Tussen de 19 en de 25.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:41 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Ligt eraan wat middelbare leeftijd voor jou inhoudt
Teentjes getrapt?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow wow wow, is Mr. Bigstar op de teentjes getrapt?
Respect trouwens dat je Barça naar een veilige 10e plaats wist de loodsen!!
Ik heb gehoord dat ze op het Rode Plein in Moskou een standbeeld voor je op willen richten omdat je CSK toch naar de 7e plaats hebt geleid!quote:Op zondag 26 juni 2011 23:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Teentjes getrapt?
Ja logisch met deze matige selectie is het linkerrijtje natuurlijk prachtig.
Valencia wordt veranderd in Osama_bin_Ladenstad omdat ik kampioen ben gewordenquote:Op zondag 26 juni 2011 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze op het Rode Plein in Moskou een standbeeld voor je op willen richten omdat je CSK toch naar de 7e plaats hebt geleid!
Ja maar wat heeft Swansea nou gedaan. Ik wil ook een plaatsje in de officiele prijzenkastquote:Op zondag 26 juni 2011 23:59 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Valencia wordt veranderd in Osama_bin_Ladenstad omdat ik kampioen ben geworden
Ja, prachtig toch!quote:Op zondag 26 juni 2011 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze op het Rode Plein in Moskou een standbeeld voor je op willen richten omdat je CSK toch naar de 7e plaats hebt geleid!
Supertalentquote:Op maandag 27 juni 2011 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Proest tot nu toe 2x gedegradeerd, 1x middenmoot en 1x 16de van de 24.
Ik zit nu niet op de pc, ik post de uitslagen etc. morgen.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:29 schreef koenie95 het volgende:
Kan je niet gewoon de uitslag posten?als je er toch al 2 hebt neergezet
Dit is de OP, j0rdiiiiquote:Op maandag 27 juni 2011 09:45 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
Het grote FIFA 11 spel
Spelregels:
Ik kies een competitie en post de beschikbare teams. Als je dan een team wilt zijn post je dat, en dan zet ik je erbij. Als alle teams bezet zijn, ga ik op FIFA 11 een seizoen maken en dan simuleer ik alle wedstrijden. Aan het eind van dat seizoen ga ik alles posten, de uitslag, de eindstand en de topscorers.
Landskampioenen
Burrito met Manchester United
Chatman. met Terek Grozny
Osama_bin_Laden met Valencia CF
koenie95 met Cardiff City
Bekerwinnaars
Burrito met Manchester United
j0rdiiii met CSKA Moskou
johannes_vermeer met Getafe CF
Silv met Middlesbrough
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |