abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99094827
Nou weet ik dat veel mensen gaan zeggen: NEEE JOH GEK dat zijn flutspeakers **** is veeeel beter.
Maar in deze prijsklasse, is dit nou een beetje kwaliteit? Ik overweeg het aan te schaffen voor de auto die nog moet komen ;)

http://www.avao.nl/aanbie(...)speakerset-kabelset/

Voor 150 euro een mooie deal of niet? En is het de normale prijs (260) ook waard?

Doen of niet doen?

Ik ga dus sowieso nooit een set van meer dan 200 kopen later, dus is dit onder de 200 aan te raden?

Oh en voor waar in de auto zijn deze speakers bedoelt en dus welke moeten er nog bijgekocht worden om het compleet te maken?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_99095673
Ronde in je deuren en de woofer in de kofferbak
The world of SKA music
  woensdag 6 juli 2011 @ 00:48:21 #3
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_99095819
Ik zou eerst maar eens uit gaan zoeken welke speakers in de auto moeten... Verschillende merken gebruiken verschillende maten, stekkers en bekabeling. Zou ook nog zomaar kunnen dat je nog losse tweeters voor moet hebben.

Verder, als je voor 200 euro kwaliteit denkt te verwachten zou ik er niet eens aan beginnen.
So we just called him Fred
pi_99121354
Niet doen dus? Ik verwacht geen top kwaliteit, maar aangezien de meeste auto's standaard uitgerust zijn met alleen speakers, moet dit toch wel een flinke verbetering zijn? Nou is dus de vraag, is het de 150 euro waard?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')