lijst om te kijken wat er mis gaat), maar daar kan ik geen iPhone op aansluiten. Daarnaast is het geluid wat uit die Gear komt perfect
Ding is klein, maar het geluid zeker niet
Daar zullen mijn buren heel blij mee zijnquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Word tijd dat je eens een onkyo-jamo combo van ibood kooptheb je 5.1 geluid uit je iphone
-Ok, nu ga ik echt naar bed![]()
Oh die komen wel voorbijquote:
Cowon of Sansaquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh die komen wel voorbijMaak je daar maar geen zorgen over.
Wil zelf een 4-seizoenen dekbed en een TomTom
Ik heb een iPod, daarom wil ik een andere.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:32 schreef Leonos het volgende:
Ik wil een mp3 speler !
Maar geen Apple / Itunes. Maar hoeft ook niet in een hunt
I knowquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb een iPod, daarom wil ik een andere.
iTunes en syncen sucs.
Had ibood een boekenpakket in de verkoop dan?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:47 schreef Maraca het volgende:
Nou, heb het pakketje met 20 boeken binnen![]()
Kwaliteit van de boeken varieert van verzegeld tot 'wtf is hiermee gebeurd?' Dat geldt ook voor de inhoudZitten een paar boeken tussen waar ik nog nooit van had gehoord, maar die mij wel heel erg interessant lijken, er zitten een paar boeken tussen die mooi opvulling zijn in de boekenkast en ik ga een zeer geliefde tante worden, want er zaten toch zeker een stuk of 5 kinderboeken tussen die mijn neefjes (1 en 3) geweldig gaan vinden
.
Kortom: voor die 10 euro niet eens zo'n slechte deal
Nee, dagknallerquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:51 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Had ibood een boekenpakket in de verkoop dan?
Klopt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:58 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Maar wat hield dat precies in? Gewoon twintig boeken, maar je wist niet welke?
Niet eerlijk. Jullie hebben er al eentje gehad niet zo lang geleden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:00 schreef bpi het volgende:
Op de belgische ibood site komt er weer een hunt. Ik heb zojuist een mail van hun gehad.
Ibood hunt natuurlijk !quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:06 schreef Poepoog het volgende:
Wij een regering, zij een iBood hunt.
Tja wat heb je liever.
Ik dacht het niet. Zonder regering redden we het ook.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:54 schreef Maraca het volgende:
Goed dat is duidelijk.
België wij hebben een transactievoorstel. Onze regering tegen jullie iBood hunt.
We gooien er Geert Wilders bij. Gratis en voor niks.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:19 schreef bpi het volgende:
[..]
Ik dacht het niet. Zonder regering redden we het ook.
Balkenende mogen ze ook nog hebbenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
We gooien er Geert Wilders bij. Gratis en voor niks.
Denk aan de internationale bekendheid die België zal krijgen als ze Balkenende als woordvoerder hebben.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Balkenende mogen ze ook nog hebben
Hierom?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Denk aan de internationale bekendheid die België zal krijgen als ze Balkenende als woordvoerder hebben.
Goed denkwerkquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:38 schreef borisz het volgende:
Zo mijn wijnpakketten zijn binnen![]()
[ afbeelding ]
Restantenpakket
Zuid-Frankrijkpakket
[ afbeelding ]
Ik had een Iboodbon waarbij je voor een tientje 40e aan wijn had.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:38 schreef borisz het volgende:
Zo mijn wijnpakketten zijn binnen![]()
[ afbeelding ]
Restantenpakket
Zuid-Frankrijkpakket
[ afbeelding ]
Ik had een Iboodbon waarbij je voor een tientje 40e aan wijn had.
Hier ook, ik zag op de bon staan items: 20 ik dacht HUH heb ik nu 2 keer betaald ofzo. Niet dat het erg is, maar goed.... Doos opengemaakt en ja hoor 20 boeken erin !!! Toffe actie .. Zal zo even een foto maken...quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:47 schreef Maraca het volgende:
Nou, heb het pakketje met 20 boeken binnen![]()
Kwaliteit van de boeken varieert van verzegeld tot 'wtf is hiermee gebeurd?' Dat geldt ook voor de inhoudZitten een paar boeken tussen waar ik nog nooit van had gehoord, maar die mij wel heel erg interessant lijken, er zitten een paar boeken tussen die mooi opvulling zijn in de boekenkast en ik ga een zeer geliefde tante worden, want er zaten toch zeker een stuk of 5 kinderboeken tussen die mijn neefjes (1 en 3) geweldig gaan vinden
.
Kortom: voor die 10 euro niet eens zo'n slechte deal
Niet dat ik weet, maar receptenboeken zijn altijd leukquote:
Zag het ook vanmiddag. En inderdaad, ik stoor me niet aan een omschrijving of medewerker als het product gewoon goed(koop) is.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:06 schreef Maraca het volgende:
Website iBood plaatst zieke omschrijving
Las vanmorgen al een paar verontwaardigde reacties op de websiteZou voor mij persoonlijk geen reden zijn om er niet meer te bestellen.
Lijkt mij gewoon verkapte reclame?quote:Op zondag 31 juli 2011 20:06 schreef Maraca het volgende:
Website iBood plaatst zieke omschrijving
Las vanmorgen al een paar verontwaardigde reacties op de websiteZou voor mij persoonlijk geen reden zijn om er niet meer te bestellen.
iBood of PhotoBox?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:46 schreef Maraca het volgende:
Als ik de berichten zo lees is het iig een bagger leverancier.
quote:
Het is anders niet PhotoBox waar je een deal mee sluit en het is ook niet PhotoBox die onwelgevallige posts van het iBood-forum verwijderd.quote:
Prima, goed streven, maar ook iBood moet zich aan de wet houden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Maar ibood wil zoveel mogelijk dingen verkopen.
Het verwijderen van berichten is hun eigen policy/keuze en niks tegen de wet aan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:59 schreef r_one het volgende:
[..]
Prima, goed streven, maar ook iBood moet zich aan de wet houden.
Het verwijderen van berichten is niet tegen de wet, het beperken van je recht als consument (Wet Koop op afstand) wel. Als iemand daar uitleg over vraagt en dat bericht wordt zonder meer verwijderd, is dát niet onrechtmatig, maar geeft het wel te denken waar iBood mee bezig isquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Het verwijderen van berichten is hun eigen policy/keuze en niks tegen de wet aan?
Je bent gerechtigd op je mening, maar dat ze die niet toelaten op hun kanalen, is hen weinig wijtbaar.
Aaaahquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:04 schreef delano.888 het volgende:
Waarom zijn jullie zo gemeen? Toen dit topic 4x omhoog ging binnen 5 minuten in myat dacht ik nu MOET er wel een hunt zijn, maar helaas
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:04 schreef delano.888 het volgende:
Waarom zijn jullie zo gemeen? Toen dit topic 4x omhoog ging binnen 5 minuten in myat dacht ik nu MOET er wel een hunt zijn, maar helaas
Dan vast wij ook binnenkort, en, ik heb VAKANTIEquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:10 schreef Maraca het volgende:
De Belgen hebben nu wel een hunt.
http://www.ibood.com/be/nl/
Stomme Belgen![]()
Je bent niet de enige die vakantie heeft, en de hunt is toch WAARDELOOS.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan vast wij ook binnenkort, en, ik heb VAKANTIE
Dat zou maar zo kunnen iddquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:13 schreef Maraca het volgende:
Krijgen wij alle retourzendingen van de Belgische hunt zeker
Nee, maar voor als ze die dingen retour zenden voor de Nederlandse hunt.quote:
Ah zo, dan doen ze heus wel een qwerty toetsenbordquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, maar voor als ze die dingen retour zenden voor de Nederlandse hunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |