Post hem hier dan even, dat edit ik de OPquote:Op zondag 26 juni 2011 23:07 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Nee, ik wou OP maken!![]()
Maar goed. Ik ben klaar met het simuleren, maar ik kan alles morgen pas posten, ik zit nu op m'n PSP.
quote:Op zondag 26 juni 2011 23:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Post hem hier dan even, dat edit ik de OP
Pfft nu kan ik de spanning al helemaal niet meer aan.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:07 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Nee, ik wou OP maken!![]()
Maar goed. Ik ben klaar met het simuleren, maar ik kan alles morgen pas posten, ik zit nu op m'n PSP.
Jazeker, plaats nr. 3quote:Op zondag 26 juni 2011 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan je alvast laten doorschemeren of ik wel of niet gepromoveerd ben?
Want dan kan ik zonodig nog wat werken aan mijn sixpack aangezien ik er wel goed uit wil zien als ik mijn tocht door Leicester maak...
Is deze al gekoppeld?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Post hem hier dan even, dat edit ik de OP
En de Wolves zonder problemen veilig laten spelen... Doe wat met dit talent zou ik zeggen.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Echt??
Zet maar op mijn Palmares jongens!
Deze topcoach heeft Getafe de Copa del Rey laten pakken en gewoon Leicester terugbrengen op het eerste niveau in Engeland!
Drinks are on me, guys!![]()
Geef mij dan maar een lekker Corona biertjequote:Op zondag 26 juni 2011 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Echt??
Zet maar op mijn Palmares jongens!
Deze topcoach heeft Getafe de Copa del Rey laten pakken en gewoon Leicester terugbrengen op het eerste niveau in Engeland!
Drinks are on me, guys!![]()
Ik kan je wel vertellen uit een betrouwbare bron hoewel het geen Corona is dat Desperados volgende week 40% is afgeprijsd bij de AH, maar laat ik Ontopic blijven dit topic wil ik zeker niet verpesten.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:28 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Geef mij dan maar een lekker Corona biertje
Mag ik dan morgen een nieuwe maken met een geweldige OP?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee heb in FB even gevraagd of ze hem koppelen en deze #2 maken. Was het even vergeten
Juist.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:33 schreef rumiii het volgende:
Voortaan o bin laden nieuwe laten maken svp dank gr
In dat geval trakteer ik op Wieckse, Desperados, Jillz (voor de dames die hier niet zijn) of Strongbow.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan je wel vertellen uit een betrouwbare bron hoewel het geen Corona is dat Desperados volgende week 40% is afgeprijsd bij de AH, maar laat ik Ontopic blijven dit topic wil ik zeker niet verpesten.
Ja, 10e met Wolves. Als ik door Wolverhampton loop is er geen enkele vrouw van middelbare leeftijd die niet met mij op de foto wil!quote:Op zondag 26 juni 2011 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En de Wolves zonder problemen veilig laten spelen... Doe wat met dit talent zou ik zeggen.
Wow wow wow, is Mr. Bigstar op de teentjes getrapt?quote:
Ligt eraan wat middelbare leeftijd voor jou inhoudtquote:Op zondag 26 juni 2011 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, 10e met Wolves. Als ik door Wolverhampton loop is er geen enkele vrouw van middelbare leeftijd die niet met mij op de foto wil!
Tussen de 19 en de 25.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:41 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Ligt eraan wat middelbare leeftijd voor jou inhoudt
Teentjes getrapt?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow wow wow, is Mr. Bigstar op de teentjes getrapt?
Respect trouwens dat je Barça naar een veilige 10e plaats wist de loodsen!!
Ik heb gehoord dat ze op het Rode Plein in Moskou een standbeeld voor je op willen richten omdat je CSK toch naar de 7e plaats hebt geleid!quote:Op zondag 26 juni 2011 23:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Teentjes getrapt?
Ja logisch met deze matige selectie is het linkerrijtje natuurlijk prachtig.
Valencia wordt veranderd in Osama_bin_Ladenstad omdat ik kampioen ben gewordenquote:Op zondag 26 juni 2011 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze op het Rode Plein in Moskou een standbeeld voor je op willen richten omdat je CSK toch naar de 7e plaats hebt geleid!
Ja maar wat heeft Swansea nou gedaan. Ik wil ook een plaatsje in de officiele prijzenkastquote:Op zondag 26 juni 2011 23:59 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Valencia wordt veranderd in Osama_bin_Ladenstad omdat ik kampioen ben geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |