Post hem hier dan even, dat edit ik de OPquote:Op zondag 26 juni 2011 23:07 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Nee, ik wou OP maken!![]()
Maar goed. Ik ben klaar met het simuleren, maar ik kan alles morgen pas posten, ik zit nu op m'n PSP.
quote:Op zondag 26 juni 2011 23:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Post hem hier dan even, dat edit ik de OP
Pfft nu kan ik de spanning al helemaal niet meer aan.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:07 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Nee, ik wou OP maken!![]()
Maar goed. Ik ben klaar met het simuleren, maar ik kan alles morgen pas posten, ik zit nu op m'n PSP.
Jazeker, plaats nr. 3quote:Op zondag 26 juni 2011 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan je alvast laten doorschemeren of ik wel of niet gepromoveerd ben?
Want dan kan ik zonodig nog wat werken aan mijn sixpack aangezien ik er wel goed uit wil zien als ik mijn tocht door Leicester maak...
Is deze al gekoppeld?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Post hem hier dan even, dat edit ik de OP
En de Wolves zonder problemen veilig laten spelen... Doe wat met dit talent zou ik zeggen.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Echt??
Zet maar op mijn Palmares jongens!
Deze topcoach heeft Getafe de Copa del Rey laten pakken en gewoon Leicester terugbrengen op het eerste niveau in Engeland!
Drinks are on me, guys!![]()
Geef mij dan maar een lekker Corona biertjequote:Op zondag 26 juni 2011 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Echt??
Zet maar op mijn Palmares jongens!
Deze topcoach heeft Getafe de Copa del Rey laten pakken en gewoon Leicester terugbrengen op het eerste niveau in Engeland!
Drinks are on me, guys!![]()
Ik kan je wel vertellen uit een betrouwbare bron hoewel het geen Corona is dat Desperados volgende week 40% is afgeprijsd bij de AH, maar laat ik Ontopic blijven dit topic wil ik zeker niet verpesten.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:28 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Geef mij dan maar een lekker Corona biertje
Mag ik dan morgen een nieuwe maken met een geweldige OP?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee heb in FB even gevraagd of ze hem koppelen en deze #2 maken. Was het even vergeten
Juist.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:33 schreef rumiii het volgende:
Voortaan o bin laden nieuwe laten maken svp dank gr
In dat geval trakteer ik op Wieckse, Desperados, Jillz (voor de dames die hier niet zijn) of Strongbow.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan je wel vertellen uit een betrouwbare bron hoewel het geen Corona is dat Desperados volgende week 40% is afgeprijsd bij de AH, maar laat ik Ontopic blijven dit topic wil ik zeker niet verpesten.
Ja, 10e met Wolves. Als ik door Wolverhampton loop is er geen enkele vrouw van middelbare leeftijd die niet met mij op de foto wil!quote:Op zondag 26 juni 2011 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En de Wolves zonder problemen veilig laten spelen... Doe wat met dit talent zou ik zeggen.
Wow wow wow, is Mr. Bigstar op de teentjes getrapt?quote:
Ligt eraan wat middelbare leeftijd voor jou inhoudtquote:Op zondag 26 juni 2011 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, 10e met Wolves. Als ik door Wolverhampton loop is er geen enkele vrouw van middelbare leeftijd die niet met mij op de foto wil!
Tussen de 19 en de 25.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:41 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Ligt eraan wat middelbare leeftijd voor jou inhoudt
Teentjes getrapt?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow wow wow, is Mr. Bigstar op de teentjes getrapt?
Respect trouwens dat je Barça naar een veilige 10e plaats wist de loodsen!!
Ik heb gehoord dat ze op het Rode Plein in Moskou een standbeeld voor je op willen richten omdat je CSK toch naar de 7e plaats hebt geleid!quote:Op zondag 26 juni 2011 23:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Teentjes getrapt?
Ja logisch met deze matige selectie is het linkerrijtje natuurlijk prachtig.
Valencia wordt veranderd in Osama_bin_Ladenstad omdat ik kampioen ben gewordenquote:Op zondag 26 juni 2011 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze op het Rode Plein in Moskou een standbeeld voor je op willen richten omdat je CSK toch naar de 7e plaats hebt geleid!
Ja maar wat heeft Swansea nou gedaan. Ik wil ook een plaatsje in de officiele prijzenkastquote:Op zondag 26 juni 2011 23:59 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Valencia wordt veranderd in Osama_bin_Ladenstad omdat ik kampioen ben geworden
Ja, prachtig toch!quote:Op zondag 26 juni 2011 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze op het Rode Plein in Moskou een standbeeld voor je op willen richten omdat je CSK toch naar de 7e plaats hebt geleid!
Supertalentquote:Op maandag 27 juni 2011 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Proest tot nu toe 2x gedegradeerd, 1x middenmoot en 1x 16de van de 24.
Ik zit nu niet op de pc, ik post de uitslagen etc. morgen.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:29 schreef koenie95 het volgende:
Kan je niet gewoon de uitslag posten?als je er toch al 2 hebt neergezet
Dit is de OP, j0rdiiiiquote:Op maandag 27 juni 2011 09:45 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
Het grote FIFA 11 spel
Spelregels:
Ik kies een competitie en post de beschikbare teams. Als je dan een team wilt zijn post je dat, en dan zet ik je erbij. Als alle teams bezet zijn, ga ik op FIFA 11 een seizoen maken en dan simuleer ik alle wedstrijden. Aan het eind van dat seizoen ga ik alles posten, de uitslag, de eindstand en de topscorers.
Landskampioenen
Burrito met Manchester United
Chatman. met Terek Grozny
Osama_bin_Laden met Valencia CF
koenie95 met Cardiff City
Bekerwinnaars
j0rdiiii met CSKA Moskou
johannes_vermeer met Getafe CF
Silv met Middlesbrough
[ afbeelding ]
Ja, 24 teams dus 48 wedstrijdenquote:Op maandag 27 juni 2011 10:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
Trouwens, 46 wedstrijden is wel een grote competitie
quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 09:45 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
Landskampioenen
spelen ze ook tegen zichzelf?quote:Op maandag 27 juni 2011 10:48 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
[..]
Ja, 24 teams dus 48 wedstrijden
Je hebt gelijkquote:Op maandag 27 juni 2011 10:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
Trouwens, 46 wedstrijden is wel een grote competitie
Doe dan Wolfsburg!quote:Op maandag 27 juni 2011 12:21 schreef n00b13 het volgende:
Ik ga niet naar deutschland. Ich bleib hier!
Of het grote FC Barcelona 10e?quote:Op maandag 27 juni 2011 12:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hannover 96 jawohl!!
En ik raad dat Hannover 96 ook meteen kampioen wordt.
Trouwens, moet er in de OP niet een stukje komen voor Special Achievements?
Dan denk ik bijvoorbeeld eraan hoe het nietige Leicester City naar de promotie wordt geleid of hoe Wolverhampton 10e word?
Ja Wolfsburg vanuit Arnhem is maar 8+ uur op en neer rijden per dagquote:Op maandag 27 juni 2011 12:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe dan Wolfsburg!
Kan je in Nederland blijven wonen, maar telkens net ff over de grens rijden.
Dat had Theo Janssen ook nog eventueel gedaan.
Juist!quote:Op maandag 27 juni 2011 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja Wolfsburg vanuit Arnhem is maar 8+ uur op en neer rijden per dagHet is dat je een betere manager bent dan je topografische kennis...
![]()
Goed dat je er nog wat extra druk oplegt.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Eintracht Frankfurt, kijken of ik opnieuw kan degraderen, en Hannover 96 zal wel kampioen worden met die geweldige manager aan het hoofd.
Geen dank ik praat me graag in de underdog positie.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goed dat je er nog wat extra druk oplegt.
Wij in Hannover presteren het beste onder druk!
Al bezet door mijquote:Op maandag 27 juni 2011 16:34 schreef LimboFan het volgende:
Gedegradeerd, hoe kan dat nou!
VFB Stuttgart!
Ja, daar zijn we nu mee bezig, er zijn nog een paar Duitse clubs die nog een nieuwe Nederlandse van Gaal nodig hebben, dus wees er snel bij!quote:
Ik ben koning !!quote:Op zondag 26 juni 2011 22:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Het grote FIFA 11 spel
Spelregels:
Osama_bin_Laden kiest een competitie en post de beschikbare teams. Als je dan een team wilt zijn post je dat, en dan zet Osama_bin_Laden je erbij. Als alle teams bezet zijn, ga ik op FIFA 11 een seizoen maken en dan simuleer ik alle wedstrijden. Aan het eind van dat seizoen gaat Osama_bin_Laden alles posten, de uitslag, de eindstand en de topscorers.
Landskampioenen
Bekerwinnaars
j0rdiiii met CSKA Moskou
johannes_vermeer met Getafe CF
Silv met Middlesbrough
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou is de volgende comp in NL, en Spanje hebben we al gedaan, maar ik doe ook nog de tweede divisie uit Spanjequote:Op maandag 27 juni 2011 22:27 schreef n00b13 het volgende:
Doe nou eens Nederland of Spanje ofzo. Ik heb geen fifa 11 anders had ik het zelf gedaan.
kanik ook meedoenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:39 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Speciaal voor jou is de volgende comp in NL, en Spanje hebben we al gedaan, maar ik doe ook nog de tweede divisie uit Spanje
okequote:Op maandag 27 juni 2011 22:45 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Ja, je kan Nürnberg nog zien.
Het is je nog gelukt ookquote:Op maandag 27 juni 2011 22:56 schreef larry91 het volgende:
[..]
Top. Ik ga Mainz naar de Europa League leiden.
Volgens mij wel, ergens in de middenmoot dacht ikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:49 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Is het me gelukt te handhaven?
Dan wil ik straks in Nederland wel degraderen met heerenveen
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:55 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Beste johannes_vermeer,
Op basis van uw huidige resultaten (15de plaats) heeft het bestuur van Hannover 96 besloten u uit uw functie te ontheven.
Met onvriendelijke groet,
Het bestuur van Hannover 96
WOOOTquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:58 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
EINDSTAND
1) Werder Bremen
2) 1.FC Köln
3) Hamburger SV
4) Mainz 05
5) VfB Stuttgart
6) Schalke 04
7) Bayern München
8) Borussia Mönchengladbach
9) Bayer Leverkusen
10) Borussia Dortmund
11) Eintracht Frankfurt
12) SC Freiburg
13) 1.FC Kaiserslautern
14) Hannover 96
15) 1899 Hoffenheim
16) VfL Wolfsburg
17) Sankt Pauli
18) 1.FC Nürnberg
Gefeliciteerd MaxC, met het behalen van het landskampioenschap! [ afbeelding ]
DFB POKAL
Dortmund 1-1 M'gladbach (2-4 pen.)
Gefeliciteerd Gramulanion, met het behalen van de DFB Pokal! [ afbeelding ]
TOPSCORERS
1) L. Barrios - Dortmund - 13
2) C. Pizarro - Werder - 13
3) I. Olic - Bayern - 12
4) Caio - Eintracht - 11
5) S. Allagui - Mainz - 11
Neem je geen sabbatical om het vervelende laatste seizoen te vergeten?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan ik al zeggen dat ik Vitesse wil zijn in de Eredivisie?
Heldquote:
Ajax, het is zwak maar ik wil is een resultaat neerzettenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:15 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
Volgende stop: Eredivisie!
Beschikbare teams:
ADO
AZ
Ajax
De Graafschap
FC Groningen
FC Twente
FC Utrecht
Feyenoord
Heracles
NAC Breda
NEC
PSV
Roda
Excelsior - Osama_bin_Laden
Heerenveen - Uw_ergste_nachtmerrie
VVV
Vitesse - johannes_vermeer
Willem II
We hebbenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:42 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
@O_b_l_: Hebben we ook "Prutstaties" onder de achievements?
Verder niets dan lof, want ik zit elke keer vol spanning te kijken...
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:02 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
He jammer, zo maak ik nooit een kans op een "sneervolle vermelding"
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:11 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
Nog voor de OP j0rdiiii:
Special Achievementsprestaties:
Doublepain, door het behalen van de 15de plaats met Manchester City.
Leanotsoynus, door het behalen van de 12de plaats met Chelsea.
Littlerabbit, door het behalen van de 14de plaats met Anzhi Makhachkala.
koenie95, door het behalen van de 15de plaats met Villarreal.
Afhaalchinees, door het behalen van de 10de plaats met FC Barcelona.
Osama_bin_Laden, door het behalen van de 22ste plaats met Reading.
Afhaalchinees, door het behalen van de 20ste plaats met QPR.
Gramulanion, door het behalen van de 24ste plaats met Derby County.
pepijn15, door het behalen van de 18de plaats met 1.FC Nürnberg.
prestaties:
Scuidward, door het behalen van de 2de plaats met Tottenham Hotspur.
johannes_vermeer, door het behalen van de 10de plaats met Wolverhampton.
Chatman., door het behalen van de 1ste plaats met Terek Grozny.
Osama_bin_Laden, door het behalen van de 1ste plaats met Valencia CF.
TheFastOne, door het behalen van de 2de plaats met Aletico Madrid.
mega-worstje, door het behalen van de 5de plaats met Osasuna.
johannes_vermeer, door het behalen van de 3de plaats met Leicester City.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]2 keer in het bovenste rijtje staan
Maar ja, Anzhi is sowieso niet de bestequote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik dien protest in! ik ben met Azhni maar 2 plekken onder hun werkelijke notering geeindigd
Merab Jordaniaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Give me two more days!
Vitesse gaat de Champions League halen dankzij Merab en mij!
Wij in Arnhem haten Nijmegenaren, en als wij de derby tegen jullie thuis verliezen mogen ze mijn lijk als levende kanonskogel door drieëntwintig brandende hoepels schieten!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:35 schreef larry91 het volgende:
Onder mijn bewind gaat er dit jaar eindelijk een bekerwinst komen in Nijmegen!
Dat gaat onder mijn leiding voor het eerst in 30 jaar weer gebeuren. Dus bereid je maar vast voor op het kanonquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij in Arnhem haten Nijmegenaren, en als wij de derby tegen jullie thuis verliezen mogen ze mijn lijk als levende kanonskogel door drieëntwintig brandende hoepels schieten!
Ok ik doe voor het eerst mee en ik kies Rodaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:28 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
Beschikbare teams:
ADO
De Graafschap
Heracles
Roda
*Steekt vast de hoepels in de fik*quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:44 schreef larry91 het volgende:
[..]
Dat gaat onder mijn leiding voor het eerst in 30 jaar weer gebeuren. Dus bereid je maar vast voor op het kanon
Ajax gaat de derde ster binnenslepen, nu maar hopen dat ik niet door de Jong Ajax trainer wordt vervanger halverwege het seizoen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij kunnen beginnen?
Vitesse gaat Europa in, mark my words.
Die hebben ze alquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax gaat de derde ster binnenslepen, nu maar hopen dat ik niet door de Jong Ajax trainer wordt vervanger halverwege het seizoen.
Dit spel is gisteren begonnen geloof ik (of anders eergisteren) en we hebben al een stuk of 5 competities gehad. Het gaat erg snel dit spel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:18 schreef DinkMonkey het volgende:
Hebben we elke dag een andere competitie?
Geen wodka...?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen wodka voor jou bij een mogelijk kampioenschap die smiley hakt erin
Gaat de nr. 7 Europa in?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij kunnen beginnen?
Vitesse gaat Europa in, mark my words.
In dat geval feliciteer ik johannes_vermeer met het feit dat hij ook echt Europa ingaat!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja Fifa simuleert geen play offs dus de nummer 5 t/m 8 gaan Europa in
Dan moet ik nog een seizoen doorgaan. Maar dat gaat sowieso niet dit seizoen, ik ben zelf niet gekwalificeerd en dan kan ik het niet zien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:39 schreef DinkMonkey het volgende:
Dat is lekker. Maar kunnnen we ook niet uitslagen zien van de EL en CL?
Je bedelde al om Wodkaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:02 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Die post ik morgen, om jullie nog even in spanning te houden
Heb je het resultaat van de wedstrijd Vitesse - NEC?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:02 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Die post ik morgen, om jullie nog even in spanning te houden
Ik kijk even.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je het resultaat van de wedstrijd Vitesse - NEC?
Ik heb daar namelijk mijn leven om verwed (mijn lijk als kanonskogel door brandende hoepels blablabla).
En ja, 7e dat is Europa hoor.
Ie - nie - es - taa, Bony komt er aan!
Vitesse 0-0 NECquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je het resultaat van de wedstrijd Vitesse - NEC?
Ouchhhh, zet maar bijquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:25 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Vitesse 0-0 NEC
NEC 0-0 Vitesse
Moet je aan j0rdiiii vragenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ouchhhh, zet maar bijprestaties neer...
OKE ZAL IK ZO POSTENquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
HALLO IK WIL STATISTIEK EINDSTANDEN ENZULKS
Oh jeej... ik kan wel door de grondzakken momenteel nu maar hopen dat het in de thuiswedstrijd beter ging.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
PSV 1-0 Ajax![]()
![]()
![]()
Als ik europees voetbal haal dan heb ik gefaalt.
Zo, en nu wil ikquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel een doelpuntrijke competitie geweest zo te zien
Oh en Jaap Stam, goed werk!
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:15 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
EINDSTAND
1) Ajax
2) FC Twente
3) NAC Breda
4) Feyenoord
5) PSV
6) Vitesse
7) SC Heerenveen
8) FC Utrecht
9) Roda JC
10) De Graafschap
11) VVV-Venlo
12) AZ
13) Heracles
14) FC Groningen
15) NEC
16) ADO Den Haag
17) Willem II
18) SBV Excelsior
Gefeliciteerd Littlerabbit, met het behalen van het landschap! [ afbeelding ]
KNVB BEKER
PSV 0-3 SC Heerenveen
Gefeliciteerd Uw_ergste_nachtmerrie, met het behalen van de KNVB Beker! [ afbeelding ]
TOPSCORERS
1) Gonzalo Garcia - Groningen - 13
2) J. Tomasson - Feyenoord - 10
3) J. Reis - PSV - 9
4) J. Mulenga - Utrecht - 9
5) F. Idabdelhay - NAC - 8
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:18 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
[..]
Zo, en nu wil ik [ afbeelding ]![]()
Je had mijn hart gebroken etc. geen Wodka voor jouquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen wodka voor jou bij een mogelijk kampioenschap die smiley hakt erin
Arme Ibrahimovicquote:
In Fifa hebben ze waarschijnlijk nog een degelijke selectie dus je kunt het iig nooit slechter doen dan de realiteitquote:
Jawel, ik heb alle transfers doorgevoerd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Fifa hebben ze waarschijnlijk nog een degelijke selectie dus je kunt het iig nooit slechter doen dan de realiteit
Cambuurfan zekerquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:04 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Gadver de gadver, notabene met de club waar ik de meeste hekel aan heb de beker winnen![]()
Doe trouwens Lecce maar..
Hebben ze nog Cassano en Pazzini?quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Fifa hebben ze waarschijnlijk nog een degelijke selectie dus je kunt het iig nooit slechter doen dan de realiteit
Lekker binnenkomen bij een clubquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan je een paar van mijn sterspelers noemen? (Genoa)
quote:
Het is bijna niet te geloven dat het geen afgesproken werk isquote:
Je 5 beste spelers zijn:quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan je een paar van mijn sterspelers noemen? (Genoa)
thats a dealquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:29 schreef dustinoo het volgende:
Aandewiel inderdaad littlerabit xd
alleen als ik karelse word
aighttquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:31 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
thats a deal
is that oke with you osama?
Jullie met z'n tweeën bij Bologna?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:31 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
thats a deal
is that oke with you osama?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:51 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
ligt eraan hoeveel plekken je ons omhoog kan sjoemelen?
Mwa met transfers wordt het zo gecompliceerd het is wel snel en lekker luchtig zo. (Ik weet bijvoorbeeld hoe lastig spelers aankopen in Fifa kan zijnquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:00 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
Zal ik een nieuwe carrière maken dan?
Btw. dan kan ik alleen spelers (ver)kopen, de andere ploegen doen dat automatisch.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa met transfers wordt het zo gecompliceerd het is wel snel en lekker luchtig zo. (Ik weet bijvoorbeeld hoe lastig spelers aankopen in Fifa kan zijn), maar als jij dit wil doen is het zeker een idee ja.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:59 schreef larry91 het volgende:
Als Osama voor FIFA presidentschap zou gaan zou ik voor hem stemmen. Hij organiseert competities zoals het eens bedoeld was, veel beter dan dhr. Blatter.
Kut! Die heb ik niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jup Holland Jup!
Transfermarkt?
Dan verkoop ik Miguel Veloso voor vijf bier.
Als je nou Miguel Veloso in ieder geval koopt heb je in ieder geval 1 / 11e deel van een team!quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:59 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
[..]
N00b! Je heb nog geen team!
Owh. Ik dacht dat het over voetbalplaatjes ging én ik had wel trek in een biertje.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je nou Miguel Veloso in ieder geval koopt heb je in ieder geval 1 / 11e deel van een team!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:06 schreef n00b13 het volgende:
[..]
[..]
Owh. Ik dacht dat het over voetbalplaatjes ging én ik had wel trek in een biertje.Ik heb zin in wodkaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig is Fok! anoniemquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb zin aan deze competitie te beginnen en Genoa te smeden tot een kampioensteam.
Pas als dat gebeurd is ga ik weer aan de fles!
Delen!quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb zin aan deze competitie te beginnen en Genoa te smeden tot een kampioensteam.
Pas als dat gebeurd is ga ik weer aan de fles!
Houd je een mogelijke Belg in je selectie wel thuis.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als het nog lang duurt beleg ik met Genoa wel een trainingskamp in Congo.
Het schijnt dat ze Osama bin Laden het land niet inlaten..quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:49 schreef LimboFan het volgende:
Nog steeds niet begonnen? Hoelang duren die stakingen van de politie nog?
Heb een nacht in een asielzoekerscentrum moeten doorbrengen. Daar ben ik s'nachts er tussenuit geglipt. Tja, ik ben toch geen hont!quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze Osama bin Laden het land niet inlaten..
Gewoon alles in een keer, dat is snellerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Doe per speelronde, dan kom je wel de dag door
Dat kan ik alleen van mijn eigen team zien dan, en dat is ook behoorlijk tijdrovend.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Nee joh, gewoon per speelronde. En dan ook even erbij zetten wie geel heeft gekregen, wie rood. Wie de goals hebben gemaakt etc..
Ik doe gewoon weer zoals de vorige keren.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
Vergeet ook niet welke minuut enzo enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |