'ik ben niet boos, maar teleurgesteld'quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:18 schreef Garisson72 het volgende:
Confronterend hoor. Er wordt ons een spiegel voorgehouden, door een mod nog wel. Als zo'n opvoeder die verzucht wat hij in vredesnaam met dat weerbarstige kind aanmoet.
wat kan je wel waarderen dan:quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:22 schreef laffer het volgende:
Humor is natuurlijk subjectief, helemaal mee eens
persoonlijk dan..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
wat kan je wel waarderen dan:
Ensaf-topics?
Uitgebreide klachten?
En wat is er precies met kuttopics die wel openblijven overslaan...
Wel moet ik zeggen dat het veel vermakelijker is de fokwiki door te nemen, dan de actuele zaken...
Jammer dat je dan van die phpmystyle/advancedpower types krijgt die denken dat ze óók grappig kunnen zijn, en als je er dan wat van zegt is het 'maar zij doen het ook'.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:28 schreef Anon4c het volgende:
TS kan er niet mee omgaan
Ff serieus nu: Het is gewoon leuk om af en toe die one-liners er in te gooien. Dat maakt een serieus topic toch wat grappiger.
dit is weer zo`n simpele opmerking....quote:
Een beetje lol moet altijd kunnen, maar elk topic wordt bijna verkloot met al die grappige opmerkingen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:28 schreef Anon4c het volgende:
TS kan er niet mee omgaan
Ff serieus nu: Het is gewoon leuk om af en toe die one-liners er in te gooien. Dat maakt een serieus topic toch wat grappiger.
Heel andere tijd, en toen flamede we nog lekker, nachten langquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Beetje jammer laffer, ik ken jou nog als ze ontzettend grofgebekte klootzak van vroegâh.
Staat in de OP, LEES NOU EENSquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:32 schreef RedFever007 het volgende:
Wat wil je met dit topique bereiken TS
Gelukkig niet, ik wil geen volle zalen.quote:
Ik zal het je vertellenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:30 schreef laffer het volgende:
[..]
dit is weer zo`n simpele opmerking....
Iets posten wat ik onder mijn avatar heb staan, gerelateerd aan mijn avatar.
En dan in een deuk liggen om die post?
Vertel eens...
De vraag is inmiddels toch beantwoord? Humor is subjectief, hadden we toch besloten?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:36 schreef laffer het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik wil geen volle zalen.
Lees mijn OP, het is een vraag.
Dank je wel voor je antwoordquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:37 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:
[..]
Ik zal het je vertellen
Voor echte humor ga ik niet op internet zoeken omdat dat een spelt in een hooiberg zoeken is. voor egte egte humor ga ik naar me vrienden. Die snappen mijn humor. Humor die ik plaatst op forum is alleen voor mezelf om lol te hebben. Dus ik lach idd om sommige dingen die ik plaats op een forum, terwijl het voor sommige mensen totaal niet grappig is. Dus, zoals eerder gezegd is humor is subjectief.
Verder zit men in KLB uit verveling/voor entertainment, het niveau hiervan is gebaseerd op toeval én meelopersquote:
Daar gaan we weerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:43 schreef Peter het volgende:
Open een filter in ONZ voor alle 'grappige klachten' en schoon KLB op..
Ik denk hetquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Verder zit men in KLB uit verveling/voor entertainment, het niveau hiervan is gebaseerd op toeval én meelopers.
Slechts een vraagje, waar zie jij mij druk maken?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:43 schreef Bonzoo het volgende:
Het leven is zwaar he TS. Waar je je al niet druk om kan maken in het leven...
In je op.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:48 schreef laffer het volgende:
[..]
Slechts een vraagje, waar zie jij mij druk maken?
Daar heb je helemaal gelijk in, maar wat laffer aanhaalt in de OP heeft geen drol met humor te maken.quote:
Ofwel een KLB 3.0quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:43 schreef Peter het volgende:
Open een filter in ONZ voor alle 'grappige klachten' en schoon KLB op..
Heeft iemand daar ook eigenlijk een foto van? Altijd benieuwd hoe die figuren eruit zienquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:59 schreef debeterebob het volgende:
Penisbaard is al geband. zijn schrijfstijl is nog wel overal te vinden...
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heeft iemand daar ook eigenlijk een foto van? Altijd benieuwd hoe die figuren eruit zien.
Heb wel foto's van ijsmeis.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heeft iemand daar ook eigenlijk een foto van? Altijd benieuwd hoe die figuren eruit zien.
Ja wat, als je gedrag toelaat en tolereert moet je niet gek opkijken als meerderen het gedrag kopiëren..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:44 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Daar gaan we weer![]()
De zoveelste discussie .......
Het is lang geleden dat ik zo hard heb gelachen dat de tranen mij over de wangen stroomden vanwege een topic op FOK!quote:
Het is niet eens een klacht, slechts een vraagje.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:14 schreef Lakitu het volgende:
TS je bent fucking 40+ man. Gewoon bek en zoek een leven.
Is het nu Roomboterboy69 of -96? In de titel staat het laatste, in het filmpje de eerste.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dit misschien, weet niet zeker, maar hij is roomboterboy op youtube.
Het antwoord is: je bent 40+. Bemoei je niet met shit. Ik ga toch ook niet in OUD vragen waarom ze allemaal pittige kapsels hebben?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:19 schreef laffer het volgende:
[..]
Het is niet eens een klacht, slechts een vraagje.
Ik snap FOK! meer dan jij, ik snap alleen users zoals jij niet.quote:
>????quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het antwoord is: je bent 40+. Bemoei je niet met shit. Ik ga toch ook niet in OUD vragen waarom ze allemaal pittige kapsels hebben?
veel plezier in ieder gevalquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:24 schreef laffer het volgende:
En nu ga ik off line, tis zaterdag hè..
Morgen lees ik weer verder..
Oh dit verklaart een hoop trouwensquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het antwoord is: je bent 40+. Bemoei je niet met shit. Ik ga toch ook niet in OUD vragen waarom ze allemaal pittige kapsels hebben?
ben ik mee oneens grquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:22 schreef laffer het volgende:
Humor is natuurlijk subjectief, helemaal mee eens
De strekking van dit topic gaat volgens mij wel om bovenstaande. Profiel van de desbetreffende user is overeenkomstig de geschepte verwachtingen (geboortedatum: december 1994)quote:Op zondag 26 juni 2011 15:26 schreef HerbertThePervert het volgende:
[ -knip- 4 chan plaatje zonder eigen inbreng ]
Linkquote:Op zondag 26 juni 2011 15:34 schreef n00b13 het volgende:
Die ene van die gozer die de string van de inwonende vriendin van zijn moeder had ondergespoten. Die was vet![]()
Dat is gewoon ziek en gestoord, die gast heeft het niet helemaal 100. Trouwens ook nog haar tandenborstel.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:34 schreef n00b13 het volgende:
Die ene van die gozer die de string van de inwonende vriendin van zijn moeder had ondergespoten. Die was vet![]()
Maar goed, dat zijn wel de topics waarvoor ik hier kom. Het heeft gewoon iets leuks.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:36 schreef Syd het volgende:
[..]
Dat is gewoon ziek en gestoord, die gast heeft het niet helemaal 100. Trouwens ook nog haar tandenborstel.
Dit dus!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:18 schreef Garisson72 het volgende:
Confronterend hoor. Er wordt ons een spiegel voorgehouden, door een mod nog wel. Als zo'n opvoeder die verzucht wat hij in vredesnaam met dat weerbarstige kind aanmoet.
Ik kan me jou alleen maar heninneren van oneliners. Toe je mod was, was je goed pruimen, nu ben je de laatste tijd behoorlijk zuur. Maar ik kan het mishebbenquote:Op zondag 26 juni 2011 20:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Eens met TS. Al die kutpubers met hun zogenaamd 'grappige' oneliners; zooitje faalhazen is het, meer niet. Ik krijg zelfs medelijden met ze
Dat was sarcastisch bedoeld, hoop ik?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Eens met TS. Al die kutpubers met hun zogenaamd 'grappige' oneliners; zooitje faalhazen is het, meer niet. Ik krijg zelfs medelijden met ze
Ligt iets anders. Sommige autisten hier zitten zo vast gekleefd aan hun computer en hun eigen wereldbeeld dat ze de fictie niet meer kunnen onderscheiden van de realiteit. Oftewel, tenzij het over 4chan, memes of iets dergelijks gaat, is alles pertinent onjuist en verzonnen.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:09 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik post eigenlijk alleen maar waargebeurde verhalen om een beetje mijn leven van me af te schrijven alleen niemand geloofd mij ooitIedereen heeft zo'n saai leven?
En jij snapt niet dat elke mongool denkt dat hij een Maikuuul of Michielos isquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:46 schreef Masterboy het volgende:
TS snapt niet dat dit gedrag nu bij KLB hoort
Maikuuul of Michielos als een verheven staat zienquote:Op zondag 26 juni 2011 21:37 schreef Nikmans het volgende:
[..]
En jij snapt niet dat elke mongool denkt dat hij een Maikuuul of Michielos is
1941, als dat je echte geboortedatum is lach ik me kapotquote:Op zondag 26 juni 2011 21:47 schreef static het volgende:
Het is vechten tegen de bierkaai, laffer. Dweilen met de kraan open, water naar de zee dragen. Misschien zijn we inderdaad te oud ofzo.
Het is slechts een voorbeeld, ik wil zeggen dat veel KLB'ers lijken te denken dat ze grappig zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:37 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
Maikuuul of Michielos als een verheven staat zien![]()
Sowieso persoon y,x of z als een verheven staat zien.
Wat is er mis met 1941??quote:Op zondag 26 juni 2011 21:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
1941, als dat je echte geboortedatum is lach ik me kapot
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |