In Fifa hebben ze waarschijnlijk nog een degelijke selectie dus je kunt het iig nooit slechter doen dan de realiteitquote:
Jawel, ik heb alle transfers doorgevoerd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Fifa hebben ze waarschijnlijk nog een degelijke selectie dus je kunt het iig nooit slechter doen dan de realiteit
Cambuurfan zekerquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:04 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Gadver de gadver, notabene met de club waar ik de meeste hekel aan heb de beker winnen![]()
Doe trouwens Lecce maar..
Hebben ze nog Cassano en Pazzini?quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Fifa hebben ze waarschijnlijk nog een degelijke selectie dus je kunt het iig nooit slechter doen dan de realiteit
Lekker binnenkomen bij een clubquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan je een paar van mijn sterspelers noemen? (Genoa)
quote:
Het is bijna niet te geloven dat het geen afgesproken werk isquote:
Je 5 beste spelers zijn:quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan je een paar van mijn sterspelers noemen? (Genoa)
thats a dealquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:29 schreef dustinoo het volgende:
Aandewiel inderdaad littlerabit xd
alleen als ik karelse word
aighttquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:31 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
thats a deal
is that oke with you osama?
Jullie met z'n tweeën bij Bologna?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:31 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
thats a deal
is that oke with you osama?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |