De strekking van dit topic gaat volgens mij wel om bovenstaande. Profiel van de desbetreffende user is overeenkomstig de geschepte verwachtingen (geboortedatum: december 1994)quote:Op zondag 26 juni 2011 15:26 schreef HerbertThePervert het volgende:
[ -knip- 4 chan plaatje zonder eigen inbreng ]
Linkquote:Op zondag 26 juni 2011 15:34 schreef n00b13 het volgende:
Die ene van die gozer die de string van de inwonende vriendin van zijn moeder had ondergespoten. Die was vet![]()
Dat is gewoon ziek en gestoord, die gast heeft het niet helemaal 100. Trouwens ook nog haar tandenborstel.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:34 schreef n00b13 het volgende:
Die ene van die gozer die de string van de inwonende vriendin van zijn moeder had ondergespoten. Die was vet![]()
Maar goed, dat zijn wel de topics waarvoor ik hier kom. Het heeft gewoon iets leuks.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:36 schreef Syd het volgende:
[..]
Dat is gewoon ziek en gestoord, die gast heeft het niet helemaal 100. Trouwens ook nog haar tandenborstel.
Dit dus!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:18 schreef Garisson72 het volgende:
Confronterend hoor. Er wordt ons een spiegel voorgehouden, door een mod nog wel. Als zo'n opvoeder die verzucht wat hij in vredesnaam met dat weerbarstige kind aanmoet.
Ik kan me jou alleen maar heninneren van oneliners. Toe je mod was, was je goed pruimen, nu ben je de laatste tijd behoorlijk zuur. Maar ik kan het mishebbenquote:Op zondag 26 juni 2011 20:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Eens met TS. Al die kutpubers met hun zogenaamd 'grappige' oneliners; zooitje faalhazen is het, meer niet. Ik krijg zelfs medelijden met ze
Dat was sarcastisch bedoeld, hoop ik?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Eens met TS. Al die kutpubers met hun zogenaamd 'grappige' oneliners; zooitje faalhazen is het, meer niet. Ik krijg zelfs medelijden met ze
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |