quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:02 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
He jammer, zo maak ik nooit een kans op een "sneervolle vermelding"
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:11 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
Nog voor de OP j0rdiiii:
Special Achievementsprestaties:
Doublepain, door het behalen van de 15de plaats met Manchester City.
Leanotsoynus, door het behalen van de 12de plaats met Chelsea.
Littlerabbit, door het behalen van de 14de plaats met Anzhi Makhachkala.
koenie95, door het behalen van de 15de plaats met Villarreal.
Afhaalchinees, door het behalen van de 10de plaats met FC Barcelona.
Osama_bin_Laden, door het behalen van de 22ste plaats met Reading.
Afhaalchinees, door het behalen van de 20ste plaats met QPR.
Gramulanion, door het behalen van de 24ste plaats met Derby County.
pepijn15, door het behalen van de 18de plaats met 1.FC Nürnberg.
prestaties:
Scuidward, door het behalen van de 2de plaats met Tottenham Hotspur.
johannes_vermeer, door het behalen van de 10de plaats met Wolverhampton.
Chatman., door het behalen van de 1ste plaats met Terek Grozny.
Osama_bin_Laden, door het behalen van de 1ste plaats met Valencia CF.
TheFastOne, door het behalen van de 2de plaats met Aletico Madrid.
mega-worstje, door het behalen van de 5de plaats met Osasuna.
johannes_vermeer, door het behalen van de 3de plaats met Leicester City.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]2 keer in het bovenste rijtje staan
Maar ja, Anzhi is sowieso niet de bestequote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik dien protest in! ik ben met Azhni maar 2 plekken onder hun werkelijke notering geeindigd
Merab Jordaniaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Give me two more days!
Vitesse gaat de Champions League halen dankzij Merab en mij!
Wij in Arnhem haten Nijmegenaren, en als wij de derby tegen jullie thuis verliezen mogen ze mijn lijk als levende kanonskogel door drieëntwintig brandende hoepels schieten!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:35 schreef larry91 het volgende:
Onder mijn bewind gaat er dit jaar eindelijk een bekerwinst komen in Nijmegen!
Dat gaat onder mijn leiding voor het eerst in 30 jaar weer gebeuren. Dus bereid je maar vast voor op het kanonquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij in Arnhem haten Nijmegenaren, en als wij de derby tegen jullie thuis verliezen mogen ze mijn lijk als levende kanonskogel door drieëntwintig brandende hoepels schieten!
Ok ik doe voor het eerst mee en ik kies Rodaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:28 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
Beschikbare teams:
ADO
De Graafschap
Heracles
Roda
*Steekt vast de hoepels in de fik*quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:44 schreef larry91 het volgende:
[..]
Dat gaat onder mijn leiding voor het eerst in 30 jaar weer gebeuren. Dus bereid je maar vast voor op het kanon
Ajax gaat de derde ster binnenslepen, nu maar hopen dat ik niet door de Jong Ajax trainer wordt vervanger halverwege het seizoen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij kunnen beginnen?
Vitesse gaat Europa in, mark my words.
Die hebben ze alquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax gaat de derde ster binnenslepen, nu maar hopen dat ik niet door de Jong Ajax trainer wordt vervanger halverwege het seizoen.
Dit spel is gisteren begonnen geloof ik (of anders eergisteren) en we hebben al een stuk of 5 competities gehad. Het gaat erg snel dit spel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:18 schreef DinkMonkey het volgende:
Hebben we elke dag een andere competitie?
Geen wodka...?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen wodka voor jou bij een mogelijk kampioenschap die smiley hakt erin
Gaat de nr. 7 Europa in?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij kunnen beginnen?
Vitesse gaat Europa in, mark my words.
In dat geval feliciteer ik johannes_vermeer met het feit dat hij ook echt Europa ingaat!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja Fifa simuleert geen play offs dus de nummer 5 t/m 8 gaan Europa in
Dan moet ik nog een seizoen doorgaan. Maar dat gaat sowieso niet dit seizoen, ik ben zelf niet gekwalificeerd en dan kan ik het niet zien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:39 schreef DinkMonkey het volgende:
Dat is lekker. Maar kunnnen we ook niet uitslagen zien van de EL en CL?
Je bedelde al om Wodkaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:02 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Die post ik morgen, om jullie nog even in spanning te houden
Heb je het resultaat van de wedstrijd Vitesse - NEC?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:02 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Die post ik morgen, om jullie nog even in spanning te houden
Ik kijk even.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je het resultaat van de wedstrijd Vitesse - NEC?
Ik heb daar namelijk mijn leven om verwed (mijn lijk als kanonskogel door brandende hoepels blablabla).
En ja, 7e dat is Europa hoor.
Ie - nie - es - taa, Bony komt er aan!
Vitesse 0-0 NECquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je het resultaat van de wedstrijd Vitesse - NEC?
Ouchhhh, zet maar bijquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:25 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Vitesse 0-0 NEC
NEC 0-0 Vitesse
Moet je aan j0rdiiii vragenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ouchhhh, zet maar bijprestaties neer...
OKE ZAL IK ZO POSTENquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
HALLO IK WIL STATISTIEK EINDSTANDEN ENZULKS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |