Dit spel is gisteren begonnen geloof ik (of anders eergisteren) en we hebben al een stuk of 5 competities gehad. Het gaat erg snel dit spel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:18 schreef DinkMonkey het volgende:
Hebben we elke dag een andere competitie?
Geen wodka...?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen wodka voor jou bij een mogelijk kampioenschap die smiley hakt erin
Gaat de nr. 7 Europa in?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij kunnen beginnen?
Vitesse gaat Europa in, mark my words.
In dat geval feliciteer ik johannes_vermeer met het feit dat hij ook echt Europa ingaat!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja Fifa simuleert geen play offs dus de nummer 5 t/m 8 gaan Europa in
Dan moet ik nog een seizoen doorgaan. Maar dat gaat sowieso niet dit seizoen, ik ben zelf niet gekwalificeerd en dan kan ik het niet zien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:39 schreef DinkMonkey het volgende:
Dat is lekker. Maar kunnnen we ook niet uitslagen zien van de EL en CL?
Je bedelde al om Wodkaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:02 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Die post ik morgen, om jullie nog even in spanning te houden
Heb je het resultaat van de wedstrijd Vitesse - NEC?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:02 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Die post ik morgen, om jullie nog even in spanning te houden
Ik kijk even.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je het resultaat van de wedstrijd Vitesse - NEC?
Ik heb daar namelijk mijn leven om verwed (mijn lijk als kanonskogel door brandende hoepels blablabla).
En ja, 7e dat is Europa hoor.
Ie - nie - es - taa, Bony komt er aan!
Vitesse 0-0 NECquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je het resultaat van de wedstrijd Vitesse - NEC?
Ouchhhh, zet maar bijquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:25 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Vitesse 0-0 NEC
NEC 0-0 Vitesse
Moet je aan j0rdiiii vragenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ouchhhh, zet maar bijprestaties neer...
OKE ZAL IK ZO POSTENquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
HALLO IK WIL STATISTIEK EINDSTANDEN ENZULKS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |