Ja, 24 teams dus 48 wedstrijdenquote:Op maandag 27 juni 2011 10:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
Trouwens, 46 wedstrijden is wel een grote competitie
quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 09:45 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
Landskampioenen
Burrito met Manchester United
Chatman. met Terek Grozny
Osama_bin_Laden met Valencia CF
koenie95 met Cardiff City
spelen ze ook tegen zichzelf?quote:Op maandag 27 juni 2011 10:48 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
[..]
Ja, 24 teams dus 48 wedstrijden
Je hebt gelijkquote:Op maandag 27 juni 2011 10:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
Trouwens, 46 wedstrijden is wel een grote competitie
Doe dan Wolfsburg!quote:Op maandag 27 juni 2011 12:21 schreef n00b13 het volgende:
Ik ga niet naar deutschland. Ich bleib hier!
Of het grote FC Barcelona 10e?quote:Op maandag 27 juni 2011 12:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hannover 96 jawohl!!
En ik raad dat Hannover 96 ook meteen kampioen wordt.
Trouwens, moet er in de OP niet een stukje komen voor Special Achievements?
Dan denk ik bijvoorbeeld eraan hoe het nietige Leicester City naar de promotie wordt geleid of hoe Wolverhampton 10e word?
Ja Wolfsburg vanuit Arnhem is maar 8+ uur op en neer rijden per dagquote:Op maandag 27 juni 2011 12:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe dan Wolfsburg!
Kan je in Nederland blijven wonen, maar telkens net ff over de grens rijden.
Dat had Theo Janssen ook nog eventueel gedaan.
Juist!quote:Op maandag 27 juni 2011 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja Wolfsburg vanuit Arnhem is maar 8+ uur op en neer rijden per dagHet is dat je een betere manager bent dan je topografische kennis...
![]()
Goed dat je er nog wat extra druk oplegt.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Eintracht Frankfurt, kijken of ik opnieuw kan degraderen, en Hannover 96 zal wel kampioen worden met die geweldige manager aan het hoofd.
Geen dank ik praat me graag in de underdog positie.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goed dat je er nog wat extra druk oplegt.
Wij in Hannover presteren het beste onder druk!
Al bezet door mijquote:Op maandag 27 juni 2011 16:34 schreef LimboFan het volgende:
Gedegradeerd, hoe kan dat nou!
VFB Stuttgart!
Ja, daar zijn we nu mee bezig, er zijn nog een paar Duitse clubs die nog een nieuwe Nederlandse van Gaal nodig hebben, dus wees er snel bij!quote:
Ik ben koning !!quote:Op zondag 26 juni 2011 22:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Het grote FIFA 11 spel
Spelregels:
Osama_bin_Laden kiest een competitie en post de beschikbare teams. Als je dan een team wilt zijn post je dat, en dan zet Osama_bin_Laden je erbij. Als alle teams bezet zijn, ga ik op FIFA 11 een seizoen maken en dan simuleer ik alle wedstrijden. Aan het eind van dat seizoen gaat Osama_bin_Laden alles posten, de uitslag, de eindstand en de topscorers.
Landskampioenen
Chatman. met Terek Grozny
Osama_bin_Laden met Valencia CF
koenie95 met Cardiff City
Bekerwinnaars
j0rdiiii met CSKA Moskou
johannes_vermeer met Getafe CF
Silv met Middlesbrough
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou is de volgende comp in NL, en Spanje hebben we al gedaan, maar ik doe ook nog de tweede divisie uit Spanjequote:Op maandag 27 juni 2011 22:27 schreef n00b13 het volgende:
Doe nou eens Nederland of Spanje ofzo. Ik heb geen fifa 11 anders had ik het zelf gedaan.
kanik ook meedoenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:39 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Speciaal voor jou is de volgende comp in NL, en Spanje hebben we al gedaan, maar ik doe ook nog de tweede divisie uit Spanje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |