Dan ben je hier verkeerd. Optyfen.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:56 schreef MissNJ het volgende:
[..]
het is hier geen datingssiteserieuze tips por favor
Ik slaap in de woestijn in een uitgeholde kameelquote:Op zondag 26 juni 2011 02:00 schreef porsche1 het volgende:
Watje, ik slaap in mijn boxer met alleen een dekbed overtrek en mijn raam open.
echt he. +1quote:Op zondag 26 juni 2011 02:00 schreef porsche1 het volgende:
Watje, ik slaap in mijn boxer met alleen een dekbed overtrek en mijn raam open.
Beter kan het niet worden toch?quote:Op zondag 26 juni 2011 02:00 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik slaap in de woestijn in een uitgeholde kameel.
Ik zoek concrete tips, geen medelevenquote:Op zondag 26 juni 2011 02:01 schreef elplato het volgende:
aaahw...een kleine portie medeleven van mij. Heb je het nu warmer?
Blue waffle?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:59 schreef MissNJ het volgende:
Het probleem is dat de druk ipv op 2 bar op 0 staat, tot zover mijn kennis gaat zit er dan te weinig tot geen water meer in en moet ik de kraan van de wasmachine dan aansluiten op de ketel ofzo. Ik laat het mn pa morgen wel doen als hij langskomt..
Foto's komen er niet een omschrijving: rood neusje, blauwe lippen en groenbruine ogen.
Eigenlijk wel ja.quote:
het was er leuker op geworden als er mensen meer serieus zouden reageren op het probleem van een meisje die 0 verstand heeft van verwarmingen en gewoon lief vraagt om wat tips!quote:
En dat doe je in KLB?quote:Op zondag 26 juni 2011 02:06 schreef MissNJ het volgende:
[..]
het was er leuker op geworden als er mensen meer serieus zouden reageren op het probleem van een meisje die 0 verstand heeft van verwarmingen en gewoon lief vraagt om wat tips!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |